
ההזמנה לא הגיעה בזמן שהתקשרתי לברר הגברת בשירות לקוחות דיברו בחוסר כבוד ולא בדקה. שהתקשרתי אחרי כמה ימים מתברר שההזמנה הייתה תקוע ונשלח באותו יום אחרי השיחה שלי (שזה כמובן אחרי מועד האספקה שהתחייבו). זה יהיה ההזמנה האחרונה שלי מהחברה הזה
לקוח קנה אצלנו כמה וכמה פעמים ותמיד סחורה היגיעה אלו תוך יומיים –שלושה. הפעם לקוח קיבל חבילה תוך 6 ימי עסקים בגלל לחץ של הספקות אחרי החגים וכתוב בתקנון של חברה שהספקה בין 3- 6 ימי עסקים. התאנה שלו שלא קיבל בזמן לא רלוונטית ולא נכונה ויש לנו את כל העובדות ומסמכים . וגם התאנה שלו שדיברו איתו בחוסר כבוד לא נכונה בכלל ולהפך אחרי שבעלת העסק אמרה לו שחבילה בדרך אלו , הוא קרה לה שקרנית בלי שום סיבה , ביקשו ממנו כמה פעמים לדבר בכבוד אבל לקוח המשיך לקלל . אנחנו קיימים מעל 9 שנים ועובדה שלקוחות חוזרים וקונים אצלנו פעם אחרי פעם בגלל שירות שלנו. צוות בית טבע בעיר























