דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

אין סייל (InSale)

מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (הרצליה)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
09-7444447
כתובת:
ספיר 7 (בית ישפאר), הרצליה פיתוח
בעלים:
מחסני היבואנים
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באין סייל ?
3.63
ציון ממוצע
67
חוות דעת בשנה האחרונה
110
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
7
0
4
6 חודשים אחרונים
20
0
10
שנה אחרונה
44
0
23
כל הזמן
71
1
38
נמצאו 110 חוות דעת גולשים על אין סייל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעכשיו אני קונה רק כאן! שרות, מחיר, איכות ברמה גבוה ביותר וללא תחרות. ממליצה בחום!
מוצר:
מייבש כביסה AEG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשתף את שביעות הרצון שלי מחווית הקניה בחנות בהרצליה.
ביקרתי באולם התצוגה כדי לחפש מקרר, והסברתי כי מהירות המשלוח הנה פקטור חשוב בסגירת העסקה. הוסבר לי כי המקרר יסופק אליי תוך 48 מרגע ההזמנה.
ביום ראשון אחה״צ יצרתי קשר טלפוני כדי לבצע את ההזמנה וכבר ביום שלישי בבוקר הגיע אלי המוביל עם המקרר החדש. אני מודע לכך כי חלק מהקרדיט מגיע למחויבות של היבואן/שליח להתחייב ולספק בלו״ז קצר, אך במקביל חשוב לי לציין כי קיבלתי פניה בואצאפ ממנהל החנות בהרצליה שביקש לוודא כי אין עיכובים באספקה.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מקרר siemens
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו כירת גז של סימנס מתצוגה. הכירה הגיעה כש-3 מתוך 4 ראשי הגז עם קורוזיה ולא שמישים. לאחר מספר רב של שיחות בניסיון לקבל תשובה
ניאותו להחליף את הכירה אך ללא בושה וכלימה נשלחה אלינו כירה "חדשה" שכל 4 הראשים מלאים קורוזיה ולא תקינים והכירה במצב גרוע מקודמתה.
מאז כל ניסיונותיי להשיג את גל עולים בתוהו. ממליץ בחום לא לקנות מעסק זה.
תגובת החנות:
שלום רב לקוראים!
שירות כזה לא מקבלים בכל מקום רק אצלנו ב INSALE!!!
הלקוח שכח לציין כמה דברים:
1. לאחר טענתו הכיריים שברשותו הוחלפו לכיריים חדשות ללא תשלום!
2. קיבל הלקוח פיצוי של 200 ש"ח!
3. הלקוח לא שילם על התקנת הכיריים!

נושא השירות וחווית הקניה עומדים אצלנו בראש סדר העדיפויות!
מוצר:
כיריים ‏גז Siemens EP618HB91Y סימנס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעת ביצוע עסקה סוכם כי המוביל מפנה את המוצר הישן. בפועל, המוביל לא הסכים לבצע את הפינוי ודרש תשלום נוסף
תגובת החנות:
שלום רב לקוראים!
בביקורת זו של הלקוחה היא מתייחסת למוביל ולא לחנות - ולא מתייחסת לחוק שנקבע בישראל!
הלקוחה בצעה הזמנה טלפונית למכונת כביסה פתח עליון, ההזמנה עברה בצורה חלקה ופשוטה, קיבלה את המוצר בתאום מראש עם המוביל לפי בקשתה!
הלקוחה אכן ביקשה פינוי מוצר ישן, אך לפי החוק הלקוחה מחוייבת לנתק את מכונת הכביסה שלה מחשמל וממים ולא עשתה זאת, בנוסף לכך לפי החוק היא צריך לתת למוביל מוצר זהה למוצר שרוצה לפנות אותה - היה לה מכונה פתח חזית ולא במשקל שתואם את המכונה שרכשה!
לנו החנות אין צד בעיניין כשיש חוק בישראל!
ולכן הביקורת אולי מופנית למוביל ולא אלינו!
יש לציין שהלקוחה התקשרה לחנות ל"דווח" על המוביל, ולאחר שיחה קצרה עם המוביל, המוביל חזר ואסף את המוכנה הישנה!
יום טוב לכולם!

מוצר:
CWT10R16
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי שיפוץ גדול בית והחלפתי את כל מוצרי החשמל, התקשרתי ל- IN-SALE וענה לי גל, בחור מקסים, אדיב, ומקצוען, ביקשתי רשימה גדולה של מוצרים שרציתי לרכוש מתצוגה, הוא לקח ממני את כל הרשימה של הפריטים שביקשתי והיות ולא הייתי צריך את המוצרים מיידית, ביקש שאתן לו זמן עד אשר יצליח לארגן לי את המוצרים הטובים ביותר עד מועד האספקה שביקשתי. לזכותו יאמר כי עשה את הכל כדי שאני אקבל את המוצרים במחיר הזול ביותר ולעיתים השיג לי מוצר חדש כי לא היה מתצוגה במחיר כמעט זהה למחיר התצוגה. השירות של גל הינו דבר לא מובן מאליו שגם לאחר שקיבלתי את המוצרים והתגלו מס' תקלות, (לא מהותיות בכ"ז אלו פריטים מתצוגה), תקלה אחת היה חסר רגלית למכונת הכביסה, וגל טיפל בזה במהרה ותואם לי מול החברה שירות שהגיע עד הבית להשלים את הרגלית החסרה, ובמקרה השני היה חסר כבל חשמל לתנור (Build-In ), התקשרתי לגל והוא ביקש שאגיע לחנות ונתן לי כבל לתנור וגם מגש ורשת נוספים מתנה על "הטירטור", ברצוני לציין שכל המוצרים מתצוגה שקניתי הגיעו חדשים ללא שום פגם. כך שאני ממליץ בחום על גל שכל הזמן דואג לכל דבר הן לפני הקנייה ולאחריה. אני רכשתי את המוצרים הנ"ל:
מקרר שארפ 615 ל'. - מתצוגה
מ. כביסה סימנס – מתצוגה
מייבש כביסה בוש –חדש (במחיר קרוב לתצוגה).
כיריים אינדוקציה פלקס מלא – מתצוגה
תנור Build-In סימנס לבן – מתצוגה
מדיח אנטגרלי מלא סימנס – חדש (במחיר קרוב לתצוגה)
מסך LG43UJ630 חדש
מסך LG OLED55B7Y – חדש.
ושוב תודה לגל על השירות המסור, ואין ספק שאמשיך לרכוש אצלו וגם אמליץ לכל מכרי.

אמיתי
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מקרר, מ. כביסה, מייבש, ועוד...
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר מתצוגה. היו לי כמה חששות מקניה מתצוגה ולכן התקשרתי אל אינסייל בשביל לוודא שזה באמת מוצר מתצוגה ולא מהחזרה של לקוחות וכדומה. המענה היה מהיר בצורה סבירה, וענו על השאלות שלי בצורה מספקת. המוצר לא היה זמין בזמן ששאלתי אז הציעו שאבדוק שוב שבוע לאחר מכן. באמת הגיע מוצר והזמנתי. המוצר הגיע במהירות יחסית, וכל התהליך היה נטול תסכולים. בינתיים אני מרוצה מהמוצר ולא נזקקתי לשירות לאחר קניה מאינסייל.
מוצר:
מייבש כביסה AEG T7DBE832M ‏8 ‏ק"ג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה, גם אחרי הקניה ענו לטלפון והמשיכו לתת שירות.
קניתי כיריים 5 להבות של סימנס והם נראים מצוין
מוצר:
Siemens EP7A6SB90Y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי לגל וקיבלתי שירות מעולה, קניתי מספר פריטים והכל היה מוכן כמעט מיידית, חשבתי שהמקרר יגיע אחרי זמן רב והוא היה זמין כבר אחרי יומיים.
מאוד ממליץ לגשת לחנות ולדבר עם גל
מוצר:
תנור משולב מיקרוגל סימנס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר לא סופק למרות שעברו 7 ימי עבודה, אין מענה טלפוני ישיר, ואין תגובות לפניות שלי
מאוכזבת מאוד
תגובת החנות:
שלום רב קוראים!
עקב לחץ החג ועומס העבודה הגדול אכן נגרם עיכוב בהזמנת של הלקוחה!
לאחר בירור המצב, למדנו, והפקנו לקחים - הלקוחה תקבל מוצר חדש ולא מתצוגה כמו שהזמינה

תודה רבה וחג שמח
מוצר:
מעבד מזון בוש MCM3110
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזה סמסנוג 43״ 4k ב28.2. ביקשתי לבוא לקחת לבד. את הקבלה עבור תשלום קיבלתי כבר יומיים אחרי ההזמנה, לפני המוצר הגיע אלי. התקשרתי מספר פעמים לחנות. פעם הראשונה (שבוע אחרי הרכישה) אמרו לי שהטלויזיה מגיעה היום. עברו עוד כמה ימים התקשרתי שוב, אמרו לי שיש בעיה כבר חוזרים אלי, נתתי שוב את מספר הטלפון שלי לא חזור אלי. מאז אני מתקשר כל יום אין תשובה בחנות. ישר מגיע למענה טלפוני של גוף חיצוני. זה יותר מברור שהחנות הציע למכירה מוצר שלא קיים אצלה במלאי וככול הנראה גם לא במלאי של היבואן. חנות שכנראה מוכנה לשקר כשאי להיות ראשונה בזאפ.


אני כותב את בתגובה הזאת אחרי ששילמתי 1997 שח לפני שבועיים ועדיין אין שם תשובה מהחנות והמצור לא הגיע אלי.

ככה לא נותנים שירות. לא ממולץ לקנות שם.


מוצר:
טלוויזיה Samsung UE43MU7000 4K ‏43 ‏אינטש סמסונג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי,
אני סופר מרוצה מכל חווית הקניה. המקרר שקניתי מושלם! מקרר איכותי, מרווח ויפהפה. קיבלתי שירות מגל סימן טוב שהיה אמין, מקסים, סבלני, אדיב, קשוב והכי חשוב זמין תמיד ונתן מענה לכל מה שביקשתי. השירות הכי טוב שיכול להיות! הוא התאים לי את המקרר המושלם בשבילי בדיוק לפי מה שתיארתי. ממליצה עליו בחום, לי באופן אישי מאד חשוב השירות וחשובה הגישה. תודה!
מוצר:
מקרר סמסונג RT50K6000S8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב אדיב נעים ומרגיע הוא מצרך נדיר במחוזותינו
גל מחנות אינסייל בהרצליה הצליח להוכיח לי שאכן זה קים
הרבה תודות לך
מוצר:
מיקרוגל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקרוגל של Bosch מתצוגה. חזר אלי נציג מכירות בשם גל עם הודעה שאין להם במלאי אבל הוא ינסה לעזור. אחרי כמה ימים גל מלך השיג לי מיקרוגל חדש במחיר מוזל שאין בשוק.
גל מקצוען . גל תותח.
גל היקר תודה רבה לך על השירות האדיב.
תענוג של קנייה.
מוצר:
מיקרוגל בנוי Bosch בוש HMT84G654
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גל מחברתIn sale ממציא את המושג שירות מחדש.
פשוט תענוג היה לקנות ממכם ובמיוחד מגל המקצועי.
מוצר:
Bosch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה בעיה עם השלט של הטלויזיה, בהתערבות הבעלים הבעיה סודרה לשביעות רצוני.
תודה רבה רבה!
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טלויזיה 4K LG C7Y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישה מהירה ובטוחה.
המוצר הגיע בזמן קצר ומהיר.
ראוי לציון במיוחד המענה, המשוב של העסק והתמיכה לאחר הרכישה ובמיוחד מאיש המכירות גל שסייע בכול שאלה בסבלנות נחמדות ובמקצועיות.
מוצר:
מכונת קונסטרוקטה פטח עליון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת - סיוט. הזמנתי מייבש כביסה בלומברג ומקפיא ווירפול. המחירים היו טובים אבל זו הנקודה החיובית היחידה. איחרו באספקת המייבש, ואת המקפיא פשוט לא סיפקו. שירות לקוחות נורא- משאירים הודעות ולא חוזרים. מבטיחים הבטחות ולא עומדים בהם. ביטלתי את העסקה ופיגרו גם בביצוע החזר התשלום, שילמו רק לאחר איום בתביעה.
לא נתקלתי הרבה שנים בזלזול בלקוח ברמה כזו.
מוצר:
מקפיא ווירפול 6 מגירות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור סאוטר 1060. אחרי 3 ימים התקשרו להגיד לי שהוא לא במלאי, והציעו דגם אחר (סאוטר 1080). הסכמתי.
אחרי שבוע התנור עוד לא הגיע, ניסיתי מספר פעמים ליצור קשר עם החברה (דרך פנייה באתר, בטלפון החברה, במייל ובטלפון מול הסוכן שדיבר איתי). מספר פעמים אמרו לי שיחזרו אליי ולא חזרו. כשבסוף תפסתי את הסוכן קיבלתי יחס מזלזל ולא מקצועי.
לאחר שבועיים וחצי, שהתנור עוד לא הגיע, והסוכן לא היה מוכן להגיד לי מתי הוא יגיע, ביטלתי את ההזמנה (החברה מתחייבת שהתנור מגיע תוך 7 ימים).
תגובת החנות:
שלום רב!
הלקוח הזמין תנור שאכן לא היה במלאי והחלטנו לתת לו מוצר יקר יותר באותו מחיר! חברת השליחויות יצרה קשר 4 פעמים עם הלקוח בכדי לספק לו את התנור, אך הלקוח לא ענה למרות שהשאיר 2 מספרי טלפון!! אחרי יומיים התקשרנו ללקוח לברר מדוע לא היה זמין, אך כמובן שהלקוח לא ענה לטלפון...
בנוסף לכך נשלח ללקוח מייל עם מספר המשלוח וטלפון של חברת השליחויות בכדי שיוכל ליצור קשר לקבלת התנור!
אך מטעמים אישיים של הלקוח הוא החליט לבטל את ההזמנה. וכמובן שביטלנו לו לפי רצונו ללא דמי ביטול!

מוצר:
Sauter 1060
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום לאחר מספר שיחות לחברה חזר אליי הנציג מכירות גל . ממש כמו מלאך משמיים !!! גל מקצוען אמיתי פתר לי את הבעיה בשיחת טלפון של 5 דקות
אז גל היקר תודה רבה לך על השירות האדיב והמקצועי אין ספק שיהיו לי עוד הרבה קניות אצלך🙏🙏🙏
מוצר:
Bosch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

מתנה ליו מולדת!
לא ידעתי מה לרכוש לכבוד יו מולדת של ..... הפתעתי אותה במוצר שרכשתי (כיריים גז בוש pch6asb90y-o) בדיוק בזמן .
השירות של חברת INSALE היה מעולה והמוצר פשוט מצוין!.
תודה לכולם!
מוצר:
כיריים גז בוש pch6asb90y-o
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר וקבלתי שרות מגל ממש טוב, גם מחיר סוף הדרך ומוצר מי התצוגה היה בסדר גמור! מומלך בחום , אבל רק עם גל לדבר!
מוצר:
מקרר bosh
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאד התרשמתי מיעילותו של גל סימן טוב מקצוען אמיתי,חביב וחברתי.המוצר שקבלתי עונה על הציפיות כמצופה.
מוצר:
mixser bosh mum54i00
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לגל סימן טוב חברת IN SALE שלום רב,

אנו מודים לך גל באופן אישי על היחס היוצא דופן שהענקתה לנו בקנית תנור בנוי BOSH.
עם קבלת התנור התגלו שריטות בפנל הקדמי על נירוסטה ,בנוסף לכך התנור הגיע עם פנל עקום למעלה
ובמוסף תבנית עם חלודה .
לאחר שהודענו לו על הליקויים ,הוא התנצל והבטיח להחליף את התנור ותוך זמן מה באמת החליף את התנור בתנור מתקדם יותר וחדיש יותר,
על כך מגיעה תודה לגל סימן טוב לחברת IN SALE.
בברכה
יהודה שפיגל
מוצר:
תנור בנוי BOSH
מוצרים נוספים הנמכרים באין סייל
חוות דעת של מוצרים פופולריים באין סייל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר