דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת חנויות אינטרנט (3 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לאסט פרייס בע"מ (מקבוצת ניופאן)
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בלאסטפרייס ?
3.34
ציון ממוצע
65
חוות דעת בשנה האחרונה
5877
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
1
10
3 חודשים אחרונים
0
1
11
6 חודשים אחרונים
5
1
20
שנה אחרונה
37
2
26
כל הזמן
4952
61
864
נמצאו 5877 חוות דעת גולשים על לאסטפרייס
תמונת משתמש
שם:
Omri
תאריך:
17/12/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נרשם שהמשלוח יצא להפצה ב 8 ב 11:30 פניתי אליהם גם ב 12:30 ללא מענה המשלוח הגיע ב 15:30. הלך יום עבודה. המשוב הוא "בושה וחרפה".
משוב רע כותבים כשהכל לא טוב
כיריים חשמליים משולש הגיע הגיע כשאחד הברגים לא באותו גובה. מתנדנד! בסדר סידרתי לא הברגה אלא הדבקת כריות תחתיו
אבל
בקושי מחמם
מוצר:
כיריים קרמיות 3 מוקדי בישול נורמנדה
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
17/12/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שעון Apple שבועיים וחצי מראש עם אספקה לאילת
הגעתי לסניף בתאריך האיסוף, עובד הסניף הופתע שההזמנה עוד ב״ניפוק״ ואמר שאין לו אפילו שעון אחד במלאי לתת לי ואין לו מושג למה לא סיפקו את המוצר עם ככ הרבה זמן מראש לביצוע
הפנה אותי לנציג שירות שלהם שפשוט לא ענו לשיחות טלפון בהמתנה של למעלה מ20 דק׳
לבסוף ביקשתי ממנו שישלח מייל למוקד שיצרו איתי קשר לראות אם ניתן לשנות את ההזמנה למרכז הארץ עם שובי הביתה
כעבור יומיים פשוט ביטלו לי את ההזמנה. כששאלתי למה הפנו אותי למספר טלפון שאין בו מענה וכעת לא עונים להודעות שלי, לא לשיחות ולא משיבים למייל


פישלו בענק וזרקו לקוח לפח - חוויית שירות נוראית
מוצר:
Apple Watch 46mm
תמונת משתמש
שם:
yaelsadian
תאריך:
16/12/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי גרוע שיש. היה אמור להגיע מקרר תוך 7 ימי עסקים כמובן שלא הגיע ואחרי נסיונות רבים להשיג אותם בטלפון ובמייל ללא שום מענה. גיליתי אחרי שבועיים שזה ייקח מינימום 3 שבועות בלי לעדכן אותי.
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
15/12/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עצוב מאוד שהשירות לקוחות של חברת Last price הוא לא מה שהיה, נציגה שמבטיחה לחזור ולא חוזרת, שלחתי בקשה לבטל והמשיכו עם ההזמנה כרגיל, שוחחתי עם הנציג יצחק שבמקום לנסות למצוא פתרון מתנגח איתי, !!Last price? last time
מוצר:
Samsung a56
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
15/12/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עברו שבועיים - הבטיחו שיגיע תוך 3 עד 7 ימי עסקים - המוצר לא פה - השירות לא עונה אחרי 20 דק המתנה על הקו - במייל אמרו שיבדקו ולא חזרו - הנציגה שאמרה שתחזור אליי לא חזרה גם אחרי כמה ימים - התנהלות מתחת לכל ביקורת - הרבה שנים לא הזמנתי אצליהם ועכשיו ניזכרתי למה - פשוט בושה של התנהלות וחוסר מענה - ועדיין אין לי מושג מה קורה - ביקשתי מנהל - ביקשתי שיחזרו - כלום - אני לא מזמין את המוצר במקום אחר כי מפחד שהם גם יחייבו אותי פתאום - ופספסתי את ההנחות שהיו כי הזמנתי בהנחות ועכשיו אם מזמין ממקום אחר מפספס
מוצר:
פח דוושה 30 ליטר EKO Madison EK9361MMT נירוסטה מוברשת 30
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
15/12/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סמסונג a36 , הופיע באתר מפורשות שהמכשיר תומך esim . המכשיר שהתקבל לא תמך בesim .. רק לאחר מספר רב של שיחות ושליחת תמונות של המכשיר התקבל זיכוי..הייתי צריך לנסוע לחנות במיוחד ולא שלחו שליח לאיסוף המוצר כפי שבהתחלה סוכם.
אני מאוד מאוכזב מרמת השירות בתור לקוח ותיק שלכם. הנציגים שדיברו איתי ציינו שפשוט יש עומס..זה לא תירוץ לדעתי ..לא אחזור לרכוש אצלכם שוב!!
מוצר:
סמסונג a36
תמונת משתמש
שם:
מורן
תאריך:
14/12/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עברנו דירה. הזמנו מקרר. שבוע אחרי ההזמנה וכשכבר היינו צפויים לקבל את המקרר, התקשרו להודיע שאין אותו במלאי וזה אחרי שוידאנו איתם טלפונית את כל הפרטים והדגשנו שדחוף לנו לקבל אותו בהקדם. התוצאה של הרשלנות שלהם: עוד שבועות בלי מקרר, שזה מוצר בסיסי בבית, ביטול חנוכת בית עם כל המוזמנים ועליית מחירים כי נגמר הפריידי. כשכל זה נאמר לנציג הורגש שזה לא מזיז לו. אפס אחריות ואפס אכפתיות להפסדים ולעוגמת נפש שהם גרמו ברשלנות שלהם
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
12/12/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר עם איכות ירודה .(אוזניית קשת במחיר 285 ש"ח) נעשו מספר פניות במייל ללא מענה ,בטלפון לא עונים במשך ימים..חנות שהייתה טובה בעבר ,חבל שכך .ממליץ לקרוא חוות דעת מהשנה האחרונה ולהבין שהשירות לצערי לא טוב .
עידכון : נציג האתר חזר אלי ביקש דמי ביטול בסך 60 שח ושאשלח את המוצר בחזרה על חשבוני לספק בראשון לציון ושם יבדקו את טענותי ועוד סיפורים .
במידה והוא תקין אחוייב במשלוחים בקיצור ......נזרק לפח יותר קל ....
מוצר:
אוזניית CW110
תמונת משתמש
שם:
Oren
תאריך:
08/12/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר מלאסט פרייס, והמוצר לא נשלח גם אחרי שעברו ימי העסקים שהובטחו. פניתי לביטול דרך האתר וגם במייל, וקיבלתי הודעה שהבקשה התקבלה ושנציג יחזור תוך 2 ימי עסקים – בפועל אף אחד לא חזר.

פניתי גם לעובד שטיפל בי בעבר והוא כתב שהוא מבטל את העסקה. למרות זאת לא קיבלתי זיכוי. כשפניתי אליו שוב אחרי שבוע נאמר לי שאקבל זיכוי רק אחרי שהמוצר יחזור – אבל בפועל המשלוח מעולם לא יצא, ובהזמנה באתר עדיין מופיע "בטיפול".

לסיכום – לא קיבלתי את המוצר וגם לא קיבלתי את כספי, נאלצתי כבר לרכוש את המוצר מחברה אחרת ולרדוף אחרי לאסטפרייס להחזר כספי.
חוויית שירות מאכזבת מאוד, לא אקנה מהם יותר.
מוצר:
Switcher לדוד חכם מתג
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
08/12/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הזמנה בבלאק פריידי של סלולרי סמסונג היה מופיע מתנה אוזניות. לא קיבלנו את האוזניות בגלל שאמרו שהיה צריך ללחוץ ולסמן לקבל מתנה. תירץ עלוב לא היה אפשרות כזאת. אחרי טלפונים קיבלנו יחס רע בטלפון לא אזמין מהם שוב
מוצר:
טלפון סלולרי סמסונג A52
תמונת משתמש
שם:
chenyagel
תאריך:
05/12/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תקלות ושירות גרוע! הזמנתי אוזניות, קיבלתי סמס אחרי כמה ימים שהן מוכנות לאיסוף מחנות הספק. נסעתי במיוחד והמוכר אמר שאין לו שום חבילה בשבילי ושאין בכלל את המוצר במלאי. ניסיתי ליצור קשר עם השירות לקוחות של לאסטפרייס, שלחתי וואטסאפ, שלחתי הודעה בפייסבוק, התקשרתי בטלפון ואחרי רבע שעה המתנה התייאשתי. חזרו אליי בוואטסאפ אחרי כמעט 24 שעות (!) שאלו אותי אם אני רוצה לבטל. בלי הסברים, התנצלויות או הצעות לשלוח לי משהו אחר במקום. עכשיו אני ממתינה לזיכוי, נראה אם הוא יגיע. בזבזו לי את הזמן ואת העצבים.
מוצר:
אוזניות soundcore P30i
תמונת משתמש
שם:
Ido
תאריך:
26/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר שהובטח שיגיע באותו יום, אך בפועל קיבלתי אותו רק אחרי שבוע. השירות היה מאכזב מאוד – נציגי השירות מסרו לי שוב ושוב שהמשלוח יגיע באותו היום, אך בפועל התברר מחברת המשלוחים שהמועד אחר. לא קיבלתי פיצוי, והתחושה הכללית הייתה של זלזול וחוסר אכפתיות.
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
13/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מתסכל מאוד וזה בלשון עדינה. קודם כל לוקחים את הכסף ואז נעלמים כשהמוצר מגיע שבור. פעמיים! ליתר דיוק - המאוורר הגיע שבור בציר פעמיים (ככה זה כשאין מינימום אריזה וחברת השליחויות מביאה אריזות עם מכות רבות שברור שהמצורים מטולטלים) והאוזניות בפעם הראשונה "סתם" לא עבדו - לא נדלקו גם לא אחרי הטענה ארוכה ובפעם השניה צד אחד שלהן לא היה מחובר בסדר אז שומעים רק בצד אחד. במקס סטוק ברבע מחיר יש אוזניות איכותיות בהרבה. עוד אוסיף שבפעם השניה הייתי צריך להיות זמין בבית למשך שבוע בלי לדעת מתי השליח מגיע בשביל להחזיר לו את המוצרים שהגיעו לא תקינים בפעם הראשונה. הייתי אומר איך נגמר בפעם השלישית אבל אני לא יודע, הם הפסיקו לענות לי אחרי ששלחתי להם את כל ההוכחות שביקשו שהמוצרים לא תקינים. שלחתי להם כל מה שביקשו - סרטון וידאו להראות ששבור? שלחתי. תמונות המוצר באריזה המקורית? שלחתי. זיכוי קיבלתי? לא קיבלתי. כמה אפשר לרדוף אחריהם? לא עונים ואין עם מי לדבר. אני מציע להסתכל על ביקורות מהשנה האחרונה לפני הקנייה, זה מראה את כל הסיפור. התחילו טוב אבל בשנה האחרונה ממש ברור שאין עם מי לדבר. יש לי דברים אחרים בחיים חוץ מלרדוף אחרי שירות לקוחות שאומרים ש"הנושא בבדיקה" ולא חוזרים אלי. תעשו לעצמכם טובה ותקנו במקום אחר.
מוצר:
מאוורר עמוד זק"ש ואוזניות Marvo
תמונת משתמש
שם:
zazli
תאריך:
31/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כדי שיהיה פה יותר טוב צריך לפרגן למי שעושה את העסקים כמו שאתם מצפים.
המוצר הגיע מהר מאוד אבל היא בו פגם. הנציגים לכל אורך הטיפול היו ענייניים ושירותיים. הם יזמו מעקב לכל אורך הזמן וודאו שהספק מחליף את הסחורה ובסוף שאני, הלקוח מרוצה.
אז כן. אני מרוצה ומיד באותו השבוע רכשתי מוצר נוסף באתר
מוצר:
שולחן לטניס שולחן
תמונת משתמש
שם:
tv0504148100
תאריך:
25/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוסיפה חוות דעת שלילית בהחלט טריה מעכשיו!
1. אין עם מי לדבר. יש בוט וואצאפ שלא נותן מענה. רק להזמין.
2. אחרי המון חיפושים והודעות שהשארתי לחברה דרכה הזמנתי, בסוף הגיבו לי כמובן בחוסר הגינות. טענו שחלפו יותר מ14 יום ושהקרעים בגלל שימוש לא נכון.
מעבירה את ההודעה הסופית שלי אל אספריי כלשונה:
לצערי הרב אני מאוכזבת מהתשובה.
ההחלטה של החברה שרירותית ללא בדיקה וודאית. הקרעים לא נגרמו מהמתקן. כששמנו מההתחלה היה שלם ורק בשמש מהר מאד לא שרד. (האמת, שכבר כשמששנו את המוצר (בד לגוזיבו) בידיים הבנו שהוא לא איכותי. דקיק מאד).
מאז פנייתי, נוסף קרע חדש על הגוזיבו. מכוער וענק וכעת עלינו לזרוק אותו מיד.
ברור בהחלט שהבד אינו איכותי בעליל (למרות מה שנכתב באתר ליד המוצר!)
השקענו במוצר ולא רכשנו באליאקספרס...
מצרפת גם את תמונת הקרע החדש!
בד שבכלל לא מתאים לשמש וגם לא לגשם. הוא התייבש מהחום.
בנוסף, עשו כשיקולכם האישי האם לזכות אותנו או לא.
אני רק משתפת בחוויית הקניה שלי ובהשלכות:
במידה ולא יתייחסו כראוי לתקלה, ולא יקחו אחריות,
אני נאלצת לכתוב את חוות דעתי באתר.
ובנוסף, כמובן שלא יהיה לי חשק לרכוש בעתיד שום מוצר נוסף אצלכם ולא רצון להמליץ לקרובי עליכם. להיפך..
מוצר:
כיסוי בד לגזיבו 3x3 פתיחה מהירה S-Free דגם CMP0048-baz בז כמות:1
תמונת משתמש
שם:
hrozin
תאריך:
20/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתחת לכל ביקורת.
רכשתי טלפון באילת.
אחרי פחות מ 48 שעות פתחתי את הקופסא והמכשיר לא עובד.
הגעתי למשרדים למחרת, אך סירבו לקבל אותי (יום שישי) או לקבל את המכשיר בחזרה ונאלצתי לדבר עם נציגה בטלפון בלבד.
בשבת נסעתי לחול.
כשחזרתי התקשרתי לבקש החלפה. שלחו אותי לדינמיקה. בחנות של דינמיקה רצו לקחת לתיקון. התקשרתי שוב ואז נזכרו שצריך לשלוח להם תיעוד.
שלחתי תיעוד מהחנות והתקשרתי לבקש זירוז כדי שלא אצטרך שוב לחזור לדינמיקה ולבזבז זמן. אמרו לי שבודקים וניתקו.
התקשרתי שוב אמרו לי שאין צורך לחכות בחנות ואם צריך החלפה ישלחו אלי שליח. לא חזרו!
התקשרתי למחרת ואמרו לי שצריך להביא את המכשיר לדינמיקה.
ביקשתי לדבר עם מנהל. לא מעבירים אותי למנהל ואומרים שמנהל יחזור רק לאחר 48 שעות.
עד לרגע זה אני עם טלפון לא עובד.
מוצר:
samsung galaxy s24
תמונת משתמש
שם:
nicolasegosum
תאריך:
01/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזב מאוד – שירות לקוחות מזלזל וחוסר עמידה בהתחייבות חוקית

רכשתי מכונת כביסה חדשה מאתר Last Price, והאספקה בוצעה בתאריך 29.7.25.
לפי החוק, החברה מחויבת לפנות את המכשיר הישן בעת ההובלה – אך המובילים סירבו לעשות זאת, למרות שהמכונה הייתה מנותקת, ריקה ונגישה לחלוטין.
מאז אותו יום אני רודף אחריהם יום-יום בטלפון, וכל פעם מבטיחים לי “שיגיעו עוד היום” – וזה פשוט לא קורה.

שירות לקוחות מתיש, חוסר אחריות מוחלט, וזלזול בזמן ובזכויות של הלקוח.
אם אתם שוקלים להזמין מהם מוצר חשמלי – תחשבו פעמיים
מוצר:
LG WF11114WBW
תמונת משתמש
שם:
אפי
תאריך:
29/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו 2 מדיחים. סיכמו איתנו על משלוח בשעה 9 עד 11 בבוקר. השליח איחר ביותר משעתיים. בשעה 1 בצהריים נאלצנו לצאת. החנות מחייבת אותנו בתשלום נוסף על משלוח או ביטול קניה בתשלום של 100 ש''ח, בטענה שמכיוון שהשליח איחר אז מותר לו לבוא בכל שעה אחר כך וזה על פי חוק. אנחנו מאד מאוכזבים מההתנהלות. לא יתכן שנקבע שעת משלוח ונצטרך להמתין כל היום בבית. לא נחזור לקנות שוב בחנות הזו.
מוצר:
מדיח אלקטרולוקס
תמונת משתמש
שם:
שטיגליץ
תאריך:
22/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מכונת כביסה אלקטרולוקס, העדפנו את לאסט פריס בגלל שהם מביאים תוך שלושה ימי עסקים, אכן הזמנו ביום ראשון אחר הצהריים, וביום שלישי בשתיים עשרה המכונה היתה אצלנו
מוצר:
מכונת כביסה אלקטרולוקס 8 קילו
תמונת משתמש
שם:
chen
תאריך:
21/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו באתר כוורת מודולארית לחדר ילדים במחיר 79 ש"ח משלוח 39 ש"ח.
הכוורת הגיעה בזמן, פשוטה להרכבה ולשימוש והמחיר הגון.
סה"כ נשארה לנו חוויה טובה מהרכישה.
מוצר:
כוורת מודולרית דגם Z-09
תמונת משתמש
שם:
Galit
תאריך:
20/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תואם מועד להגעת תנור, לא הגיע. איש לא יצר קשר ונאלצתי להתקשר אלהם לבדוק מה קרה, אמרו שיחזרו- לא חזרו. שוב ממתינה המון זמן על הקו ואין מענה.
על היבואן לתאם מועד אספקה אבל האחריות היא של LAST PRICE, שיבדקו עם מי הם עובדים.
בסוף ענו, עדיין בטיפול. אכזבה.
מוצר:
מקרר BLOMBERG HGN84433X
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
15/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר ביום חמישי רק בגלל שהבטיחו אספקה עד 5 ימי עסקים ולכן גם שילמתי 300 שח יותר מחנויות אחרות בזאפ.
בד"כ אני רגיל שיום למחרת ההזמנה מתקשרים לתאם אספקה. אחרי שביום ראשון לא קיבלתי טלפון, פניתי ביו שני לשירות לשאול מה קורה.
אמרו שבטיפול.
היום כתבו שהועברה פניה לצורך יצירת קשר עבור תיאום אספקה ושצפויים לצור איתי קשר בזמן הקרוב.
לאחר עוד כמה שעות (כי כמה זמן לוקח לתאם אספקה) פניתי שוב שכבר חצי מזמן האספקה שהם התחייבו לו כבר חלף ומתי יתקשרו לתאם - ביום ההובלה?
אני צריך הרי לסדר את שבוע העבודה שלי לפי זה.
דרשתי לקבל את פרטי הספק לצורך תיאום ורק אז קיבלתי גם את מספר ההזמנה אצל הספק. כי למה שישלחו אוטומטית.
התקשרתי לספק אבל התחילו להעביר אותי בין טלפונים ועד שהגעתי לספק עצמו כבר סיימו שם את יום העבודה.
התקשרתי ללאסטפרייס. וחוץ מלחזור על אותו תקליט שחוק שהם יעבירו את הפניה שלי וכל הבלה בלה בלה הידוע - לא ממש עזרו לי.
לא התפלאתי לגלות שחברת הלוגיסיטיקה הזו שאמונה על תיאום האספקה וההובלה היא עם דירוג של 1.7 כוכבים בגוגל עם מעל 100 ביקורות נוקבות על האספקה.לי זה הספיק וביטלתי את העסקה. אם תוך שלושה ימי עסקים אף אחד לא יצר איתי קשר לתאם הובלה אז צר לי - משהו פה לא בסדר.
צירפתי מספר הזמנה כי עד לרגע זה - חשבונית או קבלה לא סופקו לי. הכסף ירד מהחשבון, אבל חשבונית אין.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מקררר ב10.7.2025 , יום ה'.
כפי שצוין ללקוח ימי שישי שבת אינם נחשבים ימי עסקים.

ניסינו לזרז מול הספק את האספקה ככל שניתן ולא חרגנו בימי העסקים אליהם התחייבנו.
לאור כל זאת הלקוח בחר לבטל את ההזמנה וכרטיס האשראי זוכה במלואו.
מוצר:
מקרר מקפיא עליון - 635 ליטר Amcor HR630SS נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
lily.shelby7373
תאריך:
10/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי מהיר שקיבלתי בחיים, הזמנתי בערב וקיבלתי למחרת בצהריים, שירות לקוחות מהיר שנותן מענה מיידי, עומדים בהתחייבויות שלהם כלפי הלקוח. אין ספק שאחזור לרכוש
מוצר:
מילונית אוקספורד אנגלית עברית
תמונת משתמש
שם:
yud
תאריך:
08/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוזניות בלוטוס, אחת האוזניות שבקה אחרי חצי שנה. לאוזניות יש אחריות של שנה, היה נראה שזה עסק פשוט. .. פניתי לאתר, שהפנה ליצרן, שהפנה לאתר, וכן הלאה....שבועיים של טרטורים ללא מענה. לא מומלץ.
מוצר:
אוזניות בלוטוס אורבניסטה
תמונת משתמש
שם:
ofirnemet
תאריך:
03/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוהל Aztec atlas 6p במשלוח עד הבית.

הגיע עם פגם בייצור, ולאחר שפניתי לשירות לקוחות בווטסאפ עם תמונות וסרטון אספו את המוצר וזיכו בקלות.

אחלה שירות!

(שווה לציין שעקב שירות מילואים התנהלתי מולם בעיכובים שלי, והם לא עשו שום בעיה ופעלו במהירות מצדם)
מוצר:
אוהל Aztec Atlas 6p
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply