רכשתי ממבט אלקטריק מכונת כביסה שהוצעה במחיר הזול ביותר מבין החנויות- 1,125 ש"ח.
לאחר מס' ימים, קיבלתי הודעה ממבט אלקטריק שלצערה הדגם ישן, והיא תשמח להעניק לי דגם חדש בתוספת זניחה של 300 ש"ח.
הודעתי שאני לא מעוניין בדגם בתוספת 300 ש"ח ומבקש לספק את הדגם שהזמנתי במחיר שהוצע ופורסם.
בתגובה קיבלתי הודעה על ביטול הרכישה.
כל זאת בו בזמן שמבט אלקטריק המשיכה לפרסם את הדגם שהזמנתי הפעם ב- 1,375 ש"ח, וגם הפעם במחיר הזול ביותר מבין החנויות באתר... (החנות הבאה בתור הציעה במחיר 1,380 )
כששאלתי את הנציגה הכיצד הם ממשיכים לפרסם את הדגם שלטענתה חסר במלאי, נעניתי שהורדת הפרסום של הדגם החסר לוקחת זמן... אבל עדכון המחיר שלו
פשוט יותר. (למרות שהוא חסר...) פשוט לא יאומן !!
בדקתי שוב בזאפ ומצאתי מכונת כביסה דגם אחר שהוצע ע"י מבט אלקטריק במחיר 1,195 ש"ח.- גם הפעם המחיר הזול ביותר מבין החנויות...
רכשתי את המוצר. קיבלתי הודעה שהרכישה בוצעה בהצלחה.
וכמה מפתיע...
גם הפעם בוטלה הרכישה ע"י מבט אלקטריק....
כל כך שקוף... שזה לא יאומן !!!
ברשותי כל ההתכתבויות במייל עם מבט אלקטריק, וכן צילומי המסך של פרסומי המוצרים על ידה באתר.
תגובת החנות
שלום רב,
ראשית, חשוב להבהיר כי הלקוח לא חויב כלל בגין ההזמנה.
מדובר במקרה של מלאי דינאמי המשתנה בזמן אמת, במיוחד בתקופה רגישה זו בה קיימים חוסרים ועיכובים מצד ספקים. למרות זאת, פעלנו באחריות מלאה ומתוך רצון לספק פתרון הוגן — ואף ספגנו עלויות והצענו ללקוח מוצר חלופי ללא כל רווח מצידנו, רק כדי לתת מענה ולסיים את המקרה בצורה הוגנת ומהירה.
אנו מקפידים על שירות הוגן, זמינים ללקוחותינו בכל ערוצי התקשורת, ופועלים תמיד בתום לב.
לאור כל זאת, הצגת הדברים בצורה זו אינה משקפת את המציאות בפועל, וחבל שכך.
נשמח להמשיך ולסייע בכל דרך עניינית והוגנת.
בברכה,
מבט אלקטריק