
חייב לציין נציג שירות בשם אפי מסניף ראשון לציון בחור מדהים נתן לי שירות מעל למצופה היה סבלני מקצועי ואמין מאוד זכיתי לייחס מדהים ממנו. פשוט חווית קנייה שלא הייתה לי מעולם. תודה רבה אלוף. ממליץ בחום לרכוש שם

חייב לציין נציג שירות בשם אפי מסניף ראשון לציון בחור מדהים נתן לי שירות מעל למצופה היה סבלני מקצועי ואמין מאוד זכיתי לייחס מדהים ממנו. פשוט חווית קנייה שלא הייתה לי מעולם. תודה רבה אלוף. ממליץ בחום לרכוש שם

לקראת מעבר לבית חדש רכשנו את כל מוצרי החשמל של הבית בחנות החשמל לצרכן בראשון ציון.קיבלנו ייעוץ מקצועי , הגון, סבלני משגיא ולבסוף גם מחירים מעולים לכלל המוצרים. זה נמשך בקשר שגל עשתה עם תיאום אספקת המוצרים והשרות של כל ספק. והכל בסבלנות, באדיבות ומתן שרות בלתי רגיל גם כשלושה חודשים אחרי הקניה. שווה, מומלץ ומשתלם.

קניתי מקרר מהם היה אחלה שירות הגיעו בזמן שקבוע התקשרו לתאם שעה לפני שמגיעים ואפילו היו זמינים כול הזמן לכול שאלה תוך כמה דקות מקווה שהמוצר תקין אבל זה רק הזמן יגיד

שרות מעולה, אדיב ומהיר, קיבלתי את המוצר תוך חמישה ימים מרגע ההזמנה למרות המרחק ולמרות המלחמה

כבר פעם שלישית שאני קונה מהחשמל לצרכן. שירות טוב ומהיר ב-whatsapp, מחירים טובים. תחושה שיש עם מי לדבר.

הזמנתי אונליין, הגיע בזמן במשלוח, ללא חריג. קיבלתי גם אחלה שירות טלפוני מהחנות. תודה רבה

קיבלתי ממשה שרות מעולה! נגיש עם הרבה סבלנות ורוח טובה. הכול נעשה מקצועי וממש זריז. אני ממליץ מאוד על החנות.

בתאריך 31.12.2025 רכשתי דרך האתר של "החשמל לצרכן בע"מ תנור משולב מיקרוגל . לאחר מספר ימים הגיע התנור אך ,ללא כבל חשמל . למחרת שוחחתי עם משה במוקד הלקוחות , והוא מייד השיב לי שהוא שולח אלי שליח עם הכבל . היום קיבלתי את הכבל עם שליח לביתי. תודה רבה למשה וכל הצוות , ברמת שירות כזו לא נתקלים ביומיום !! ממליץ בחום לב לרכוש דרכם מוצרים. אשר גלעד

שירות מצויין, מקצועי, אדיב וסבלני, מחירים זולים ללא תחרות (לאחר בדיקה מול המתחרים) ממליצה בחום

אחלה מוצרים:) רכשתי מקרר משרדי של פוג׳יקום, מקרר מצויין, המשלוח היה מהיר ושירות הלקוחות מעולה💛

ממליצה בחום 👌🏼 שירות מצוין ונגיש, תודה רבה ! מוצר מעולה ואספקה מהירה בהחלט ארכוש שוב בעתיד

היתה היענות מהירה לכל שאלותי ובקשותי. קיבלתי הסבר טוב על ההבדל בין המוצרים. המשלוח הגי תוך 3 ימים.

קיבלתי שרות ממשה. הוא ושותפו סידרו לי מכונה חדישה יותר ב100 שח יותר, סידרו לי קופון ויידעו אותי על זכויות נוספות. והכי חשוב: היו זמינים!!! עונים לטלפון ועונים על כל השאלות. אדיבות ומקצועיות. שילוח מהיר. כל הכבוד. ללא ספק ארכוש שם שוב.

נתנו שירות מעולה. בקיאות במוצרים, זמינות גבוהה בשירות לקוחות (טלפון ומייל) ומשלוח מהיר. מומלץ מאוד.

אנשים מדהימים שירות מושלם ומחירים ללא תחרות תמיד שמחים לחזור ולרכוש דווקא אצלהם ממליציל לכולם

רכשתי מספר מוצרי חשמל בסניף ראשון לציון, מחירים טובים, שירות בסניף מעולה (הוסבר לי במפורט על כל מוצר שרכשתי) והכי חשוב, השירות שקיבלתי גם לאחר הרכישה היה יוצא מן הכלל והרגשתי שתמיד יש למי לפנות

שירות מספר 1 בארץ, חזי בעל המקום איש חם וטוב, חווית קנייה שאין בשום מקום אחר, כיף לקנות מאנשים כאלה!

אחלה שירות, אסי איש מדהים שעוזר מאוד. מחירים טובים ומשלוחים מהירים. רכשתי מקרר וטלוויזיה של LG ואני מרוצה מאוד

שירות אישי. אחלה אנשים. אחלה מחירים. חיוג מהיר שלי לכל מוצרי החשמל שאני צריך. רכשתי שם גם למשרד וגם לדירה. רכשתי מלא מוצרים מהם.

אחלה מחיר לטלויזיה טובה מאוד. משה מהחנות עזר לי והיה מקצועי וסבלני. אני מרוצה מהרכישה.

משה היקר תודה רבה על שירות מקצועי, מחיר הכי טוב שקיבלתי בפער של 500 ₪ משאר המקומות.

אם היה אפשר להוסיף עוד כוכבים הייתי נותנת אפילו יותר. קיבלתי בהתחלה מקרר תקול, אבל חזי מהחנות החשמל ליצרן נתן אחריות מלאה אפילו שזה היה לא בשעות נתינת השירות וביום שישי שלח לי טכנאי על חשבונו כיוון שהחברה לא יכחה לספק טכנאי במיידי. והיו לי אורחים לשבת. וכיוון שלא רצה להשאיר אותי ללא מקרר בשבת. הוא דאג להחליף לי את המקרר כשהתחיל להרעיש. ותוך שבוע קיבלתי מקרר חדש.

קניתי בחשמל לצרכן במערב מדיח תנור ומיקרוגל קיבלתי מחירים הכי זולים בזאפ ושירות מושלם משגיא מנהל הסניף!!

קנינו כל מוצרי החשמל למטבח החדש שלנו מחשמל לצרכן, ובכל תהליך השיפוץ שלנו, עם כל הספקים ובעלי מקצוע שבאים עם זה, החשמל לצרכן הם הספק שנתנו את השירות הכי טוב מכולם. קיבלתי מענה מהר ונעים בוואטסאפ (הכי נוח לי) לאורך כל הדרך. מצאו לי מקרר שראיתי אצל ספק אחר ורציתי. כשמצאתי מחירים זולים יותר לחלק מהמוצרים, נתנו לי אותו מחיר בלי ויכוחים. והכי מדהים? חודש אחרי אספקה פתחנו בפעם ראשונה את המיקרוגל (בנוי של בוש, לא מוצר זול) ומצאנו את הזכוכית שבורה, ולמרות שעבר כבר חודש ולא היה לנו דרך להכריח שזה הגיע ככה הם החליפו לנו תוך כמה ימים בלי בעיה. תודה ענקית ליובל ולכל החברה על שירות שאין למצוא בארץ! אנחנו נקנה מוצרי חשמל בעתיד מחשמל לצרכן בלבד.

אין סניף כזה! כל המלצה בול! עזרו לי גם עם יבואן שעשה לי בעיה על אחריות שהגיעה לי.