דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

טרקלין חשמל (Traklin)

emun
מוצרי חשמל (חיפה)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700-50-50-20
שעות פתיחה:
לחץ לצפייה
כתובת:
הנביאים 25, ת.ד. 4321, חיפה 33104
דוא"ל:
בעלים:
טרקלין חשמל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטרקלין חשמל ?
4.35
ציון ממוצע
55
חוות דעת בשנה האחרונה
228
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
9
0
3
3 חודשים אחרונים
21
0
6
6 חודשים אחרונים
38
0
8
שנה אחרונה
46
1
8
כל הזמן
158
2
68
נמצאו 228 חוות דעת גולשים על טרקלין חשמל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי פוחד מהזמנה דרך אינטרנט אחרי שדיברתי עם הנציג השתנתה לי החשיבה פשוט הוא מדהים וגם השיטוף פעולה עם הסניפים ומתן עזרה טובה מאוד פשוט אלוף
מוצר:
ספת לחיצה קומקטי marcy דגם cb204
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום שני 9/7 בשיא החום המזגן בסלון שבק חיים מכיוון שהמזגן בן 18 שנה לא חשבתי אפילו לתקן אותו.
לאחר בדיקה והשוואת של מחירים ומועדי אספקה פניתי לטרקלין חשמל לנציג בשם רונן עם מחיר כולל התקנה יותר זול מהמפורסם באתר.
לאחר ביצוע ההזמנה התחייב לאספקה מהירה כולל תאום והתקנה.
היום בבוקר בשעה 7:04 המוביל התקשר במרחק מספר דקות מהבית לאספקה.
המתקין יגיע מחר בשעה 16:00.
לא ציפיתי לכזה שירות טוב ומהיר.

מוצר:
מזגן אלקטרה 350T
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה התבצעה דרך האתר והטלפון. המכרז האישי נותן מחיר תחרותי במיוחד.
בטלפון נמסרו פרטי התשלום וקיבלנו מתנה הובלה והתקנה חינם.
שירות אדיב ומהיר.
מוצר:
Sony KD-55XF9005BEAP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, איש המכירות אבנר היה אדיב, קשוב ומקצועי גם במהלך וגם אחרי המכירה. ממליץ בחום!
מוצר:
LG 65uj630y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי מקרר מתוך האפשריות באתר.
המחיר היה טוב (ספציפית היה אפשר לקבל טיפה יותר זול אצל מתחרה אבל השירות היה טוב).
המקרר הגיע מהר מאוד (4 ימי עסקים).
הטיפול של טרקלין היה מקצועי.
היתה לי בעיה עם דמי הובלה - נראה שהמוביל ניצל את העובדה שלא אני קבלתי את המשלוח ודרש יותר ממה שסוכם עד היום לא קיבלתי הסבר להפרש.
בסופו של דבר קיבלתי קופון על ההפרש.
הטיפול של טרקלין היה טוב- מקווה רק שפעם הבאה יעבדו עם חברת הובלה יותר מקצועית.
מוצר:
מקרר LG GM-849RSC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה מטרקלין באינטרנט! הייתי צריך שינוי בהזמנה ודאגו לי לזה בלי בעיה, תודה!
מוצר:
55UK6100Y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין את נציג השירות סמי לשבח,
בחור בעלת נכונות ורצון לעזור,תודעת שירות גבוהה, שירות סובלני ומכל הלב,
טיפל בי בצורה מדהימה,עם המון רצון טוב,
כן ירבו כמוהו, אני עובדת בתחום זה ואני יודעת כמה זה לא מובן מאליו,


המשך יום קסום
*מלל חוות הדעת נערך על ידי הגולש
מוצר:
כיריים קינג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 7.06.2018 הזמנו דרך אינטרנט קולט אדים מדף.
הספקה שהובטחה – 7 ימי עבודה עם איסוף עצמי בטרקלין חשמל ברגבה.
בתאריך 17.06 התקשרנו לסניף כדי לבדוק מה עם הזמנה שלנו. קבלנו תשובה שפריט לא נמצא כרגע במלאי, והסחורה תגיע ב – 29.06.
הובטח לנו שיצרו אתנו קשר כשפריט יהיה בסניף.
במקביל פניתי לשירות צרכנים של טרקלין חשמל דרך אתר.
חזרו אלינו ושאלו האם נרצה לבטל את העסקה מכיוון שאין פריט במלאי. ענינו בצורה חד משמעית שלא רוצים לבטל, אלא נחכה להגעת הסחורה.
חיכינו בסבלנות עד אתמול, 4.7.2018. התקשרנו שוב לשירות צרכנים. קבלנו תשובה מאוד מפתיעה, שעסקה בוטלה!!!
דברנו עם יועץ מכירות אינטרנט וטלפון. הוא טען שהתקשר אלינו כדי לדבר על ביטול עסקה. גם אם לא ענינו לשיחה, אפשר להתקשר שוב פעם, אפשר לשלוח הודעת SMS או להשאיר הודעה קולית.
בכל מקרה – לא מבטלים עסקה ללא הסכמת הלקוח!
היועץ הציע לבצע שוב את הזמנה בהבטחה שהמוצר יגיע בעוד שבוע.
הצענו לאבנר פתרון – לשלם עבור מוצר בזמן איסוף בסניף. הפתרון נראה לנו די הגיוני לאור שירות גרוע שקבלנו.
הבטיחו לנו שיבדקו ויחזרו ומאז נעלמו עקבותיו של היועץ.
גם אם הצעה שלנו לא ישימה, עדיין חובתה של החברה לחזור ללקוח שממתין לתשובה.
אנו בטוחים כי עסק שרוצה למכור, חייב לתת כבוד מרבי ללקוח. ולכם יש עוד הרבה מה ללמוד על גישה שרותית.
אין פלא שהצרכן ישראלי מעדיף לקנות בחו"ל ולא להתעסק עם שירות גרוע שכזה.
תגובת החנות:
שלום רב,

הזמנת הלקוח בוצעה באתר האינטרנט שלנו כאמור בתאריך 07/06/2018, הלקוח ביקש איסוף למוצר מסניף רגבה.
בוצעה הזמנה ללקוח מהיבואן, ניופאן, למחסן סניף רגבה כבקשתו בהזמנה.
לצערינו הרב, קיבלנו באותם הימים עדכון מחברת ניופאן, כי מוצר זה אזל במלאי היבואן ומלאי המוצר צפוי להתחדש במהלך חודש יולי.
נציג שלנו ממרכז ההזמנות והאינטרנט, ניסה ליצור קשר עם הלקוח פעמים רבות על מנת לעדכנו כי המוצר חסר במלאי, הלקוח לא ענה לטלפונים ולא היה זמין.
מכיוון שלא הצלחנו לקבל ממנו כל מענה ולא רצינו לחייב את הלקוח שלא לצורך, החיוב של הלקוח בוטל והוא זוכה בחשבון עבור המוצר.
לאחר זמן רב, הלקוח יצר קשר עם שירות הלקוחות ועמנו לברר מדוע עדיין לא קיבל את המוצר שהזמין. עודכן שלא הצליחו להשיגו טלפונית על מנת לעדכנו כי המוצר שרכש לא קיים במלאי ולכן הזמנתו בוטלה והוא זוכה בחשבונו, הלקוח אישר את זיכויו.
הוסבר לבוריס כי מוצר זה יהיה זמין לאספקה רק לקראת אמצע חודש יולי. הלקוח ביקש לחדש לו את ההזמנה ולשלם ולאסוף את המוצר בסניף רגבה. ההזמנה הוקמה כבקשתו מחדש והובהר ללקוח שיעודכן כשהמוצר יגיע למלא הסניף לקראת אמצע יולי.
בברכה,
מוצר:
DELONGHI דגם CHS-303W לבן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קולט אדים ב13.06 ועד היום 02.07 לא יצרו קשר, אין סוף שיחות טלפון שאומרים לי שהוא עתיד להגיע.... רכישה ראשונה ואחרונה שלי מהחברה שלהם.
תגובת החנות:
שלום רב,

הלקוח אכן רכש את הקולט כשלמיטב ידיעתינו על פי ניופאן היה קיים במלאי היבואן.
ימים ספורים לאחר ביצוע ההזמנה, קיבלנו הודעה מחברת ניופאן כי המוצר אינו קיים במלאי החברה ואמור להתחדש רק במהלך תחילת חודש יולי וכי יגיע אלינו לחנות עד אמצע חודש יולי.
מכיוון שמדובר במוצר ייחודי במחירו ולא קיימים לו תחליפים דומים שיכולנו לספק ללקוח, הוצע ללקוח לבטל את קנייתו ולקבל את מלוא כספו בחזרה.
לירן, הלקוח, בחר מרצונו שלא לבטל את הקנייה ולהמתין כמה שצריך על מנת לקבל את המוצר, גם אם יאלץ להמתין בסבלנות.
אנחנו מצידינו מתחייבים לספק את המוצר ללקוח עם שליח עד הבית ברגע שהמוצר יתחדש במלאי החנות ע"י חברת ניופאן.

צר לנו על כל אי נעימות שנגרמת לקהל לקוחותינו בכל מקרה שכזה, אנו מצידינו עושים מאמצים כבירים שמיקרים מסוג זה יהיו חריגים ביותר כפי שאכן הינם.

בברכה,

טרקלין חשמל.
מוצר:
קולט אדים CHS303
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי טלוויזיה עם פיקסל שבור וסירבו להחליף. את התקלה גיליתי אך שהיגתי הביתה. אין אפשרות לבדוק את זה על המקום.
מוצר:
מסך FHD CR43 MAG LED
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום! הזמנתי מקרר שארפ 4 דלתות, יום למחרת הוא כבר היה אצלי! תודה רבה
מוצר:
מקרר ‏דלת ליד דלת Sharp SJ8520 ‏568 ‏ליטר שארפ צבע לבן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. הקדימו לי את ההתקנה וההובלה קבלתי התקנה ממתקין מקצועי יומיים לאחר הקניה. מחיר סביר עם אחריות. יצאתי מרוצה מאוד
מוצר:
אלקטרה platinum inv 370
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מקצועי ועזרה לבחור את המוצר המתאים ולא את היקר
הסברים לעניין ובעיקר הרבה סבלנות והבנת הצריכה של הלקוח
מוצר:
55xe7005סוני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב וישיר, מחיר טוב, ידע מקצועי ומענה אנושי טוב.
הליך הרכישה היה מהיר ויעיל.
מוצר:
טלוויזיה חכמה 4K Samsung MU9000 65"
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים!! הזמנתי טלויזיה וכבר באותו הערב היא היתה עצלי בבית! יחס אישי, מחירים מצויינים! לא קניה ראשונה שלי וגם לא האחרונה
מוצר:
טלויזיה סמסונג UM65MU9000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו טלוויזיה 65 טושיבה אינץ
חייב לציין שהשירות פגז לא מתחרט לרגע שבחרתי בטרקלין
נקנה מהם עוד ללא ספק
מוצר:
טושיבה 65
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת נספרסו מסוג expert והמכונה הגיעה ביום למחרת ההזמנה! בנוסף בטרקלין חשמל המכונה הייתה במחיר הזול ביותר לאחר בדיקה שביצעתי !
מוצר:
Expert c80
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב
קניתי שני מוצרים בטרקלין חשמל ברח יגאל אלון. הגענו מוכנים עם מידות ונאמר לנו לגבי התנור שיש רק מידה אחת וכניראה המידות שלנו מוטעות.
לצערינו עם התקנת התנור התברר כי אנחנו צדקנו ונאלצנו להזמין נגר ולהוציא עוד כסף על ההתאמה.
המטבח שלנו מטבח רגיל של סמל.
גם החנות וגם שירות הלקוחות של החברה היו בוטים ולא נעימים והציעו פתרונות חצופים ומעליבים.
כתיבת תלונה באתר החברה עברה ללא התיחסות.

תהיו זהירים
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח רכש ביום 26/4/18 תנור בנוי תוצרת Electrolux מדגם EOB5450AAV שמידותיו סטנדרטיות - 59.4 רוחב וגובה, ו56.7 עומק, וזה המידע שקיבל הלקוח במעמד הרכישה בסניף.
ביום 7/5/18 פנה לשירות הלקוחות והלין על כך שהתנור אינו תואם את מידותיו, בהתאם נערך בירור מול צוות המכירה בסניף, מממנו עולה כי מידות התנור אכן תואמות את מידותיו בפועל, וההפרש מקורו בהנחה מוטעית של הלקוח לגבי מידות דגם התנור.
חרף השימוש שנעשה במוצר וחרף העדר אריזתו המקורית בעת ההחזרה, הוצע ללקוח החלפה במוצר שונה בכפוף להפחתחת שווי, הצעה שנדחתה על ידי הלקוח.

חטיבת שירות הלקוחות
טרקלין חשמל



מוצר:
תנור אלקטרולוקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה 06.5.18 קיבלתי אותה ביום חמישי ה 10.5.18 תואם טכנאי ליום 14.05.18 כאשר פתח את המכונה לצורך התקנה ראה שהפתח שלה פגום ולא ניתן להפעיל אותה.כשפניתי לטרקלין להחליף את המכונה הפנו אותי לספק והתנערו מאחריות, עברו יומיים ועדיין המכונה לא הוחלפה. כל שיחה מול טרקלין אני מופנה לספק
מבחינת הספק הוא צריך לבדוק ולשקול ולחזור עם תשובה . עברו יומיים ועדיין לא התקבלה תשובה

אני יותר לא אקנה מטרקלין מציע לכם לחשוב טוב לפני שתקנו מהם. הם לא לוקחים אחריות
תגובת החנות:
הלקוח פנה לרשת טרקלין חשמל ביום 14/5/18 והלין על מוצר פגום בעת התקנתו על ידי טכנאי מטעם הספק.
בהתאם, פנינו מיידית לספק המוצר בבקשה להחלפתו, כמו כן ובמקביל, הומלץ ללקוח לפנות ישירות לשירות על מנת ליעל את תאום החלפת המוצר.
בעקבות פנייתנו אושרה החלפת המוצר כבר למחרת ליום 16/5/18.

מוצר:
מכונת כביסה אלקטורלוקס 6 ק"ג פתח עליון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אישי של אבנר
מסייע בכל הנדרש
משיג מחירים מצוינים
יחס אישי אנושי מעולה
רוכש דרכו את כל המוצרים שלי ולא מאכזב אף פעם
מוצר:
מיקרוגל סמסונג 23 MS23K3513ASל'800W כסוף.
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך LG מטרקלין חשמל. המחיר תחרותי ומצויין. הנציג אבנר חזר אלי בבוקר לאחר שהרכישה בוצעה לילה לפני. שאלותי נענו במקצועיות ובבהירות. האספקה בוצעה יום למחרת !!!. (כולל התקנה על הקיר לשביעות רצוני). אין דברים כאלו !!! זו לא פעם ראשונה ולא פעם אחרונה שארכוש דרכם מוצרי חשמל. ת ו ד ה !
מוצר:
מסך LG 65UJ670Y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אבנר נעים עזר לנו לבצע את הרכישה באופן מקצועי וברור.
הטלוויזיה הגיעה בחלון הזמן שתוכנן.
מוצר:
4K SMART 55UJ630Y 55" LED LG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סמי נתן לי שירות דרך הטלפון עם יחס אישי המון סבלנות מקצועי ביותר אמין וזמין.
*מלל חוות הדעת נערך על ידי הגולש
מוצר:
מייבש אלקטרולוס EDE1070PDW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה לפני כשבוע של מזגן 1.5 טורנדו התקנת המזגן
אני מאוד מרוצה מהשירות, קיבלתי מענה מהיר וטוב.
המוכר דאג לי למתקין טוב שהגיע להתקנה מספר ימים לאחר הרכישה,
זה זמן רב שלא נתקלתי בשירות מסוג זה,
שירות מעולה חווית קניה טובה,
ממליץ מאוד!
מוצר:
מזגן TORNADO TOP 18A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נקנה ב-5/4/2018
חשוב לציין כי המחיר שקבלנו היה טוב וגם היחס של המוכר היה מעולה.
הובטח לנו לקבל את המוצר, מייבש תוך 5 ימים. לא קבלנו, יצרנו קשר עם החנות, הובטח שבשבוע הבא נקבל את המוצר ו... הפתעה. לא קבלנו כלום, לא שיחה מהחנות, לא מענה מהיבואן. שוב פעם יצרנו קשר, עכשיו על בסיס ימי. כל פעם מבטיחים שמחר מביאים. כל הזמן הזה אנו רודפים אחרי החנות והיבואן. אחרי 3 שבועות שלא קבלנו את המוצר, הסתבר שהמוצר אינו נמצא במלאי כלל (לא ידעו את זה במשך 3 שבועות) וניסו להגיד שהוא נמצא כרגע במכס. אבל מה... הסתבר שבמכס נמצא בכלל דגם אחר. היבואן והחנות ניסו לשכנע אותנו שזה אותו מוצר. אך לאחר בדיקה שלנו זה הינו דגם אחר של מייבש, עם שם אחר, שקיבל ביקורות פחות טובות. כלומר, לאחר 3 שבועות (ולא ברור מתי יתבצע שיחרור מהמכס) לא קבלנו את המוצר ולא מענה הולם. אגב גם לא קבלנו תשובה לגבי ההמתנה ממושכת לתשובה וגם אי מענה. ביטלנו את הקניה, בקיצור לא ממליצה.
תגובת החנות:
שלום רב,
הזמנת המוצר בוצעה באופן של אספקה ישירה מאת הספק שלא סיפק את המוצר כמתחייב ולא עדכן את רשת טרקלין חשמל הן במעמד הקניה והן בתקופת האספקה על העדר המוצר מהמלאי אצלו.
עם זאת רצוי להבהיר כי רשת טרקלין חשמל לוקחת על עצמה את מלוא האחריות לאירוע, ובהתאם הוצע ללקוח פיצוי כספי משמעותי לרכישה עתידית של מוצרים, והכל למען שביעות רצון הלקוח.


מוצר:
מייבש MIELE
מוצרים נוספים הנמכרים בטרקלין חשמל
חוות דעת של מוצרים פופולריים בטרקלין חשמל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר