שירות לקוחות לא קיים, פשוט מתעלמים.�
הזמנתי מוצרים עם משלוח לנקודת חלוקה, אבל החבילה נשלחה בטעות ליישוב אחר. זה קורה ולא באשמתם - אבל מה שקרה אח"כ בהחלט כן:
1. התקשרתי לשירות הלקוחות של מדיפארם, והם אף פעם לא עונים, לאף שיחה(!). כל מה שמקבלים זה משיבון שאומר לשלוח ווטסאפ.
2. שלחתי ווטסאפ והם פתחו אותו אבל לא ענו בכלל.
3. שלחתי עוד הודעות, עד שבסוף מישהי ענתה לי "הי, בודקת". שום תשובה מעבר לזה.
4. שלחתי הודעות נוספות, ושוב הם פתחו את ההודעות אבל לא הגיבו אפילו פעם אחת.
בסוף הצלחתי לטפל בזה בעצמי מול חברת השליחויות בלי שום גב מצד החנות, וקיבלתי את המוצרים אחרי עיכוב גדול.
כאמור, התגובה היחידה מצד החנות היתה "הי, בודקת". לרכישה אין אבא, הם פשוט לא מגיבים. ממליץ לא לקנות דרכם.�
תגובת החנות
שלום
אנחנו מצטערים שזאת החוייה שלך, מדובר בימים של מלחמה ומצבת כוח העובדים ירדה באופן פתאומי. אחרי למעלה מ- 10 שנים שאנחנו פעילים עם אלפי לקוחות מרוצים (כפי שמראה הדירוג החיובי שלנו בזאפ), להגיד שאין אבא לרכישה יהיה רחוק מהמציאות. בתקווה לימים שקטים יותר ובשורות טובות