צריך לוודא בשתי שיחות טלפון לפחות אחרי ההזמנה... הזמנתי מהם מוצר יקר שהייתי צריך שיגיע מהר. שילמתי ומיד אחרי ההזמנה התקשרתי לוודא תאריך הגעה. הבטיחו לי שמגיע תוך שלושה ימים.
לא הגיע, התקשרתי. לא עונים לרוב השיחות, לקראת סוף היום חזרו אליי. בעצם אין. ביקשתי תאריך חדש ופיצוי. הבטיחו שיחזרו אלי למחרת, לא חזרו. רדפתי אחריהם שוב, הסכימו לתת לי 50 שקל פיצוי( בדיחה, המשלוח עולה יותר), ואין תאריך מתי יגיע - אולי שבוע הבא, אולי שבוע אחרי. ממש מרגיז שצריך לרדוף אחריהם.
ההמלצה שלהם אליי ולכן ההמלצה שלי אליכם היא אם אתם קונים מכאן לבקש תמונה שרואים את הקופסא של המוצר בעין לפני שמזמינים.
לטענתם היו להם בעיות עם היבואן.
אני ביטלתי את ההזמנה שלי ולא אקנה מפה בעתיד
תגובת החנות
המלאי אזל אצל היבואן עצמו. היבואן בהתחלה אמר שיש מלאי, ולאחר בדיקה נוספת התגלתה תקלה בספירות, ולא נשאר מלאי. הלקוח אמר שיקנה בחנות אחרת, והסברנו לו במהלך השיחה שישנו רק יבואן אחד למוצר, ולכן מומלץ לוודא שפיזית יש על המדף בחנות (שכן אם הם עושים הזמנה מהיבואן, ליבואן זה אזל). כמובן שמיידית ברגע שהיבואן עידכן שכרגע אין מלאי, אנחנו אמרנו שמעדיפים לזכות במלוא הסכום, מאשר לתת תשובה שגויה לגבי צפי חדש של קבלת המוצר.