
הקורקינטים החשמלים כעבור שבוע שבועיים פשוט לא טוענים, קניתי ב588 אחרי שבוע זרוק בבית כי אין טעינה, פניתי לבית העסק הסברתי להם אמרו לי נכון יש בעיה בסוללות בעיה של היצרן אמרו לי למסור ויסדרו אחרי המסירה נראה לי לקח כמה חודשים עד שקיבלתי, גם אחרי זה שבוע שבועיים שוב אין טעינה ומושבת, לא נעים בכלל לאכזב ילדים.
לא ברור ולא מובן, אכן היתה תקלת יצרן בסוללה של הקורקינט והוא הוחלף בחדש. הלקוח לעולם לא פנה אלינו שנית. לא לי ולא לאשתי. אם היה עושה זאת היינו מטפלים בבעיה כפי שאנו עושים כבר 37 שנים. אוקי, יש בעיה בקורקינט ולא בשירות שהלקוח קיבל... מדוע לכתוב חוות דעת כה דורסנית? בברכה, דינה ובני























