מפרסם ב-zap מאז 2010

‎החשמל לצרכן‎ ‏(Mispar1)

הבית שלכם מתחיל כאן (6 סניפים)

4.65 / 5 ממוצע מבוסס על 51 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: החשמל לצרכן בע"מ
נמצאו 524 חוות דעת גולשים על החשמל לצרכן
גולש
גולש
28.10.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
markdubroukin
markdubroukin
26.10.2025
מוצר שנרכש: סמסונג QE55Q70D

שקרנים. נסיתי לקנות אצלהם ת׳טלוויזיה. שלמתי ורשמו לי שהמוצר עזב ממלאי ונסו למכור לי ת׳טלוויזיה אחרת שהיא פחות טובה במחיר יותר יקר ממה ששלמתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
19.08.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
27.01.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
begin19tlv
begin19tlv
27.08.2024
מוצר שנרכש: מקרר Fujicom מקפיא עליון דגם FJDF270

חויית הקנייה הגרועה היחידה שהייתה לי בזאפ אי פעם. על פניו - התחיל כשירות מעולה כאשר נציגה התקשרה יום למחרת ההזמנה להודיע שיתאמו הובלה, אבל לא לתאם בפועל. התיאום נעשה בהודעת סמס על טווח שעות של משלוח בבוקר בלי כל אפשרות או קישור לדחות/לבטל/לשנות מועד הגעה או מספר טלפון כלשהו ליצירת קשר כדי לעשות זאת - שכן אמרנו לנציגה שאין ביכולתנו לקבל את המוצר בשעות הבוקר. למרות זאת, השליח הגיע על דעת עצמו, למרות שלא תפס אותנו טלפונית ולא קיבל אישור שאנחנו מחכים (בשום שלב לא אישרנו את המשלוח) ובניגוד גמור לשיחתנו עם הנציגה, ובגלל שלא היינו זמינים, כפי שהתרענו בפני הנציגה, הודיעו לנו שהחזרה למחסן תעלה לנו 200 שח שזה בדיוק 20% מעלות המוצר. מאותו רגע השירות שנתקלתי בו היה בריוני וגס רוח, ואף לאחר שהאזינו לשיחה עם הנציגה ואף אישרו כי שמעו שאמרנו יותר מפעם אחת - שאנחנו לא נוכל לקבל לפני 12:00, הם עדיין התעקשו כי רק בגלל שלא ענינו לשליח - האשמה עלינו ואנחנו צריכים לשלם על זה. קנינו בחנות הזו בגלל הרבה ביקורות חיוביות שראינו ואף שילמנו מעט יותר מבחנויות אחרות באתר רק בגלל הדירוג, אבל זה השירות מהגרועים שנתקלנו בהם - ואנו עסק שמזמין עשרות מכשירי חשמל בשנה. לא נקנה אצלם שוב לעולם, וחשוב שמי שכן יקנה יידע על ההתנהלות הזו. מיותר להגיד שלא קיבלנו את המוצר, וכשביקשנו ביטול, הוסיפו לנו גם את דמי הביטול לחשבון, כך שבמקום מקרר קטן ב1000 שח, נדרשנו לשלם 250 שח על כלום ושום דבר. בזאפ יש המון חנויות מעולות עם שירות מושלם - זו לא אחת מהן.

תגובת החנות

קשה להתעלם מהקטנת הראש של הלקוח במקרה הנ"ל. הלקוח תואם עם מוקדנית ליום המשלוח (ולא שעה זה הובהר לו בשיחה) מכיוון שביקש לאחר השעה 12:00 (פעם אחת במהלך כל השיחה ולא כפי שציין "מספר פעמים") הובהר ללקוח כי אין אפשרות לדעת אם זה יקרה לפני או אחרי 12:00. מה שהסתיר הלקוח בתלונה הוא שעוד בשיחה הובהר לו כי הוא יקבל הודעה אוטומטית (שהמערכת מסדרת את המשלוח לפי קו החלוקה למוביל) עם טווח שעות, ההודעה נשלחה אחר הצהריים, במידה וזה לא היה מתאים ללקוח היו לו יותר מ4 שעות כדי לעדכן אותנו באותו היום בטלפון/וואטסאפ/מייל או לפחות למחרת (ליום המשלוח) מוקדם בבוקר - הלקוח לא עדכן אף אחד. הלקוח טוען כי הנציגה "לא קיבלה הסכמתי למשלוח" - הרי שהלקוח לאחר הסבר הזמנים המשיך איתה בתיאום והשיחה לא נגמרה שם, הם תיאמו הכל עד לרמת הקומה,דירה,מעלית והפינוי של המקרר הישן, גם בסיום השיחה כשהיא מודיעה לו שהמשלוח יגיע מחר הלקוח מודה לנציגה. אם זה לא היה מתאים לו הוא היה יכול לציין זאת במהלך כל רגע בשיחה- הוא לא עשה זאת. הלקוח סירב להובלה חוזרת או איסוף מאחד הסניפים ללא תשלום. הלקוח לא חויב על החזרה למחסן ואפילו דמי ביטול לא נגבו ממנו - ללקוח בוצע החזר כספי מלא!!! אנו מוכרים עשרות רבות של מוצרים דרך החברה הזו בכל שבוע, החברה עובדת בצורה מהירה ומסודרת ללא עיכובים וללא תלונות מלקוחות. בסופו של דבר המוביל הגיע לכתובת הלקוח כפי שנקבע - הלקוח בזלזול לא היה נוכח ולא ענה לטלפונים, הזלזול הזה בזמנם של המובילים פוגע בכל קו החלוקה ובלקוחות הממתינים. החשמל לצרכן עובדת לפי החוק ותמיד שמה לנגד עיניה את טובת הלקוח, אנו עושים הכל כדי לספק את המוצרים במהירות ובמקצועיות, אנו עובדים בשקיפות וביושר מול כל הלקוחות שלנו ובזכות השירות הטוב אנו ממשיכים להתקיים ולהתפתח. בתקווה לימים טובים ושקטים. החשמל לצרכן

חוות הדעת עזרה לכם?
רפול
רפול
22.11.2023
מוצר שנרכש: מכונת כביסה קונסטרוקטה

חווית הקנייה האישית שלי בחנות ''החשמל לצרכן'' סניף ראשל''צ לצערי הייתה מאוד מאכזבת לאחר רכישה שביצעתי בתאריך 22/11/23

תגובת החנות

שלום רב, הלקוח הגיע אלינו לאחר הקניה וקבלת המכונה ודרש שנשווה לו את המחיר להצעה שקיבל מחנות אחרת, ביררנו את הדרישה שלו ומצאנו שמדובר בסוחר ללא מלאי שעובד עם מספר יבואנים לא מורשים, לכן אין מה להשוות בין המוצרים והמחירים כלל, יש לציין כי הלקוח טופל במלוא תשומת הלב וקיבל שירות מלא עם מחיר מצויין והיה שבע רצון מכל התהליך, צר לשנו שכך הוא בחר לסיים את הרכישה זאת לאחר שקיבל את המוצר והשתמש בו.

חוות הדעת עזרה לכם?
svtl
svtl
22.03.2023
מוצר שנרכש: כיריים גז FujicomFJ-GHG640BK

רכשנו כיריים דרך אתר החברה. משכו אותנו באף יותר משבוע לגבי מועד אספקה. בסוף הודו שהייתה טעות בצד שלהם, הציעו 50 שח הנחה לקנייה הבאה ושהמוצר יגיע תוך יומיים. זה כמובן לא קרה, ואחרי יומיים של שיח חרשים עם חברת המשלוחים ועם החנות שלא תיקשרו ביניהם פשוט ביקשתי לבטל את העסקה וזהו. מתוך 8 פעמים שהבטיחו לחזור אלי - זה קרה פעם אחת.

תגובת החנות

הלקוחה הזמינה דרך האתר כיריים לעיר שדרות, לאחר הקניה בשיחה הראשונה עם הלקוחה היא ביקשה שעתיים התראה מראש כי היא עובדת ברמת-גן, מבחינת חברת המשלוחים ההתראה היא בין שעה לחצי שעה ואין אפשרות לדייק בהתראה של שעתיים, הצענו ללקוחה שתגיע לסניף שלנו בשעות הפתיחה עם הרכב ונעמיס לה את הכיריים לרכב כדי שלא תצטרך לצאת במיוחד מכיוון שהיא עדיין לא גרה בדירה , ובנוסף הצענו ללקוחה שובר לקניה הבאה, הלקוחה הסכימה מיד ! ביטלנו את המשלוח והמתנו ללקוחה שתגיע לאיסוף, שלא כמו שכתבה הלקוחה נציגנו עמדו איתה בקשר רציף כמה פעמים כדי לקדם את המשלוח, צר לנו שכך בחרה הלקוחה להציג את הדברים וטוב שניתן גם לנו להגיב ולהציג את הדברים כהוייתם. נמשיך לעמוד לשירות לקוחותינו בכל עת לשביעות רצונם המלא ועל כך יעידו אלפי הלקוחות המרוצים שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
ייטב
ייטב
05.12.2022
מוצר שנרכש: מקרר משרדי Fujicom דגם FJ-DF120

בחיים שלי לא נתקלתי בשירות לקוחות כזה גרוע. הזמנתי מקרר לפני כחודש. רק לאחר כשבוע החנות יצרה עמי קשר ודרשה לתאם משלוח למשך זמן לא סביר. מאז במשך שלושה שבועות אני בקשר כמעט יומיומי עם החנות, עדיין בלי מקרר ועם נציגי לקוחות שחוזרים על אמירות קבועות ומתוסרטות מראש. כשביקשתי לבטל את העסקה אם אין להם איך לשלוח לי את המקרר בזמנים סבירים, הם אמרו שהם יסדרו את זה עם חברת ההובלה, אבל בפועל הם מרחו את הזמן שבוע נוסף. היום אני עדיין בלי מקרר, בלי החזר כספי ועם הרבה אי שביעות רצון.

תגובת החנות

שלום לכולם, ב-11/11 ביצע הלקוח הזמנה מאתרינו למקרר משרדי קטן, מאז ועד לפני כשבוע חברת המשלוחים ניסו לתאם איתו אין ספור פעמים אספקה אך הלקוח סירב לקבל את המוצר בטענה שלא מתאים לו לוח הזמנים של חברת המשלוחים (דרש לקבל את המוצר בשעות שהם אפילו לא הגיוניות לטענתם). חברת המשלוחים ואנחנו עשינו את כל המאמצים לספק לו את המוצר ובסופו של דבר חברת המשלוחים הצליחה לתאם לו כמה וכמה פעמים אך תמיד ביטל את המשלוח יום לפני מועד האספקה. לפני כשבוע ראינו שזה לא הולך ואי אפשר להמשיך בדרך הזו הצענו ללקוח לאסוף את המוצר מאחד הסניפים שלנו או לחלופין לבטל את ההזמנה. הלקוח לא רצה לאסוף את המוצר מהסניפים וסירב בתוקף לבטל את ההזמנה. בסופו של יום (יום ב' 5/12) חברת המשלוחים והלקוח שוב לא הצליחו להגיע להבנה לגבי מועד המשלוח ועל כן הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה שבוטלה מיידית עם בקשתו. צר לנו כי האצבע נורא קלה על המקלדת וזאת לאחר אין ספור נסיונות לספק ללקוח הרבה לפני תום מועד האספקה. החשמל לצרכן חרטה על דגלה שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר, אספקות מבין המהירות ביותר שקיימות בענף זה ועל כן יעידו אלפי לקוחותינו. אנו נמשיך לתת את היחס והשירות הטובים ביותר שאפשר. תודה ויום טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
shira
shira
31.10.2021
מוצר שנרכש: תנור בנוי דלונגי NDB6870X נירוסטה

הזמנתי תנור ושילמתי במקום- הבטיחו שיגיע עד יום שני, הבטיחו שזה במחיר הזול ביותר שאפשר למצוא, וזה התנור הכי טוב שיש וכו' וכו' א. מצאתי אחר כך במחיר זול יותר- דגם טוב יותר. ב. הגיע ביום חמישי שבוע לאחר מכן- כשכל יום כמעט אומרים לי מחר ואני מנטרלת את עצמי כדי להיות בבית. ג. הבטיחו פיצוי ולא פיצו. ד. המוצר מסתבר- נוראי ברמה שאין לתאר! ברמה שאני מנסה למכור אותו ולקנות תנור נורמלי.... מרגישה שנפלתי בפח ולכן מזהירה!!!

תגובת החנות

שלום לכולם, בזמן ההזמנה של המוצר הלקוחה ידעה כי המוצר אינו זמין במלאי ואמור להשתחרר מהנמל בכל יום... עניין השחרור התעכב במעט (עניין הקשור ליבואן) וביום השחרור נשלח מוביל במיוחד לספק את התנור ללקוחה. יש לציין כי הוצע ללקוחה תנור זמני (חדש) כפיצוי עד שתקבל את החדש אך סירבה. אנו מצרים על העיכוב ועושים את מירב המאמצים לשרת את לקוחותינו נאמנה- כך עשינו מאז ומתמיד וכך נמשיך. בברכה, החשמל לצרכן

חוות הדעת עזרה לכם?
mic
mic
19.01.2021
מוצר שנרכש: קולט אדים ליוונט דגם LVS24/60

הזמנתי קולט אדים קיבלתי מוצר בלי שום אמצעי חיבור ובלי שום תיאור המוצר ניסיתי במשך שבוע לדבר עם מישהו מהחברה - אין מענה עכשיו בתהליך להחזירו

תגובת החנות

בוקר טוב, סופק ללקוח קולט אדים לפי הזמנתו, הלקוח ניסה להתקין את הקולט באופן עצמאי ללא הצלחה, לאחר שניסיונותיו עלו בתוהו החליט כי "בא לו" להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי, הובהר ללקוח כי אין באפשרותו להחזיר מוצר שנפתח ונעשה בו שימוש, הצענו ללקוח את האפשרות לשלוח לו מתקין שיתקין לו את הקולט לשביעות רצונו אך הלקוח סירב. חשוב לציין כי תוך כדי שיחה עם הלקוח הוא שינה כמה גרסאות על מנת להחזיר את המוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
sharon.v
sharon.v
06.01.2021
מוצר שנרכש: 7100 tu 65

רכשתי טלויזיה סמסונג דגם 7100 tu ,לא.מרוצה לא מהמסך ולא מהשירות חבל שכך הדבר.תודה רבה

תגובת החנות

היי, לאחר כמה ימים מרכישת המסך טען הלקוח כי אינו מרוצה מהתמונה וביקש להחליף את המסך.. מחמת הספק כי אולי המוצר לא תקין בוצעה החלפה לבקשתו לאותו מסך. לאחר כחודשיים!!! פנה שוב הלקוח בטענה כי אינו מרוצה מאיכות התמונה וביקש לשדרג את המסך. הלקוח קיבל מענה והצעה לשדרוג המסך לפנים משורת הדין אך אינו התרצה על כן, טענות הלקוח אינן ברורות

חוות הדעת עזרה לכם?
hag
hag
06.12.2019
מוצר שנרכש: מעבד מזון בוש 812W612

רכשנו היום מעבד מזון בחנות בראשון לציון. ( רכשנו בחנות זו בעבר שני מוצרים והיינו מרוצים ) המוכרת הראתה לנו בקטלוג שני מוצרים ואמרה שאת הזול אין במלאי. הסכמנו לרכוש את המוצר היקר . בבית גילינו שקיבלנו את המוצר הזול. בטלפון הגברת טענה לאי הבנה שלנו והציעה להחזיר את המוצר לחנות. בבית מצאנו גם שמחיר המוצר של חנות זו ברשת זול מהמחיר ששולם בחנות ( המחיר כולל משלוח לבית הקונה). בטלפון נוסף לחנות מול האחראי , הובעה תמיכה מלאה במוכרת והוצע לנו האפשרות להחזיר את המוצר לחנות ולרכוש אותו ברשת. בקשר למחיר נאמר להגיע לא בשישי ולהסתדר בנושא הכסף. הפרש המחיר- 100 ש"ח , לא מצדיק מבחינתי נסיעה נוספת לחנות, לא שבוע הבא וכנראה אף פעם.

תגובת החנות

על מנת להעמיד דברים על דיוקם, הדגם הרשום בחוות דעת אינו דגם שקיים במגוון, הלקוחה קיבלה את הדגם היקר יותר מבין מה שהוצע לה (MC812W620) בעל ההספק הגבוה יותר ובעל אביזרים נוספים מאשר הדגם הזול לטענתה. הלקוחה עזבה את החנות כשהיא שבעת רצון מהשירות והמחיר. לטענתה כי ראתה את המוצר במחיר יותר זול (50 ש"ח הפרש) באתרנו אין כל משמעות מכיוון שאין אנו מחויבים למכור בחנות את מחירי האתר. הלקוחה קיבלה שירות מלא ומענה על שאלותיה ובסבלנות בזמן לא מבוטל. אך לפנים משורת הדין ולצורך שימור הלקוחה הסכמנו להחזיר לה את ההפרש מהמחיר אותו ראתה באתר, עם זאת הוצע לה גם להחזיר את המוצר ולקבל את מלוא כספה בחזרה. צר לנו שבחרה בדרך הזו להעלות חוות דעת לא מדויקת הנובעת מחוסר ידע. אנו עושים כל שביכולתנו ומעבר כדי שהלקוחות שלנו יהיו שבעי רצון ומרוצים משירות אדיב ומקצועי ונמשיך לעשות כך לאורך כל הדרך.

חוות הדעת עזרה לכם?
יפתח
יפתח
23.10.2019
מוצר שנרכש: 55lg7500p מסך טלוויזיה

חיפשתי טלוויזיה בתקציב של עד 3000 ש"ח. ראיתי דגם מסוים שנראה לי מתאים (55lg7500p) והחלטתי להגיע לחנות בראשון לציון משום שהמחיר בו הם הציעו את הדגם הנ"ל היה הזול ביותר ועקב התגובות החיוביות שהחנות קיבלה. להפתעתי כשהגעתי נעניתי באדישות שהדגם לא נמכר יותר. לשאלתי מדוע החנות מפרסמת שהיא מוכרת אותו אם אין היא מסוגלת לספק את המוצר בפועל נעניתי ב"אז מפרסמים". הציעו לי 2 דגמים נוספים של lg במחיר גבוה ונמוך יותר והתעניינתי בנוגע למפרט טכני מסוים. להפתעתי התשובה אותה קיבלתי מהמוכר לא תאמה את המפרט של הדגם אותו ניסו למכור לי ואת זה גיליתי כשבדקתי בעצמי באינטרנט. בקיצור: אמינות אין ומקצועיות אין וממש לא ברורות לי חוות הדעת החיוביות. אגב, את הדגם המסוים מפרסמות כ15 חנויות לערך בטווח מחירים משתנה כך שאני מתקשה להאמין שהוא לא נמכר יותר. לסיכום חבל על הדלק של הנסיעה מתל אביב לראשון.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
16.09.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
16.04.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.12.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
tailark
tailark
20.12.2017
מוצר שנרכש: מכונת כביסה INDESIT פתח עליון דגם ITWA 51052 W

הזמנתי מכונת כביסה לפני חודש. כמה ימים אחרי ההזמנה, בלי שום התראה, השליחים הודיעו לי שעוד חצי שעה הם מגיעים. הסברתי שאני בעבודה. אמרו שיגידו למחרת אחה"צ עד הערב, בטוח. התקשרו ב8 בבוקר ביום חופש שלי, חזרתי אליהם ב-11. אמרו שלא עניתי אז הם כבר לא יגיעו כי הם היו יכולים רק בבוקר, למרות שקבענו אחה"צ-ערב. צעקו עליי שזה מה שיש והייתי צריכה לענות. התקשרתי למשביר לחשמל להתלונן ונציגת שירות הלקוחות הייתה חסרת סבלנות. הסברתי לה שיש לי דלקת גרון וקשה לי לדבר ושתברר את כל העניין, זה הרגיש שהיא עושה לי טובה ובסוף היא העלתה על הקו את אותו שליח שצעק עליי שוב. אמרו שיגיעו אליי למחרת בטוח. הגיעה המכונה סוף סוף, השליח עמד ללכת. שאלתי אותו אם הוא לא עומד להסביר לי איך להשתמש במכונה, הוא אמר שצריך להזמין טכנאי. שאלתי אותו אם אני יכולה להתקין את המכונה לבד, הוא אמר "כן, בטח" והסביר לי איך מפעילים. במזל לא נגעתי במכונה, מסתבר שאם הייתי עושה את זה האחריות הייתה מתבטלת. הטכנאי היה מקצועי והסביר לי הכל, זו נקודת האור היחידה בכל הסיפור הזה. אמנם חברת השליחויות היא זו שעשתה את רוב הפאשלות, אבל המשביר לחשמל לא טרחו לצאת לקראתי, זכיתי גם להתעלמות כששאלתי אותם שאלות במייל והסברתי שאני לא יכולה לדבר בטלפון בגלל דלקת הגרון. חוסר התחשבות משווע. בקיצור, חוויה ממש לא נעימה, אם הייתי יודעת שהם כאלה ואם לא היה מחיר נמוך והובלה בחינם - לא הייתי מזמינה מהם.

תגובת החנות

הלקוחה יצרה איתנו קשר על מנת לרכוש מכונת כביסה באמצעות המייל משום שלא הייתה יכולה לשוחח טלפונית כלל. התכתבנו עם הלקוחה דרך המייל כפי שביקשה וביצענו הזמנה למכונת כביסה בסכום של 1190 ש"ח. חברת ההובלות ניסו ליצור קשר עם הלקוחה בכדי לתאם אספקה מספר פעמים, אך היא לא ענתה לטלפון אף לא פעם אחת. לאחר מיילים מולנו, נקבעה שעת הובלה עם הודעה מראש. חברת ההובלות התקשרה שוב לפני ההגעה על מנת לספק את המוצר, אך הלקוחה לא ענתה. חברת ההובלות הגיעה ללקוחה וזו לא הייתה בבית במועד ובזמן שנקבעו. חברת ההובלות מספקת אלפי מוצרים מדי חודש, המובילים מיומנים ומקצועיים מאד, מעולם מוביל לא נותן מידע בנוגע להתקנת מוצרים. כל ההודעות של הלקוחה נענו (ואף הוכחנו לה את זה בשיחה טלפונית). ממש חבל שלא ניתן להעלות לתגובה זו צילומים מהמיילים בכדי להוכיח את תגובתנו. בכל מקרה, אנו מאחלים ללקוחה בהצלחה ונמצאים לרשותה. בברכה, החשמל לצרכן בע"מ

חוות הדעת עזרה לכם?
Avidan
Avidan
11.09.2017
מוצר שנרכש: מייבש כביסה LG דגם RC8043A1Z

לא הצלחתי לקבל מענה בזמן סביר מהחנות אשר נבע לטענתם עקב תקלת תקשורת. לאחר שבוע המתנה הסתבר לי שההזמנה כלל לא בוצעה. התקשרו להתנצל.

חוות הדעת עזרה לכם?
yevgeny
yevgeny
11.06.2017
מוצר שנרכש: מדיח כלים DFC04210W

עסקה בוטלה. בעל עסק מפרסם משלוח חינם אבל מוביל סחט כסף 200 ש"ח יותר עבור המשלוח.

תגובת החנות

שלום, הלקוח גר בקומה שלישית ללא מעלית (כלול במחיר המוצר, לא נגבה כל תשלום על כך). הלקוח גר בחיפה ברחוב שבכדי להגיע לקומת הכניסה של בניין המגורים המוביל צריך לעלות 3 קומות ברגל עם המדיח, משמע בסה"כ 6 קומות ברגל (הלקוח לא טרח לציין זאת במעמד הזמנה). המוביל ביקש 200 ש"ח תוספת, הצענו ללקוח להשתתף בחצי מהסכום והוא סירב. המוביל לא סיפק את המוצר, אנו תיאמנו מועד אספקה חדש עם חברת ההובלות של היבואן (ללא עלות). יומיים לאחר מכן באו לספק ללקוח את המוצר ביום ובשעה שנקבעו, אך הלקוח לא היה בבית בעת האספקה למרות שתואם מולו. הלקוח ביקש החזר כספי וביטול העסקה, והאמת שבמקרה דנן, גם אנחנו העדפנו זאת. הלקוח זוכה לאלתר.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
29.10.2014
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אילן
אילן
15.10.2013
מוצר שנרכש: מכונת קפה d99

הם מפרסמים שהם שולחים בחינם אך בפועל לא עושים זאת. אחרי ההזמנה תקבלו טלפון בו ישאלו אתכם מאיפה אתם רוצים לאסוף את המוצר... ביזבוז זמן.

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה באתרינו למכונת קפה כאשר בדף המוצר מצויין כי מחיר המוצר לא כולל משלוח(פרט שלא הוסתר מעולם והיה גלוי לעין). הוצע ללקוח לאסוף את המוצר מאחד הסניפים שלנו, או להוסיף דמי משלוח,מסיבה לא ברורה החליט הלקוח לרשום חוות דעת זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.11.2012
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
07.11.2012
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Gila
Gila
08.06.2026
מוצר שנרכש: מוקרוגל Sharp FLATBED

עוד לא נותנת ציון סופי הזמנתי מיקרוגל ביום שיש 29 למאי. התקשרתי ביום שני כי לא קבלתי לא אישור ולא קבלה. שלחו לי. היום (יום שני 8 ליוני) מיקרוגל עוד לא הגיע. בשיחה לא יודעים מה היה אבל יחזרו עלי. לא חזרו עלי. עוד טלפון ממני. כן כן ממלמלים כמה משפטים על בעיות לוגיסטיקה ונעשה כל מאמץ....נראה

חוות הדעת עזרה לכם?
Ben Manor
Ben Manor
31.10.2025
מוצר שנרכש: מקרר מקפיא עליון SAMSUNG RT42CG6004WW

הזמנתי מקרר מקפיא עליון SAMSUNG RT42CG6004WW. חזרו אלי שאין במלאי ואין צפי לאספקה. הציעו את המקרר ב20% תוספת תמורת יבואן מקורי ואחריות ארוכה. לבקשתי ביטלו את ההזמנה. אם אין צפי למקרר במחיר שפרסמתם , למה אתם ממשיכים לפרסם? למשוך צרכנים בתואנת שוא ולהציע מחיר יקר בהרבה. מקומם. צרפתי מס הזמנה כי חשבונית לא הופקה.

תגובת החנות

שלום, ראשית מיד עם קבלת התשובה מהמחסן הלוגיסטי כי המקרר חסר במלאי - המוצר ירד מהאתר. מיד לאחר הזמנתו של הלקוח יצרנו איתו קשר כדי לעדכן על מצב המלאי, במקרה הזה הצענו ללקוח מקרר דומה של אותו המותג עם אחריות מורחבת במחיר העלות האמיתי שלנו - כל זאת כדי שהלקוח לא יצא מאוכזב מהעסקה. צר לנו כי כך בחר הלקוח לוותר על הרכישה. למרות שלנו זו כבר עסקה לא כדאית - עדיין נשמח לתת ללקוח את המקרר הנ"ל כפי שהובטח. אנו עושים כמיטב יכולתנו האנושית לעמוד בקצב עדכון האתר על אלפי הפרטים הקיימים בו יום-יום ונמשיך לעשות זאת לטובת טיב השירות והמחיר שאותם מקבלים הלקוחות שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בהחשמל לצרכן

מוצרים נוספים הנמכרים בהחשמל לצרכן

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון