הזמנתי תנור משולב כיריים SAUTER SAF850. במשך יומיים לא קיבלתי שום עדכון או קבלה/אישור על התשלום (לטענתם בשל עבודה חלקית בחול המועד). רק לאחר שפניתי אליהם נשלחה קבלה. הרכישה גם לא הופיעה באזור האישי באתר. לאחר 8 ימי עסקים פניתי שוב לברר מדוע התנור עוד לא הגיע. חזרו אלי ואמרו שלספק אין את הצבע שביקשתי (יופי שנזכרו אחרי תום מועד האספקה!), ואם אני מעוניינת לשנות צבע. במקביל, בדקתי בבנק והסתבר שלמרות איטיות בתקשורת, בחיובים הם דווקא זריזים. תשלום ראשון כבר ירד מחשבוני יום וחצי אחרי ההזמנה. לא רציתי לשנות צבע, ולכן ביקשתי לבטל את העסקה. נאמר לי שעלי להמתין 14 ימי עסקים לביטול העסקה בכרטיס האשראי.עכשיו אני בלי תנור ובלי אפשרות לרכוש חדש, עד שתבוטל העסקה וכספי יוחזר. בקיצור, חיסכו מעצמכם עוגמת נפש ואל תקנו במבט אלקטריק.
תגובת החנות:
שלום רב,
ראשית נציין כי צר לנו על תחושתך, ההזמנה בוצעה בתאריך 7.10, במהלך חג הסוכות, תקופה שבה כלל הספקים, לרבות חברת אלקטרה היבואן הרשמי של המוצר פועלים במתכונת חלקית.
מיד עם חידוש הפעילות לאחר החג, בתאריך 15.10, התקבלה תשובת הספק לפיה הצבע שביקשת אינו זמין במלאי. נציגתנו יצרה איתך קשר מיידית והציעה לך לבחור בין צבע שחור או לבן – אך בחרת לבטל את העסקה.
כפי שנמסר לך, ביטול עסקה בכרטיס אשראי מטופל בהתאם לנהלים ויכול להימשך עד 14 ימי עסקים, אך בפועל הזיכוי בוצע עוד באותו היום שבו ביקשת לבטל.
הטענה כי עברו ימי אספקה או כי לא ניתן מענה אינה משקפת את המציאות, ואנו מצרים על כך שהדברים מוצגים באופן המטיל דופי שלא בצדק. בחברת מבט אלקטריק אנו שמים את השירות והשקיפות מול הלקוח מעל הכול, ופועלים תמיד כדי להבטיח חוויית קנייה הוגנת ונעימה לכל לקוחותינו.
בברכה, מבט אלקטריק – שירות הלקוחות
מוצר:
תנור SAUTER SAF850
שם:
roee451
תאריך:
24/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נורא גרועה לחשוב פעמיים האם כדאי לרכוש מהם הזמנתי מהם מקרר ב24.8.25 עם התחייבות ל7 ימי עסקים קיבלתי אותו בפועל רק ב7.9.25 הרבה לאחר המועד שהתחייבו במקביל הסברתי להם שאני תקוע בלי מקרר עשיתי מיליון טלפונים והם מנגד כל הזמן אמרו לי מחר מחר מחר ומשכו את זה לאחר מכן דרשתי מהם פיצוי הם אישרו את זה הבטיחו הבטחות ותאריכים ופשוט נעלמו לא עונים חזרה להודעות תודעת שירות הכי מזלזלת שיש
תגובת החנות:
שלום, תודה שכתבת ושיתפת בחוויה. ראשית אנחנו מתנצלים על התחושה שנוצרה – זו ממש לא רמת השירות שאנחנו שואפים לתת.
לגבי זמני האספקה: ההזמנה בוצעה בתאריך 24.8, והאספקה בוצעה בפועל בתאריך 7.9, כלומר בתוך טווח 7 ימי העסקים כפי שמופיע בתנאי ההזמנה. במהלך הימים הראשונים לאחר ביצוע ההזמנה נעשו מספר ניסיונות ליצור איתך קשר לתיאום אספקה, אך המספר שסופק היה לא תקין. לאחר שנמסר מספר חלופי תואם מועד והמשלוח סופק כרגיל.
אנחנו בהחלט מצטערים אם נוצרה תחושה של חוסר זמינות או הבנה – זה לא תואם את ערכי השירות שלנו, ולפיכך נדאג לבדיקה פנימית כדי לשפר ולהימנע ממצבים דומים בעתיד.
נשמח תמיד לסייע בכל דבר נוסף. יום נעים 🌿
מוצר:
מקרר האייר hrf840ww
שם:
רומן
תאריך:
09/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ממבט אלקטריק מקפיא של פוג׳יקום לפני כחודש, האספקה הייתה מהירה! השירות מצויין ומהיר! ממליץ בחום.
מוצר:
מקפיא Fujicom FJ-FNF250W פוגיקום
שם:
adamtal3
תאריך:
03/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המחיר היה מעולה ואיתו גם זמן האספקה והשירות. התנור מתאים לתיאור באתר. בחרנו בתנור בעיקר בגלל שהוא יפה - המסילות שלו לא מרגישות שיא הקידמה אבל חוץ מזה נראה מוצלח.
מוצר:
תנור אפייה בנוי 9 תוכניות דגם 1M90M65 בצבע שחור מידאה (כפרי)
שם:
חיים כבר
תאריך:
03/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ לעבוד איתם. הם עמדו בלוח הזמנים ואף הקדימו במשלוח המוצר. הופתעתי לטובה. תודה רבה
מוצר:
מ.כביסה פוג'יקום 9 קג FJ-WM909T
שם:
יוני טכנאי הליכונים
תאריך:
30/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו כבר מס פעמים דרכם והכל היה 10 גם המוצרים וגם השרות היה מעולה . תודה
מוצר:
מקפיא
שם:
hadarlevin18
תאריך:
30/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות, לא היה את התנור שרציתי והם היו איתי בקשר עד שמצאתי משהו חדש, משלוח נוח
מוצר:
תנור משולב
שם:
גולש
תאריך:
26/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
A. Finkel
תאריך:
22/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
במקור, הזמנתי באתר MabatElectric מכונת כביסה דגם Fujicom FJ-WM1080 ב996 ש"ח כעבור כמה שעות שלחו לי הודעה: "הדגם שהזמנת ישן נשמח להעניק לכם את הדגם החדש במחיר עלות תוספת 100 שח בלבד". בדקתי וראיתי שהדגם החדש שהציעו לי Fujicom FJ-WM4080T2 נמכר בכ400 ש"ח יותר, כך שההצעה הייתה משתלמת מאוד ולכן אישרתי את ההצעה לשדרוג דרך הקישור ששלחו לי למייל. כעבור 4 ימים המכונה כבר הייתה אצלי בבית. ההובלה הייתה חינמית לגמרי, בלי שטיקים ובלי טריקים. התקנתי אותה לבדי עם המדריך המצורף בלי שום בעיות. המכונה פועלת אצלי כבר חודש היטב ועושה את העבודה. סה"כ מרוצה מאוד מהשירות והמוצר.
מוצר:
מכונת כביסה Fujicom FJ-WM4080T2
שם:
גולש
תאריך:
22/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Elad
תאריך:
22/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ראשית גם אני נפלתי שלא קראתי תגובות לפני. מדובר בשיטתיות של החברה לקבל הזמנה ואז להציע חלופה יקרה יותר בטענה שיקרית כלשהי.הזמנתי טלוויזיה ואמרו לי שהדגם שהזמנתי ישן ו(דגם 2025) הציעו דגם 2026 שאפילו לא קיים במלאי היבואן. רציתי לדעת באיזה דגם מדובר ואז דממת אלחוט. אין מענה בטלפון, אין מענה בוואצפ, אין פשוט שירות לקוחות. מדובר בחברה שלא אחזור לרכוש ממנה. פשוט זלזול באנטלגנציה של אנשים.
תגובת החנות:
שלום וברכה, הלקוח הזמין באתר דגם ישן של מוצר אשר לצערנו לא היה זמין עוד במלאי. מיד עם קבלת ההזמנה פנינו אליו והצענו את הדגם החדש יותר – במחיר עלות וללא תוספת רווח מצידנו, מתוך רצון כן להיטיב עמו ולאפשר לו לקבל מוצר עדכני.
לצערנו, במקום לנהל שיח ענייני ומכבד, בחר הלקוח להשיב בשפה פוגענית, קללות ואיומים חוזרים בווטסאפ. אנו מצרים על כך מאוד – אין זו דרכנו ואין זו התרבות הארגונית שלנו. צוות השירות שלנו מקפיד על יחס מקצועי ואדיב לכל לקוח, ודווקא משום כך חבל לנו שהדיאלוג גלש למקומות כאלו.
אנו נמשיך לפעול בשקיפות מלאה, באחריות ובמטרה לשרת את לקוחותינו נאמנה, כפי שאנו עושים מדי יום.
בברכה, צוות מבט אלקטריק.
מוצר:
טלוויזיה ''55 QD-Mini LED 4K שיאומי דגם Xiaomi TV S Mini 55'' (2025)
שם:
Udi
תאריך:
18/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חווייה לא טובה. קשיי תיאום עם המשלוח שנדחה ונדחה למרות התחייבות ל-7 ימי עסקים. ביקשנו לעדכן ולא עדכנו. ביקשנו לבטל ולא ביטלו.
תגובת החנות:
שלום וברכה, הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 7.9. כבר ביום 8.9 נציג חברת ההובלות יצר עמו קשר לתיאום אספקה, אולם הלקוח עצמו ביקש לדחות את המשלוח כיוון שלא יכול היה לקבלו במועד.
לאורך כל הדרך היינו זמינים לשיחות עמו, פעלנו בהתאם לבקשותיו, ואף תיאמנו מחדש את מועד האספקה לפי זמינותו. לכן איננו מבינים מדוע נכתבה חוות דעת שלילית, שכן בפועל הלקוח קיבל יחס אישי ושירות מהיר ומותאם לצרכיו.
אנו רואים חשיבות רבה בשקיפות ובשירות הוגן לכלל לקוחותינו, וממשיכים לפעול כך מדי יום.
בברכה, צוות מבט אלקטריק
מוצר:
מייבש כביסה Midea
שם:
maxjanmir
תאריך:
15/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
good product, order processed quickly, but arrived with delivery issues not related to the store
מוצר:
Xiaomy s20
שם:
grossdaphna
תאריך:
14/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה היה מהיר, הפרטים על המכשיר היו מפורטים ומדוייקים ולא נדרשתי לעשות רשום באתר שזה גם מקל. המוצר הגיע במהירות!
מוצר:
מייבש שיער עם דיפיוזר babyliss
שם:
צרכן
תאריך:
09/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
החוויה שלי מול החנות הזו הייתה מתסכלת ומכעיסה ביותר. אחרי הזמנה שביצעתי באתר – שכללה מסירת פרטים אישיים ופרטי אשראי – הסתבר שהמוצר כלל לא זמין במלאי, למרות שהוצג באתר כאילו כן. במקום לקחת אחריות ולספק את המוצר במחיר שפורסם, בחרו לגלגל עליי את האחריות ולהציע לי דגם אחר, יקר בהרבה, תוך הצגה של ה"עסקה" כטובה עבורי.
מעבר לכך, סגנון התשובות שקיבלתי היה מחפיר: במקום שירות לקוחות ענייני ואדיב, קיבלתי תגובות מתנשאות, מזלזלות ואף מאיימות. התחושה ברורה – לא מדובר בטעות תמימה אלא קרוב לודאי בהתנהלות שיטתית שנועדה למשוך לקוחות עם הצעות זולות למכשירים מבוקשים שאינם במלאי ואז לנסות להסיט אותם למוצרים יקרים יותר.
התוצאה מבחינתי: ביזבוז זמן, עוגמת נפש, ואובדן מוחלט של אמון בחברה הזו. מי שמחפש יחס מכבד, שקיפות ואמינות – רצוי מאוד שיחשוב פעמיים לפני שהוא מתקרב לאתר הזה.
מוצר:
normande 500
שם:
Yuval
תאריך:
31/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
סתם דרשו עוד 200 ש"ח לטלויזיה. במודעה נכתב שהמחיר 1499 ש"ח. טלפנתי לוודא שהדגם (סמסונג 50'') נמצא. אמרו שכן. אחרי כמה שעות שלחו פתאום אימייל שהמחיר עלה ב- 200 ש"ח כי עבר מיבואן מקביל ליבואן אחר (=שקר כלשהו).
חוצפה.
תגובת החנות:
שלום, השירות והשקיפות חשובים לנו מעל לכל. בפנייתך שאלת לגבי מלאי ומי היבואן, ונמסר לך כי הדגם זמין הן ביבואן הרשמי סמליין והן ביבואן הרשמי ניופרו. הסברנו את ההבדלים ואף עניתו לשאלותיך לגבי הדגם החדש ומחירו. לצערנו, השיחה הסתיימה בכך שניתקת את הטלפון בפנינו, ולכן לא ניתנה לנו ההזדמנות להמשיך ולעזור. אנו תמיד עושים כמיטב יכולתנו לספק מידע אמין ושקוף לכל לקוח, ונשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה, צוות מבט אלקטריק.
מוצר:
טלוויזיה חכמה "50 Crystal UHD U8000F 4K UE50U8000F
שם:
מוריה ר
תאריך:
29/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו את המוצר בזריזות,מוצר טוב ואיכותי, קל לתפעול ויפה בעין. תודה רבה על השירות המהיר!
מוצר:
מכונת כביסה Bosch WAN28282GB 8 ק"ג בוש
שם:
הדס
תאריך:
26/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות נוראית. לא עונים לאימלים, כשפונים בואטאפ מקבלים שקרים.
מספקים מספר מעקב לא תקין כי אין להם כנראה את במוצר במלאי, ואז מספרים שהחבילה אבדה, אך ציטה משלוחים אישרו שהחבילה בכלל לא נמסרה להם.
לא מומלץ לקנות בחנות זו, כי השרות גרוע ולא אמין.
כשביקשתי לבטל את ההזמנה כי כבר עברו שבועיים אמרו שהחוק מאפשר להם "לחפש" את החבילה ואין אפשרות לבטל.
מוצר:
שואב אבק שיאמי S10
שם:
משה
תאריך:
25/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה בוש מדגם WAN24159IL . למחרת פנו אלי מהחנות ומסרו שהמוצר לא יסופק מאחר ואינו נמצא במלאי, זמן קצר לאחר מכן ביטלו את העסקה מיוזמתם. לא זכור לי שנתקלתי בעבר בהתנהלות כזו שערורייתית מצד בית עסק.
תגובת החנות:
שלום, תודה על הפנייה. חשוב לנו להתייחס לדברים ולהציג את התמונה המלאה.
לאחר ביצוע ההזמנה, זיהינו כי הדגם שרכשת אזל מהמלאי, ולכן יצרנו איתך קשר מיידי כדי לעדכן ולמצוא פתרון חלופי. בשלב זה ביקשת לבטל את העסקה, ואכן ביצענו את הביטול בהתאם לבקשתך – לא מדובר בביטול חד-צדדי מצדנו.
יחד עם זאת, מתוך רצון אמיתי להשאיר אותך מרוצה, מנהל החטיבה יצר איתך קשר, ובסיומו סופק לך דגם חלופי יוקרתי יותר – בשווי גבוה בכ-30% מהדגם המקורי – ללא תוספת תשלום, ובאותם תנאי עסקה.
אנו שמחים שבחרת להמשיך איתנו וליהנות מהמוצר החדש, ומבטיחים להמשיך לעשות את המירב עבור לקוחותינו – גם כשמתעוררים אתגרים.
בברכה,
צוות מבט אלקטריק
מוצר:
WAN24159IL מכונת כביסה בוש
שם:
yossi.gellman
תאריך:
18/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבועיים הזמנתי מוצר. המוצר לא סופק. החברה טוענת שהעבירה את המוצר לחברת צ'יטה. בתגובה למייל ששלחנו לאחר שבוע נמסר שהנושא ייבדק עם צ'יטה. לצערי זה לא קרה. ביומיים האחרונים אני מתכתב עם שירות לקוחות בווטס אפ של החברה שבמקום לבדוק למה לא קיבלתי את המוצר טוען שאני מסרב לקבל את המוצר. אגב בהתכתבות עם צ'יטה אישרתי להם להניח את המוצר ליד הדלת. במשך שבועיים לא היה אפילו טלפון אחד מצ'יטה. אני חייב להגיד שבעבר נתקלתי בשרות לא טוב של חברות אבל בכזה דבר לא נתקלתי.
מוצר:
מעבד מזון MAGIMIX
שם:
יוסף
תאריך:
14/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ומחירים טובים. מזמינים מהאתר לא בפעם הראשונה. הכל היה טוב והמוצר הגיע מהר. מרוצה מאוד ממליץ בחום!
מוצר:
מקפיא פוג'יקום דגם 255W
שם:
moshikomi96
תאריך:
14/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ מאוד לקנות - שירות ואמינות הגיע מהר ובזמן ועובד בצורה טובה ממליץ בחום השמש
מוצר:
מקרר מקפיא עליון 347 ליטר
שם:
rutk770
תאריך:
14/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר לייזר ביתי והוא היה אצלי תוך יומיים כשהזמנתי ביום שישי ואני גרה בצפון - חווית קניה מהטובות שהיו לי המוצר כמובן הגיע שלם עובד כמו שצריך בקיצור זה היה הזמנה אמינה ומהיר
מוצר:
Braun IPL5152 מסיר שיער בלייזר
שם:
טליה
תאריך:
14/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הנינג׳ה פודי דרכם, המחיר הכי זול שמצאתי וזה הגיע תוך יומיים בלבד!! שירות מצויין!
מוצר:
Ninja OL550
שם:
Sergey
תאריך:
14/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק רובוטי. משלוח הגיע לאחר 8 ימי עסקים, אך לאורך כל הדרך שירות היה זמין עבורי הן בואטסטף הן בטלפון. ממליץ בגלל נדיבות השירות ומענה מהיר וענייני.