
נכנסתי לחנות כדי לרכוש מתאם לאוטו השירות הנהדר דל די בלתי נשכח הלוואי וכל נותני הדירות בארץ היו כמוהו

נכנסתי לחנות כדי לרכוש מתאם לאוטו השירות הנהדר דל די בלתי נשכח הלוואי וכל נותני הדירות בארץ היו כמוהו

חנות פלאפונים מקצועית וישרה. קשובים לכל צרכי הלקוח. ממליץ בחום רב לקנות שם סלולר ולתקן מכשירים

מעבדת תיקונים נפלאה ומקצועית עם מחירים הוגנים ויחס פנטסטי שאפילו מכבד באספרסו את לקוחותיו. אמליץ בחום.

אני לא ממהר לדרג אבל באמת מדובר במקום עם חווית שירות נהדרת! הגעתי במקרה לסניף גבעתיים והאמת קצת חששתי אבל הופתעתי מאוד לטובה. שייקה אדיב, סבלני מאוד ובעיקר ישר מאוד! תכונה שלא קל למצוא היום. ממליץ בחום!

רכשתי אייפון 13 פרו מתצוגה עבור הבת שלי. היא שכחה את הסיסמא של האייקלאוד. מעבר למחיר ולשקיפות, קיבלנו שירות מקצועי וסבלני עד לפתרון הבעיה מול אפל. כיף שיש אנשים טובים באמצע הדרך.

רכשתי טלפון מתצוגה, ציפיתי שיהיו סימני שימוש אבל הוא הגיע שרוט בצורה לא סבירה אף טלפון שהיה לי לא הגיע למצב כזה ולא משנה כמה זמן השתמשתי בו אני חושב שזה לא שווה את ההנחה על פני חדש ומאוכזב בסופו של יום מהקניה
תודה רבה ללקוח על חוות הדעת העניינית חשוב לציין שהלקוח קיבל את המוצר מהתצוגה כתקין לחלוטין, הכי קרוב לחדש באיכותו וברמתו ובמחיר מופחת במאות שקלים ממכשיר חדש וזאת לשביעות רצונו המלאה! מצויינות בשירות היא ערך עליון!

שירות מקצועי ואדיב! קניתי מכשיר חדש וקבלתי סיוע בהעברת הנתונים והכל בסבלנות ויחס מעולה. מרוצה מאוד מהקנייה. צוות טוב, מקצועי וזריז. מומלץ מאוד:)

אני מרוצה מהמחירים ומהשירות ומהיחס שלהם והכי חשוב שהם היו נגישים גם בווטסאפ שהם זמינים ועונים כל מה שצריך וממליץ עליהם בחום!

קניתי בהרבה חנויות סלולר טובות, אבל החנות הזו היא ליגה אחרת. זה ההבדל בין ארבעה וחצי לחמישה כוכבים. מקצוענות, שירות אדיב ומעולה, ומחירים הכי נמוכים. אין יותר טוב מזה, בטוח שאחזור רק לשי וסמייל. באמת יצאתי עם חיוך וחווית קניה מדהימה. תודה רבה!!

שרות פנטסטי של העובדים כולל מחירים הוגנים והדרכה מפורטת על המכשיר שנרכש. חנות מומלצת בחום

רכשנו מכשיר סמסונג 21 אולטרה. שי קיבל אותנו במאור פנים. יצאנו מרוצים. שרות מעולה. יחס מעולה. בטוח שנחזור אליו להבא

הגעתי להחליף מכשיר ולבסוף בהוגנות נפלאה תיקנו לי את המכשיר הישן שלי ומנעו ממני להוציא אלפי שקלים על מכשיר חדש ממליצה

חבר'ה מקסימים ומקצועיים בתחומם ובעלי תודעת שירות נדירה שכמעט ואי אפשר למצוא היום ובנוסף מחירים הוגנים ומעל לכל אדיבות ונימוס אין סופיים. אחזור ואמליץ עליהם לכל דורש. שנה טובה ובהצלחה.

הזמנה טלפונית יעילה ושירות אדיב ומהיר מצד שי שענה על שאלותיי ומכר לי מכשיר לצרכים. תודה רבה

רכשתי s21 ultra לעסק המשפחתי שעוסק בצילום ובאירועים בחנות סמייל פון וקיבלתי משי המוכר שירות יוצא דופן לטובה. חשוב לי להדגיש שלמרות שהחנות הייתה עמוסה הוא הקדיש לי זמן ועזר לי לקבל החלטה ממקום של אכפתיות מעבר לשירות ולמקצועיות וזה חשוב מאוד מעבר לכסף או מיקום בבחירת חנות שאתה קונה בה . ממליץ בחום שאפו ענק

הגעתי לחנות דרך האינטרנט אחרי שנגנב לי הפלאפון וקיבלתי שרות סובלני ונעים אחזןר ואמליץ עליהם תודה רבה

קניתי מכשיר איפון חדש משם. המקום מזמין וצוות המקום אדיב, מקצועי והכי חשוב אמין!!! טוב לדעת שעדיין יש מקומות שנותנים לך הרגשה טובה שאתה רוכש מוצר כזה. ללא ספק נחזור לשם 🙏🏻

****להתרחק להתרחק להתרחק**** יום ראשון 12/03, לאחר השוואת מחירים באתר זאפ רכשתי מחנות סמייל פון (בקבלה הופיע השם אם טי מובייל) אוניות AIRPODS PRO, בעלות כוללת של 789 ש"ח (740 ש"ח עלות המוצר 49 ש"ח תוספת משלוח מהיר). ביום רביעי ה 15/03 הגיעו האזניות, וכשבדקתי לפני הפתיחה את המס הסידורי באתר של חברת APPLE, נודע לי שהאזניות משומשות ונארזו מחדש. כשהסתכלתי בדיבעבד בביקורות החנות בגוגל, ראיתי הרבה תלונות של לקוחות שונים על מוצרים ישנים שנמכרים כחדשים. לאחר ששלחתי למוכר הודעה הוא התקשר ותחילה הכחיש שהאזניות משומשות. אח"כ, ניסה לשכנע אותי להחליף במוצר אחר, ולבסוף הודיע שלא יבטל את העסקה עד שלא אחזיר לו את המוצר. מאז טען שיבטל את העסקה וישלח תיעוד רלוונטי אך בפועל זה לא קרה.
שלום רב, במהלך ה- 4 חודשים האחרונים הועסק בסמייל פון עובד חדש וסורר שעשה לנו נזקים בזדון ופוטר לאחר שימוע אנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוח הנכבד וכמובן שלבסוף הכל נפתר לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. אנו נותנים שירות איכותי ומקצועי לעשרות אלפי לקוחותינו ב- 14 שנה האחרונות עם מעט מאוד תקלות ואכזבות ונמשיך לדבוק במצויינות וובהוגנות בהווה ובעתיד. תמיד לשירותכם צוות סמייל פון.

חברים, חוויה מזעזעת. קנייה דרך האתר בחיים לא רשמתי תגובה, פעם ראשונה שאני רושם תגובה אל תתקרבו ל smile phone סמייל פון , תתרחקו ותזהרו. ראיתי דרך זאף שפרסמו galaxy למכירה בזאף s 21 ultra 5g 256 gb מתוצגה אשר רשמו שיש סימנים קטנים של שימוש. אחרי כשבוע קבלתי את הפלפון ואז ההפתעה אחרי בדיקה מתברר ששלחו לי פלפון עם 128 gb במקום 256 gb ורק אחרי שעליתי על זה הבנתי שהם שלחו לי פלפון עם פחות 128 gb. אחרי דיבור איתם ובדיקה שלהם אמרו שהם טעו ואמרו שהם שולחים לי פלפון עם 256 gb אזר הוזמן במקום "הטעות" שלהם עם 128 gb עם שליח , בהתחלה אמרו שמחר בשיחב טלפונית מוקלטת, ויום למחרת בהודעות אומרים שעוד שבוע להמתין בגלל שהם שולחים עם חברת משלוחים, בגלל טעות שלהם אני צריך להמתין עוד שבוע, ואחרי הטעות שלהם ואחקי עוד שבוע שוב הפתעה והיא הפלפון ה 256 gb ששלחו אותו מזעזע נראה שהיה בשימוש מליון שנה עם סימני מכל הצדדים אפילו מעל המצלמה -ובאתר שלהם רשון שהפלפונים מהתוצגה עם סימנים קטנים- אתם לא תאמינו הסימני בכל מקום אפילו על המצלמה , הפלפון נראה כמו שהיה בשימוש 10 שנים ואפילו נראה כמו פלפון שנפל מספר פעמים . אני ממצליץ לכל הגולשים לא להתקרב לסמייל פון, תתרחקו. תמיד קניתי פלפונים מההתוצגה בחיים לא היה שקבלתי פלפונים עם פחות gb, וגם ואחרי זה הפלפון עם סימנים בכל הצדדים, סימני שהפלפון נפל ולא של שימוש רגיל, סימנים מכל הצדדים סימנים מעל המצלמה ומעל המסך, אין צד בלי סימנים כמו שנפל מליון פעם, אז אל תקנו מsmile phone פלפון וגם מהתוצגה שלהם וגם בכללי. מזעזע מזעזע מזעזע. אם יש פחות מ 1 מגיע להם. חבל שאני לא יכול לעלות תמונות שתראו על מה מדובר. אלוהים ישמור
שלום רב, במהלך ה- 4 חודשים האחרונים הועסק בסמייל פון עובד חדש וסורר שעשה לנו נזקים בזדון ופוטר לאחר שימוע אנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוח הנכבד וכמובן שלבסוף הכל נפתר לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. אנו נותנים שירות איכותי ומקצועי לעשרות אלפי לקוחותינו ב- 14 שנה האחרונות עם מעט מאוד תקלות ואכזבות ונמשיך לדבוק במצויינות וובהוגנות בהווה ובעתיד. תמיד לשירותכם צוות סמייל פון.

שירות טוב ואנשים מוסמכים ממליצה בחום שרות אליפות של המוכר נחמדים תבוא לקנות מהר מספר 1

הבחור מקסים ואדיב ענה בסבלנות על כל השאלות שלנו,והעביר הכל במקצעיות ,ממליצה בחום אין על החנות מספר 1 באמת

הגענו לחנות. שירות מעולה. פירגן במחיר נבוא שוב מומלץ בחום לקנות בחנות איו מילים מספר 1 יוני

אחלה גבר שבעולם שירות מקצועי וטוב ממליץ ללכת לקנות אצלו מחירים פצצה תודה ליוני מומלץ בחום

הזמנתי ברשת. מחיר מעולה, התקשרו כדי לוודא את פרטי ההזמנה כדי שלא תהיה טעות במקרה... אמרו שבעה ימי עבודה, אבל הגיע עם שליח אחרי ארבעה ימי עבודה!! בקיצור ממליץ