
חווית קניה מעולה, חנות ממש מקצועית. קניתי רמקול ביום שישי, קבלתי חשבונית כמעט מיד והמוצר הגיע היום בבוקר ( יום שני), שליח מסודר ואדיב.

חווית קניה מעולה, חנות ממש מקצועית. קניתי רמקול ביום שישי, קבלתי חשבונית כמעט מיד והמוצר הגיע היום בבוקר ( יום שני), שליח מסודר ואדיב.

ממליץ מאוד! אספקה מהירה ביותר באותו יום, וגם המחיר הכי זול בשוק למוצר עצמו. פשוט תענוג :)

זו הקניה השניה שלי ב NO RISK הפעם הם שברו שיא (חיובי) :) מרגע ההזמנה שעה וחצי על השעון והשליח האדיב היה אצלי עם המוצר (המדהים!) הכרתי את NO RISK לאחרונה וכבר ביצעתי שתי רכישות דרכם ובטוח שאעשה עוד בעתיד !!! שירות מדהים מדהים מדהים !

שלום רכשתי מצלמה לרכב המחיר היה מפתה השרות טוב מיד קיבלתי הודעה בדואר מייל ומעקב בסמס הגיע עם שליח חשבונית מצורפת תודה דורון

מצאתי את החנות במקרה כשחיפשתי תגובות על המוצר שתעניינתי בו מזמן. מחיר היה ממש טוב ביחס לעלויות בארץ ומה שגרם לי להזמין זה משלוח חינמי תוך זמן קצר. הזמנתי לכתובת בחולון, משלוח הגיע תוך שעה אחת בלבד מרגע הזמנה באתר אינטרנט! מוצר תקין, עובד כמו שצריך. בטוח שאשתמש בשירותי החנות גם בעתיד

רכישה קלה ומאוד נוחה, משלוח מהיר ומדויק. אם יש תקלה מיד יוצרים קשר ופוטרים אותה. יכול להיות שמוצרים לפעמים לא הכי זולים, אבל תמיד מקבלים קצת יותר ממתחרים ובסופו של דבר יוצאת קניה משתלמת. אני בטוח שאקבל את ההזמנה שלי שלמה ובזמן עם הרגשה טובה.

שירות אדיב , עמדו בזמנים המוצר הגיע באריזה המקורית והורכב בבית הלקוח ללא בעיות ומקצועיות רבה.

רכשתי אוזניות ספורט. נציג השירות של נוו ריסק המליץ לי על דגם eco וכבר מהתחלה השירות ניתן בצורה אמינה המקצועית. כמו כן המשלוח הגיע בזמן ואף וידאו איתי שאכן קבלתי המוצר . גם כאשר היו לי שאלות לגבי אופן השימוש מייד חזרו אליי והשיבו במקצועיות באדיבות.

חווית קניה מהירה ולעניין , השתמשתי בשוברים. משלוח ממש מהיר, הגיע תוך יומיים. ממליץ בחום

פעם ראשונה שקניתי ממכם קיבלתי שרות מעולה מחיר טוב ומשלוח מהיר, מה צריך יותר? תודה רבה

אחד האתרים המובילים בחידושים בתחום המסחר האלקטרוני. שירות מצוין וסופר מהיר. הוזמן שואב אבק אלחוטי - והגיע עם שליח עד הבית כשעה לאחר ביצוע ההזמנה. לחברה יש מחסן על גבי רכב באיזור המרכז שמאפשר אספקה מהירה מאוד של המוצרים המובילים. מעולה

מקום אמין מאד ושרות טוב קיבלתי את המשלוח עם אביזרים מאד שימושים ואכותיים בחינם לאופניים החשמליים

חווית קניה אונליין אדירה ! אשכרה הגיע תוך 5 שעות לכפר סבא השואב אבק מצויין ממליץ בחום גם על המוצר וגם על האתר בלי ספק שאקנה שם שוב

חוויתי שירות מצויין בחנות הזו. בסופו של דבר שירות טוב מסתכם באדיבות ובנכונות לעזור גם במצבים שבהם נתקלים בקושי כלשהו. יאמר לזכות הצוות כולו שכל נציג עימו שוחחתי היה נעים, שירותי ויותר מנכון לעזור בכל מצב אליהם פניתי. המוצר עצמו שרכשתי מצויין וכן גם זריזות המשלוח.

הקניה היתה קלה ומהירה, אהבתי את האופציה של שליח עד הבית שהגיע יום אחרי הרכישה. התקשרו אלי כדי לבצע את התשלום בטלפון והיו מאוד אדיבים ונחמדים. מאמינה שאזמין מהם שוב.

השירות היה מהיר ואדיב, קניתי מצלמה לרכב ותוך שעתיים השליח כבר היה אצלי. מאוד מרוצה, חנות ואתר אמין ונוח .

כל התהליך היה ממש קל, מהיר ונעים. אני כבר ממליץ לאנשים. המשלוח הגיע בזמן עם שליח והכל היה מושלם כולל המוצר. כן ירבו

השבוע רכשתי מחברת NO RISK רובוט מסוג XIAOMI MI. הרובוט היגיע באותו יום. 12 תשלומים שווים ( בניגו לחברות האחרות האחרות ) הצעת קיר וירטואלי (בתשלום, אבל לא מצאתי הצאה כזאת באתר אחר) יחס טלפוני אדיב. בקיצור : ממליצה בחום !

הזמנתי מצלמת גופרו, שלוש שעות לאחר התשלום היא כבר היתה אצלי ביד. ממש שירות מעולה, אשמח להזמין שוב.

שירות מדהים! הזמנתי קורקינט שיאומי. קיבלתי את המוצר תוך שעה וחצי מרגע ההזמנה!!! השליח היה סבלני והסביר איך להשתמש במוצר למרות שהיה יום חם בחוץ ☺

מעולה המוצר הגיע בזמן, תוך יומיים היה אצלי עם שליח של UPS גם שהייתה לי שאלה יצרתי קשר דרך האתר שלהם (צ'ט) והיה מענה מיידי וענייני ממליץ

קניתי מתאם אודיו לגופרו דרך אתר החברה, בחרתי משלוח בדואר, למחרת נציג החברה יצר איתי קשר והציע משלוח מהיר יותר בלי עלות דרך PICKUP, הסכמתי. יום למחרת המשלוח הגיע. רק התלונה היא לPICKUP של חברת UPS, אין להם שום שירות לקוחות שאפשר להשיג והכתובת שהם מספקים לאיסוף נתנה לי מיקום לא נכון, במקום תחנת YELOW ששם אמורים לאסוף יש במיקום סונול שלא קשורים אליהם. התקשרתי לחברת NO-RISK הנציג ישר ניסה לעזור ונתן לי מספר ישיר של התחנה שאמורים לאסוף דרכה, דבר שעזר מאוד. שירות מעולה, משלוח מהיר, מחיר נמוך מאחרים. ממליץ לקנות מהם.

שירות אדיב ויעיל, האזניות הגיעו במהירות יום לאחר ההזמנה. האזניות מצויינות, איכות שמע מצויינת, נוחות מאוד.

פעם ראשונה שאני קונה באתר. לא אכזבו שירות מעולה תוך שעה וחצי מרגע ההזמנה ,המכשיר היה אצלי ללא עלות משלוח נוספת.תודה

קניתי את האופניים לפני שבוע וכבר יש לי בעיות עם ההילוכים וכשאני מדווש אני שומע רעשים ממליץ לבדוק לפני שקונים
במידה וישנה בעיה באופניים, ניתן לפנות אלינו, או לנותני האחריות, אך אין לנו פנייה על כך.