
אנשים כותבים חוות דעת חיוביות על בית העסק המדובר, כנראה כי הם מיועדים לקבל סט אוזניות חינם - זו העסקה המוצעת להם ישר לאחר הרכישה הראשונית. רוצים לדעת את האמת על נו ריסק? בית עסק נמדד לא רק בנחמדות אנשי המכירה, רגע לפני שקונים - אלא במה שקורה ברגע שהסחורה הנרכשת כושלת, מסכימים? בדיוק. רכשתי קורקינט חשמלי Xiaomi Mijia, כולל תוספות יקרות: 1. כסא 2. מנעול 3. תרמיל קדמי 4. וכו' רוצים לשמוע מה קרה איתם? החל מהשימוש הראשון הם כשלו. הכסא לא נשאר בגובה המתאים, התרמיל נחתך מרצועותיו תוך כדי נסיעה, והמנעול כשל מלהיסגר. נו ריסק? תארו לכם שאתם מגיעים למקום ציבורי ומגלים שלא ניתן לנעול את הרכישה היקרה שלכם. תארו לכם שכסא קורס לכם תוך כדי נסיעה. תארו איך זה דווקא כן מסכן אתכם כשהתרמיל הקדמי נקרע תוך כדי נסיעה, ומתעתד למרוח את תכולתו ברחבי כביש סואן? מה עשיתי עם זה? הודעות. רבות. לתמיכה, כולל שיחת טלפון. האם זה עזר לי ליצור איתם קשר? לא, הייתי צריך לחכות כמה שבועות. האם כשהייתי איתם בטלפון קיבלתי פתרון? לא, מבחינתם פגה מדיניות ההחזרים. אולי כי חיכיתי זמן רב כדי שיחזרו אליי, ואולי כי לקח לי זמן להשתמש בקורקינט כדי להבין כמה פגומה הסחורה שנמכרה לי - כך או כך מבחינתם הם פתורים מפיצוי הלקוח. נו ריסק? דווקא מרגיש לי שהסיכון קיים באופן מהותי עבור כל לקוח שיבחר לקנות. דיברתי עם איש שירות נחמד בשם שגיא, הוא שלח אותי לקבל אחריות ל מנעול הקורקינט והכסא מחברה חיצונית. לא משנה שזו עוד דרך של בית העסק להתנער מאחריות, החברה שהופניתי אליה לא זמינה טלפונית ולא ברור כיצד ניתן להשאיר הודעה. עשו לעצמכם טובה: ישנם בתי עסק נוספים במחירים דומים - אם אתם יכולים בדקו מקום אחר. אני פחות ממרוצה. תודה שקראתם, דור
הלקוח ביצע רכישה בחודש יוני. לאחר כחודש מעת האספקה, הלקוח פנה אלינו וטען שיש פגמים בחלק מן המוצרים. הדגשנו שאם יש קרע בתיק, מדובר בנזק פיזי שלא מאפשר תיקון, וזה לא כלול באחריות של מוצר. לגבי הכיסא לקורקינט, בפנייה המקורית שנשלחה אלינו למייל, נרשם כי הוא לא נוח ורועד, ולא הייתה אמירה על שבר במוצר. מבחינת מדיניות החזרת מוצרים, אנו פועלים על פי החוק - ניתן לבצע החזרת מוצר עד 14 יום ממועד הרכישה (עם דמי ביטול בכפוף לתקנון באתר). הסברנו ללקוח שאין באפשרותנו להחזיר את המוצרים לאחר שעברו יותר משבועיים, בעיקר כאשר מדובר בנזק פיזי. הוא הופנה לנותני השירות והאחריות והמשך הטיפול היה צריך להיעשות מולם. הוא לא פנה אלינו בחזרה לאחר שהופנה אליהם, ולא הועלתה שום טענה על אי מענה מטעמם.























