
שרות אדיב , מבחר מטורף של כיסויים לטלפון ועוד מוצרים מגניבים אחרים. מממליצה בחום , עומרי המנהל עזר לי בסבלנות שיא עד שמצאתי את הכיסוי שרציתי. תודה

שרות אדיב , מבחר מטורף של כיסויים לטלפון ועוד מוצרים מגניבים אחרים. מממליצה בחום , עומרי המנהל עזר לי בסבלנות שיא עד שמצאתי את הכיסוי שרציתי. תודה

הגעתי אליהם במקרה דרך האינטרנט כשחיפשתי את השעון החדש של סמסונג. קיבלתי שירות מבחור בשם עמרי שהיה מאד סבלני ונעים, לאחר יעוץ ושוב והרבה סבלנות כי לא ידעתי מה לבחור הוא הזמין לי צבע שלא היה לו במלאי ואת השעון כבר קיבלתי במשלוח תוך כמה ימים. שירות קל ומהיר פשוט אליפות. אין ספק שאחזור לקנות בחנות הזאת. תודה לעמרי היקר

קניתי שואב אבק דייסון. אתר האינטרנט קל לניווט וקנייה והמחיר היה טוב מאוד. פתחו את האריזה כדי לשים מתאם לתקע ישראלי. המשלוח מהיר והמוצר הגיע שלם ללא פגמים, והשירות בחנות מצוין.

רכשתי מחשב מק מיני.קיבלתי שירות מצוין ואכפתיות מעמרי אסרף.עדכן אותי כל הזמן על מועד האספקה ואף נתן פיצוי 100 שח בגלל העיכוב

כיף גדול לקנות בחנות קניתי מבחור אדיב ונחמד בשם עומרי שירות טוב ומקום נחמד ויפה

שירות מעולה מוצרים מעולים , קניתי מכונת גילוח מעולה וקיבלתי שירות פצצה ממוכר אדיב מאוד בשם עומרי , אין ספק שאחזור לשם לעוד קנייה.

שירות ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד ! מחירים נוחים לכל כיס מומלץ מאוד להגיע לחנות .

ממליצה על חנות 360 ברחוב הברזל הגעתי על מנת לקנות טלויזיה המוכר שהיה בחנות היה סובלני ומקצועי ענה על כל השאלות וגם נתן לי את המחיר הכי זול שמצאתי. אשמח לחזור ולקנות שם שוב

אדיר! שירות ברמה הגבוהה ביותר והמחיר גם הצגה! תודה לכם!! זה הטלוויזיה השניה כבר שאני רוכש מהם! ממש תודה

פשוט מצויין. קניתי בהמלצת חבר.קל לשימוש. אחלה מוצר, אחלה שירות . בהחלט אחזור לקנות שם

היה עומס בחנות ועומרי הצליח לגרום לכולם לצאת עם חיוך מקצוען אמיתי ואכפתי אין ספק שיודעת לאן לחזור

נכנסתי לחנות 360 במטרה להגן על האייפון החדש שלי המוכר קיבל את פניי והראה לי את כל האפשרויות קניתי כיסוי, מגן מסך ומטען לרכב המחירים היו נוחים ויצאתי מרוצה

בתחילת החודש קניתי אייפון לאחי שהיה במילואים ורק עכשיו הבאתי לו תודה לצוות 360 על השירות הנהדר באמת במחירים טובים,ממליצה

חווית קניה מעולה מקום נעים ורגוע המוכר שנמצא במקום שולט במוצרי החנות ממליץ מאוד מאוד

רכשתי מכשיר נינגה. המוכר הסביר לי בצורה אדיבה וסבלנית על המוצר. חוויית קניות טובה גם מבחינת מחיר וגם מבחינת שירות. ממליצה בחום

התלבטתי בין רמקולים ויצרתי קשר עם החנות, המוכר הסביר לי בין ההבדלים וקיבלתי החלטה, הזמנתי את הרמקול והוא הגיע במהירות והרמקול עלה מעל הציפיות שלי! תודה 360, אקנה בוודאות גם בעתיד

חיפשתי לרכוש 2 מכשירים שהתבקשתי עבור כמה מבני משפחתי כמתנות יומהולדת. מרגע שנכנסתי פנה אליי המוכר שהיה שם שמו היה עומרי אדיב חייכני ומסביר פנים ושאל איך אוכל לעזור. הסברתי לו שאני מחפש לרכוש מכשירים מסויימים והוא ישר הסביר לי עליהם לפני רכישה מה שעליי לדעת, שאל אם אני צריך אביזרים נוספים עבורם וטיקטק הכל תוך כדי שיחה. יצא עם חוות קנייה מרשימה ומפתיעה וללא ספק אמליץ לחבריי ומכריי לקנות שם גם.

עומרי מקסים ואדיב. ממליצה בחום. אני אמשיך לקנות אצלו. תודה רבה רבה רבה על השירות

השירות היה מצויין, גם בטלפון הסבירו לי על כל מה שהיה צריך על המוצר. משלוח מהיר, בטוח אקנה שם שוב.

לאחר חיפושים של נינג'ה גריל מצאתי את חנות 360 והתקשרתי לברר אם המוצר במלאי, ענה לי עומרי מנהל החנות, הסביר לי את ההבדלים בין הדגמים וסגרנו על הדגם שהכי ענה לצרכים שלי, הגעתי לחנות ועומרי חיכה לי יחד עם המוצר ששמר בשבילי. עומרי היה מאוד שירותי וסובלני לכל שאלותיי ולכן אמליץ ואחזור לקנות בעתיד ב-360

אני לא מרבה להגיב. אני חושב ששרות טוב זה חלק מהמוצר, אבל כאן היה לי וואוו wooow.. היה עיניין לטיפול לגבי בלנדר שקניתי, והטיפול היה מסור ואדיב וחזרו אלי פעם אחר פעם עד שניפטרה הבעייה, והיה לא פשוט לפטור אותה. כולם מוכרים "בלנדרים" ומתחרים על 20 שקל במחיר, אבל שרות טוב חוסך זמן.. בהצלחה.

הזמנתי טלוויזיה 65 אינץ של הייסנס השירות היה מעולה ותוך יום הגיעה אלי הטלוויזיה כולל התקנה , אחלה מחיר , אחלה שירות תודה רבה

כשחיפשתי מוט בלנדר ידני ניגשתי לחנות הקרובה אלי ועומרי המנהל קיבל את פניי בברכה וייעץ לי מה לקנות לפי השימוש המיועד במוצר מתוך כמה סוגים של חברות שונות. הוא ייעץ בדיוק לפי הצרכים שלי ולא הייתי צריך להשקיע עוד יותר מן הנדרש על מוצר שונה בגלל שם אחר. בנוסף רכשתי את המוצר במחיר שובר שוק שהיה הכי זול מכל האחרים. יש לציין שהחנות מאוד נקייה ומסודרת.

לאחר שניסיתי כמה מעמדים לאוטו, הגעתי לחנות 360 והצגתי בפני המוכר את הבעיה שאף אחד מהם לא מחזיק מעמד, הוא הציע לי את המוצר הזה והבטיח שזה יחזיק ואם לא שאחזור וכמו שהבטיח כך היה, בהחלט אחזור לקנות שוב

ביצעתי הזמנה באתר שלהם, המוצר כאילו לא קיים במלאי, בקיצור bait and switch התרוץ שלהם "אין הזמנה כי לא מסרתי פרטי תשלום" מהצד השני קיבלתי אישור על ההזמנה לדואר, מספר הזמנה והיא במערכת שלהם. בנוסף, היה כתוב התקנה חינם, גם לזה הם התכחשו.
שלום, בפנייתך ביקשת שניצור איתך קשר טלפונית, ללא אמצעי תשלום, הזמנה אינה מושלמת לפני קבלת אמצעי תשלום. אישור ההזמנה שמקבלים במייל הוא אך ורק שהמערכת קיבלה את פנייתך, גם לאנשים שמכניסים אמצעי תשלום וגם אם לא. כאשר פנינו אליך ציינו שהמוצר נגמר אצל הספק (דבר שאינו בשליטתנו) והמוצר ירד באותו רגע מהאתר. כאשר רצינו להציע לך מוצר דומה ואפילו באותו מחיר, כולל ההתקנה חינם לא הייתם מוכנים להקשיב ואפילו איימתם עלינו בכתיבת חוות דעת זו. רשת 360 חרטה על דגלה את מתן שירות הלקוחות. בברכה, צוות 360