
הזמנתי דלת תקרה לקיר גבס ואחד התופסנים הגיע תקול. חוץ מזה השירות היה טוב והגיע בזמן. זה צרם לי לקבל תופסן תקול בחלק חדש. הייתי מצפה שחלק שיוצא מחנות יבדק שהוא לא מקולקל.

הזמנתי דלת תקרה לקיר גבס ואחד התופסנים הגיע תקול. חוץ מזה השירות היה טוב והגיע בזמן. זה צרם לי לקבל תופסן תקול בחלק חדש. הייתי מצפה שחלק שיוצא מחנות יבדק שהוא לא מקולקל.

הזמנתי תיק כלי עבודה של חברת סטנלי. נציג החברה יצר אתי קשר טלפוני והזמין עבורי את המוצר מהיבואן. כעבור 3 ימי עסקים אכן המוצר הגיע לשביעות רצוני המלאה. דניאל, הנציג שטיפל בהזמנה, היה מאוד שירותי ואדיב.

מוצר תואם למפרט באתר. שירות עדיב. משלום זול ומהיר. תוך 3 ימי עבודה במקום 6. ממליץ בחום.

התקשרתי לברר על איכות וטיב המוצר ענו מיד ובסבלנות אחרי זה הזמנתי באתר והגיע תוך יומיים ממש מהר ארוז טוב ובאמת המוצר איכותי

החברה הכי גרועה שפגשתי בחיים !!!!!! הזמנתי מקדחה וביום האספקה ( אחרי שבוע מיום ההזמנה) התקשרו לומר לי שהיא לא במלאי !!!! ששאלתי למה לא הודיעו לפניי דיברו אליי בצעקות ובצורה דוחה כאילו אני אשם ! וכמובן הציעו רק אופציה של מוצר יקר יותר. ממליץ לא לקנות דרך חברה זו

הזמנתי סרט הדבקה מתוצרת Tessa היוקרתית. קיבלתי במקום זה סרט של חברת maler . פניתי בתלונה במייל, אפילו לא טרחו להתיחס.

שירות מצויין. משלוח שלא נדרש דבר ממני (להיות בבית, תאומים, אישורים, חתימות...) מחיר הכי טוב שמצאתי. מילוי הזמנה קצת מסורבל, כמקובל בארץ... (גם עכשיו אני נדרש למספר חשבונית, שאין לי. יש לי רק מספר הזמנה 11283, וכו'.)

אני התאכזבתי מההזמנה מהראשון לבניין. לקח למשלוח שבועיים להגיע למרות שההתחייבות הייתה להרבה פחות מכך. הייתי צריכה להתקשר מספר פעמים ובכל פעם התשובה הייתה מתחמקת ומאוד לא שירותית. המוצר הגיע ללא הוראות הרכבה למרות שמצוין על האריזה כי צריך להיות דף כזה. בנוסף לכל המוצר הגיע מחברת המשלוחים בעשר בלילה! ללא כל תיאום איתי ולאחר שאני יום שלם מנסה לתפוס אותם טלפונית.

שירות לקוחות פשוט מעולה מהרגע הראשון עזרו לי גם במידע והיו אמיתיים וגם המחיר הוא זול מאוד יחסית לשאר המקומות ומסוג החנויות האונליין שגורמות לחזור ולקנות שוב ושוב

רציתי לקנות דווקא אצלם כי המחיר היה ממש זול. התקשרתי קודם לחנות לברר פרטים על המוצר ואמרו לי שהוא לא נמצא כרגע במלאי והמכולה בדרך. בכל אופן הזמנתי, וברגע שהגיעה המכולה הם שלחו את זה ותוך ימים בודדים זה הגיע והמוצר נראה ממש איכותי וטוב.

לא לקנות מהם, קניתי גנרטור מושתק וגם שילמתי על המשלוח, לצערי למרות שכתוב שההזמנה אמורה להגיע עד 7 ימי עסקים, אני מחכה כבר 13 ימי העסקים וזה פשוט לא הגיעה, הם לא מודעים על שום דבר, גם עובדים עם חברת שליחויות שהיא על הפנים ״ חב׳ צ׳יטה, החנות נתנה לי עכשיו גם להילחם עם הם חברת שליחויות שלא נותנים תשובות היגייניות אך לצערי עובדים כמו החנות הזאת, חוויה על הפנים, פשוט לא מציעה😡😡😡😡😡😡😡😡

המוצר הגיע תקול פניתי לקבלת שירות, לא התייחסו אליי כלל עד שהגעתי פיסית עם המוצר התקול וגם אז כלקוחה חוויתי שירות לא נעים וענייני והמתנה ארוכה למוצר תקין

המוצר הגיע במהירות והשירות מצוין. היו איתנו בקשר לכל אורך הדרך ווידאו שהכל הגיע בצורה תקינה.

הלוואי וכולם יעבדו כך ! ציון לשבח על הספקה מהירה הזמנתי בחברה אחרת מוצר , ועדיין לא היגיע בטוח שאקנה שוב . כי זה טוב ומהר תודה רבה

קנייה דרך האתר הייתה פשוטה אך טרם קבלתי את המוצר וגם שום הודעה על תהליך המשלוח למרות שכתוב שההספקה היא תוך 5 ימי עסקים והיום בדיוק עברו חמישה.

הזמנתי אקדח מסמרים ללא ראש חדש של מקיטה מדגם DPT353 וקיבלתי דגם XTP02. א. המוצר הגיע בקרטון מרופט לא מקורי. ב. האקדח שרוט ומוטבעת עליו האות R כניראה ציון לרפרביש. ג. חסרים חלקים, גומי ותפס לחגורה. ד. על פי אמזון הדגם שקיבלתי זול בכחצי מהדגם המוזמן. התקשרתי לברר קיבלתי תשובה שאם לא מוצא חן בעיניי אוכל להחזיר.

הציוד מקצועי, השרות ממש לא. הזמנתי באתר וביקשתי לשלם בטלפון. התקשרו ולקחו תשלום, סיכמנו שאני מגעיה באותו יום לאיסוף עצמי, כשהגעתי הסתבר שהמוצר אזל. התנצלו והבטיחו לספק למחרת. השיחה של השליח התפספסה ומשם התחיל בלגן. שלחו עם חברת שליחוחות, לא עידכנו מתי יגיע. ״מחר, מחרתיים, עד 6 ימים״. כשביקשתי לבטל עיסקה צעקו עליי הבטיחו לחזור ולבטל, שוב לא חזרו, התקשרתי שוב כעבור יום. בקיצור, לא ערוכים למתן שרות.

רכשתי פטישון בוש דרך האינטרנט . אחרי שגרושתי קנתה בדיוק את אותו המכשיר לפני 3 חודשים אני פתחתי לה אותו בפתיחה הראשונית השתמשתי בו וזו הסיבה שגם רכשתי לעצמי את אותו המכשיר . יש לציין שהגיע מהר (תוך 48 שעות) המכשיר שהגיע הגיע כולו עם שריטות על האריזה . המכשיר עצמו מלא אבק ומכות קלות בגוף המכשיר . כבל ארוז ברשלנות לא חבוק כמו במכשיר חדש, ומלא אבק , חוברות הדרכה שמגיעות זרוקות בתוך המכשיר ( כשהמכשיר חדש הם מגיעות באריזת ניילון ) . כל הסימנים שמכרו לך מוצר מתצוגה . החנות מתכחשת שהמכשיר היה בתצוגה , לא מוכנה להחליף למכשיר חדש בדיוק כמו שנקנה . מבחינתם ...תבטל את העסקה ובנוסף יחס מזלזל ושקרני . זה לא מה שהייתי מצפה משירות לקוחות . כותב לכם כאן למען תבדקו היטב מהיכן ומאילו אנשים אתם קונים.

קניתי שולחן עבודה ב5/8/20, עברו 3 ימי עשקים ללא שיחה מהחברה, התקשרתי, ללא מנע. למחורת הצלחתי לדבר, התברר שלא היה להם במלאי. שוב התקשרתי ביום האחרון שהייתי צריך לקבל את המשלוח. עוד לא שלחו אותו. עברו 11 ימים, לא קיבלתי כלום, אפילו מייל התנצלות. לפחות היו מתקשרים למחורת הקנייה להודיע שאין במלאי. שוב דיברתי איתם, הקנייה דרך המחשב לא נקלטה, עשיתי אותה בטלפון, ביקשתי לחלק ל12תשלומים, והתברר לי אחר זה שעשו לי בתשלום אחד בטעות!!!! לא הצליחו לתקן.קיבלתי את החבילה אחר 15יום מהקניה. השירות מכירות באתר לא רציני. אני מאוד מאוכזב מהם. לא קונה שם יותר!!!!

המוצר המקורי שהזמנתי היה חסר במלאי. הציעו לי מוצר משודרג, יקר יותר ביותר זול! המוצר הגיע תוך יומיים אלי הבייתה, בכלל לא ציפיתי לקבל אותו כל כך מהר... על כל שאלה שהייתה לי ענו לי בנחת ובסבלנות על הרכבת המוצר והשמשה שלו לעבודה. תודה רבה! ככה נותנים שירות

הזמנתי באתר דלת לקיר גבס. לא רק שהמחיר היה טוב, השרות שקיבלתי היה חריג (לטובה) בנוף הישראלי. כל פנייה למעקב אספקה ומשלוח נענו כמעט במיידי. יש לכם לקוח נוסף.

רכשתי הרבה כלי עבודה לבנייה בסכום די גבוה מיום 3.12 עד עכשיו אני מחכה ..באסה !!

הזמנתי את המוצר דרך האתר עם אפשרות לאיסוף עצמי. הזמנת המוצר התקבלה והדפסתי אותה.. התקשרתי בבוקר לשם איסוף המוצר, לקח לי זמן עד שיבדקו את עצמם ויחזרו אליי. חזרו ואמרו שהמוצר אינו קיים, אך יש אותו מוצר מדגם אחר.. יצאתי לחנות לראות את המוצר.. בחור יושב בדלפק.. עסוק בדבריו.. והשני יושב מול האינטרנט לבצע הזמנות..(לבריאות).. פתאום אומר לי האיש.. יש המוצר נמצא מימינך.. מסתכל ורואה מוצר אחר, חברה אחרת.. אני אומר לו.. זה לא מה שהזמנתי (גם לא כפי שאמרו, שזה דומה).. הוא שואל, מה ההבדל? אני עונה בפירוט טכני לגבי המוצר שהזמנתי.. הוא אומר שאין הבדל.. אוקי.. אבל נסעתי אליך עד לכאן שתגיד לי את זה? הייתה אומר לי שיש מוצר של חברה אחרת.. אמרתי לו שזוה חווית קנייה על הפנים.. יצאתי ללא מוצר.. אם מדברים על חווית קנייה. אז בבקשה..

הציוד לא הגיע בזמן. בבירור ראשוני במייל נמסר שיגיע למחרת- לא הגיע לאחר שבוע יצרו איתי קשר מחברת השילוח תיאמו ליום ה' ובפועל הגיעו ביום ו' :( שוחחתי עם נציג מהחנות הבטיח זיכוי מלא עבור המשלוח וגם זה לא בוצע.
כשאני טועה אני מודה...אנחנו מתחייבים לספק עד 6 ימי עסקים והמוצר הגיע ללקוח הרבה זמן לפני תום הזמן. הלקוח התקשר לגבי הזיכוי וזוכה באותו רגע בזמן שהוא על קו הטלפון (ויש לי הוכחה לכך בטופס הזיכוי) כנראה שהלקוח לא ראה את הזיכוי במיידי ולכן הוא התאכזב. נשמח לעזור ולשרת את כל הלקוחות על הצד הטוב ביותר וללמוד מכל טעות. ברכה והצלחה!