דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
טלפונים סלולרים ומעבדת תיקונים (גבעתיים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סמייל פון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסמייל פון ?
5.00
ציון ממוצע
9
חוות דעת בשנה האחרונה
263
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
0
6 חודשים אחרונים
2
0
0
שנה אחרונה
9
0
0
כל הזמן
212
3
48
נמצאו 263 חוות דעת גולשים על סמייל פון
תמונת משתמש
שם:
Ben
תאריך:
23/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון סמסנוג, קיבלתי שירות מדהים אפילו הביא לי בטריה כי היה לי בעיה בטלפון היישן
מומלץ!!! מומלץ!!!

מוצר:
סמסונג איי 52
תמונת משתמש
שם:
nisim
תאריך:
21/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמש רכשתי בחנות מכשיר חדש ומכיוון שאני טכנופוב אני מוכרח לציין את הרצון של שי המוכר לדאוג לי להעברת נתנונים לשביעות רצוני המלאה וגם כשחזרתי היום לקבלת עזרה בתפעול קיבלתי שרות אדיב מאוד. תודה.
מוצר:
Samsung Galaxy A52
תמונת משתמש
שם:
Roydean
תאריך:
18/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר חיפוש טלפון זול באינטרנט ומצאתי
מחיר הולם ושרות סובלני מהמוכר.
אשמח לחזור בעתיד ולבצע רכישות נוספות.
מוצר:
גלקסי
תמונת משתמש
שם:
עידו
תאריך:
10/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מכשיר Samsung Galaxy S10 Plus עם אחריות של החנות (לא של היבואן הרשמי).
לאחר 5 חודשים המכשיר הפסיק לעבוד. הוא לא ניזוק בשום צורה, וניתן לראות מבחוץ שהוא שלם לחלוטין. פשוט נכבה יום אחד וסירב להידלק.

התקשרנו לחנות והבאנו את המכשיר לתיקון. החל משיחת הטלפון הראשונה, ובכל תקשורת עם החנות לאחר מכן, עברנו תחקור מקיף שניסה להפיל עלינו את האשמה. "המכשיר נפל? נרטב? אין אחריות על נזקי לקוח!" שוב ושוב נאלצנו להסביר שהמכשיר לא ספג שום נזק פיזי, מדובר במקרה מובהק של תקלה טכנית שמכוסה באחריות.

במשך שבוע לא עדכנו אותנו. פעמיים התקשרנו לברר מה קורה, ובשתי הפעמים השיחה התפתחה לסבב התנצחויות. המכשיר משמש את אמא שלי, חולת סרטן, ובאחת השיחות היא ביקשה שיזרזו את התיקון וינסו לשחזר את המידע, כיוון שיש במכשיר מידע רפואי חשוב. המוכר הגיב בחוצפה על כך שלכל לקוח יש תירוץ אחר: "לאחד נפל בשירותים, לאחד גנבו". מה הקשר למען השם?

כל ההתנהלות מול החנות מאוד לא נעימה, כאילו הם עושים טובה שהם מכבדים את תנאי האחריות. בינתיים המכשיר לא תוקן.
לאור השירות המזעזע, ממליץ להתרחק מהחנות.
תגובת החנות:
שלום רב,

הלקוח קיבל שירות לשביעות רצונו המלאה והצדדים מתנצלים על חוסר ההבנה. תודה סמייל פון.


מוצר:
טלפון סלולארי Samsung Galaxy S10 Plus
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
חגי
תאריך:
27/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות קרובה אלי פיזית והיה להם את דגם הטלפון שהייתי מעונין בו במלאי במחיר מצויין.
ערכתי בירור טלפוני בטרם הגעתי כדי לדעת האם הטלפון במלאי, קבלתי מענה מהיר ושירות אדיב מאוד ע"י המוכר.
המוכר דאג להתקין עבורי מגן מסך, ולספק לי את תעודת האחריות חתומה.
תודה על השירות המקצועי.
מוצר:
טלפון S10 LITE
תמונת משתמש
שם:
Limor
תאריך:
21/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום על החנות המקסימה הזו שדאגה להעביר לי מידע ללא עלות ולמרות שזה לקח זמן רב שי נתן שרות והרגשה מצויינת. אחזור בעתיד.
מוצר:
סלולרי
תמונת משתמש
שם:
rami450sl
תאריך:
17/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בת"א אחרי בדיקה והשוואה באינטרנט וקיבלתי שרות מעל ומעבר למצופה ובסך הכל הכללי אווירה נעימה ואיכפתיות מצד המוכרים.
מוצר:
IPhone 11 pro 256
תמונת משתמש
שם:
תמיר
תאריך:
08/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!
בן אדם לא אמין
שלח טלפון תקול לחמתי,צלצלתי לחנות בטענה שהמכשיר לא תקין(מכשיר שעולה כ370 שח),הנ"ל אמר תגיע לחנות אחליף לך לחדש (שיחה מוקלטת),כשבאתי מרחוק לתל אביב .אמר לי שלא רוצה להחליף.יש לציין שהטלפון לשימוש אישה מבוגרת.
תגובת החנות:
שלום רב,

הלקוח סירב להשאיר את הטלפון לבדיקת תקינות קצרה אצל היבואן כמקובל במסגרת האחריות ורצה מיד מכשיר חדש מבלי שנוכל לבדוק מה התקלה ואולי זה בכלל נזק של הלקוח... אין לנו יכולת ורצון להתמודד עם לקוח שמקלל, מאיים ומגדף.

המוניטין והשרות המשובח של סמייל פון ימשיך להיות בראש העדפותינו לכלל לקוחותנו.
מוצר:
סמסונג 5511
תמונת משתמש
שם:
מייק הרטמן
תאריך:
01/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אריאל איש מקסים עם הרבה מאוד סבלנות. קניתי איפון 8 פלוס .עם הרבה סבלנות הסביר לי והעביר את כל הנתונים האיפון הישן לחדש,לא נתן לי לעזוב עד שעשה את המקסימום כדי שכל מה שהיה בישן הועבר לחדש,בערך 4 שעות הייתי בחנות זמיןלכל שאלה ובעייה, באמת היה כייף לקנות פלאפון , העבירו לי את כל האפליקציות ודאג לי כמו משפחה, מומלץ בחום גדול
תודה. מייק
מוצר:
איפון 8 פלוס
תמונת משתמש
שם:
karin
תאריך:
11/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ואדיב. רכשתי טלפון lgv30 ולפני הרכישה שוחחתי עם שי והוא היה ממש נחמד ואדיב והסביר בסבלנות על אפשרויות הרכישה. כבר משיחת הטלפון התרשמתי שמדובר במוכר אמין עם תודעת שירות מאד גבוהה.
הזמנתי את הטלפון עם שליחות אבל למחרת בבוקר התחרטתי ושלחתי לשי הודעה שאני צריכה את הטלפון דחוף כי הטלפון ספייר של הבת שלי ממש לא מתפקד ואם יש אפשרות לבצע איסוף עצמי מהסניף. למרות ששי כבר שלח את הטלפון עם השליח הוא שלח שליח שיאסוף את הטלפון וכבר בצהריים הטלפון חזר לחנות ואספנו אותו ממנו. הוא אפילו התעקש לעשות את זה?למרות שאמרנו לו שנסתדר כבר ולא נורא.
וגם הציע שמישהו מהחנות יביא אלינו את הטלפון לכביש כדי שלא נסתבך עם החניה בתל אביב וככה היה.
כזה שירות הרבה זמן לא ראיתי ויותר מזה הוא גם זיכה אותנו על השליחות. גם המחיר היה מחיר מצויין. מומלץ בחום!
מוצר:
Lgv30
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
05/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר התלבטויות עזרו לי מאוד עם בחירת הדגם וגם העבירו לי מידע מהמכשיר הישן ללא עלות שזה יפה מאוד מצידם שהתגלתה תקלה החליפו לי מכשיר במקום ולא התווכחו. נעם
מוצר:
S9+
תמונת משתמש
שם:
Shoham
תאריך:
30/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שי היה מאוד סבלני ואדיב. קבלתי אחלה שירות. קניתי אייפון ובקשתי התאמות לצרכיה של אימי. תודה רבה
מוצר:
אייפון 8
תמונת משתמש
שם:
shulamitshushan492
תאריך:
27/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם טלפון סמסונג ואני מצטערת על זה עד היום. כמה חנויות בתחום מצאו טריק לפרק אריזת טלפון ולמכור טלפון בנפרד, מטען בנפרד וכן הלאה. שילמתי להם גם על הטלפון וגם על המטען 79 ש"ח וביקשתי לקבל אריזה סגורה. בפועל קיבלתי אריזה פתוחה וטלפון שאני לא בטוחה שהוא חדש. החזרתי לו אותו וקיבלתי טלפון אחר וגם בו מערכת האבטחה מושבתת. בעל החנות הציע להחליף טלפון לסמסונג s10 תמורת תוספת תשלום אבל מאז אני שולחת לו הודעות לשאול איך להחליף והוא מתעלם. חנות שכל כולה אכזבה מיותרת. גם אם יחלקו מוצרים חינם אותי הם איבדו כלקוחה :(
תגובת החנות:
שלום רב,

על חווית הקנייה המשובחת מאיתנו יעידו מאות אלפי לקוחות סמייל פון ב- 15 שנים האחרונות וזה מה שהכי חשוב!

צר לנו על חווית הקנייה של הלקוחה אך צר לנו יותר על סילופי מילים, חצאי אמת ואפילו שקרים שהלקוחה כתבה ושכחה לציין שעמדה על כך שהיא מעוניינת לרכוש מכשיר מבית יבואן מקביל (זול) ולא מבית יבואן רשמי (יקר) גם לאחר שהוסברו לה ההבדלים בין היבואנים. בנוסף למרות שהמכשיר הראשון שקיבלה היה תקין ב- 100% נשלח ללקוחה ללא עלות מכשיר חדש נוסף רק כדי לרצות אותה. ציפנו מהלקוחה דווקא לביקורת אוהדת ולא נגדית. חבל.

מאחלים בריאות איתנה לכולם

צוות מכירות סמייל פון.
מוצר:
סמסונג גלקסי s9 plus
תמונת משתמש
שם:
נעם
תאריך:
09/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר שרכשתי בסמייל פון. אייפון X 256GB
שי היה אדיב מאוד, סבלני בטירוף, התעכב איתי על כל שאלה וגם נתן לי הסברים וטיפים כיצד לבצע את ההעברה של המידע מהאייפון הנוכחי לחדש. גם רכשתי דרכו מגן מסך סיליקון ומגן אחורי במחיר הוגן מאוד. שלח לי לווטצאפ את כל המגנים שהיו לו כדי שאבחר. ובנוסף לכל האייפון הגיע תוך כמה שעות! באמת כיף ונעים. המון תודה.
מוצר:
אייפון X 256GB
תמונת משתמש
שם:
מרים מזרחי
תאריך:
16/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי האחרון הלכתי לקנות אייפון,חייבת לציין שהשירות היה מאוד מהיר,מצויין,יחס אישי ללקוח.
בעל המקום לא נתן לי לצאת מהחנות עד שהעביר לי את כל התוכן לאייפון החדש ובדק שהכל עובד כשורה,ממש חווית קניה בין הטובות שהיו לי בזמן האחרון.
לא קניתי רק מוצר טוב אלא קניתי שירות וזה מעל לכל.
ביום ראשון על הבוקר בעל העסק שלח הודעה על מנת לבדוק שהכל בסדר ואייפון עובד כפי שצריך.
ממליצה בחום!
פרנסה בשפע איש יקר.
מוצר:
אייפון xr
תמונת משתמש
שם:
Or
תאריך:
14/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הכי טוב שמצאתי
שירות באמת נעים וכיף
לאחר שקניתי הייתה לי בעיה קטנה עם הטלפון והם מיד ענו ונתנו שירות וגם לאחר מכן התעניינו ווידאו שהכל בסדר עם המכשיר
מוצר:
אייפון x
תמונת משתמש
שם:
רותי
תאריך:
16/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקנות אייפון 11. כשהגעתי לחנות המוכר היה מאוד אדיב ונחמד. כאשר הגעתי הביתה גיליתי פגם של יצרן בטלפון, התקשרתי לחנות ומיד הביאו לי טלפון חלופי עם שירות מצוין!! מאוד מאוד נחמדים ואדיבים עם שירות מעולה. הציעה לי עזרה טלפונית להעברת נתונים ולכל בעיה שתצוץ!
מוצר:
אייפון 11
תמונת משתמש
שם:
emn66881812
תאריך:
20/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מאוד מהיר - ביצעתי קניה של טלפון דרך האינטרנט בשבע בבוקר. בשעה אחת הגיע השליח.





מוצר:
טלפון נייד - mi max 3
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
17/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סמסונג s8 שהיו לו מלא בעיות. פעמיים הגעתי לשים את הטלפון בתיקון והחנות הייתה סגורה למרות שהתקשרתי לפני. אנשים נחמדים אבל לא יודעים לתת שירות ללקוח.
מוצר:
סמסונג s8
תמונת משתמש
שם:
allasteblynskaya
תאריך:
11/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה יצא לי לקבל שרות ברמה כזו גבוהה . להגיד על אמפטיה, אחראיות יוצאת מן הכלל , זמינות ומהירות בטיפול על בעלי עסק ברכישה וירטואלית לא טריויאלי כלל!! רכשנו מכשיר סוללרי .. בחרנו את החברה עקב המחיר הנוח ומסלול רכישה פשוט .. קבלנו את המכשיר בזמן ללא עיקוב אך לאחר הפלתו התגלה פגם של יצרן ... רק כתבתי הודעה לבעל העסק ... באותו היום היה לי מכשיר חדש ( אני גרה בצפון ! ) יותר מזה קבלנו מגן יוקרתי במתנה . והכל ברוח כל כך נעימה ורגועה ! פשוט אין דברים כאלה .. ברור לכולנו שקניה זה דבר קל ואם אין בעיה שכחנו מייד ואם קורים דברים לא צפויים כל כך חשוב את הנוכחות בצד השני !
ממליצה בחום מכל הלב
מוצר:
סמסונג פלוס s8
תמונת משתמש
שם:
ריקי
תאריך:
13/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות הסלולאר עם היחס, השירות והאדיבות הכי טובה שנתקלתי בה. רכשתי סמסונג S9 ולא נתנו לי לצאת מהחנות עד שלא וףבדקו עשר פעמים שהכל מובן וברור לי. אשריכם (:
מוצר:
גלקסי S9
תמונת משתמש
שם:
hermanyariv
תאריך:
05/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות מראש בכדי לברר באם גלקסי נוט 9 נמצא במלאי, ע"פ התיאור (מכשיר מיבוא מקביל) והמחיר בזאפ. נעניתי שאין בעיה, ישנם מכשירים זמינים ושאגיע. שעתיים לאחר מכן נסעתי במיוחד מראש העין לתל אביב בפקקים, שילמתי חנייה וניגשתי לחנות.המוכר חיפש וחיפש והצליח למצוא מכשיר אחד בשחור. לא בדיוק הצבע שרציתי אבל התפשרתי. ואז להפתעתו גילה המוכר שלמעשה המכשיר שברשותו הוא הדגם היקר עם הדאבל סים וכלל לא המוצר שהובטח. הסברתי שווידאתי מראש ובאתי במיוחד ונעניתי שמה שהבטיח לי היה המוכר הקודם לא היה נכון וזה מה שיש להם להציע. הוא הציע שאשלם והם כבר ישלחו את המכשיר אלי הבייתה. אני לא יודע מה עבר לו בראש אבל בשום אופן לו התכוונתי לסמוך על החנות הזו יותר. ממליץ לכם להתרחק ולחסוך מפח נפש, שירות גרוע וחוסר מקצועיות. חוצפה ישראלית
תגובת החנות:
אין אנו מתייחסים ל"חוות דעת" למכשירים שלא נרכשו בסמייל פון ואין בידי הלקוח פלוני אישור רכישה מאיתנו חשבונית מס/קבלה ו/או אסמכתא להזמנה שבוצעה באתר או בטלפון ובנוסף ברור לנו שזוהי חו"ד מוּמְצֶאת/בְּדוּיָה/פיקטיבית כי מעולם לא היה חסר לנו גלקסי נוט 9 רגיל או דואל סים במלאי או כל מכשיר אחר שאנו מפרסמים ובטח שלא הצענו לשום לקוח שהגיע לחנות "שישלם ואנחנו נשלח לו את המכשיר הביתה..." זו לא שיטת העבודה שלנו. אין אנו יכולים לשלוט לצערנו על אנשים שמכפישים ועושים שיימינג שקרי מאחורי המקלדת. נמשיך להעניק ללקוחותינו את השרות המיטבי שאנו יודעים לתת בסמייל פון.
מוצר:
גלקסי נוט 9
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
04/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה ומומלצת. מסבירים ועוזרים תמיד. מחירים נוחים מאוד. ממליצה בחום על שי ואריאל. תודה רבה.
מוצר:
סמסונג A50
תמונת משתמש
שם:
איתמר
תאריך:
01/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות שבעולם אחלה מוכר שבעולם בנאדם נימוסי וסובלני ובנוסף החנות מאוד זולה נהנתי מאוד
מוצר:
Sam gal s9
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply