לא אחזור לחנות שבה מרמים אותי
תאריך קנייה 8.04.2018 ישר מהחנות דרך הטלפון
למקרר שקניתי היה מבצע עם אופציה להרחבת אחראיות לחמש שנים, במחיר של 150 ש"ח. המוכר דיבר עם מישהו מסמסונג, אחר כך אמר לי שאני אשלם 49 ש"ח לטכנאי...היה מוזר, שאלתי פעם שנייה והוא חזר שאני אשלם לטכנאי 49 ש"ח. לפני ברקע שמעתי את השיחה של המוכר (עם האיש סמסונג, אריה?) שאתה גובה 100 ש"ח והלקוח משלם את ההפרש...משהו כזה. עכשיו אני תוהה האם בכלל הוא דיבר עם מישהו מסמסונג.
מתברר שאני צריכה לשלם 150 ש"ח לטכנאי כשיבוא ואמרו לי בסמסונג לברר עם המוכר, כי אין להם שום תשלום לשום חלק מהביטוח.
המוכר כמובן מכחיש, אומר שהוא אמר 149 ש"ח...שמענו אותו שניינו עם בעלי, דיברנו על דיבורית.
הוא אמר (המוכר) זה טעות אנוש, מה לעשות? של מי בעצם? המוכר, הוא בטעות אמר 49 במקום 150 או שלנו, שניינו כביכול לא שמענו טוב?
ידעתי על המבצע, ידעתי על הסכום שמופיע באינטרנט, שאלתי על 150 ש"ח בעצמי...מה היה האינטרס שלו לרמות אותי ב-100 ש"ח?
אולי משום שהוא פירסם מכיר יותר נמוך בכ-900 ש"ח? הוא הסביר שמחיר של היבואן יותר גבוהה, המחיר שמופרסם זה ליבוא מקביל, דגם לא מותאם לארץ...
אם הייתי מוכנה לשלם כבר 900 ש"ח נוספים, עוד 100 ש"ח היה מבריח אותי לחנות אחרת?
המוכר היה מנומס, אפילו ציינתי לבעלי שסוף-סוף מישהו שנעים לדבר איתו...אז מתברר שהוא מלוקק ולא ישר.
אנחנו יוצאים מטומטמים, לא מבינים, לא שומעים טוב וכו'...במקרה הטוב, הייתה טעות אנוש (שוב, לא ברור של מי).
נשארנו עם טעם מר בפה. לכן, לחנות הזאת לא נחזור.
ומנסים ללמוד שפעם הבאה לא נתאכזב. זה לא הסכום, אבל הגישה שהם צריכים לרמות בכל מני דרכים כדי לזכות בקונה...
תגובת החנות
מבצע הרחבת אחריות והסכום נקבע על ידי היבואן והוא 149 יכול להיות שהלקוח חשב שמע 49 אבל אף אחד לא ניסה לרמות אותו