
קיבלתי טלוויזיה שבורה חסרי יכולת לקחת אחריות ולתת לי פיתרון באותו היום מנסים לזרוק אחריות על חברת המשלוחים ועל הספק.

קיבלתי טלוויזיה שבורה חסרי יכולת לקחת אחריות ולתת לי פיתרון באותו היום מנסים לזרוק אחריות על חברת המשלוחים ועל הספק.

יורי איש נחמד עם שירות נדיב שבמהירות רבה מצא לי את המוצר שחיפשתי! שירות מעולה!

שלומי בחור מקסים, כבר בטלפון עזר לי מאד. מקצועי ואדיב ללא ספק אחזור לקנות פה.

בהתחלה הייתי בספק לגבי המקום ואז פגשתי את דודי ומאותו הרגע פשוט חלום שרות מקצועי ואדיב מחירים אטרקטיביים מאוד ואני אחזור לקנות שם זה בטוח

שירות מצויין מאוד מרוצים תמיד חוזרים אליהם לכל מוצר חשמלי בהחלט שוה שווה ביותר, ממליצה

ראיתי באינטרנט פרסום עבור מסך טלוויזיה הגעתי לחנות חצי שעה לפני הסגירה ובחור בשם אושרי בוארון היה נמצא טיפל בי בצור הכי מקצועית שישי אדיב שירותי אם חיוך ויצאתי משם אם מסך פי הרבה יותר טוב ממה שתיכננתי לקחת ואפילו בא לקראתי במחיר אין שירותיות כזאת נהנתי!

שירותיים. קיבלתי שירות מהיר ומאוד מכבד. הנציג מיד פנה אליי ולא נאלצתי להמתין והפתרון שקיבלתי היה מיידי ואפקטיבי

מיכאל, איש נחמד, תמיד נותן שירות בסבר פנים יפות, סבלני, מקצועי, מסודר. פשוט תענוג לקנות בעולם הקולנוע בנצניה

אחלה חנות צוות עוזר ומסביר פנים ותמיד יש מבצעים שווים ברשת... תמיד חוזר אליהם מחירים טובים ושירות מעולה

מרוצה מאוד מהשירות, מקצועי, אדיב ומחיר אטרקטיבי במיוחד לאיש המכירות יש רצון אמיתי לתת את השירות הנכון והמדויק

רכשתי 2 טלוויזיות, בינתיים פתחתי רק אחת, כל הקרטון בפנים כולל הטלוויזיה מלאים באבק ושאריות של אבק ונשורת של כמו שזה נראה בטון, יתכן והקרטון היה פתוח, ובמקום בו היה עשו שיפוץ, מאכזב מאוד, כך לא נראה מוצר חדש. מקווה שבשניה זה לא יראה כך
הלקוח רכש ואסף פיזית את המוצרים בסניף , לפני שלקח את המוצרים המסכים נפתחו מולו בסניף ונבדקו, הפניה אינה ברור ולא מובן איך הוא טוען שיש אבק במסכים אחרי שהם נבדקו ונפתחו מולו בסניף שרות עולם הקולנוע והחשמל

יחס אישי, אנושי ומנומס...הלוואי היה לכם הרבה עובדים כמו רז!!!! אשמח לבצע להבא רכישות בסניף הזה...

היינו מאוד מרוצים מהשירות של יורי. הוא היה ידידותי, עזר לנו לבחור את הכיריים הנכונים, וטיפל ברכישה במהירות רבה, מה חסך לנו זמן.

הבוקר נכנסנו לעולם הקולנע לרכוש טלויזיה,קיבלנו שרות מעולה, תודה רבה שאתם מחזיקים אנשי שרות נעימים ונחמדים

אלברט אדם מקצועי נעים , יישר כח אין ספק שאחזור לחנות שלהם בעת הצורך תודה רבה על החוויה היוצאת דופן

מקום מרווח ונעים והשירות אדיב. יש חניון ענקי באזור ואספנו ישר מהחנות מה שהיה מאוד נוח. המחיר היה נמוך משמעותית מהמקומות אחרים בהם בדקנו.

שירות הכי טוב שקיבלתי מחנות ! עידן היה איתנו והתאים לנו את המוצר שהכי מתאים לצרכים שלנו! תודה רבה

היה אדיב סבלני הסביר בפרטי פרטים על המוצר שירות מקצועי אמין ומהיר מאוד מומלץ אהבתי

אין על עידן מעולם הקולנוע של קריית שמונה שירות הכי טוב בעולם פשוט בן אדם מושלם לא מחליף אותו באף אחד אחר

רמת שירות גבוהה מאוד תומר איש מכירות נהדר שעזר לי הרבה כדי שאצא מרוצה מהקניה! תודה וחג שמח!

פעם שנייה שאני קונה טלוויזיה בסניף הזה. השירות מאוד ידידותי ומקצועי. זה בהחלט משפר את חווית הקנייה בחנות

שירות על הפנים. ניסיתי לדבר בעדינות עם העובד - אילן, כשאמרתי שיש חוק, התחיל לצעוק, זה דרך לדבר עם לקוח ?? קבלתי מוצר מקולקל ולא רצו להחליף אני נכנסתי עם עו"ד לקבל פיצויים והכסף בחזרה.

נציג שירותי מאוד,לא מצאתי את הדגם שרציתי והוא עשה הכל כדי להוציא אותי מרוצה. שירות מעולה!!!!

שרות אישי אדיב ומקצועי. מקנה ביטחון ברכישת מוצרים. אין ספק שאגיע גם בעתיד לסניף חיפה

שירות מעולה הנציג בחנות היה מקצועי מאוד אדיב ומקסים . תודה על היחס והשירות המהיר