
לא ממליצה בכלל. פעם ראשונה ואחרונה שמזמינה שם ליקטו והביאו לי מוצר לא נכון טוענים שזה אותו מוצר למרות שרשום אחרת והגדלים שונים לחלוטין ואם אני רוצה להחליף או להזדכות דורשים ממני עוד 30 ש״ח לשליח. הטעיה מכוונת לחלוטין
שלום דניאל, צר לנו שחווית תסכול. חשוב לנו להבהיר את העובדות למען הסדר הטוב: המוצר שסופק לך הוא המוצר המדויק שהזמנת, בעל אותו ברקוד ואותו קוד יצרן כפי שמופיע במערכת. המוצר שהצגת בתמונה ששלחת לנו (בנפח 40 מ"ל) הוא מוצר שונה לחלוטין מהמוצר שהזמנת (200 מ"ל), ולא מדובר באותו פריט. השינוי הוויזואלי באריזה של ה-200 מ"ל שקיבלת נובע מעדכון מיתוג רשמי של היצרן. מאחר שמדובר במוצר תקין שסופק בהתאם להזמנה, הפנינו אותך לבירור מול החברה היצרנית כדי לוודא את נכונות העובדות בעצמך, הצעה שסירבת לה. אנו עומדים מאחורי איכות המוצרים שלנו ואיננו מחויבים בכיסוי עלויות שילוח עבור מוצר שסופק כהלכה.























