מפרסם ב-zap מאז 2010

‎מוסיקזול‎ ‏(MusicZol)

כלי נגינה (תל אביב)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 1 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוסיכל 88 כלי נגינה בע"מ
נמצאו 295 חוות דעת גולשים על מוסיקזול
shshbig95
shshbig95
09.08.2020
מוצר שנרכש: עמעם-סורדינו לכינור

אמ;לק: שימו לב שהמוצר שלכם יגיע באריזה שלא קשורה אליו, כשהוא לא אותו סוג כפי שמופיע בתמונה באתר. אם אין תיאור מדוייק של המוצר- וותרו על החנות הזו- ייתכן בהחלט שיטעו אתכם ויתנערו מאחריות. החנות נראתה כמו חנות בדירוג טוב ועל כן החלטתי לקנות דרכה אביזר לכינור- עמעם קול. לאחר שחתימת האבטחה של אתר התשלום קפצה בכרום כשבורה והקישור לפייפאל כשל החלטתי לוותר. להפתעתי פנה אליי נציג בווטסאפ להמשך הקניה. לאחר שהסברתי לו את המקרה שלח לי בטובו לינק לפייפאל דרכו הצלחתי לשלם. המוצר הגיע אליי לאחר מספר ימים ולתדהמתי היה מסוג אחר לחלוטין מזה שהזמנתי . בעוד שהמוצר שהופיע באתר היה אביזר שמכסה את הגשר מעל כל ארבעת המיתרים- הסוג שחיפשתי, המוצר שהגיע היה מהסוג הפשוט ביותר- גוש פלסטיק היושב בין שני מיתרים ומעמעם את הכינור באופן חלקי ביותר. לאחר פניה למספר הווטסאפ עם בקשה להסבר על ההבדל בין המוצר המפורסם לזה שהתקבל, הובהר בפניי כי התמונות באתר הן להמחשה בלבד. תיאור המוצר באתר ריק לחלוטין ועל כן המידע היחיד שניתן לחלץ מהדף הוא מהתמונה, והיא לא נאמנה כלל למציאות ! כשהבעתי את מורת רוחי תגובת הנציג הייתה "לא רוצה,תחזיר", וכן צוין בפני שקניתי מוצר "ב20 שקלים ולא ב50" כאילו שקניה של מוצר במחיר נמוך יותר מצדיקה הטעיה שלדעתי האישית היא מכוונת לחלוטין. אציין בנוסף שהמוצר הגיע בתוך שקית ניילון שהייתה בתוך קרטון של מוצר אחר בכלל, ככל הנראה הדפסת תלת מימד פשוטה שעלתה שקל או שניים למישהו כי גם אף סימן מסחרי לא היה עליה.

תגובת החנות

הלקוח הזמין עמעם לכינור. הלקוח קיבל עמעם לכינור. הלקוח לא היה מרוצה מהעמעם שקיבל - ואמרנו לו שיחזיר את העמעם ויקבל את כספו בחזרה. הלקוח איים שיתבע אותנו, אמרנו לו שזו זכותו, זה רק עצבן אותו עוד יותר. קצת לא ברור לנו על מה כל הרעש. לא רוצה - תחזיר וקח את הכסף.

חוות הדעת עזרה לכם?
מרב
מרב
09.04.2020
מוצר שנרכש: נרתיק לגיטרה

אילו היה ניתן לתת כוכב שלילי - זה הציון שהייתי נותנת לחנות זו. רכשתי נרתיק לגיטרה ישנה ולא רציתי להשקיע סכום נכבד. מצאתי במיוזיקזול נרתיק זול, ואכן היה רשום "רוכסנים עלולים להשבר". הנחתי שפעם ב..יש בעיה עם רוכסן. מודה, שלא התעמקתי באותיות הקטנות. לא העליתי על דעתי שחנות שמכבדת את עצמה תמכור מוצר פגום ללקוחותיה. בפועל הגיע מוצר כל כך ירוד שלא ניתן להשתמש בו כלל. הרוכסן הראשון נשבר בשניה הראשונה שנגענו בו, וגם השאר נתקעו. המוצר פגום לחלוטין ולא ניתן לעשות בו שימוש - ישר לפח הזבל. ניסיתי לבקש מגיל להחזירו, ולא היה עם מי לדבר. להבנתי, החנות מוכרת סחורה פגומה ביודעין ובמכוון. בעיני התנהגות כזו היא פשוט בזויה. גם השיחה עם גיל הבהירה כי מדובר בבעל עסק שממש לא מעניין אותו כיצד הלקוח מרגיש, ובוודאי שלא מעניין אותו שהלקוח יהיה מרוצה. כשאני קונה מוצר - חשוב לי שבמידה ויש בעיה כלשהיא - יהיה לי עם מי לדבר בצד השני.. זה ממש לא המקרה.. אם גם לכם זה חשוב - שימרו מרחק מחנות זו.

תגובת החנות

הלקוחה הזמינה מוצר שנמכר במחיר סייל של 20 ש"ח, ובדף המוצר היה כתוב "רוכסנים עלולים להשבר" ומכאן המחיר הנמוך. כמו כן כתוב - "המוצר אינו ניתן להחזרה". חלק מהנרתיקים האלה הרוכסנים לא נשברים, וחלק כן, והחלטנו למכור אותם במחיר זול יותר ממה שעלו לנו, היות וחבל לזרוק לפח. עשרות אנשים כבר קנו את הנרתיקים האלה, לחלקם הרוכסן נשבר ולחלקם לא. חלק עדכנו אותנו שזה קרה, אבל בניגוד ללקוחה זו היו מספיק ישרים כדי להגיד - ידענו שיש סיכוי כזה, ואנחנו לא מבקשים שום דבר, אלא רק לעדכן שזה קרה. מצער שאנשים מבוגרים אינם יכולים לקחת אחריות על מעשיהם, במיוחד לאור העובדה שהמוצר נמכר עם אזהרה מפורשת שזה מה שעלול לקרות, ובגלל זה המחיר הנמוך.

חוות הדעת עזרה לכם?
yoni
yoni
26.12.2017
מוצר שנרכש: גיטרה קלאסית

בחודש נובמבר 2017 , אורחים שלי מחו"ל הגיעו לחנות "מיוזיקזול" ברחוב אלפסי 32 בת"א במטרה לקנות גיטרה כהפתעת יום הולדת לביתם. המוכר, אדם בשם גיל מלמוד שהיה בחנות שאל אותם אם הם מבינים בגיטרות והמליץ להם על גיטרה חדשה ב1800 ₪. הם קראו על החברה שמייצרת הגיטרות (seagull) והבינו שהם חברה טובה ובהתאם להמלצתו רכשו אותה. לאחר מכן בבחינה של הגיטרה בבית התגלו עליה כתמים בעץ שלה, פנייה לגיל מהחנות נענתה במענה שהוא יבדוק אפשרות לניקוי הכתמים ואם לא הוא יוכל לפצות בסט של מפרטים ו"קאפו" לגיטרה. לפנייה הבאה בנושא ואפשרות לבוא לחנות לבדוק אופציית תיקון לא טרח כבר מר גיל מלמוד לענות כלל. כתוצאה מכך הם ביצעו בדיקה מעמיקה יותר שהעלתה ממצאים מפתיעים: 1. הגיטרה יוצרה לפני כעשר שנים ונמכרה כחדשה. 2. הגיטרה יצאה פגומה עוד מהמפעל ולכן סומנה באות F במספר הסידורי של הגיטרה (מידע זה הגיע אליהם לאחר התייעצות עם מומחה גיטרות אחר) 3. לא היה כל גילוי נאות מצד בעל החנות אודות פרטים אלו, כמי שמוכר גיטרות אין אפשרות שלא ידע על כך ובחר מיוזמתו להסתיר מידע חשוב זה מאנשים שאינם מבינים בגיטרות. כאשר הגענו לחנות ועימתנו אותו מול הטענות הוא אמר שזו הסיבה שהיא נמכרה ב1800 ולא ב2200 כפי שהמחיר הרשמי שלה צריך להיות, מיותר לציין שגיטרה פגומה בת 10 שנים לא שווה יותר מכמה מאות שקלים כמקובל בשוק (וזאת מהתייעצות עם שני מוכרי גיטרות), בכל אופן חובה היה לעשות גילוי נאות ולספר על כך שהגיטרה פגומה עוד במעמד הרכישה. לאחר מכן ביטלנו מידית את העסקה, גיל עוד רצה לקבל 100 ₪ דמי ביטול אותם התעקשנו לא לשלם כי לפי החוק מוצר שנמכר כפגום זכאי להחזר מלא. (ולא יכולנו שלא לחשוב שמטרת התעלמות מההודעות הייתה כדי ש-14 הימים שבהם אנו זכאים לביטול יחלפו). כמובן שעל בזבוז הזמן, הנסיעות ועוגמת הנפש לא קיבלנו החזר. אנו מקווים שהוא לא מכר את הגיטרה הפגומה לאנשים אחרים שהינם חסרי ידע בנושא ורצינו להזהיר מכל קנייה בחנות זו.

תגובת החנות

הביקורת רצופה באי דיוקים, שאותם ניתן להוכיח בעזרת השיחות שמוקלטות אצלנו והתכתבות בוואצאפ שעדיין שמורה אצלי. א - הלקוחות הגיעו במיוחד עבור הגיטרה הזו. לא התייעצו, ולא שאלו, אלא רק שאלו אם היא במלאי, ובאו לקנות אותה. ב - בהתכתבות בוואצאפ כתוב במפורש שהם מוזמנים לבוא אלינו ושאנחנו נראה מה ניתן לעשות. ג - המחיר של הגיטרה נמוך ב-20 אחוז מערך השוק שלה, והטענה כי המחיר הוא כמה מאות שקלים לא נכון, היות וזו גיטרה חדשה לגמרי, שלא יצאה מהקרטון עד שהלקוח קנה אותה. והכי חשוב, מה שנועם שכח לספר לכם, זה שהוא הגיע אלינו למחסן, הוצעה לו החלפה, וכשהוא ביקש את כספו בחזרה, התשובה היתה - בסדר גמור. כשהוא הפנה אותי למקום בחוק שאומר שאני לא רשאי לגבות דמי ביטול, לא התווכחתי והוא קיבל את כל כפסו בחזרה. התפרץ כמו רוח סערה, והוא והחברה שלו קיללו, לכלכו וצעקו. הם רצו את כספם בחזרה וקיבלו אותו, מה שלא הפריע להם להמשיך לעמוד עוד דקות ולקלל וללכלך. יוני אף הגדיל לעשות וחזר בלי החברה שלו, על מנת להמשיך ולהטיף מוסר, גם אחרי שהוא קיבל את כספו בחזרה במלואו. כמו שניתן לקרוא עלינו במאות הביקורות, אנחנו מקפידים על שירות טוב ואיכותי, אנו מצטערים על החוויה של יוני

חוות הדעת עזרה לכם?
רוני
רוני
10.09.2015
מוצר שנרכש: אורגן CTK7000

לאחר פרסום חוות הדעת פנתה אלי החברה והגענו להבנות המוצר הוחזר ואקבל זיכוי שהוסכם ביננו לשביעות רצון 2 הצדדים אני מודה לזאפ ולמנהלת החנות שושי על ההתיחסות, חתימה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
אלעד
אלעד
06.11.2014
מוצר שנרכש: נרתיק מרופד דלוקס לגיטרה אקוסטית RCG500

הזמנו נרתיק של גיטרה מהאתר musiczol.co.il וכאשר קיבלנו את הנרתיק הוא הגיע אלינו חתוך לעומק 3 תאים ועד לריפוד. יצרנו קשר עם החנות וסיכמנו שנשלח להם את הנרתיק הפגום בדואר חזרה ונקבל נרתיק תקין. אולם מרגע שבעל החנות - גיל קיבל את הנרתיק, הוא טוען שאנחנו פגמנו בנרתיק כאשר פתחנו את הארגז ואינו מוכן לספק לנו נרתיק תקין או לבטל את העסקה. יש לציין שהנרתיק היה עטוף בשקית בתוך הארגז והשקית הייתה שלמה ורק הנרתיק חתוך, וכן שהחתכים בנרתיק מאוד עמוקים ולא סביר שבפתיחה ביתית של ארגז (ודרך שכבה נוספת של לשוניות הארגז) ניתן לגרום לנזק כזה. סגרנו את הארגז ושלחנו אותו בחזרה. כרגע הארגז אצלו, והוא מציג תמונות מבוימות אשר לטענתו מציגות שאנחנו פגמנו בנרתיק בפתיחה. כרגע גיל מסרב לביטול העסקה או לשלוח לנו נרתיק חדש למרות שלדבריו הסכום ששילמנו על הנרתיק הוא יותר מפי 2 מהמחיר שהוא קונה אותו כך שממילא הוא אינו מפסיד כסף. ההצעה שגיל הציע לנו היא לשלם עוד סכום של 120 שקלים על מנת לשלוח לנו מוצר תקין (בנוסף ל- 206 שקלים שעלה הנרתיק ולדמי המשלוח חזרה שכבר שילמנו). אנחנו איננו מעוניינים להגדיל את הרווחים שלו על חשבוננו ועל כן סירבנו. בנוסף נציין שהנרתיק שקיבלנו הוא אינו הנרתיק אותו ראינו בתמונות כשהזמנו באתר שם הוא הציג מותג ידוע אלא חיקוי. לאחר מכן קראנו בתקנון של האתר שהתמונות אינן מייצגות את המוצרים ולכן נוכל להאשים רק את עצמנו שלא קראנו אותו אך היינו שמחים לפרסם זאת לאחרים שוודאי אינם קוראים לעומק את כל האותיות הקטנות בתקנון.. מציעים לכם לחפש מקום אחר להזמין ממנו

תגובת החנות

כאשר בחנו את הנרתיק שהעביר לנו הלקוח, גילינו כי הקרע היה בדיוק במיקום הפתח המודבק ע"י נייר דבק, ובדיוק במימדיו של הפתח. ניכר היה על האריזה כי נפתחה באמצעות חפץ חד. שלחנו ללקוח תמונות שמוכיחות זאת אך הוא בחר להכחיש. נציין כי ברשותנו שיחה מוקלטת עם חברתו של הלקוח בה היא אומרת ש"פתחה את האריזה עם מספריים של קלמר". בכלל ההתקשרות עם הלקוח היתה רצופה אי דיוקים מצידו כמו למשל: טענתו כי "גיל מרוויח פי שתיים על הנרתיק" אינה עומדת בקנה אחד עם חישוב מתמתי פשוט בו מחיר העלות שהוצע ללקוח לשלם הוא 120 שח בעוד הוא שילם 189. טענתו כי הוא פתח פתיחה בייתית סבירה מעוררת תמיהה, מאחר ובידינו הקלטה שבה הוא טוען כי פתח את החבילה בציפורניים, ומאוחר יותר באותה שיחה טוענת חברתו כי החבילה נפתחה עם מספריים של קלמר. אלה הם אינם אי הדיוקים היחידים בהם לקה הךקוח וברשותנו תמונות, מסמכים והקלטות המוכיחים את כל אלה. עפ"י הגיון בסיסי וכשאר החנויות בענף, מיוזיקזול אינה מפצה לקוחות על נזק שנגרם על ידם. ההצעה לפיצוי על אי הנעימות וכיסוי עלויות המשלוח הועברה טרם שהסתבר לנו כי הנזק נגרם ע"י הלקוח עצמו.   עם זאת, וחרף העובדה כי התקשורת עם הלקוח היתה רצופה באי-דיוקים עובדתיים (האופן בו נגרם הנזק למוצר, פער המחיר שאינו "פי שתיים" כדבריו ועוד) ובאיומי הכפשה, הצענו ללקוח לפנים משורת הדין נרתיק במחיר עלות, עם משלוח על חשבוננו.  צר לנו כי הלקוח בחר לסרב להצעה זו.   מיוזיקזול מאמינה במסחר הגון מול לקוחותיה, כפי שאנו נוהגים מאז ומתמיד וכפי שניתן לראות משלל הביקורות עלינו באתר. לצערנו, במקרה זה נתקלנו בהתנהלות לא הגונה מצד הלקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
Amir
Amir
30.06.2014
מוצר שנרכש: פסנתר חשמלי p105

אני מעוניין להחזיר את המוצר לפי החוק- לא השתמשתי בו ולא חיברתי אותו לחשמל והחנות מסרבת לקבלו חזרה. בשיחת הטלפון הראשונה הסברתי שהחוק מגדיר שניתן להחזיר מוצר אחרי 14 יום גם אם אריזתו נפתחה בתנאי שלא חובר לחשמל- נעניתי בצעקות ובתשובה שלילית. בשיחה השניה (ניסיתי לתת עוד הזדמנות לפני תגובה פה), המוכרת צעקה עליי שאני משקר ובטוח חיברתי אותו לחשמל, אין לי איך להוכיח שלא ולכן אני לא יכול להחזיר את המוצר. בנוסף, לפני הקנייה הבטיחו לי בטלפון מחיר חבילה על פסנתר וסטנד, ואחרי שהגעתי לחנות הם הסבירו שטעו וזה לא כולל את הסטנד. אציין שבמהלך המכירה המוכרת הייתה מאוד נחמדה, אך זה לא משנה את כל מה שקרה לפני או אחרי כן. אם החנות תקבל את המוצר חזרה אשמח להוריד את התגובה

תגובת החנות

לגבי "מחיר החבילה" – ללקוח נאמר מספר פעמים בשיחות טלפון טרם הגעתו לחנות שהמבצע ישן וכבר אינו בתוקף. לגבי השימוש במוצר – ראשית, הלקוח עצמו ציין בשיחת הטלפון הראשונה בה הוא רצה להחזיר את הסטנד, שהוא השתמש במוצר, וכי "בזמן שהוא מנגן על הפסנתר, הוא לא יושב טוב על הגומיות". הצענו לו לבוא ולהחזיר או להחליף את הסטנד. כאשר הלקוח איים שהוא יכתוב עלינו תגובה רעה בזאפ בתור אמצעי לחץ שיאלץ אותנו להסכים לדבריו, החלטנו שאנו לא ממשיכים להתנצח. כפי שניתן לראות בשלל הביקורות, מיוזיקזול מחויבת לכלל לקוחותיה ותמיד העניקה שירות / החליפה מוצר כאשר היתה לכך הצדקה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Oshri
Oshri
19.11.2021
מוצר שנרכש: גיטרה חשמלית ומגבר בחבילת מבצע מטורפת! צבע לבן

הכל הגיע תקין ומהיר באריזה באמת שהכל היה טוב חוץ מהשירות שהוא היה על הפנים אני הזמנתי דרך האתר אחרי שקניתי הם חזרו אליי ואמרו לי שנגמר להם המלאי של המגבר שהיה צריך לעלות 690 שקלים "ששדרגתי", אז אחד העובדים המליץ לי על מגבר כי אני דיברתי איתו דרך הטלפון ואני עדיין חדש בכל הקטע של הגיטרה החשמלית אז אני לא יודע איזה מגבר טוב לקנות והוא המליץ לי על מגבר טוב שעולה 170 שקלים ואמר לי שיחייבו אותי במחיר של 2132 שקלים ואחר כך אני יקבל זיכוי של 520 שקלים כי זה צריך לעלות בספו של דבר 1612 שקלים השיחה נגמרה והכל טוב ויומיים שאני שולח להם הודעות בווצאפ הם התעלמו ממני אבל שהחלטתי לרשום להם שאני יפנה לפניות הציבור הם חזרו אליי פחות מחצי שעה והם חזרו אלי עם תשובה בכלל לא מספקת ובזלזול והם אמרו לי על מה אני מתעצבן ואני אמרתי להם איזה בן אדם לא היה מתעצבן על זה שלא עונים לו במשך יומיים ושלחתי להם 3 הודעות והם ענו לי ואמרו לי שאני רושם הרבה הודעות ואז שאני רושם להם שאני יפנה לפניות הציבור, וכשהם חזרו אלי עם הודעה זה היה נשמע לי כמו דיבור כזה מתנשא כאילו לא אכפת להם, אני עובד בעבודה לא קלה, עבודה של ברזלים ואני בן 18 שעושה קצת כסף מעבודה ואני מרוויח משכורת מינימום ו520 שקל חשובים לי מאוד אני לא כזה מבין בכל הנוגע לכרטיס אשראי, בקיצור המענה שלהם היה על הפנים סליחה על כל ההודעה ארוכה אבל חשוב לי לתת את החוות דעת שלי על החנות שידעו האחרים שהמוצר וכמעט הכל טוב אבל השירות היה על הפנים אם הייתי מדרג את השירות זה היה 10/0 אבל המוצר הגיע תקין עטוף ומוגן טוב לא נתנו לי מוצר אחר שלא הזמנתי הכל היה טוב והינה אני מדגיש חוץ מהשירות שהיה באמת על הפנים מזעזע.

תגובת החנות

הלקוח הזמין מגבר שחסר במלאי. לקח שבוע להצליח להשיג אותו בטלפון על מנת לפתור את עניין המגבר. בשיחה המוקלטת אפשר לשמו נציג אומר לו במפורש: זמן ההחזר הוא עד חמישה ימי עסקים, והלקוח מאשר שהוא הבין. הכל מוקלט. לאחר מכן הלקוח התחיל להפציץ בהודעות בשעות כמו חמש בבוקר. היות וזה לא בשעות העבודה, אז כמובן לא חזרו אליו מיד. כשהוא פנה ביום שישי בשעות העבודה הוא קיבל את אותה תשובה שהוא קיבל בשיחה כיומיים לפני, שהתהליך בחברת האשראי לוקח עד חמישה ימי עסקים. הלקוח בחר להמשיך לכעוס. הכסף החוזר לו כיום עסקים אחרי העסקה, בגלל שלא ניתן לזכות עסקה באתר של חברת האשראי בים החיוב. הלקוח בחור לספר את סיפורו האישי, שלא קשור כלל לנושא, היות וכספו החוזר הרבה לפני 14 ימי העסקים שהחוק מחייב. אין לנו דרך להבין על מה בעצם הוא כל כך כועס, ואיך פגענו בו, בהתחשב בזה שהעסקה נעשתה ב - 16.11 והכסף החוזר ב - 17.11. הלקוח הזמין וקיבל מוצר שהוא מרוצה ממנו, קיבל את הזיכוי יום עסקים אחרי שהעסקה השתנתה, ועדיין הוא בוחר לכעוס. חשוב לו להגיד שזה לא שירות מספיק טוב להחזיר את הכסף יום אחרי.

חוות הדעת עזרה לכם?
רויטל
רויטל
14.04.2020
מוצר שנרכש: פסנתר yamaha p45 סטנד X

פעם ראשונה שרכשתי אצלכם, למרות המצב קיבלתי את הפסנתר תוך 3 ימים, שרות מעולה,מחיר הכי טוב בשוק,הסחורה מקורית וטובה.אני ממש ממליצה בחום.בטוח שאחזור אליכם בקניה הבאה.

חוות הדעת עזרה לכם?
יעל גפן
יעל גפן
08.07.2015
מוצר שנרכש: חלילית סופרן עם ספר לימוד ASR-B301

חנות מעולה! נכנסתי לאתר דרך זאפ כדי לקנות חלילית והתחשק לי לקנות את כל החנות :) הכול ממש זול. אתר קל, מובן ויפה. המשלוח הגיע תוך שבוע. ממליצה בחום :)

חוות הדעת עזרה לכם?
doron
doron
05.08.2014
מוצר שנרכש: פסנתר חשמלי Px350

הפסנתר התקבל בזמן שנקבע. היו לו מספר קלידים בעלי רעש מכני מוזר. הפסנתר נשלח לבדיקה/תיקון במעבדה והתופעה חזרה. בשרות הלקוחות הוחלט לספק לי במקום מכשיר חדש אחר מאותו דגם. עכשיו המקלדת מושלמת. תודה על השירות האדיב והיעיל. אם אקנה בעתיד עוד כלי נגינה סביר להניח שאפנה קודם כל לגיל מחנות מוזיק-זול.

חוות הדעת עזרה לכם?
yzhqhyymkhn53
yzhqhyymkhn53
03.07.2025
מוצר שנרכש: Psr-w273

תענוג לרכוש אצליכם שירות מדהים מהירות אמינות מקצועיות ומחיר הכי טוב נחזור לקנות שוב בעזרת השם

חוות הדעת עזרה לכם?
נסטיה
נסטיה
18.04.2025
מוצר שנרכש: אורגנית ימהה YAMAHA PSR-E273

חנות נהדר, יחס אישי ומחיר הכי טוב שמצאתי. משלוח מהיר והכל הגיע ארוז נהדר. ממליצה עליהם מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
liliashuster
liliashuster
17.10.2024
מוצר שנרכש: אורגנית

שרות מציין, אדיב, זרועות במשלוח, מענה לכל שאלה , אנו מאוד מרוצים שקנינו אצלכם, בהצלחה!

חוות הדעת עזרה לכם?
dafna
dafna
18.07.2024
מוצר שנרכש: גיטרה קלאסית עם נרתיק, מפרטים וספר לימוד עם תקליטור למחשב

רכשתי בקלות גיטרה קלאסית עבור בני המתחיל בלמידה עצמית. שמחתי לגלות חבילה משתלמת הכוללת מלבד הכלי גם נרתיק בד, ספר, מפרטים ושיעורים אונליין! הגיטרה הגיעה במהירות, מרופדת היטב בקרטון, שלמה ונוצצת. תודה רבה, גיל, יופי של שירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
26.05.2024
מוצר שנרכש: חלילית, תיק גיטרה, אוקראינה

חווית הקנייה שלי הייתה מעולה. הזמנתי חלילית, תיק לגיטרה ועוד כמה כללי מנגינה שהגיעו מהר במצב מעולה. תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
aryeh441
aryeh441
10.05.2024
מוצר שנרכש: חלילון אנגל

מחיר זול, הסחורה הגיעה מהר, שרות עדיב ומדויק. בקיצור היה גם כדאי וגם נחמד מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
alexfle
alexfle
14.04.2024
מוצר שנרכש: אורגנית ימהה YAMAHA PSR-E373

קניתי ביום ראשון את ה אורגנית YAMAHA PSR-E373 אחרי שעשיתי סקר שוק , האתר נתן את המחיר אטרקטיבי ביותר , הוספתי גם מעמד וכיסוי נגד אבק. יצא במחיר טוב מאוד. שילמתי וקיבלתי אישור באותו רגל. התקשרתי לאחר שעה בטלפון לברר אם ההזמנה התקבלה וקיבלתי מענה מהיר שאכן התקבלה ההזמנה ושהמשלוח יגיע בזמן שהוגדר באתר. וכן ביום שישי באותו שבוע אחרי 4 ימים המשלוח הגיע כמו שהזמנתי . מחיר טוב שירות טוב מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
Gleb
Gleb
08.04.2024
מוצר שנרכש: Yamaha PSS-A50

The store has a nice, practical selection of musical instruments to choose from. Most of all I liked the customer service - you can actually call them and they'll pick up the phone promptly (no robots, no waiting music), and talk to you. My Hebrew is still not very good, so it was a big relief that they are ready to talk in English! Will buy there again!

חוות הדעת עזרה לכם?
רמי טטרו
רמי טטרו
09.03.2024
מוצר שנרכש: Yamaha DGX670

התלבטתי קשות בין כמה פסנתרים חשמליים במשך כחודש-חודשיים. לאחר שנסגרתי על הפסנתר שרציתי, התלבטתי עוד חודש מאיזו חנות לרכוש. דיברתי עם אנשי החנות מספר פעמים בטלפון אם הייתה לי שאלה או שהדגמים של התוספות בתשלום לא היו ברורים לי וקיבלתי תמיד מענה חם ויעיל ואפילו עדכנו מידע באתר בעקבות השיחות. אחלה שירות, אחלה צוות, אחלה אתר, אחלה משלוח, אחלה טיפול לאחר משלוח. אני מרוצה מאוד מההחלטה והייתי ממליץ לרכוש מהחנות, אם מקצוענות אנושית חשובה לכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
romikiryati.rk
romikiryati.rk
06.02.2024
מוצר שנרכש: YAMAHA P-125A

רכשתי אצלם פסנתר חשמלי ימאהה P - 125A יחד עם כיסוי נגד אבק וכיסא מתכוונן במחיר הכי משתלם בשוק. מאוד מרוצה מהמוצרים, הגיעו מהר עד הבית, ארוזים היטב, שירות מעולה ואדיב, גיל היה סבלני לכל הטלפונים והשאלות שלי וענה לי במקצועיות וכנות מבלי לנסות ו׳לדחוף׳ מוצרים יקרים שלא צורך. בהחלט ארכוש מהם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
רבקה 770
רבקה 770
14.01.2024
מוצר שנרכש: אורגנית ימאה PSR-E273

שירות מעולה ומהיר. אורגנית איכותית. האורגנית הגיעה עם שנאי, ועם מעמד מקורי לתווים. תודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
nathaliezafrani
nathaliezafrani
07.01.2024
מוצר שנרכש: גיטרה לס פול klp200

קנינו לבן שלנו ליום הולדתו 18 גיטרה חשמלית. תוך כמה ימים קיבלנו אותה עד הבית . אנחנו מאוד מרוצים שרות מצויין.

חוות הדעת עזרה לכם?
סטפן
סטפן
04.01.2024
מוצר שנרכש: גיטרה חשמלית פנדר סקוויר Fender Squier Bullet Stratocaster TERMOLO

רכשתי קלידים ולאחר מכן רכישה נוספת (גיטרה). חייב לציין שירות איכותי, מהיר והולם. מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
agam32798
agam32798
04.01.2024
מוצר שנרכש: פסנתר חשמלי רולנד ROLAND FP-30X

הזמנתי ביום ראשון פסנתר של רולנד. בהזמנה דרך האתר יצא לי בטעות לשלם את כל הסכום בחיוב אחד. התקשרתי למויזיקול וסידרו לי את התשלומים באותו רגע. ביום שני הפסנתר הגיע אלי בשעה 9 בבוקר. אחלה מוצר ושירות מעולה ומהיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
סוזי
סוזי
29.11.2023
מוצר שנרכש: אורגנית

ממליצה לקנות בחנות מיוזיקול ,קניתי אורגנית מבחור נחמד ששמו גיל שרות נהדר .האורגנית הגיע תוך יומיים בקיצור ממליצה בחום על חנות מיוזיקול

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים במוסיקזול

מוצרים נוספים הנמכרים במוסיקזול

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון