מפרסם ב-zap מאז 2016

O-Pharm

מוצרי בריאות ותרופות (תל אביב)

4.73 / 5 ממוצע מבוסס על 30 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בית מרקחת אופיר
נמצאו 449 חוות דעת גולשים על O-PHARM
danieledry4
danieledry4
17.06.2026
מוצר שנרכש: לה רוש פוזה

לא ממליצה בכלל. פעם ראשונה ואחרונה שמזמינה שם ליקטו והביאו לי מוצר לא נכון טוענים שזה אותו מוצר למרות שרשום אחרת והגדלים שונים לחלוטין ואם אני רוצה להחליף או להזדכות דורשים ממני עוד 30 ש״ח לשליח. הטעיה מכוונת לחלוטין

תגובת החנות

שלום דניאל, צר לנו שחווית תסכול. חשוב לנו להבהיר את העובדות למען הסדר הטוב: המוצר שסופק לך הוא המוצר המדויק שהזמנת, בעל אותו ברקוד ואותו קוד יצרן כפי שמופיע במערכת. המוצר שהצגת בתמונה ששלחת לנו (בנפח 40 מ"ל) הוא מוצר שונה לחלוטין מהמוצר שהזמנת (200 מ"ל), ולא מדובר באותו פריט. השינוי הוויזואלי באריזה של ה-200 מ"ל שקיבלת נובע מעדכון מיתוג רשמי של היצרן. מאחר שמדובר במוצר תקין שסופק בהתאם להזמנה, הפנינו אותך לבירור מול החברה היצרנית כדי לוודא את נכונות העובדות בעצמך, הצעה שסירבת לה. אנו עומדים מאחורי איכות המוצרים שלנו ואיננו מחויבים בכיסוי עלויות שילוח עבור מוצר שסופק כהלכה.

חוות הדעת עזרה לכם?
tommyalo
tommyalo
06.06.2026
מוצר שנרכש: תחתונים לאחר לידה

באתר מופיע תמונה של דגם אחר ממה שקיבלתי. לטענתם זה יכול לקרות כי הספק החליף מוצר. ביקשתי להחזיר כי המוצר הזה לא מתאים עבורי והם רצו לחייב אותי שליחות פעם נוספת (שילמתי גם על המשלוח הראשוני) מדיניות של חנות שלא רואה את הלקוח בשום צורה

תגובת החנות

כפי שהסברנו ללקוחה טלפונית, המוצר שסופק הוא המוצר המקורי של קוטקס, אלא שהיצרן שינה לאחרונה את עיצוב האריזה. מאחר שיצרנים נוהגים לעדכן עיצובים באופן תדיר, אנו מציינים בשקיפות בכל עמודי האתר שהתמונות מיועדות להמחשה בלבד והמידע הקובע הוא הברקוד והמוצר עצמו. אנו שמחים שהגענו להבנה משותפת, ובהתאם לסיכום בינינו בשיחה, נציג מטעמנו יגיע לאסוף את המוצר ויתבצע זיכוי מלא בקיזוז עלות האיסוף

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
15.08.2024
מוצר שנרכש: שמן גילוח Somersets

קניתי ארבעה מיכלים של שמן גילוח. השמן הסריח והיה מעופש וסמיך כמו גריז, ובקיצור לא ניתן לשימוש. כתבתי להם מייל באתר שלהם, והם לא טרחו לענות. מבחינתי זו פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה שם, ואני מאד ממליץ לא להתקרב למי שלא יודע לתת שרות מינימלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
elite
elite
07.07.2024
מוצר שנרכש: אולטרסול-תחליב-הגנה50--SPF|-דר-פישר

נפלתי בפח בחנות זו. חפשתי בגוגל לקנות אולטרסול SPF50 בגודל של 250 מ"ל. לפי הפרסום של החנות המחיר היה 29.90 ש"ח שזה מחיר מצויין, כשנכנסתי לאתר לא הודגש בשום מקום שהגודל למחיר זה הוא של 125 מ"ל, ולכן מאד מאד יקר. גם בהזמנה שבצעתי היה רשום רק אלטרסול SPF50 ללא ציון גודל. נדהמתי כשקבלתי את המשלוח, נכנסתי לאתר ובאופן ממש מוסתר ולא ברור מצויין שהגודל הוא 125 מ"ל. מאד מאכזב

תגובת החנות

אתר או-פארם קיים מזה שנים רבות, פועל כנדרש על פי חוק הגנת הצרכן ומעניק שירות איכותי ואמין לאלפי לקוחות ועל כך יעידו בין היתר חוות הדעת והדירוג הגבוה שלנו בזאפ ובגוגל. בעת חיפוש בגוגל אחר המונח "אולטרסול SPF50" עולות תוצאות מקודמות של המוצרים, כאשר באופן מפורש כתוב 125 מ"ל ו 250 מ"ל, התכולה אינה מוסתרת, אף אחד לא מחביא. כמו כן והכי חשוב - באתר מוצגת תכולת המוצר, מחירו המלא ומחירו ל-100 מ"ל כנדרש על פי חוק. המידע מצוי מתחת לכל שם מוצר ובתיאור המוצר וכן בסל הקניות הסופי בטרם ביצוע תשלום כיצד פספסה מידע זה פעם אחר פעם בכל אחד משלבי ההזמנה?. הלקוחה ראתה כמה היא אמורה לשלם עבור המוצר בעת ביצוע ההזמנה ובכל עת יכלה שלא לבצע הזמנה או לחילופין לפנות אלינו במידה ודבר מה אינו מובן לה לעומקו. לא ברורה לנו פשר התלונה, לאור העובדה כי הפרטים אותה מציינת הלקוחה לא תואמים את המציאות בפועל. אם היה ניתן לצרף צילומי מסך לתגובה זו אז היינו מצרפים בשמחה על מנת שיראו בדיוק כיצד הדברים נראים באמת באתר שלנו. תלונה תמוהה

חוות הדעת עזרה לכם?
Assaf
Assaf
09.02.2023
מוצר שנרכש: מברשת שניים קולגיאליות חשמלית

הזמנתי מברשת שניים על פי תמונה באתר בתמונה מודל ישן שאותו רציתי קיבלתי את המודל החדש אין זה ראוי לפרסם תמונה של מודל ישן ולשלוח מודל חדש אני שוקל ביטול ההזמנה ופניה לביטול החיוב

תגובת החנות

הלקוח פנה טלפונית לאחר שקיבל מוצר שעבר שינוי עיצוב, מדובר באותו מוצר, אותו ברקוד, אותו קוד יצרן אך בעיצוב שונה. הוסבר זאת ללקוח בשיחה טלפונית שבה בחר לצעוק ללא הפסקה חרף ההסברים. בסופו של דבר הוסבר ללקוח כי נזכה אותו עבר הסכום ששילם וכי המברשת עם העיצוב החדש תישאר אצלו ללא תמורה (באופן מפתיע הלקוח לא התנגד לכך למרות העיצוב החדש). תתחדש!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Uri
Uri
25.12.2022
מוצר שנרכש: תמצית פרופוליס אלטמן

קיבלתי את ההזמנה בזריזות. ארוזה חיצונית כראוי, אבל בפנים באופן מרושל ביותר, סתם מונחת בתוך שקית ללא שום ריכוך או הגנה. המוצר הגיע נוזל. פניה לבית המרקחת בדוא"ל לא נענתה, וגם לא עונים לטלפון

חוות הדעת עזרה לכם?
salihhigazi99
salihhigazi99
20.09.2022
מוצר שנרכש: Accu chek instant /972

מחיר לא מצדק אין איכות, קופסה פתוחה את האמת אין לי קוח לתקשר ולהתעקש נמאס לי כבר , אבל בשום אופן לא חוזר אליהם אפילו זרקתי אותו ובקתי חדש ממקום אחר , להמצב הזה הגעתי

תגובת החנות

ראשית אציין ואדגיש כי המוצרים באו-פארם חדשים ומקוריים. במידה והלקוח קיבל מוצר תקול, יכל לפנות אלינו בקלות והיינו מעניקים לו פתרון מיידי והולם. הלקוח מעולם לא פנה אלינו, לא נתן לנו אפשרות למצוא עבורו פתרון ובחר להעניק ביקורת שלילית מבלי שנבדקו העובדות. חבל שכך.

חוות הדעת עזרה לכם?
רחל
רחל
16.01.2022
מוצר שנרכש: איפור

לצערי החברה לא לוקחת אחריות על נקודות האיסוף שלה. החבילה הגיעה לנקודת האיסוף אך החנות פשטה את הרגל. ניסיונות לפנות לאופארם ע"מ למצוא פתרון פשוט התעלמו ממני!! חבל....

חוות הדעת עזרה לכם?
Qq
Qq
03.01.2022
מוצר שנרכש: מסכות פנים צבע שחור

חבל שרק ככה אוכל לקבל תגובתכם.. לצערי אתם לא עונים ולא חוזרים לעשרות נסיונות התקשרות אתכם . בנוסף לפריטים נוספים , הזמנתי 750 מסכות מסוגים שונים 250 מהן הגיעו מסוג הכי הכי נחות וזול שראיתי עד היום בשוק המסכות , שלא לדבר על האריזה המרושלת בה הן היו ארוזות ועל הצורה הלא אסטטית שיש להן .. שלחתם אותן אלי למרות שחיכיתי שבוע וחצי למשלוח כי המסכות האלה ( כמו שנאמר לי בטלפון עם נציגה שלכם לא היו בסטוק) ביקשתי חד משמעית לשלוח לי מסכות רק כמו בתמונה שהיתה שלהן באתר ונענתי בחיוב . לא רק שלא נשלחו לי המסכות האלה ציינתם כי אין החלפת מסכות ( מטעמים נכונים) ולכן בעצם גרמתם לתחושה של חוסר אמינות כלפי הלקוח וחד משמעית לאי רצון לרכוש ממכם עוד דבר ובטח לא להמליץ על הקניה ממכם . אבקשכם לשלוח לי מסכות כמו שרכשתי וכמו שפרסמתם .

חוות הדעת עזרה לכם?
חמ
חמ
18.11.2021
מוצר שנרכש: יו-לקטין, מלח של אהבה

קיבלתי את מה שהזמנתי 22 ימים אחרי ההזמנה! קודם שלחו לי את ההזמנה של מישהו אחר. שלחתי להם מייל ולא הגיבו למייל! טילפנתי, ואמרו שלא יודעים מתי ההזמנה שלי תגיע אליי. הם שלחו שליח מחברת שליחויות לקחת את המשלוח השגוי, והשליח היה גס, וציפה שאשאר בבית חצי יום כאשר הם באים לקחת משלוח שגוי. אחרי שבועיים מן ההזמנה טלפנו אליי ואמרו לי שאין להם כל המוצרים שהזמנתי וששילמתי עליהם כבר לפני שבועיים!! אין מילים לתאר את היחס המזלזל שלהם כלפי הלקוח. ממליץ לא לקנות מהם, אלא אם כן אין לכם ברירה.

תגובת החנות

אתר או-פארם מעניק ושואף להעניק תמיד שירות יעיל ואספקה מהירה ככל הניתן לאלפי לקוחות מרוצים. ניתן לראות זאת על פי חוות הדעת החיוביות הרבות שיש באתר זאפ. יחד עם זאת, לעיתים צריך לומר שטעינו. אכן לצערנו בהזמנתו של הלקוח הנ"ל חלה טעות אשר תוקנה במהירות האפשרית אך קבלת המשלוח אכן התעכב עקב מחסור במלאי. בנוגע להתנהגות השליח - אנו עובדים עם חברת שליחויות חיצונית ואם הלקוח היה מלין בפנינו על התנהלות השליח, שאינה תואמת בשום קנה מידה את גישת השירות וערכיה של או-פארם, היינו מטפלים במקום מול הנהלת חברת המשלוחים. הפניה לגבי השליח הועברה אתמול לחברת המשלוחים על מנת למנוע התנהלות כזו בעתיד. נותר לנו להתנצל שוב, לעיתים קורות טעויות, נשמח אם יבצע הזמנה נוספת בה נשמח להעניק לו פיצוי הולם על מנת שנוכל לתקן את הרושם הלא נעים שנוצר. בברכת בריאות והשתפרות מתמדת!

חוות הדעת עזרה לכם?
ITZHAK
ITZHAK
29.09.2021
מוצר שנרכש: קלו קוט

משלא הגיע המשלוח פניתי ונאמר לי שחברת המשלוחים התקשרה מה שלא היה ולא נברא רק בפנייתי השניה הסתבר שהמוצר כלל לא הועבר לחברה הסתבר שזמן המשלוח שמתחייבים עליו הוא 9 ימי עסקים כלומר שבועיים

תגובת החנות

אבקש להעמיד דברים על דיוקם! ביום שני תאריך 20/9 בשעה 14:38 (ערב חג) ביצעת הזמנה דרך האתר. אציין כי ערב חג אינו יום עסקים, למחרת היה חג וזהו גם לא יום עסקים. ביום חמישי 22/9 הזמנתך נאספה מאיתנו על ידי חברת המשלוחים, למחרת שישי ושבת - אינם ימי עסקים (לא תמיד מתבצעות שליחויות בימי שישי). פנית אלינו דרך המייל והוסבר לך כי הזמנתך אצל חברת המשלוחים ומאחר והזמנת בערב חג אז הזמנתך תגיע במסגרת של עד 9 ימי עסקים ובמקביל הועברה פניה לחברת המשלוחים לזרז את הוצאת המשלוח אליך. ביום רביעי תאריך 29.9 קיבלת את המשלוח. לא ברור לי כיצד נאמר לך שהחבילה לא הועברה לחברת המשלוחים כי אכן הועברה בתאריך 22/9 ועל כך יש תיעוד מלא של חברת המשלוחים ושלנו. צר לי שבחרת לתאר השתלשלות אירועים שונה בתכלית ממה שאירע בפועל. אם נסתכל על זה.. עמדנו ב-3 ימי עסקים מאחר וזו כמות ימי העסקים שהיו בין 20/9 עד 29/9 יום קבלת המשלוח. שא ברכה

חוות הדעת עזרה לכם?
Einat
Einat
11.12.2020
מוצר שנרכש: מארז ויטמינים להריון

קניתי באתר מארז של כדורים. הגעתי במיוחד מאזור ירושלים כדי לאסוף, ורק כשהגעתי לחנות אמרו לי שאין את המארז במלאי. לא לעניין בכלל!

תגובת החנות

שלחנו ללקוחה מייל כי קיים עיכוב באספקה עקב מלאי חסר. אף על פי כן, הלקוחה בחרה להגיע מירושלים לתל אביב מבלי שתיאמה עמנו ומבלי שנשלח לה SMS להגיע לאסוף את ההזמנה (כמוסבר במדיניות המשלוחים שלנו). אילו הייתה ממתינה להודעה להגיע לאסוף עם הגעת המלאי, אזי המצב היה נמנע.

חוות הדעת עזרה לכם?
tiknitikni
tiknitikni
02.04.2020
מוצר שנרכש: מגוון מוצרים

לא מתקשרים לאחר קניה. העיקר מופעלים כשרות חיוני. גובים כסף באתר ואז לא עונים לאינממייל ולא בטלפון. חייבת לוודא שהבינו שכתובת אספקה אינה הכתובת שבחשבונית ואין עם מי לתקשר. לא ברור מתי ההזמנה תגיע, אם נשלחה לכתובת הנכונה. הובטחה מתנה בקניה אך לא היתה אח"כ שום אינדיקציה שמקבלים אותה. עסק שקיבל אישור לעבוד כחיוני חייב ת ק ש ו ר ת. אי אפשר לגבות מהקהל ולהעלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
danaz51275
danaz51275
01.04.2020
מוצר שנרכש: אשלגן

עשיתי הזמנה ב-29.3 מנסה בכל דרך ליצור קשר אין תשובה או תגובה, לדעתי חנות פיקטיבית ונראה לי שמדובר בהונאה, אני מתכוונת לפנות עם זה למשטרה.

חוות הדעת עזרה לכם?
סטניסלב
סטניסלב
17.03.2020
מוצר שנרכש: מכשיר אדים קרים נייד LB12 -Beurer

שירות לקוחות גרוע ביותר. בכל ניסיון לקבל מענה בטלפון מסננים אותך.לא מקבלים עדכון בנוגע למוצר ומתעלמים מהודעות.לא שולחים הזמנות בזמן כפי שמתחייבים.אני לא אזמין מהחנות הזו וכבר פועל לבטל את החיוב באשראי שגבו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ameer
Ameer
17.03.2020
מוצר שנרכש: כמה מוצרים

ביצעתי הזמנה של כמה מוצרים באינטרנט לפני שבוע בערך. לא עונים למיילים. לא עונים לטלפונים.

תגובת החנות

עקב מגפת הקורונה, קיבלנו הזמנות רבות והטיפול בהן מתעכב, הלקוחות קיבלו הודעה על כך

חוות הדעת עזרה לכם?
Bar
Bar
01.03.2020
מוצר שנרכש: מסכות N9 אלכוהולג'ל

הזמנתי מסכות N9 , יש לציין שבאתר כתוב שתוך 3 ימים עסקים המוצר מגיע , לא עודכנתי בשום הודעה מה לגבי המוצר, כאשר לאחר שבוע וחצי התקשרתי לבדוק מה קורה עם ההזמנה , השירות היה מזעזע , אמרו לי שהם אף פעם לא עומדים ב3 ימי ההעסקים , ושכרגע אין להם מסכות , לא מובן לי למה הם כותבים שיש להם מוצרים באתר שבכלל אין להם ולא מעדכנים את הלקוח בדבר, בנוסף כשהתקשרתי אמרו לי שההזמנה לי שעוד לא טופלה בכלל . שירות מזעזע לא אזמין מהם שוב .

חוות הדעת עזרה לכם?
לקוחה מאוכזבת
לקוחה מאוכזבת
10.01.2020
מוצר שנרכש: מוצרים דנטליים

הזמנתי מוצרים באו-פארם (29.12.19) כשבאתר מובטח זמן אספקה תוך 3 ימי עסקים. למחרת קיבלתי מייל שהזמנתי יצאה אלי - ומאז לא קיבלתי דבר. לאחר 4 ימים שלחתי הודעה ושאלתי מה קורה עם ההזמנה. הסברתי שהמוצרים מיועדים לאורחת מחו"ל שעוזבת בתוך ימים אחדים. לא נעניתי. למחרת התקשרתי לטלפון ובתשובה שאלו אותי "למה לא התקשרת אתמול? היום חברת ההובלות לא עובדת"!! הסאגה נמשכה ביום ראשון (4 ימים לאחר המועד שהחברה התחייבה לספק את ההזמנה). נאלצתי להתקשר שוב ושוב וכל פעם שמעתי שזה באחריות חברת ההובלות, שמנסים לאתר את החבילה וכיוצא בזה. רק ביום שני (6.1) קיבלתי הודעה שהחבילה הגיעה. הספק לא היה מוכן להוציא לי חבילה חלופית ולדאוג שאקבל אותה בזמן. כמו כן, לא הוצע לי שיחזירו לי את כספי - דבר שנהוג בכל חברת הזמנות אינטרנטיות ראויה לשמה. עד לרגע זה לא זכיתי אפילו בהתנצלות. מבחינתי, מרגע שכ"א שלי חוייב חלה האחריות על הספק לעמוד בתנאים שהוא מבטיח. או-פארם אכזבו מאד ולא לקחו אחריות על שום דבר. אני מאד לא מרוצה. (סימנתי כוכב 1 רק בגלל שהאתר הזה לא מאפשר לי לצרף חוות דעת ללא כוכב כלשהו.)

תגובת החנות

צר לנו על התקלה במשלוח, מרבית המשלוחים נמסרים תוך פחות מ 48 שעות ועל כך יעידו חוות הדעת הרבות בדף זה ! הלקוחה הזמינה את המשלוח לאיסוף מלוקר בתחנת םז ליד ביתה, המשלוח נאסף מאיתנו ע"י חברת UPS ותוך פחות מ 48 שעות ממועד ההזמנה הושם בלוקר כמבוקש, מיד עם פניית הלקוחה פנינו ל UPS והתברר כי עקב תקלה טכנית יש להוציא שליח מיוחד לטפל בלוקר על מנת לשחרר את החבילה, מדובר בתקלה חריגה, לכל אורך הדרך היינו בקשר רציף עם הלקוחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אביטל
אביטל
04.12.2019
מוצר שנרכש: דקפינול ג'ל

הזמנתי 2 דקפינול ג'ל ב28/11 ולמרות שנכתב שהחבילה תגיע תוך 2 ימי עסקים לא קרה. הגיע היום 4/12. 2 המוצרים שהגיעו עם תאריך לחודש הבא 2020-01. אם הייתי יודעת שאני מיד צריכה להשתמש לא הייתי מזמינה. תאריך התחלתי משנת 2017!!!

תגובת החנות

אנו מצטערים ומתנצלים על חווית הרכישה החריגה שחוותה הלקוחה אתר או פארם מנוהל ע"י בית מרקחת אופיר אשר מחזיק במוניטין של למעלה מ 70 שנה בשירות ובמקצועיות בהתייחס לטענות הלקוחה 1.ההזמנה התקבלה ביום 28/11 בשעות הערב, בעיצומם של מבצעי ה BLACK FRIDAY ברשת האינטרנט ובאתר או פארם בפרט, בתקופה זו חל גידול של מאות אחוזים בהזמנות ועומסים כבדים בחברת השליחויות, כשגרה ההזמנות מסופקות במהירות רבה ועל כך יעידו חוות הדעת זאפ בעמוד זה. 2. תוקף המוצר היחיד הקיים בארץ בעת ההזמנה הינו לחודשיים מיום הרכישה עד סוף ינואר 2019, הדבר נבדק בשנית עם נציג היצרן בארץ לפני כתיבת תגובה זו 3. מיד עם פניית הלקוחה אלינו, הוצע לה לבטל את העסקה ולקבל את כספה חזרה

חוות הדעת עזרה לכם?
Galit
Galit
11.10.2019
מוצר שנרכש: קרמים

בצעתי הזמנה לפני שלושה שבועות לאחר יומיים קבלתי הודעה שהמוצרים לא במלאי ויגיעו בעוד מס ימים למרות שלא היה כתוב באתר שאזלו מהמלאי היום התקשרתי ונאמר לי שהמוצרים עדיין לא הגיעו לבית מרקחת כלומר יהיו אצלי במקרה הטוב לאחר חודש מיום ההזמנה ולא כפי שמבטיחים באתר אני לבטח לא אזמין יותר מבית המרקחת זה יש מספיק מתחרים שיוכלו לתת לי שרות הוגן וטוב יותר

תגובת החנות

ככלל המוצרים המוצגים באתר נמצאים במלאי וזמינים לאספקה מיידית ! מאחר ולא היה לנו במלאי את כל הכמות המוזמנת. עדכנו את הלקוחה מיד לאחר ההזמנה, ללקוחה הוצע להמתין ולקבל את כל הכמות המוזמנת התוספת מתנה או לבטל את העסקה. לצערנו עקב תקופת החגים ומיעוט ימי העבודה בם חל עיכוב באספקה אלינו.

חוות הדעת עזרה לכם?
lena
lena
02.01.2018
מוצר שנרכש: תחליב לניקוי פנים - צטאפיל

הזמנתי מוצר מהאתר, בפועל קיבלתי מוצר אשר אינו מופיע באתר שלהם כלל. הם לא עונים למיילים. בטלפון הבטיחו שיחזרו אליי ולא חזרו. אלברט, האחראי של הזמנות דרך האתר, התחיל להסביר שאין את המוצר הזה בארץ בכלל. לשאלתי מדוע המוצר מפורסם אם כך באתר, ענה בזלזול וחוצפה. אין לו על מה להתנצל וזה מה יש!! האתר אינו פעל לפי החוק שכן הייתה זו הטעיית לקוח טיפוסית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
ראובן
ראובן
25.07.2024
מוצר שנרכש: אקדח עיסוי beurer

קנית אקדח עיסוי , אתמול קיבלתי אותו , לאחר טעינה ראשונה , התנתק לי הפלאג type c מהמכשיר פשוט נפרד מהכבל. התקשרתי לחנות , ענה לי מישהו חסר סבלנות ואפילו לא שאל מה קורה ו"זרק" אותי ליבואן. כאשר ניסיתי להסביר לו מה קורה הוא כבר ניתק את השיחה. חבל ...... תנסו לשמר לקוחות ולתת שרות , אנשים משלמים כסף עבור המוצרים , לא קיבלתי שום דבר חינם !

תגובת החנות

הלקוח רכש אקדח עיסוי של חברת Beurer, חברה הידועה במוצריה האיכותיים ובשירות יעיל ואיכותי של היבואן בישראל. במידה וישנה תקלה במוצר עצמו לאחר הרכישה, ניתן לפנות אל היבואן מאחר ועל המוצר מתקיימת אחריות - במקרה הנ"ל 3 שנות אחריות!. הפנינו את הלקוח ישירות אל היבואן על מנת שיספקו לו מוצר תקין זהה, זאת מאחר ואזל לנו המלאי ולא יכולנו להציע החלפה. ההסבר נעשה באופן מכבד וסבלני ואם הלקוח חש אחרת אנו מצרים על כך.

חוות הדעת עזרה לכם?
דני
דני
15.10.2018
מוצר שנרכש: מגן אף

הזמנתי מוצר פשוט (מגן אף). אחרי יום הודיעו לי שהלוקר אליו ביקשתי לשלוח את המוצר, לא פועל וצריך לבחור אחר. בחרתי. עבר שבוע, ועדיין לא שמעתי מהם. מקווה שאחרי הפרסום השלילי הזה, הם ייזכרו בי. רציתי לשלוח להם אימייל, אבל הם לא מפרסמים את האימייל שלהם. דני וולפמן (קבלה מס' 9708 מתאריך 9.10)

תגובת החנות

הלקוח הזמין ב 9/10/18 בשעה 22:34 בתאריך 11/10/18 המשלוח הגיע ללוקר ונשלח מסרון ללקוח כתובת המייל שלנו ומספר הטלפון מופיעים באתר באופן בולט בנוסף אנו זמינים גם במסנג'ר המופיע באתר

חוות הדעת עזרה לכם?
RONEN
RONEN
05.07.2022
מוצר שנרכש: רצועת ניילון גיישנית מקורית לרחצה מק"ט 7296168120558 דגם 100*28 ס"מ

הזמנתי גיישנית רחצה והדגשתי שאני מעוניין בצבעים מסויימים להפתעתי קיבלתי צבעים אחרים שלא הוזמנו ולא טרחו להודיע שאין במלאי ברצוני להדגיש שיש חשיבות לצבע מכיוון שכל צבע הוא בצפיפות שונה

חוות הדעת עזרה לכם?
אביבה
אביבה
10.10.2016
מוצר שנרכש: תוסף תזונה תוסף תזונה

המשלוח הגיע במהירות, אולם התאכזבתי מכך שפג התוקף של המוצר קרוב - כ4 חודשים בלבד. המוצר אינו לשימוש יומיומי אלא לפי צורך, כך שיתכן בהחלט שחלק ממנו ילך לפח. ציפיתי מבית מרקחת מקצועי שלפחות ישאל אותי האם פג התוקף הנ"ל מתאים לי,ולא ישלח מוצר כזה ללא אישורי.

תגובת החנות

אתר האינטרנט o-pharm מנוהל ע"י בית מרקחת אופיר , אחד מבתי המרקחת הותיקים והגדולים בת"א. אספקה שוטפת של תוספי תזונה מגיעה לבית המרקחת מספר פעמים בכל שבוע ומרביתם בעלי תאריך תפוגה של שנתיים ומעלה. המוצר שנרכש הינו תוסף תזונה טבעי באריזה המכילה 20 כמוסות ומינון המומלץ הוא כמוסה אחת ליום . האריזה מספיקה לשימוש של 20 יום בסך הכל כך שתאריך תפוגה של 4 חודשים זה מעבר לתקופת הטיפול. אנו ב o-pharm מקפידים על בדיקה רציפה של תאריכי תפוגה. במידה והלקוחה היתה פונה אלינו היינו נענים ברצון רב לבקשתה להחלפה או החזרת המוצר לפי בחירתה. אלבט מוראדי , רוקח אחראי , בית מרקחת אופיר מפעיל אתר o-pharm.co.il

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בO-PHARM

מוצרים נוספים הנמכרים בO-PHARM

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון