קנינו כל מוצרי החשמל למטבח החדש שלנו מחשמל לצרכן, ובכל תהליך השיפוץ שלנו, עם כל הספקים ובעלי מקצוע שבאים עם זה, החשמל לצרכן הם הספק שנתנו את השירות הכי טוב מכולם. קיבלתי מענה מהר ונעים בוואטסאפ (הכי נוח לי) לאורך כל הדרך. מצאו לי מקרר שראיתי אצל ספק אחר ורציתי. כשמצאתי מחירים זולים יותר לחלק מהמוצרים, נתנו לי אותו מחיר בלי ויכוחים. והכי מדהים? חודש אחרי אספקה פתחנו בפעם ראשונה את המיקרוגל (בנוי של בוש, לא מוצר זול) ומצאנו את הזכוכית שבורה, ולמרות שעבר כבר חודש ולא היה לנו דרך להכריח שזה הגיע ככה הם החליפו לנו תוך כמה ימים בלי בעיה. תודה ענקית ליובל ולכל החברה על שירות שאין למצוא בארץ! אנחנו נקנה מוצרי חשמל בעתיד מחשמל לצרכן בלבד.