
חוויה שלילית מאד, בבלאק פריידי דחפו לי אוזניות שמעלות אבק שלא הופיעו באתר שלהם, במקום מה שהזמנתי וחייבו כפול מהמחיר בשוק. קרה כבר בעבר איתם עם רמקולים יקרים של GENELEC במחיר לא ריאלי ביחס למחיר המקורי. מתסכל מאד שזו היחס ללקוחות חוזרים
מעניין שכשלקוח רוצה להחזיר מוצר שכבר השתמש בו ואנו לא מסכימים ( מבחינה הגיינית אוזניות לתוך האוזן ) אז מתחילים להמציא המצאות בכדי להוציא אותנו לא בסדר. את האוזניות רכשת בחצי מחיר - סנהייזר ב 200 ש״ח ! לגבי genelec - אנו מהזולים בעולם - מה זה מחיר לא ראלי ביחס למקורי ? בקיצור טענות ללא שום בסיס מעבר לנסיון להוציא תסכול עצמי. יש לנו אלפי לקוחות מרוצים - חפשו תגובות בגוגל :)























