לדעתי לא מומלץ בכלל לא חסר חנויות עם שירות טוב ללקוחות, קניתי משם משדר שהיה חסר חלקים, אחרי משא ומתן ושהצלחתי לשכנע אותם שבאמת זה חסר אמרו לי שהם יכולים לשלוח לי רק לעוד יומיים, אף שסיכמתי איתם שאני צריך את זה עד ליום מסוים, והייתי צריך לצאת מהעבודה, וגם שם לא רצו להחליף לאריזה חדשה בטענה שנקרע קצת מהאריזה הקודמת ונתנו לי מהספייר שיש להם, וכמובן שלא רצו לתת איזה פיצוי על עוגמת הנפש...
תגובת החנות
היי ניר,
אנחנו מצטערים שאתה לא מרוצה, יחד עם זאת חשוב לנו להעמיד דברים על דיוקם.
1. הזמנת סט IN EAR אלחוטי של חברת SENNHEISER הגרמנית אשר מגיע חתום מהמפעל בחו"ל ומעולם לא נתקלנו בחלק חסר.
2. לאחר שהודעת לנו שהאוזניות חסרות, נכנסו להליך בדיקה מהיר במערכת המצלמות במחסנינו וגילינו שהמוצר נשלח חתום וסגור כחדש. גם לדברייך הקיט חדש לחלוטין- למעט האוזניות.
3. למרות הספק הגדול באם האוזניות אכן לא הגיעו, הסכמנו לפנים משורת הדין לתת לך אוזניות סגורות חדשות לחלוטין בערך של 430 ש"ח.
4. הסכמנו גם לשלוח לך את האוזניות בחינם מהיום למחר - אך התעקשת שדחוף לך היום ולכן הצענו שתגיע.
5. הגעתם לחנות בצעקות שבר ואיומים בתביעה ושיימינג, הגשתם לנו קופסה קרועה ולדבריכם אתם קרעתם אותה, ודרשתם לקבל קיט שלם חדש ולא רק אוזניות חדשות.
צר לנו שבחרת לממש את איומייך בשיימינג, למרות השירות שקיבלת.