
Here is the translation of your text into Hebrew: קניתי מיקרופון מהם, מיקרופון R�de. הם לא היו ברשותם והציעו לי מיקרופון אחר ועשיתי את הטעות לקבל אותו. המיקרופון ששלחו לי היה עם צליל חלש. בדקתי באינטרנט ויש המון תלונות על זה. היו לי מיקרופונים אחרים במערכת שלי (Blue Yeti, Shure) והם עבדו בצורה מושלמת. פניתי אליהם. הייתה לי צורך לפנות אליהם מספר פעמים לפני שהם טרחו לענות. הם שינו את הביקורת שלי לטענה ש"אני לא אוהב" את הצליל של המיקרופון במקום "הוא חלש מדי". שאלתי אותם מספר פעמים להחליף אותו. אני לא משנה לי לשלם יותר, אבל רציתי משהו שעובד. הם אמרו שישלחו מישהו לקחת את המיקרופון כדי "לבדוק אותו". הם קיבלו את המיקרופון ושאלתי אותם להחזיר לי את הכסף. פניתי אליהם מספר פעמים למענה. כבר עברו מעל שבוע, הם לא טרחו לענות לי, הם שמרו על הכסף שלי ויש להם את המיקרופון שלהם. הישארו רחוקים מחנות זו. אין להם אמינות.
הלקוח רכש מיקרופון ,אחרי שהוא שוחח בטלפון עם איש מקצוע ובדק את ההמלצה שלנו והחליט שהמיקרופון מתאים לו. ברגע שהלקוח טען שהוא לא שבע רצון מהמיקרופון , וזה לא משנה כיצד אנחנו מגדירים את הטענה שלו, תיאמנו איסוף של המיקרופון על מנת לבדוק אם הוא תקין או מקולקל. המיקרופון הגיע לחנות לפני ארבעה ימים הלקוח לא עונה לטלפון , התקשרתי מספר רב של פעמים וביקשתי ממנו במייל להתקשר לחנות , במקום לענות בכדי לקבל שירות ולקדם את הפתרון הוא בוחר לכתוב ביקורת שלילית בזאפ ולשלוח מייל עם הכפשות. נאחל לו בהצלחה






















