מפרסם ב-zap מאז 2015

‎נקסט פרו‎ ‏(Next-Pro)

ציוד סאונד ונגינה (כפר סבא)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 8 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: נקסט פרו
נמצאו 443 חוות דעת גולשים על נקסט פרו
dedip
dedip
19.05.2025
מוצר שנרכש: סטנד קלידים Atlas KS

המוצר הגיע עם ערכת ברגים לא מתאימה ולכן חסר שימוש. פניתי לספק שאמר שישלח את הברגים. פניתי מספר פעמים לברר אם מתי ואיך שלחו את החוסרים הספק לא עונה להודעות ומתעלם מהלקוח. גם לא עשו בקרת איכות לפני שהוציאו משלוח, גם לא נותנים מענה וגם מתישים את הלקוח בפניות חוזרות ללא מענה נאות.

תגובת החנות

היי דקל , אנחנו מצטערים שאתה מרגיש כך, אך חשוב לנו לדייק בפרטי המקרה בתאריך 3.5 הזמנת סטנד לקלידים במחיר 98 ש"ח, לאחר שעדכנת אותנו שהסטנד הגיע ללא ברגים (נדיר, אך יכול לקרות), הצענו סטנד יקר יותר בחינם כפיצוי על החוויה. הסכמת, והסטנד נשלח אלייך. נשמח אם תדייק.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
17.05.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
nirelargov
nirelargov
19.03.2024
מוצר שנרכש: משדר סנייזר

לדעתי לא מומלץ בכלל לא חסר חנויות עם שירות טוב ללקוחות, קניתי משם משדר שהיה חסר חלקים, אחרי משא ומתן ושהצלחתי לשכנע אותם שבאמת זה חסר אמרו לי שהם יכולים לשלוח לי רק לעוד יומיים, אף שסיכמתי איתם שאני צריך את זה עד ליום מסוים, והייתי צריך לצאת מהעבודה, וגם שם לא רצו להחליף לאריזה חדשה בטענה שנקרע קצת מהאריזה הקודמת ונתנו לי מהספייר שיש להם, וכמובן שלא רצו לתת איזה פיצוי על עוגמת הנפש...

תגובת החנות

היי ניר, אנחנו מצטערים שאתה לא מרוצה, יחד עם זאת חשוב לנו להעמיד דברים על דיוקם. 1. הזמנת סט IN EAR אלחוטי של חברת SENNHEISER הגרמנית אשר מגיע חתום מהמפעל בחו"ל ומעולם לא נתקלנו בחלק חסר. 2. לאחר שהודעת לנו שהאוזניות חסרות, נכנסו להליך בדיקה מהיר במערכת המצלמות במחסנינו וגילינו שהמוצר נשלח חתום וסגור כחדש. גם לדברייך הקיט חדש לחלוטין- למעט האוזניות. 3. למרות הספק הגדול באם האוזניות אכן לא הגיעו, הסכמנו לפנים משורת הדין לתת לך אוזניות סגורות חדשות לחלוטין בערך של 430 ש"ח. 4. הסכמנו גם לשלוח לך את האוזניות בחינם מהיום למחר - אך התעקשת שדחוף לך היום ולכן הצענו שתגיע. 5. הגעתם לחנות בצעקות שבר ואיומים בתביעה ושיימינג, הגשתם לנו קופסה קרועה ולדבריכם אתם קרעתם אותה, ודרשתם לקבל קיט שלם חדש ולא רק אוזניות חדשות. צר לנו שבחרת לממש את איומייך בשיימינג, למרות השירות שקיבלת.

חוות הדעת עזרה לכם?
ים בן ברוך
ים בן ברוך
13.02.2024
מוצר שנרכש: גיטרה בס

מאוד קשה לתפוס את החנות בטלפון התקשרתי בסביבות ה10 פעמים בשלושה ימים שונים ולא תפסתי אף אחד אפילו לא פעם אחת, לכן דרך ההתקשרות היחידה של הלקוח היא דרך הווצאפ שגם בו לוקח מספר שעות לקבל תשובה. הזמנתי משלוח עם שליח שאמור להגיע תוך חמישה ימי עסקים עד הבית, לאחר חמישה ימי עסקים כשלא הגיע המשלוח שיניתי כתובת ווידאתי שהיא אכן שונתה ועודכנתי שיהיה עיכוב נוסף של יומיים עקב השינוי. לאחר ששוב המשלוח לא הגיע תוך יומיים יצרו איתי קשר ונאמר לי שיש עיכוב והמשלוח יגיע בקרוב, לאחר שלושה ימים נוספים המשלוח הגיע לכתובת הראשונה במקום לכתובת המעודכנת ונאמר לי שאם ארצה לשלוח אותו לכתובת המעודכנת יהיה עיכוב של עוד כחמישה ימים. וכך יצא שהזמנה שהייתה אמורה להגיע ב6.10 הגיעה ב13.10 ובכלל לכתובת הלא נכונה… כששאלתי לגבי פיצוי מסוים נאמר לי שפיצויים נותנים בפיצה האט לא בחנות שלהם…ושאם ארצה יתנו לי הנחה קטנה בהזמנה הבאה שמן הסתם אני לא אבצע.. חבל שלא מצליחים מינימום לקחת אחריות על הפאשלה שלהם ונותנים ללקוח להתמודד עם זה. עוד לא בדקתי את המוצר מקווה שלפחות הוא טוב. בכול מקרה מהחוויה שלי אני לא ממליצה לרכוש אצלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
בר
בר
19.09.2023
מוצר שנרכש: רמקול מוגבר פרוטק 500NBT

רכשתי בחנות רמקול לשימוש בטקסים שלא במבנה בתחילת אוגוסט.קיבלתי יעוץ מאורן ציינתי שאיני מעוניינת במיקסר אלא ברמקול עוצמתי.בדיקת הרמקול נעשית במרתף כך שהבדיקה לא מהימנה ולא משקפת את יכולות הביצוע בתנאי חוץ. הרמקול לא נתן מענה ולכן החזרתי אותו במטרה לקבל זיכוי. אורן התעקש והציע לי רמקול אחר ונאמר לי שאקבל החזר במידה והרמקול החדש אינו עונה על הצרכים. בפועל הרמקול לא היה מוצלח החזרתי אותו ולהפתעתי נאמר לי שלא אוכל לקבל זיכוי. בסופו של דבר לאחר כשבוע החליטו להחזיר את כספי בניכוי קנס של 10% עבור האריזה שכביכול לא הייתה תקינה. היעוץ היה אדיב אך לא מקצועי

תגובת החנות

היי בר, צר לנו לקרוא את הדברים שכתבת אך חשוב לנו להעמיד את הדברים על דיוקם לאחר בדיקה ותחקיר של המקרה עלה כי: ב 3.8 כשהגעת לראשונה לרכוש את הרמקול, נאמר לך מראש לעבוד עם מיקסר אך סירבת לקבל את המלצתנו. ב 8.8 הגעת להחליף את המוצר וקיבלת מאיתנו ייעוץ מקצועי ומקיף מאוד שכלל בדיקה של כל הרמקולים בחנות, כמו כן מלבד איש השירות, שוחחת גם עם מנהל השירות והמכירות וקיבלת המלצה משני עובדי נקסט פרו לעבוד עם מיקסר אך סירבת לקבל את ההמלצה. ב 16.8 הגעת שוב להחליף את המוצר אך המוצר היה באריזה פגומה מה שלא מאפשר למוצר להימכר מחדש. הוסבר לך שוב כי רק מיקסר יעזור אך שוב ביקשת להחליף לרמקול אחר. החלטנו לבוא לקראתך ולזכות אותך בעלות המוצר מינוס 10% מהמחיר עקב האריזה הפגומה וירידת הערך של המוצר (לגמרי לפנים משורת הדין, אנחנו לא מחוייבים להחליף מוצר עם אריזה פגומה). חשוב לנו להדגיש שנקסט פרו מקפידה לספק שירות מקצועי, טוב והוגן וההמלצות המקצועיות שלנו נובעות משיקולים מקצועיים נטו. תחקיר המקרה הנ"ל רק מדגיש זאת ולכן חבל לנו שבחרת להשאיר ביקורת שלילית.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yehi
Yehi
21.08.2023
מוצר שנרכש: Orange ראש מגבר

לא עונים לטלפון, לא עונים לוואטסאפ... אפס שירות. גם כשניסיתי לקנות לא הצלחתי להשיג אתכם בשום דרך, אבל כדי למכור לפחות חזרתם אלי. לא ברור מה האינטרס. בהצלחה

תגובת החנות

היי יחי, אנחנו מצטערים שכך אתה מרגיש, יחד עם זאת חשוב לנו לציין כי נקסט פרו משרתת אלפי לקוחות בחודש ואכן לעיתים אנו עמוסים -אך מקפידים לחזור לכולם תמיד. תלונך לא ברורה לנו, אנו מבינים ממה שכתבת שפנית ואכן חזרנו אלייך, כך או כך אנחנו משתדלים תמיד להשתפר ונשמח אם תפנה אלינו נדאג שמנהל השירות יחזור אלייך לבירור הנושא ולשביעות רצונך. תוכל ליצור קשר במייל: [email protected] בווטסאפ או בשיחת טלפון: 03-6700606

חוות הדעת עזרה לכם?
ronshalom1991
ronshalom1991
10.07.2023
מוצר שנרכש: irig pro duo

לאחר שרכשתי מוצר מהחנות ב900 ש"ח והתברר לי שהמוצר לא מתאים לצרכיי רציתי להחזיר את המוצר למרות שלא עברו עדיין 14 יום ולא נעשה בו שימוש. אך הנציג שירות דיבר בצורה מאוד דורסנית ולא רצה לשמוע אותי ופשוט ניתק לי בפרצוף ואמר "יש לי דברים יותר חשובים לעשות". בושה שככה השירות לקוחות מתנהג, וכמובן להגיש תביעה על עברה על החוק ולצרף את החוצפה של הנציג מכירות בהקלטה.

תגובת החנות

היי רון,מצטערים לקרוא את התגובה שלך במיוחד לאור העובדה שקיבלת שירות הוגן והחזר מלא על המוצר לפנים משורת הדין. למען הסדר הטוב, חשוב לנו לדייק את פרטי המקרה, להלן: בתאריך 19.6 נרכש כרטיס קול IRIG-PRODUO ללא יעוץ מקדים, למרות שכתוב באתרנו באופן ברור כי המוצר עלול שלא לעבוד עם אנדרואיד ולכן אנו ממליצים על שימוש בו רק במוצרי אפל מנסיוננו. לאחר מכן הוסבר לך טלפונית ע"י מנהל השירות שלנו שהמוצר אינו מתאים וכדאי להביא לבדיקת אפשרות החזרה. חשוב להבהיר כי השירות שניתן היה לפי מדיניות השירות שלנו הידועה לטובה והטענות על שימוש במילים לא ראויות או ניתוק לא היה ולא נברא. כמו כן השיחות בינינו מוקלטות. בנוסף, בתאריך 13.7 שוחחנו טלפונית ואושרה החזרת המוצר אע"פ שהיה קרע באריזה. למרות כל האמור לעיל בחרת להשאיר תגובה כזאת וצר לנו על כך.

חוות הדעת עזרה לכם?
sami.a3132
sami.a3132
27.02.2023
מוצר שנרכש: Ws-16 plus

הייתה לי בעיה בהרכבה של שולחן שקניתי אצלם. רציתי להחזיר או שיעזרו לי אבל הם לא זמינים בטלפון כבר 3 ימים אני תקוע עם חצי שולחן בחדר. קיצור שירות מאוד גרוע ומתסכל שאין עם מי לדבר

תגובת החנות

היי סמי, בדקנו לעומק את טענתך. ביום חמישי פנית אלינו לקבלת תמיכה בהרכבת שולחן, נאמר לך שתמיכה ניתנת תוך עד 72 שעות מרגע הפניה. (משתדלים תמיד יותר מהר - אך היתה שבת באמצע) היום יום רביעי, ניסינו להשיגך מספר פעמים רב מתחילת השבוע ולא ענית. כמו כן, לבדיקתנו קיבלת תשובה בווטסאפ על כל שאלה ששאלת. בהתחשב בכך שמחלקת התמיכה שלנו מטפלת בעשרות קריאות תמיכה ביום, לדעתנו התלונה שלך קצת נמהרת. יחד אם זאת, אנחנו מצטערים שהתאכזבת, אתה מוזמן לענות לנו לטלפון ונשמח לתקן את הרושם.

חוות הדעת עזרה לכם?
אליקו
אליקו
27.05.2021
מוצר שנרכש: SPS100 אולפני למוניטור ס

הזמנתי סטנדים למוניטור עבר הזמן של המשלוח והמוצר אפילו לא נמסר לחברת השילוח. אני ממש מאוכזב לא אמרו לי מראש שזה יתעכב ולא אמרו לי מתי אני אקבל את המוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
saggi
saggi
16.06.2020
מוצר שנרכש: סטנד מתקפל לקלידים

רכשתי מהם סטנד לקלידים. הגיע ממש אחרי יומיים עם חלקים חסרים. הודעתי להם ב WHATSAPP שלהם (כי הם לא עונים לטלפון) ובתמורה הם שלחו לי מייל עם החשבונית שלי (שעש לי כבר) וביקשו שאשלח תמונה של תוכן החבילה. זה היה לפני יומיים ומאז לא יכול לתפוס אותם לא במייל ולא בטלפון. אני מניח שלא ניסו לעבוד עלי , אבל אני ממליץ מאוד לא לקנות מהם שום דבר. אם במקרה כלכך פשוט הם אינם מסוגלים לטפל ומתחמקים אז אני ממליץ לא להוציא שם יותר מ 136 ש"ח שאני בזבזתי.

תגובת החנות

היי שגיא, מתנצלים אם יצאת לא מרוצה -אך חשוב לנו לדייק את פרטי המקרה: בתאריך 14.6 פנית במייל, קיבלת מייל תשובה ממנהל המכירות שמאשר החלפה ללא וויכוח, ומבקש שתשלח תמונה של מצב המוצר בכדי לאשר סופית החלפה ללא כל עלות מצידך. בתאריך 16.6 פנית בווטסאפ, וקיבלת תשובה ששלחנו לך סטנד להחלפה עוד בתאריך ה-14.6, לא חיכינו אפילו לתמונת הוכחה שהעניין נכון. כאשר טענת שלא קיבלת מייל, הצגנו בפנייך צילום מסך, המוכיח שמייל אכן נשלח ב 14.6. בכל מקרה, שירות טוב -חשוב לנו מאוד, ונשמח אם תנסה אותנו שוב, ותתן לנו הזדמנות לתקן את הרושם.

חוות הדעת עזרה לכם?
liort801
liort801
20.05.2020
מוצר שנרכש: מקלדת שליטה Native Instruments Komplete Kontrol A49

הזמנתי מוצר לפני חודש כאשר מנהל החנות אמר שהמוצר יגיע אחרי שבועיים..(כבר מרגיז) אחרי שלושה שבועות התקשרתי וכמובן שאין מענה בחנות!! אחרי נסיונות כושלים ליצור קשר שלחתי הודעה נואשת במייל ומסתבר שהמוצר עוד לא הגיע לארץ ואף אחד לא חשב ליצור איתי קשר פשוט בושה ממליץ להתרחק מהחנות כמה שאפשר

תגובת החנות

הי, מצטערים לשמוע שלא היית מרוצה, אך חשוב לנו לעמוד על דיוק הדברים: לא ברורה טענתך ש"3 שבועות אין מענה בחנות" - פנית לצוות הווטסאפ שלנו בתאריכים 20.4, 21.4, 28.4 29.4 ו-3.5 וקיבלת מענה לפניותך.  בתאריך 29.3.20 הזמנת מקלדת מדגם A49 על שם "יניב ויינשטוק"הימים - שיא תקופת הקורונה. במועד הזמנתך, כל מוצרי חברת Native Instruments  לא היה זמינים באף חנות בישראל או בעולם, עקב הפסקת היצור במפעלים. התקשרנו אלייך, הסברנו שהיצרן התחייב לשלוח לישראל סחורה תוך שבועיים-שלושה  - ואישרת לנו לחייב ולשמור לך יחידה. לא חייבנו - עד שלא קיבלנו את אישורך הברור.הסברנו גם שנשמח לזכותך אם תרצה לבטל מכל סיבה - ציינו בנוסף, שהמצב אינו רגיל ועיכובים עשויים לקרות. בתאריך 3.5 - בעוד אנחנו עדיין ממתינים ליצרן - שלא הצליח לעמוד בהבטחתו, פנית שוב בווטסאפ ושאלת "מה קורה עם ההזמנה" אורן, שעמד מולך כל התקופה, התנצל והסביר שלצערנו נראה שהיצרן לא הצליח לעמוד במילתו, והציע לזכות אותך - הסכמת. עוד באותו יום יצא זיכוי מס' IK200000341 אשר נשלח גם אלייך - במלוא הסכום. אנחנו רוצים להבטיח לך, שבנקסט-פרו עובדים מוסיקאים שמאוד אוהבים את העבודה שלהם -ועושים מאמץ למען כל לקוח. אנחנו טועים לפעמים, וקל וחומר שבתקופה כמו מרץ האחרון -ועל כך אנחנו מצטערים.סליחה על החוויה, אנחנו מזמינים אותך לנסות אותנו שוב ונשמח לתקן את הרושם.

חוות הדעת עזרה לכם?
natan115566
natan115566
04.05.2020
מוצר שנרכש: סטנד למיקרופון soundtrack

הזמנתי סטנד למיקרופון של חברת soundtrack אך שהוא הגיעה אלי התברר ששלחו לי מיקרופון מעלי אקספרס שממש לא שווה 150 שקל ששילמתי . באתר כתוב דבר אחד ומגיע משהו אחר ולא איכותי.

חוות הדעת עזרה לכם?
dv
dv
25.09.2019
מוצר שנרכש: Roland TD1-DMK

bought a 4000 nis roland drum because of 36 payment option nice guys but they play HARDBALL in case of dispute they billed me 18 payments instead of 36 as I asked :the rep. says he'll get back to me :Their response Rep. doesn't get back to me ignore my calls & voice-mails & emails for a week I finally get through by calling from another number !!their solution= I should pay for their mistake they finally resolved it b/c I insisted if you buy from them !!!make web-order & check receipt for mistakes .as for me - dealing with them is not worth the aggravation

חוות הדעת עזרה לכם?
Josef
Josef
23.06.2019
מוצר שנרכש: Gravity MS 4322HDB

רכשתי לפני כחודש סטנד למיקרופון ולקח הרבה זמן ומיילים עד שחזרו אליי, לבסוף קיבלתי את המשלוח בזמן והשירות היה סביר. ביצעתי הזמנה שניה של סטנדים ולא חזרו אליי אחרי שבוע (ההבטחה למשלוח עד 5 ימי עסקים). על פניו המחירים זולים אבל לא שווים את החוויה הזו.

תגובת החנות

היי ג'וזף, צר לנו לשמוע שיצאת בתחושה כזאת. בדקנו לעומק את פרטי המקרה כי שביעות רצון הלקוחות שלנו חשובה לנו תמיד. במקרה של ההזמנה שלך - בייצעת הזמנה באתר ללא פרטי תשלום ובמשך שלושה ימים ניסה נציג מטעמנו להשיג אותך בטלפון ולקחת אמצעי תשלום אך לא הצלחנו לתפוס אותך. זו הייתה הסיבה שהמשלוח חרג מגבולות 5 ימי העסקים. בכל מקרה, אנחנו מזמינים אותך לקנות אצלנו שוב, מבטיחים לעשות כל מאמץ אפשרי שהחווייה בפעם הבאה תהיה יותר חיובית ומהנה עבורך.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
03.04.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
05.06.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
es
es
28.01.2016
מוצר שנרכש: מיקסר Xenyx X1222 usb

השירות סביר, המשלוח איחר מאד. השליח לא לא יצר קשר, הניח את החבילה מבלי להחתים אף אחד והלך. לא אחזור לקנות שם

תגובת החנות

שלום אלעד, סליחה אם נפגעת משירות המשלוחים שלנו, כמובן שלא היתה לנו כוונה כזו. ניסינו להתקשר בכדי לברר את הנושא לשביעות רצונך אך לא הצלחנו להשיגך. רק בכדי להעמיד דברים על דיוקם: חברת השליחויות שלנו מזהה את מקבל החבילה לפי שם (במקרה הזה חבצלת - ממשרד ישיבת בני עקיבא) ולא לפי חתימה, כמו כן למיטב הבנתנו החבילה נמסרה למשרד בני עקיבא מכיון שהשליח לא הצליח לאתר אותך בתחומי הישיבה. כך או כך, אנו מצטערים - נשמח לשמוע את הצד שלך. נודה לך אם תיצור קשר עם מנהל השירות: אופיר 09-7718555.

חוות הדעת עזרה לכם?
לקוח ממוצע
לקוח ממוצע
09.06.2025
מוצר שנרכש: אוזניות סגורות למתופפים Behringer DH100

לא טוב. כשהם אומרים 10 ימי עסקים הכוונה היא גם "לא כולל עיכובים בגלל החברת הפצה". עברו כמעט 3 שבועות ולא נראה שהמוצר באופק. בשיחת טלפון היה נציג אחד שניסה לעזור ולאחר מכן נציג שממש לא. חלש מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Amir
Amir
01.04.2023
מוצר שנרכש: סטנד לרמקול עד 35 ק''ג DE DWD202

לחנות יש מגוון רחב מאוד של מוצרים, מה שאפשר לי לבצע רכישה אחת מרוכזת במקום בכמה חנויות שונות. אך החסרונות: 1. שירות לקוחות זוועה, במשך 3 ימים ניסיתי לתפוס אותם בטלפון ובהודעות כדי לשאול שאלה ולא היה מענה - הדאיג אותי מאוד 2. כשהגעתי לאסוף את החבילה (אחרי תיאום עם נציג שנאמר לי כי החבילה מוכנה וכל הדברים נמצאים!!!) הגעתי לסניף כדי להמתין בזמן שעובד חדש מתחיל ללקט את הפריטים שלי מהמחסן שלהם, פריט אחת פריט, כאשר לא היה כבל שהזמנתי ולקח רבע שעה עד שההזמנה שלי הייתה מוכנה. 3. השירות עצמו לא היה נעים בכלל בחנות. אמנם היה שם את רוב מה שהייתי צריך, אבל עם שירות כזה לא אחזור לרכוש מהם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
28.04.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
01.12.2021
מוצר שנרכש: גיטרה walden d250

גיטרה "מעולה למתחילים" אבל ברמה ממש נמוכה וגם עונים בחוצפה בטלפון של "מה ציפית בגיטרה זולה".. אפשר לדבר יותר בכבוד ללקוחות..לא ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
ibalashov
ibalashov
05.04.2020
מוצר שנרכש: ‏מקלדת שליטה Native Instruments Komplete Kontrol M32

I made an order on the website. After a while I got a message that this product was not in stock in Israel. It was rather difficult to communicate with the representative and cancel the order. Overall, I wasted several hours on placing the order, then trying to cancel (because it was out of stock).

תגובת החנות

היי איבן, מצטערים לשמוע שלא היית מרוצה, בתאריך 2.4 הזמנת מקלדת M32 מחברת Native Instruments באתר. בימים אלו - תחילת תקופת הקורונה, היתה אי וודאות גדולה לגבי משלוח של חברה זו לישראל ולקח לנו עוד יומיים להבין שהמשלוח הזה כנראה לא יגיע לארץ, למרות הבטחות היצרן. בתאריך 4.4 עדכנו אותך שהמוצר לא קיים באופן חריג ובגלל התקופה. (ואף חסר בכל החנויות בישראל, בעולם וגם אצל היצרן) בתאריך 5.4 ביקשת במייל לבטל את ההזמנה והיא בוטלה לבקשתך, וזאת כל התקשורת שהתבצעה ככל שאנחנו רואים. חשוב לציין - שלא גבינו תשלום בכל התהליך -לעולם לא נחייב ללא אישור מפורש מלקוח. אנחנו רוצים להבטיח לך, שבנקסט-פרו עובדים מוסיקאים שמאוד אוהבים את העבודה שלהם -ועושים מאמץ למען כל לקוח. אנחנו טועים לפעמים, ובטח שבתקופה כזו עלולות לצוץ טעויות. סליחה על החוויה, אנחנו מזמינים אותך לנסות אותנו שוב ונשמח לתקן את הרושם.

חוות הדעת עזרה לכם?
h0534144934
h0534144934
21.09.2025
מוצר שנרכש: מוצרי לוויט

חנות פצצה!! יש בה הכל מחירים הכי טובים! ושירות מצויון תודה לאופיר ורועי!! הם ממש נותנים שירות טוב ומכל הלב

חוות הדעת עזרה לכם?
eladdan
eladdan
08.09.2025
מוצר שנרכש: קלמרות לתאורה וכבלים

אחלה חנות קונה אצלם כבר שנים. ציוד טוב וצוות שירותי ואדיב היום ממש עזרו לי

חוות הדעת עזרה לכם?
doron.mi
doron.mi
26.08.2025
מוצר שנרכש: Motu m6

חנות מקצועית, שירות מעולה. אנשים נחמדים, יודעים לייעץ ולא רק למכור, חווית קניה מעולה. אחזור בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בנקסט פרו

מוצרים נוספים הנמכרים בנקסט פרו

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון