
מאכזב מאד. ספק חלש. נתנו תאריכים - לא עמדו בהם. קניתי מהם מקפיא. הגיע השליח לבד. לא הצליח להכניס בעצמו את המוצר למקום. השאיר אותו פתוח בחצר והלך. היה צריך לפי החוק, לפנות את המוצר הישן. הוציא אותו לרחוב ו'שכח' לקחת אותו ונעלם. בתור ספק שכל מה שהוא היה צריך זה לארגן העברה של קופסא מהמחסן ללקוח - הביצוע גרוע מאד. חבל.
שלום אמיר, הצטערנו מאוד לקרוא על חוויית ההובלה המתוארת בביקורת שלך. שירות ברמה גבוהה ועמידה בהוראות החוק לפינוי מוצר ישן הם עקרונות בסיס אצלנו, והתנהלות המוביל כפי שתיארת אינה עומדת בסטנדרטים המחמירים שלנו ומטופלת כעת ברמת ההנהלה מול חברת ההובלות. כדי להציג את התמונה המלאה, חשוב לנו לחדד את לוחות הזמנים והתקשורת באירוע: זמני אספקה: ההזמנה בוצעה ביום חמישי בערב (זמן אספקה מובטח: עד 7 ימי עסקים). ההובלה תואמה ובוצעה בפועל ביום רביעי שלאחר מכן – כלומר תוך 4 ימי עסקים בלבד. התנהלות המוביל בקשר לפינוי: אנו מבצעים שיחות בקרת איכות יזומות לכל לקוח בדיוק כדי לפתור תקלות כאלה בזמן אמת. בשיחת הבקרה שנערכה איתך לאחר האספקה נמסר לנו שהכל בוצע לשביעות רצונך, ולכן לצערנו לא ידענו על הבעיה ולא ניתנה לנו ההזדמנות לטפל בה באותו הרגע. אנו לוקחים את המשוב שלך לתשומת ליבנו ומזמינים אותך ליצור קשר ישיר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-6789-555 כדי שנוכל לתקן את הרושם ולסייע בכל מה שנדרש. נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר לכל לקוחותינו, בברכה צוות אתר אלקטרוקליק






















