
קניתי אצלם קורקינט חשמלי באתר באינטרנט עם התחייבות להספקה תוך חמישה ימי עבודה ושליח עד הבית. היום אנחנו כבר יומיים אחרי מועד ההספקה - לא קיבלתי כלום. לוקח שעות לקבל מענה טלפוני (אם בכלל) והתשובות שאני מקבל הן מסוג: "בחברת משלוחים הבטיחו לנו שיסופק עד מחר". כמובן שגם מחר לא קיבלתי כלום.
צר לנו שהלקוח חווה עיכוב במשלוח של המוצר. כל לקוח אשר מקבל משלוח באיחור, מפוצה בהתאם. לאור מקרים של עיכוב באספקה, החלפנו את חברת המשלוחים וכעת אנו עובדים עם חברת שליחויות מהירה יותר אשר עומדת בזמנים שהיא מבטיחה - חברת Orian :)























