דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת חנויות אינטרנט (3 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לאסט פרייס בע"מ (מקבוצת ניופאן)
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בלאסטפרייס ?
4.50
ציון ממוצע
55
חוות דעת בשנה האחרונה
5866
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
5
0
11
שנה אחרונה
37
1
17
כל הזמן
4952
60
854
נמצאו 5866 חוות דעת גולשים על לאסטפרייס
תמונת משתמש
שם:
Ido
תאריך:
26/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר שהובטח שיגיע באותו יום, אך בפועל קיבלתי אותו רק אחרי שבוע. השירות היה מאכזב מאוד – נציגי השירות מסרו לי שוב ושוב שהמשלוח יגיע באותו היום, אך בפועל התברר מחברת המשלוחים שהמועד אחר. לא קיבלתי פיצוי, והתחושה הכללית הייתה של זלזול וחוסר אכפתיות.
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
13/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מתסכל מאוד וזה בלשון עדינה. קודם כל לוקחים את הכסף ואז נעלמים כשהמוצר מגיע שבור. פעמיים! ליתר דיוק - המאוורר הגיע שבור בציר פעמיים (ככה זה כשאין מינימום אריזה וחברת השליחויות מביאה אריזות עם מכות רבות שברור שהמצורים מטולטלים) והאוזניות בפעם הראשונה "סתם" לא עבדו - לא נדלקו גם לא אחרי הטענה ארוכה ובפעם השניה צד אחד שלהן לא היה מחובר בסדר אז שומעים רק בצד אחד. במקס סטוק ברבע מחיר יש אוזניות איכותיות בהרבה. עוד אוסיף שבפעם השניה הייתי צריך להיות זמין בבית למשך שבוע בלי לדעת מתי השליח מגיע בשביל להחזיר לו את המוצרים שהגיעו לא תקינים בפעם הראשונה. הייתי אומר איך נגמר בפעם השלישית אבל אני לא יודע, הם הפסיקו לענות לי אחרי ששלחתי להם את כל ההוכחות שביקשו שהמוצרים לא תקינים. שלחתי להם כל מה שביקשו - סרטון וידאו להראות ששבור? שלחתי. תמונות המוצר באריזה המקורית? שלחתי. זיכוי קיבלתי? לא קיבלתי. כמה אפשר לרדוף אחריהם? לא עונים ואין עם מי לדבר. אני מציע להסתכל על ביקורות מהשנה האחרונה לפני הקנייה, זה מראה את כל הסיפור. התחילו טוב אבל בשנה האחרונה ממש ברור שאין עם מי לדבר. יש לי דברים אחרים בחיים חוץ מלרדוף אחרי שירות לקוחות שאומרים ש"הנושא בבדיקה" ולא חוזרים אלי. תעשו לעצמכם טובה ותקנו במקום אחר.
מוצר:
מאוורר עמוד זק"ש ואוזניות Marvo
תמונת משתמש
שם:
zazli
תאריך:
31/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כדי שיהיה פה יותר טוב צריך לפרגן למי שעושה את העסקים כמו שאתם מצפים.
המוצר הגיע מהר מאוד אבל היא בו פגם. הנציגים לכל אורך הטיפול היו ענייניים ושירותיים. הם יזמו מעקב לכל אורך הזמן וודאו שהספק מחליף את הסחורה ובסוף שאני, הלקוח מרוצה.
אז כן. אני מרוצה ומיד באותו השבוע רכשתי מוצר נוסף באתר
מוצר:
שולחן לטניס שולחן
תמונת משתמש
שם:
tv0504148100
תאריך:
25/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוסיפה חוות דעת שלילית בהחלט טריה מעכשיו!
1. אין עם מי לדבר. יש בוט וואצאפ שלא נותן מענה. רק להזמין.
2. אחרי המון חיפושים והודעות שהשארתי לחברה דרכה הזמנתי, בסוף הגיבו לי כמובן בחוסר הגינות. טענו שחלפו יותר מ14 יום ושהקרעים בגלל שימוש לא נכון.
מעבירה את ההודעה הסופית שלי אל אספריי כלשונה:
לצערי הרב אני מאוכזבת מהתשובה.
ההחלטה של החברה שרירותית ללא בדיקה וודאית. הקרעים לא נגרמו מהמתקן. כששמנו מההתחלה היה שלם ורק בשמש מהר מאד לא שרד. (האמת, שכבר כשמששנו את המוצר (בד לגוזיבו) בידיים הבנו שהוא לא איכותי. דקיק מאד).
מאז פנייתי, נוסף קרע חדש על הגוזיבו. מכוער וענק וכעת עלינו לזרוק אותו מיד.
ברור בהחלט שהבד אינו איכותי בעליל (למרות מה שנכתב באתר ליד המוצר!)
השקענו במוצר ולא רכשנו באליאקספרס...
מצרפת גם את תמונת הקרע החדש!
בד שבכלל לא מתאים לשמש וגם לא לגשם. הוא התייבש מהחום.
בנוסף, עשו כשיקולכם האישי האם לזכות אותנו או לא.
אני רק משתפת בחוויית הקניה שלי ובהשלכות:
במידה ולא יתייחסו כראוי לתקלה, ולא יקחו אחריות,
אני נאלצת לכתוב את חוות דעתי באתר.
ובנוסף, כמובן שלא יהיה לי חשק לרכוש בעתיד שום מוצר נוסף אצלכם ולא רצון להמליץ לקרובי עליכם. להיפך..
מוצר:
כיסוי בד לגזיבו 3x3 פתיחה מהירה S-Free דגם CMP0048-baz בז כמות:1
תמונת משתמש
שם:
hrozin
תאריך:
20/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתחת לכל ביקורת.
רכשתי טלפון באילת.
אחרי פחות מ 48 שעות פתחתי את הקופסא והמכשיר לא עובד.
הגעתי למשרדים למחרת, אך סירבו לקבל אותי (יום שישי) או לקבל את המכשיר בחזרה ונאלצתי לדבר עם נציגה בטלפון בלבד.
בשבת נסעתי לחול.
כשחזרתי התקשרתי לבקש החלפה. שלחו אותי לדינמיקה. בחנות של דינמיקה רצו לקחת לתיקון. התקשרתי שוב ואז נזכרו שצריך לשלוח להם תיעוד.
שלחתי תיעוד מהחנות והתקשרתי לבקש זירוז כדי שלא אצטרך שוב לחזור לדינמיקה ולבזבז זמן. אמרו לי שבודקים וניתקו.
התקשרתי שוב אמרו לי שאין צורך לחכות בחנות ואם צריך החלפה ישלחו אלי שליח. לא חזרו!
התקשרתי למחרת ואמרו לי שצריך להביא את המכשיר לדינמיקה.
ביקשתי לדבר עם מנהל. לא מעבירים אותי למנהל ואומרים שמנהל יחזור רק לאחר 48 שעות.
עד לרגע זה אני עם טלפון לא עובד.
מוצר:
samsung galaxy s24
תמונת משתמש
שם:
nicolasegosum
תאריך:
01/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזב מאוד – שירות לקוחות מזלזל וחוסר עמידה בהתחייבות חוקית

רכשתי מכונת כביסה חדשה מאתר Last Price, והאספקה בוצעה בתאריך 29.7.25.
לפי החוק, החברה מחויבת לפנות את המכשיר הישן בעת ההובלה – אך המובילים סירבו לעשות זאת, למרות שהמכונה הייתה מנותקת, ריקה ונגישה לחלוטין.
מאז אותו יום אני רודף אחריהם יום-יום בטלפון, וכל פעם מבטיחים לי “שיגיעו עוד היום” – וזה פשוט לא קורה.

שירות לקוחות מתיש, חוסר אחריות מוחלט, וזלזול בזמן ובזכויות של הלקוח.
אם אתם שוקלים להזמין מהם מוצר חשמלי – תחשבו פעמיים
מוצר:
LG WF11114WBW
תמונת משתמש
שם:
אפי
תאריך:
29/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו 2 מדיחים. סיכמו איתנו על משלוח בשעה 9 עד 11 בבוקר. השליח איחר ביותר משעתיים. בשעה 1 בצהריים נאלצנו לצאת. החנות מחייבת אותנו בתשלום נוסף על משלוח או ביטול קניה בתשלום של 100 ש''ח, בטענה שמכיוון שהשליח איחר אז מותר לו לבוא בכל שעה אחר כך וזה על פי חוק. אנחנו מאד מאוכזבים מההתנהלות. לא יתכן שנקבע שעת משלוח ונצטרך להמתין כל היום בבית. לא נחזור לקנות שוב בחנות הזו.
מוצר:
מדיח אלקטרולוקס
תמונת משתמש
שם:
שטיגליץ
תאריך:
22/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מכונת כביסה אלקטרולוקס, העדפנו את לאסט פריס בגלל שהם מביאים תוך שלושה ימי עסקים, אכן הזמנו ביום ראשון אחר הצהריים, וביום שלישי בשתיים עשרה המכונה היתה אצלנו
מוצר:
מכונת כביסה אלקטרולוקס 8 קילו
תמונת משתמש
שם:
chen
תאריך:
21/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו באתר כוורת מודולארית לחדר ילדים במחיר 79 ש"ח משלוח 39 ש"ח.
הכוורת הגיעה בזמן, פשוטה להרכבה ולשימוש והמחיר הגון.
סה"כ נשארה לנו חוויה טובה מהרכישה.
מוצר:
כוורת מודולרית דגם Z-09
תמונת משתמש
שם:
Galit
תאריך:
20/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תואם מועד להגעת תנור, לא הגיע. איש לא יצר קשר ונאלצתי להתקשר אלהם לבדוק מה קרה, אמרו שיחזרו- לא חזרו. שוב ממתינה המון זמן על הקו ואין מענה.
על היבואן לתאם מועד אספקה אבל האחריות היא של LAST PRICE, שיבדקו עם מי הם עובדים.
בסוף ענו, עדיין בטיפול. אכזבה.
מוצר:
מקרר BLOMBERG HGN84433X
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
15/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר ביום חמישי רק בגלל שהבטיחו אספקה עד 5 ימי עסקים ולכן גם שילמתי 300 שח יותר מחנויות אחרות בזאפ.
בד"כ אני רגיל שיום למחרת ההזמנה מתקשרים לתאם אספקה. אחרי שביום ראשון לא קיבלתי טלפון, פניתי ביו שני לשירות לשאול מה קורה.
אמרו שבטיפול.
היום כתבו שהועברה פניה לצורך יצירת קשר עבור תיאום אספקה ושצפויים לצור איתי קשר בזמן הקרוב.
לאחר עוד כמה שעות (כי כמה זמן לוקח לתאם אספקה) פניתי שוב שכבר חצי מזמן האספקה שהם התחייבו לו כבר חלף ומתי יתקשרו לתאם - ביום ההובלה?
אני צריך הרי לסדר את שבוע העבודה שלי לפי זה.
דרשתי לקבל את פרטי הספק לצורך תיאום ורק אז קיבלתי גם את מספר ההזמנה אצל הספק. כי למה שישלחו אוטומטית.
התקשרתי לספק אבל התחילו להעביר אותי בין טלפונים ועד שהגעתי לספק עצמו כבר סיימו שם את יום העבודה.
התקשרתי ללאסטפרייס. וחוץ מלחזור על אותו תקליט שחוק שהם יעבירו את הפניה שלי וכל הבלה בלה בלה הידוע - לא ממש עזרו לי.
לא התפלאתי לגלות שחברת הלוגיסיטיקה הזו שאמונה על תיאום האספקה וההובלה היא עם דירוג של 1.7 כוכבים בגוגל עם מעל 100 ביקורות נוקבות על האספקה.לי זה הספיק וביטלתי את העסקה. אם תוך שלושה ימי עסקים אף אחד לא יצר איתי קשר לתאם הובלה אז צר לי - משהו פה לא בסדר.
צירפתי מספר הזמנה כי עד לרגע זה - חשבונית או קבלה לא סופקו לי. הכסף ירד מהחשבון, אבל חשבונית אין.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מקררר ב10.7.2025 , יום ה'.
כפי שצוין ללקוח ימי שישי שבת אינם נחשבים ימי עסקים.

ניסינו לזרז מול הספק את האספקה ככל שניתן ולא חרגנו בימי העסקים אליהם התחייבנו.
לאור כל זאת הלקוח בחר לבטל את ההזמנה וכרטיס האשראי זוכה במלואו.
מוצר:
מקרר מקפיא עליון - 635 ליטר Amcor HR630SS נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
lily.shelby7373
תאריך:
10/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי מהיר שקיבלתי בחיים, הזמנתי בערב וקיבלתי למחרת בצהריים, שירות לקוחות מהיר שנותן מענה מיידי, עומדים בהתחייבויות שלהם כלפי הלקוח. אין ספק שאחזור לרכוש
מוצר:
מילונית אוקספורד אנגלית עברית
תמונת משתמש
שם:
yud
תאריך:
08/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוזניות בלוטוס, אחת האוזניות שבקה אחרי חצי שנה. לאוזניות יש אחריות של שנה, היה נראה שזה עסק פשוט. .. פניתי לאתר, שהפנה ליצרן, שהפנה לאתר, וכן הלאה....שבועיים של טרטורים ללא מענה. לא מומלץ.
מוצר:
אוזניות בלוטוס אורבניסטה
תמונת משתמש
שם:
ofirnemet
תאריך:
03/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוהל Aztec atlas 6p במשלוח עד הבית.

הגיע עם פגם בייצור, ולאחר שפניתי לשירות לקוחות בווטסאפ עם תמונות וסרטון אספו את המוצר וזיכו בקלות.

אחלה שירות!

(שווה לציין שעקב שירות מילואים התנהלתי מולם בעיכובים שלי, והם לא עשו שום בעיה ופעלו במהירות מצדם)
מוצר:
אוהל Aztec Atlas 6p
תמונת משתמש
שם:
הביקורתי
תאריך:
30/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פעמיים מגן מסך. מעבר לכך שהיו בעיות באספקה בפעם הראשונה, הוא נסדק מהר.

הבעיה הקטנה והמעצבנת היא שהם מתקמצנים על לשלוח את אותם הפדים שמגיעים עם כל מגן אחר שקניתי עד היום. התוצאה היא שיש הרבה בועות
מוצר:
300538400
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
08/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Anya
תאריך:
17/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר מכשיר ניקוי בקיטור arrow.הגיע מקולקל. פניתי לשירות לקוחות, לאחר התכתבויות רבות הצלחתי להשיג אישור להחזר כסף אך בתנאי שאני מחזירה מוצר למחסן (בחינם כמובן).מוצר נאסף ממני ב29.4.25, שירות לקוחות אמרו שקולטים מוצר עד 14 ימי עסקים. כמובן, חיכיתי כמעט את כל התווך הזה. כי קיבלתי הודעה על החזר רק ב11.5.25. בזיון של שירות! פניתי לשירות לקוחות ב18.4.25! לא ממליצה לרכוש אצלם.
מוצר:
מכשיר קיטור Arrow
תמונת משתמש
שם:
ronit.m.
תאריך:
28/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ מאוד. למרות שנאמר עד 5 ימי עסקים המשלוח. המשלוח הגיע באותו יום שהזמנתי, עד הבית!! יופי של שירות.
מוצר:
מכונת קפה ומקציף חלב נספרסו
תמונת משתמש
שם:
לאנה
תאריך:
23/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להתחיל בזה שאני מודה לנציג יותם , הנציג היה נעים הבין את הבעיה באמת ניסה לעזור ובסוף אכן נתן מענה לבעיה שלי.
ועכשיו לפחות טוב.
אני רכשתי באתר שלכם מגהץ קיטור של תפאל qt1510 לפני הרכישה התקשרתי וידאתי שאני מקבלת מוצר חדש ולא פתוח ושאם תהיה כל בעיה בשירות יעזרו לי,
אכן הזמנתי רק שקיבלתי מוצר פגום וככל הניראה שכבר שומש (שלחתי תמונות בווטסאפ שלכם)
ביום שני על הבוקר יצרתי קשר אמרו לי שיבדקו ויחזרו אליי לא דובים ולא יער אף אחד לא חזר אליי
כל יצירת קשר הייתה אחרי שאני התקשרתי או שלחתי הודעה.
חשוב לי להבהיר אני בעצמי עובדת בשירות שנים , אני מנהלת מוקד של שירות, וזה לא הגיוני שמבטיחים ללקוח שיחזרו אליו ולא חוזרים, גם תשובה של ״הנושא בבדיקה/טיפול ועדיין אין תשובה ״ זה מספיק טוב בשביל שהלקוח לא ירגיש שניפנפו אותו או התעלמו מבקשתו.
אם לא יותם גם את ה3 כוכבים לא הייתם מקבלים ממני פשוט חבל.
מוצר:
מגהץ qt1510
תמונת משתמש
שם:
צחי
תאריך:
18/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היו בסדר גמור, ותקתקו את ההזמנה מידית, וגם השווה הצעה מתחרה ללא בעיה. מכיוון שהם גם משווק מורשה של כל מוצר שהם מפרסמים , אני מרגיש נוח לרכוש מהם.
מוצר:
מכונת כביסה HOOVER H3TM26TACE
תמונת משתמש
שם:
yossefbh
תאריך:
10/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר מיקרוגל של חברה מסוימת אך המוצר לא סופק בזמן. התקשרה אלי הנציגה החביבה אורפז והציעה בחירה בין שני מוצרים דומים שעלותם גבוהה יותר אך ללא תוספת תשלום. בחרתי באחת האפשרויות, והמוצר סופק לביתי תוך פחות מיממה. זו לא רכישה ראשונה שלי מלאסט פרייס. רכשתי מוצרים לי וגם להורים מהאתר בגלל שאני מרוצה ממנו. חוויית הרכישה גם הפעם, למרות הבעיה הנקודתית, היא מאוד חיובית, והכי חשוב אני מרוצה מהמוצר. ממליץ בחום.
מוצר:
Electrolux UltimateTaste 300 EMM20K18GW
תמונת משתמש
שם:
אנה
תאריך:
27/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טובים בהכל, אין אף תלונה.
שירות מעולה, אתר אינטרנט נוח, אספקה מהירה מאוד.
קונה מהם די הרבה.
מוצר:
מכונת כביסה בוש
תמונת משתמש
שם:
galo
תאריך:
19/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מזעזעת !!! אני אישית לא אקנה שם לעולם !!!
הזמנתי מקרר דרך האתר, המוביל שרט את המקרר בהובלה והמקרר החדש הגיע עם שריטות .
המוביל סירב לקחת את המקרר הישן בניגוד לחוק!
מוצר:
מקרר 4 דלתות - 605 ליטר Bosch Serie 4 KFN96VPEA
תמונת משתמש
שם:
opheranat8
תאריך:
10/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר אמין מאוד שרות מעולה , מהיר במיוחד .
תמיד קונה מהם.
ממליצה בחום .
מוצר:
בושם לאשה Burberry London
תמונת משתמש
שם:
kjkjk
תאריך:
05/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קל לקנות
הכול כתוב ברור
יש שירות לקוחות שעונה
משלוחים בזמן
המחירים טובים בדרך כלל
אתה מוכר וותיק

מוצר:
טוסטר אובן דיגיטלי חכם 10 ב-1 BURMAN דגם B116
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply