דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי תינוקות וחבילות לידה מושבי ב (5 סניפים)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
כל בו סימה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברשת כל בו סימה ?
2.20
ציון ממוצע
5
חוות דעת בשנה האחרונה
26
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
1
1
3
כל הזמן
10
2
14
נמצאו 26 חוות דעת גולשים על רשת כל בו סימה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לעשות הזמנה באתר האינטרנט. לא ניתן להשלים את ההזמנה באתר, צריך להמתין לנציג שיחזור טלפונית. זה לא קרה. במשך שבוע מנסה ליצור קשר עם הסניף או עם שירות הלקוחות, עונים רק בהודעות SMS וגם לא תמיד. כבר ויתרתי על ההזמנה, התכוונתי לנסוע לסניף ולקנות בעצמי, אך אפילו לא עונים לגבי זמינות במלאי.
שירות מזעזע, לא נתקלתי בכזה דבר.
אם זה היחס לפני התשלום, לא רוצה לדעת מה יהיה אחרי. כמובן שאקנה במקום אחר, לא שווה את ה-50 ש"ח שאחסוך.
תגובת החנות:
שלום עדי,
צר לי שאת מרגישה כך,חזרו אליך יום למחרת ולא היה מענה ! וחזרו אליך יומיים אח"כ וגם לא היה מענה ובפעם השלשית נשלח אליך מייל (את יכולה לבדוק) . המדיניות שלנו זה לא לרדוף ןלהציק ללקוח כך היה וכך יהיה !!! השירות שלנו הוא מספר 1 בעולם !!! ועל זה יעידו מאות אלפי הלקוחות שלנו כבר מעל 43 שנה !!! אנו לא חפים מטעויות אלא רק למדים ומשפרים כל הזמן ! יש לנו לחץ אדיר במחלקת ההזמנות וכל לקוח מקבל את תשומת ליבנו, אנו מקווים שברגע שהאתר החדש יעלה נשתפר עוד יותר ! נשמח לשרת אותך בכל עת עם השירות והמחירים הכי טובים בישראל !
מוצר:
כיסא אוכל וטיולון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו כסא בטיחות בעזרתו של ניסו. קיבלנו שירות מדהים מא' ועד ת' והרבה יותר מזה (באמת). חווית קנייה ממש טובה. וגם המחיר הכי זול שמצאנו
מוצר:
Safety first
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע שבור, ובאיחור. החברה מסרבת לזכות ומושכת אותי בתירוצים על תירוצים. אל תזמינו מהם! הם לא הגונים.
מוצר:
101199
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר באתר. לא חזרו אליי, אחרי שני ניסיונות ליצור קשר, הודיעו לי שאין את הצבע שהזמנתי במלאי
5 ימים בשביל לעדכן שאין המלאי ?!
מוגזם, מה גם שמתקשרים שברושי יש מענה
מוצר:
כיסא אוכל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו באינטרנו צבע מסוים ולא היה למרות שבהזמנה ניתן לבחור בצבע הזה. הזמנו כמתנה באריזה ולא הגיע באריזת מתנה. חשבונית ואחריות לא היו מצורפים.
מוצר:
מסרטטרייק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני טיפוס שלפני שקונה משהו,אני חייב לבדוק בלפחות 10 חנויות ולהשוות מחיר.כך עשינו גם הפעם לקראת לידת בנינו.
בסופו של דבר,כל בו סימה בסניף אייילון נתן את המחיר הזול ביותר למגוון מוצרים.כמו עגלת סייבקס מיוס,סלקל סייבקס, מיטת תינוק ושידת תינוק וכן כיסא אוכל לתינוק.
חייב לציין שהמחיר הזול לא גרע מהשירות המדהים שקיבלנו.סימה בעצמה נותנת לכל לקוח את השירות הכי טוב.ואישי!!
ממליץ בחום למי שרוצה מחיר הכי זול ושירות הוגן!
מוצר:
עגלת סייבקס מיוס,סלקל סייבקס אטון,מיטה ושידה ועוד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם....עשיתי הזמנה לפני שלושה ימים באתר האינטרנט של כלבו סימה והייתי מאוד מרוצה מהשירות האדיב והמהיר שלהם וגם המון תודה לחמודה שהיתה איתי בקשר קוראים לה הילה נתנה לי שירות חבל על הזמן...וגם המון תודה לצ'יטה שליחויות על המהירות במסירה כי המוצר כבר אצלי אחרי ההזמנה בשלושה ימים.
מוצר:
טרקטורון שלט רחוק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ומהרגע הראשון ידעתי שארכוש שם. אווירה נעימה , ללא לחץ של המוכרים. שירות . שירות. שירות. כל מה שחוויתי שם זה רק הרצון של המוכרים להרעיף עליי מידע שמתאים לצרכים שלי ולתקציב כמובן. מלא סבלנות וחיוכים. לא נתקלתי בזה בחנויות אחרות. בפעם השנייה שכבר הגעתי עם אישתי הבנתי שזאת לא מיקריות. היתה מוכרת אחרת ששוב נתנה לנו את מלוא הזמן ללא לחץ או "דחיפה לקנייה" גם כשפגשתי את אסף (אם אני לא טועה בשם) המוכר הראשון מהביקור הראשון הוא זכר אותי וניגש ללחוץ לי את היד. :)) ושאל לשלומי ושאל את אישתי איך היא מרגישה.
חשוב לי מאוד השירות והיחס של המוכרים כי סה"כ כולם מוכרים פחות באותו מחיר. קניתי שם עגלת תאומים 2 מושבי בטיחות. בקופה כשבאתי לשלם , פגשתי את סימה בעצמה שהקדישה מזמנה להראות לי תמונות של צבעי העגלה ומושבי הבטיחות גם זה לקח כמה דקות ארוכות בקופה ולא היה לחץ של מכירה או לקדם את התור. פשוט מדהים.
יתרה מכך היא אמרה לי ולאישתי "כל שאלה שיש לכם תרגישו חופשי להתקשר אלינו ונסביר לכם הכל גם בטלפון".
יש להרבה עסקים מה ללמוד מהמקום הזה.
מוצר:
עגלת תאומים קוקו ושני מושבי בטיחות סירונה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם אני מצטרף לשאר החוות דעת.
הזמנתי באתר לול קמפינג, ולא שמעתי מהם שלושה שבועות. התקשרתי לשאול מה קורה אמרו לי שהמוצר לא במלאי והציעו לול אחר, סירבתי. יש לציין שלא חויבתי כלל באשראי.
למה א"א ליצור קשר עם הלקוח, ולמה התלונה שאין להם את המוצרים במלאי חוזרת על עצמה.
תגובת החנות:
לקוח יקר,
מעל 41 שנות ותק אנו דואגים ללקוחות לשמור על 3 עקרונות עיקריים : שירות-איכות-מחיר. מרגע שהוזמן המוצר (ללא תשלום) מתפקידנו לחזור ללקוח ולספר על המוצר גם על היתרונות וגם החסרונות.ישנם עשרות הזמנות ביום באתר שלנו,אשר לקוחות מזמינים מוצר X ובכלל התכוונו למוצר Y.פה אנחנו נכנסים לתמונה,נציג שירות מסביר ללקוח,שואל שאלות וכל זאת על מנת לאפיין את המוצר הנכון ללקוח,ממש,עד כמה שאפשר כאילו נוכח באחד הסניפים! אנו בטוחים,מניסיון קודם,ברגע שהמוצר הוזמן ושולם,לו היינו שולחים את המוצר/ים ללא שירות ייחודי זה כמות ההחזרות ועוגמת הנפש היתה פי כמה וכמה!
בנוסף אנו חוזרים ללקוח לאחר שההזמנה בוצעה לא יותר מ2 פעמים וזאת על מנת שלא יחשב כהטרדה. במידה ולא נענה אנו מבטלים את ההזמנה שלא שולמה וכך לא נגרם "נזק" לאף אחד משני הצדדים.
לגבי זמינות המוצר- ישנם מבצעים אצלנו והמון,לפעמים לשעה,יום,יומיים ואולי שבועיים ולפעמים,מה לעשות,המוצר אזל אצלנו ואצל הספק (אנו ידועים כחלוצי המבצעים המטורפים בענף התינוקות באינטרנט) .
השירות שלנו ידוע בכל הארץ מעל 41 שנה ואין אנו חפים מטעויות,לכן אנו למדים ומשפרים כל הזמן!
מוצר:
לול קמפינג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כסא בטיחות מסוג אוופלו. החנות סיפקה התקנה חינם. קיבלתי הסבר מקיף ממנהל החנות, באופן מקצועי וסבלני, המחיר היה הכי זול מסקר שוק שעשיתי. ממליץ מאד על החנות
מוצר:
אוופלו סונוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה שניה שלי מהחנות.
בקניה הראשונה הזמנתי דרך זאפ, ועדכנו אותי מתי המוצר הגיע לסניף, ביצעו הרכבה כולל הסבר מפורט לגבי התאמת הכיסא תינוק.
בפעם השניה גם כן קיבלתי שירות מעולה ואדיב במחיר יותר נמוך מהמחיר הכי נמוך בזאפ!

יודע בוודאות שאחזור לשם בעתיד
מוצר:
כיסא בטיחות איוונפלו שורייר 2017
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל כך מוזר לי לקרוא את כל התגובות השליליות כאן... קיבלתי שירות מדהים!
ביום ראשון הזמנתי 2 מוצרים. שעה לאחר ההזמנה חזרה אלי הנציגה ושילמתי על ההזמנה.
כבר יום למחרת קיבלתי הודעה מחברת שליחויות שהחבילה שלי נאספה וצפויה להגיע אלי היום.
שליח השאיר את החבילה ליד הדלת של הבית.
כאשר חזרתי בערב מעבודה ראיתי שרק מוצר אחד הגיע וחסרה לי עגלה.
התקשרתי מיד לסימה והיא הבטיחה לבדוק.
לאחר בדיקה - נשלחה העגלה במשלוח בהול.
מזמן לא קיבלתי שירות כזה. מדהימים!
מוצר:
מושב בטיחות ועגלת פוקיט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הרכישה היתה באתר.. ועקב חוסר במלאי נאלצתי להחליף למוצר אחר דומה בתשלום נוסף.
וכל זה היה בהתכתביות בואצפ .
ולבסוף לא כלכך היינו מרוצים מהקניה.
תגובת החנות:
משה היקר
אתר אינרנט של כל בו סימה הינו אתר הזמנות.
בעת העלת הזמנה באתר יש לקרוא את תקנון האתר אשר כתוב שם כי ההזמנה אינה מחייבת מלאי וכי אתה לא מחוייב לשלם על המוצר עד לקבלת נציג שירות בטלפון.
למעשה עם התכתבו איתך בווצאפ ואכן נתנו לך שירות ובחרת במוצר שעולה יותר יקר יכלת לחשוב האם אתה רוצה לקנות או לא!!
לא מאימנה שחייבו אותך לקנות מוצר של סמרט טרייק כזה או אחר.
כל בו סימה.
מוצר:
תלת אופן סמארט טרייק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי סיבוב של השוואת מחירים בכמה חנויות רכשנו את הרכב הממונע Bmw x6 בכל בו סימה, מחיר ללא תחרות!!! שירות מצויין ומהיר!!! הגיע אלינו תוך פחות משבוע מרגע ההזמנה! בהחלט נחזור לרכוש שוב עוד מוצרים :)
מוצר:
רכב ממונע Bmw x6 לבן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר באתר ב 3.6 , ב 11.6 כאשר ראיתי שאף אחד לא יוצר איתי קשר דברתי עם החנות. לטענתם ניסו לתפוס אותי ולא הצליחו והם אינם מתקשרים יותר מפעם אחת. יש לציין שהמוצר במלאי. הסדרנו את התשלום והובטח לי שבשל העיכוב ומורת רוחי על שלא יצרו איתי קשר שהמוצר יצא באותו בוקר או למחרת לחברת השליחויות וימסר בהקדם....המוצר הגיע עכשיו.
מוצר:
כסא אוכל לתינוק כסא אוכל מארס החדש לבן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר, קיבלתי מייל אישור ונאמר שיצרו איתי קשר לללקיחת פרטים לתשלום ומשלוח, עבר כמעט חודש, כתבתי להם ולא ענו, התקשרתי ולא ענו. לא ראיתי שירות לקוחות כזה מחפיר, אגב לא הייתי כותב ביקורת אבל הם ביקשו במייל ספציפית להשאיר ביקורת בZAP. אז הנה קיבלתם.
מוצר:
Smart trike deluxe Deluxe
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא חזרו אליי להשלמת ההזמנה ורק לאחר שבועיים שכבר מאסתי בלחכות שיחזרו אליי, התקשרתי שוב ונזכרו לעדכן שאין בכלל את המוצר שהזמנתי בצבע שהזמנתי- למרות שבאתר זה מופיע כקיים
מוצר:
אופני ילדים תלת אופן Voyage טורקיז סמארט טרייק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי כתבתי בפירוט אך שוב ושוב נמחק התגובה לאחר שאני מאשר אותה...
בקצרה קניתי את המוצר בימבה של חברת little kits נאמר לי במפורש שבמוצר חדש ולא נעשה שימוש בבית מסתבר ש 1. המוצר עם סימני שימוש שאריות של דבק סלוטפ יש ברשותי תמונות
2. לא כפי שמציגים אינם הכי זולים לפחות במוצר זה אותה הבימבה במקום 475₪ ששילמתי אוכל לקבלה בחנות מתחרה
מוצר:
בימבה/מכונית לילד Kuzi
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מיטת מעבר דרך האתר והוספתי 29 שקלים על משלוח תוך 7 ימים
לאחר כשבוע ראיתי שעדיין לא נוצר חיוב והתקשרתי לסניף עקרון ולהפתעתי גיליתי שלא היה להם זמן לעדכן אותי שעלות המשלח עלתה ל 69 שקלים בעקבות מקום המוגורים שלי בקיבוץ באיזור חוף הכרמל
מוצר:
מיטת מעבר מאי שמנת רהיטי טל מאי שמנת - 80088
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות מסרבת לשלוח לי משלוח חינם ולחייב אותי בדמי משלוח למרות שבאתר זאפ רשום שמשלוח בחינם .דיברתי עם הנציגת שירות אך היא מתעקשת שאשלם!
מוצר:
ישבנון מקטין אסלה סולם BM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באנו לחנות עקב השוואת מחירים מול מקומות אחרים. קנינו מספר פריטים בעלות כוללת של מעל 1000 ש"ח.
חסרונות: קנינו סט מצעים למיטת תינוק (שמיכה, סדין, מגן ראש). כאשר פתחנו את האריזה בבית על המצעים היו כתמים קטנים של לכלוך, שגם לא ירדו בכביסה. לא משהו טרגי, אבל אתה לא מצפה לגלות כתמי לכלוך על מצעים חדשים מאריזה ועוד במוצרים לתנוקות (שבכל מקום משגעים אותך על חשיבות הניקיון במוצרים אלה).
עוד חסרון: די קשה לקבל שירות בחנות. בסוף הצלחנו לסחוט מסימה מידע לגבי מוצרים ומחירים, אבל כל שנייה היא הייתה עונה לטלפון (ולפי השיחה היה נראה שאלו שיחות פרטיות ולא קשורות לחנות) וכל פעם נאלצנו לחכות עד שהיא תסיים את השיחה על מנת לומר לנו מילה או שתיים לגבי פריט.
יתרון: מחירים יותר זולים לעומת הרבה מקומות אחרים.

לסיכום: למרות המחירים הנמוכים, אנחנו לא נחזור לשם. מוצר חדש אמור להיות חדש, ללא כתמים ולכלוך.
מוצר:
כיסה הנקה, סט מצעים, בגדים שונים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיטוט באתר האינטרנט נחשפנו למחירים זולים והחלטנו להגיע לסניף החדש בבילו ליד אולמי אלגריה. החנות הינה מחסן עצום. כל המוצרים מוצגים ללא מחירים עליהם. שירות הלקוחות שקיבלנו היה מתחת לכל ביקורת!
אף אחד לא ניגש אלינו כשנכנסנו, וגם כשביקשנו עזרה, בחור אחד ניסה לתת לנו עזרה אך, התקשה עקב ריבוי טלפונים (היה נראה שהוא המוכר היחיד שם).
סימה שוטטה בחנות, והתעלמה מעצם קיומנו גם לאחר מס' פעמים שבהם קראנו לה לעזרה. המוצרים שמפורסמים באתר, לא נמצאים זמינים במלאי בחנות, אף על פי כי באתר רשום שהזמינות קיימת...
קניתי, 2 טרמפולינות, אך התאכזבתי מעצם השירות, ומעצם ההתעקשות שלא ניתן לעשות לי הנחה אף על פי שאני קונה מספר מוצרים.
מוצר:
טרמפולינה 0
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי ההזמנה באינטרנט אמורים אמורים לחכות שיחזרו אליך עבור פרטי חיוב. הם לא חזרו אלי באותו יום ונאלצתי לנדנד להם למחרת. וגם אז הם דחו אותי מספר פעמים בטענה שהם בלחץ אטומי. בקיצור אם אתם מאפשרים רכישה באינטרנט יש לאפשר מערכת יותר זמינה עבור המשתמשים.
מוצר:
עגלה וטיולון b-agile plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיחה נעימה עם החנות , הזמנו דרך האתר את הכיסא.
התקשרו אלינו מהחנות מייד כאשר הגיע לחנות ובאנו לאסוף עצמאית.
מוצר:
כורסת נדנדה מילאנו פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באתר לאיסוף במקום. קבלתי הודעה שיצרו איתי קשר תוך יומים לתאום איסוף. אחרי כמה ימים התקשרתי כי אף אחד לא יצר איתי קשר. אמרו לי לשלוח סמס עם פרטי ההזמנה ויצרו איתי קשר למחרת. לא יצרו איתי קשר. התקשרתי ושלחתי הודעות סמס עוד מספר פעמים לתאם ולא ענו לי ולא חזרו אלי.
תגובת החנות:
בוקר טוב,
באתר שלנו מעלים הזמנה בלבד,ללא תשלום,ונציג חוזר ללקוח תוך 2 ימי עסקים להמשך טיפול.
במידה והלקוח אינו עונה,לא זמין,ממתינה וכו' ישנה הוראה חד משמעית לא להטריד את הלקוח בשנית.
חשוב להבהיר כי זו הזמנה בלבד אשר אינה מחייבת את הלקוח,
תודה,ניסו.
מוצר:
ישבן מקטין אסלה ישבנון מקטין אסלה עם מדרגה וסיר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.