דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (עין צורים)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ע.א מחסני אלקטרוניקה וחשמל בע''מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בyes-we-sell ?
3.22
ציון ממוצע
9
חוות דעת בשנה האחרונה
192
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
4
0
2
6 חודשים אחרונים
4
0
2
שנה אחרונה
5
0
4
כל הזמן
130
0
62
נמצאו 192 חוות דעת גולשים על yes-we-sell
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 16.3.16 שעה 17:50 התקשרתי להזמין מכונת כביסה ,באותו יום בשעה 22:00 מכונת הכביסה היתה כבר בביתי ! מזמן ואולי מעולם ..לא נתקלתי בשרות מהיר שכזה ,יש מה ללמוד מצוות מחסני אלקטרוניקה וחשמל בע"מ .
מוצר:
מכונת כביסה 642
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היו מהירים, נתנו לי ייעוץ טלפוני אדיב ולעניין, מאוד נעימים ומקצועיים.
מערכת מעקב התיאום והמשלוחים אלקטרונית ומאוד נוחה לתפעול
מוצר:
מכונת כביסה ZW 71020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מקרר יבואן רישמי במחיר הכי נמוך בארץ. ובהספקה של יומיים ,השירות של עופר מעולה היה מאוד קשוב לבקשתי וממש הפך עולמות כדי להשיג לי את המקרר במחיר מבצע (זאת למרות שהמבצע נגמר ) ובזמן .
לקבוצה יש כוח קניה רב מהספקים כך הם יכולים להשיג הנחות גדולות שמתגלגלות לצרכן .
אני אמשיך לקנות שם


מוצר:
מקרר Rf260
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת וואו!!! רכשתי מכונת כביסה ואני גר במרכז המכונה הגיעה עוד באותו היום ללא תוספת תשלום, כמו כן המחיר עבור המכונה לא פחות ממדהים בהשוואה לכל המוכרים בזאפ, למחרת כבר הגיע טכנאי חיבר את המכונה והכל פיקס!!! תודה רבה לכם, אין ספק שאקנה מכם שוב
מוצר:
מכונת כביסה WAE24166PL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם את הכיריים בצהרי יום חמישי כשהיתי חייב אותן בדחיפות לפני כניסת השבת
אני מתגורר בת״א והחברה בדרום הארץ כך שהופתעתי מהמהירות בה נשלחו אלי הכיריים.

מוצר:
כיירים קינג נירוסטה kl2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיירים מהחנות דרך האינטרנט, כבור שלושה ימים שראיתי שלא יוצרים איתי קשר לתאם משלוח התקשרתי לחנות, המוכר ענה שהוא רואה שההזמנה עדיין בסטטוס פתוח ויברר מדוע ויחזור אליי. מיותר לציין שהוא לא חזר ושלושה ימים לאחר מכן התקשרתי שוב, מסתבר שהטלפון הוא של הבעלים שאמר שהוא לא נמצא בחנות ושיחזור אליי, לאחר שעה וחצי הוא חזר ואמר לי (כעבור שבוע) שהמוצר לא במלאי אז או שאחכה שיחזור למלאי או אם ארצה לקנות כיריים מסוג אחר במחיר יותר מכפול מהקודמות ולקבל אותן תוך שלושה ימים. כמובן שביקשתי את הכסף חזרה והלכתי לקנות ממקום אחר.
תגובת החנות:
חזרנו ללקוח תוך 48 שעות עבודה ולא אחרי שלושה ימים .
הלקוח רצה במידי את הכיריים בנירוסטה לא היה במידי היה ניתן להזמין מהחברה תוך יומיים .
הצענו ללקוח כיריים עם להבה טורבו מנירוסטה שעולה 990 שח באתר במחיר מיוחד של 450 שח (הפרש של 50 שח )יותר ממה ששילם שעדין ניתן היה לספק במסגרת בה התחייבנו את הכיריים שהזמין מהתחלה הלקוח לא היה מעונין .לא חיבנו את הלקוח אז למה סתם לרשום ולפגוע בשם שלנו.
מוצר:
כיריים KL2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מייבש כביסה ומצאתי דגם שמתאים לי. התקשרתי לחנות לברר אם אפשר להזמין ואחרי שאמרו שאפשר, התחילו לשכנע אותי לקנות מייבש טוב יותר "שמיוצר בפולין", עם יותר שנות אחריות במחיר יקר יותר. תוך כדי השיחה, הסתכלתי על המייבש הם הציעו וראיתי שחוות דעת של רוכשים עליו הייתה גרועה. אמרתי להם שאני לא מעונין, אלא להזמין את המייבש הספציפי לגביו התקשרתי. אמרו שבסדר וביצעתי את ההזמנה.
מאותו רגע, ההרגשה הייתה שההזמנה הייתה לחלל הריק. הם לא חזרו אלי, אפילו לא פעם אחת. אשתי ניסתה לתאם את האספקה, אבל בכל פעם הם הסבירו שלא יודעים מתי תהיה אספקה וניסו לשכנע אותה לקנות את אותו "מייבש שמיוצר בפולין".
עשרה ימים אחרי ביצוע ההזמנה, אחרי סדרת טלפונים אליהם (לא ענו כל הבוקר), הם בסוף אמרו שאי אפשר להשיג את המייבש ולא ניתן לבצע את ההזמנה.
המלצתי: לא לקנות מהם מוצרים, אלא אם הם אומרים שיש להם *אצלם במלאי*. הקטע הזה של "משלוח ישירות מהיבואן" לא מחזיק מים.

מה הבעיה להחזיר טלפון ללקוח שמתקשר אליהם?
למה לא להתקשר ללקוח אחרי יום-יומיים - ביוזמת החנות - ולהגיד ללקוח: "שמע, מצטער, הייתה לנו טעות ומסתבר שאין את המוצר במלאי אצל היבואן"?!
שירות לקוחות כזה גרוע לא פגשתי המון זמן!
מוצר:
מייבש כביסה TAF7239
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בערב ולמחרת נציג החנות הציע משלוח מיידי. העדפתי לאסוף בעצמי. השירות באתר ובחנות אדיב ומקצועי
מוצר:
קומקום ומיחם 60 כוסות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:


ניסו להחליף "דגם ישן" שהזמנתי לדגם אחר בתוספת של 500 שקל בלבד. סירבתי

מי הבאה בתור.?


מוצר:
מכונת כביסה WF1700W5V
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שוחחתי בצהריים עם החנות הנמצאת בקיבוץ הדתי עין צורים קיבלתי הסברים מצויינים מחירים מעולים והמלצה לגבי המייבש. בערב הכל היה כבר בבית בפתח תקוה. אמין וטוב מחירים מעולים. המלצתי כבר למשפחה. בחנויות אותם המוצרים יקרים במאות שקלים ועם עלות הובלה וכמובן לא מהיום להיום.ממליץ בחום.
מוצר:
מכונת כביסה מייבש כביסה gvc580c, f1008xm,
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לאחר שהחלטתי לקנות מקרר היטאצי והמכיר שפורסם היה הנמוך ביותר.
המוכר ישר הציע לי לקנות מקרר אחר של סמסונג והסביר לי מדוע הוא טוב יותר.
הסתכלתי באתר תוך כדי השיחה וריאתי שהביקורות על המקרר שהוצע לי הם אינם טובות. (מקרר מרעיש ...)
שאלתי את המוכר מה הסיבה שהוא ממליץ ואיך ניתן להסביר את הביקורות הלא טובות והוא אמר לי שזה לא נכון שהמקרר מרעיש רק בכמה השעות הראשונות עד שהוא מתחיל לעבוד וכו...
הוא עוד הוסיף שהמקררים של סמסונג הרבה יותר טובים ושהוא גם עיעשה לי הנחה אם אקנה את המקרר "ברגע זה".
ביקשתי ממנו כמה דקות לחשוב כי הרי בכלל לא רציתי סמסונג ופתאום מצאתי את עצמי מבולבל.
בדקתי חוות דעת בחול על שני המקררים גם שם המקרר שרציתי קיבל חוות דעת מצוינות והמקרר שהוצע לי קיבל חוות דעת לא טובות.
החלטתי להתקשר ולהזמין את מה שרציתי מלחתחילה ופה נפל לי האסימון...
לטלפון ענה מוכר אחר ואמרתי לו שאני רוצה את ההיטאצי, הוא אמר שלא נראה לו שיש להם ושהוא יבדוק במלאי ויחזור אלי (עד היום אף אחד לא חזר אלי) .
מהביקורות שרשומים על החנות ניתן לראות תבנית בה המוכר מפנה קונים למוצרים אחרים (כביכול יותר טובים) ולי זה פשוט נראה שהפרסום של המכירים הנמוכים רק נועד בשביל למשוך קונים ולמכור להם מוצרים אחרים שיש במלאי.
בקיצור, משכו אותי לחנות בגלל פירסום של מוצר במכיר שובר שוק שלא ניתן לספק, ואחר כך ניסו לשכנע אותי לקנות מוצר פחות טוב בכדי לבצע מכירה על חשבוני.
הדירוג הוא נמוך בגלל חוסר אמינות (לדעתי) אולי זאפ צריכים לבדוק את הנושא ולפסול אותו.
את הדעה הזו אני מביע רק לאחר שקראתי מספר ביקורות (דווקה מהטובות שיש) שההסטה למוצר אחר מתוארת שם כ (לפי דעתי כי המוצר בכלל לא היה קיים מלחתחילה)
תגובת החנות:
הלקוח שמאחורי המילים חיפש רק לפגוע ולהכפיש אותנו .יש לנו שם טוב לקוחות מרוצים ואתר ותיק ואמין .
השאלה שנשאלת למה לא ביצע הזמנה למה כל הסיפור הזה היה מעביר ההזמנה באינטרנט והיינו שולחים לו את המוצר במסגרת ההתחייבות.
יחד עם זאת יש אנשים המבקשים שאנחנו כאנשי מקצוע נציע להם ונתן להם השוואה בין פריטים ולבסוף הם מחליטים מה הם רוצים לקנות .
אז בימים קשים אלה קצת פירגון וגישה חיובית .

מוצר:
מקרר RZ470..
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות דיברתי עם עופר ביקשתי לרכוש דגם מסויים אך הוא הציע לי (בלי לחץ) דגם חדיש ומשוכלל במחיר דומה קיבלתי את המלצתו המכונה הגיע כבר למחרת לביתי עבורה רכשתי את המכונה. כל התהליך היה מהיר אדיב ומשביע רצון
מוצר:
מכונת כביסה Wak 20260
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות שקבלנו מעופר נציג המכירות היה שירות ללא דופי. עופר היה זמין עבורנו גם מעבר לשעות העבודה, דאג לאספקה מיידית של המקרר, ונתן לנו הרגשת ביטחון ואמינות ברכישה. אנחנו ממליצים מאוד על השירות לו זכינו.
יפעת.
מוצר:
מקרר RT46H5300sp
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות על מנת לקנות מכונת כביסה Samsung. הם שיכנעו אותי לקנות מכונת כביסה של Zanussi בערך באותו מחיר (100 ש"ח יותר). יחד עם ההזמנה חויבתי בעלות ההובלה של מכונת הכביסה לקומה 4 ללא מעלית.
כאשר אחרי יומיים התקשרו אלי מחברת ההובלה הם גם ציינו כי אצטרך להוסיף תשלום עבור ההובלה לקומה רביעית. אמרתי כי התשלום כבר הועבר לחנות. מחברת ההובלה נמסר כי הם לא יודעים על מה אני מדברת והכסף צריך להגיע אליהם ולא לחנות. התקשרתי לחנות וביקשתי להסדיר את העניין מול חברת ההובלה ולחזור אלי. לא חזרו. התקשרתי אחרי יומיים עוד פעם לחנות. הם אמרו כי הכל סודר ואין דאגה.
ביום הגעת המוביל עם מכונת הכביסה הוא ביקש תשלום עבור ההובלה. שוב התקשרתי לחנות. הצלחתי להשיג מענה אולי מפעם העשירית שחייגתי וכל הזמן הזה המוביל לוחץ עלי שאשלם לו.
סוף סוף כאשר השגתי נציג מהחנות הוא התקשר לחברת ההובלה ואחרי שיחה של כמה דקות אמר לי לשלם למוביל והחנות תחזיר לי את הכסף.
הכסף חזר.

בשורה תחתנה: ציפיתי מראש שכך זה יהיה, ביקשתי מהחנות להסדיר את העניין לפני הגעת המוביל, במשך שבוע ניסיתי להימנע מאי נעימויות ועצבים - כלום.
לא ממליצה להתעסק עם החנות הזו.
תגובת החנות:
הלקוחה פנתה אלינו בדרישה למכונת כביסה .
לאחר התיעצות והתלבטות בן מספר אפשריות בחרה מכונה זנוסי
המשלוח הגיע תוך 48 שעות שנכון הלקוחה שילמה על הובלה מחיר מוזל לקומה רביעית
המשלוח יצא עם חברת המשלוח של היבואן יכול להיות שלא עידכנו את הנהג שביקש ממנה תוספת תשלום על קומה רביעית
לאחר טלפון אחד לנייד שלי שיחה שנערכה 10 שניות סודר לה חברת המשלוחים פנתה לנהג שלא יקח תוספת תשלום על קומה רביעית .
אז באמת עם כל הכבוד לא יפה לרשום ביקורת שלילית במיוחד שעשינו את כל המאמצים שהמכונה תגיע במהירות האפשרית ונתנו מענה מידי .
מוצר:
מכונת כביסה 60810
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות ויחס ללקוח מצויין חוזר לקנות וממליץ לחברים שלי לקנות בחנות זו . בהצלחה לכם אופר ושמואל.
מוצר:
מכונת כביסה 73823L
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מכונת כביסה מהחברה דרך זאפ, השירות בטלפון היה אדיב אבל לצערי מרגע סגירת העסקה הכל הלך והדרדר.
החל מהשליח שהובטח לנו שיגיע עוד באותו יום ולא רק שלא הגיע,גם הטיח בנו צעקות בטלפון,ניתוקים,סינונים ויחס מזלזל. מרח אותנו עד 2 בלילה מחכים למכונת כביסה ולבסוף הגיע רק יום למחרת!!!!!
לאחר מכן הגיע השלב של הטכנאי, זמן המתנה ארוך ומייגע,בשירות ניתן רק להשאיר מספר טלפון ולקוות שיחזרו אליך אך לשוא. לבסוף קובעים לך טכנאי לעוד יומיים וגם אז הוא כמובן לא מגיע אחרי אמירות שקריות שהוא התקשר ולא היה מענה, ושוב,פניה לשירות לקוחות השארת מספר טלפון-לא חוזרים כל היום אלא רק 10 דקות לפני סגירת המוקד ענו לנו לטלפון יזום מצידנו שבסופו השאירו אותנו ל"המתנה" מזוייפת בתקווה שננתק וסגרו את המשרד.

העסקה מבוטלת ושלא נדע עוד צער.
תגובת החנות:
תהילה היקרה
לא חושב שמגיע לי יחס כזה במיוחד אחרי מאמצים וסידור התקנה מהירה מחברת השירות
הלקוח הזמין מכונת כביסה בצהריים הובטח ללקוח אספקה מהירה של 24 שעות בפועל המכונה הגיע פחות מ24 שעות שאנחנו במרחק 100 ק"מ מהלקוח .הלקוח דרש שירות התקנה מחברת השירות באותו יום הם רצו להגיע רק לאחר שלושה ימים.
אנחנו התערבנו ועזרנו ללקוח לקבל שירות למחרת .
בקיצור הלקוח קנה מכונה ותוך 48 שעות אספקה והתקנה .המכונה אצל הלקוח הוא נהנה ממנה .
הלקוח דורש שנוציא לו פיצוי לא חושב שיש סיבה לתת פיצוי לכן רשם מה שרשם .
מוצר:
מכונת כביסה 60810
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא הצלחתי לקבל חשבונית לאחר הרכישה (???!!!)
גם לא אחרי שהתקשרתי המון פעמים, שלחתי סמסים, מייל וווטסאפ...
זאת במשך כשבועיים ממועד הרכישה...
היום נשברתי - מילאתי את חוות הדעת הזו
לא ברור לי מדוע לא ניתן לקבל חשבונית בבית עסק
:-(
תגובת החנות:
התיאור של צופית לוקה בחסר
המוצר יצא תוך 24 שעות יחד עם חשבונית .
צופית התקשרה והודיע שהיא לא מוצאת את החשבונית .
שלחנו לה לפי המאייל ששלה עם ההזמנה אך לא קיבלה מסתבר שהמאייל ששלחה לנו היה שגוי .
יחד עם זאת אני אישית ביום לידה של בני שלחתי לה בדואר והיא יודעת זאת קיבלה למחרת את החשבונית בדואר .
מוצר:
מכונת כביסה 60810
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות לצורך איסוף עצמי ולא רק רכשנו את הכיריים במחיר הכי נמוך באתר אלא גם קיבלנו בחינם שדרוג מאוד אטרקטיבי - רשת יצוקה.
תודה רבה לעופר!!!
מוצר:
כיריים כיריים זכוכית 5 להבות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכונה דרך האתר בידיעה שהמכונה תישלח בתוך חמישה ימים. המכונה הגיעה בלילה למחרת והטכנאי בבוקר שלאחר מכן. כלומר, מרגע ההזמנה עברו 48 שעות עד להפעלת המכונה- זו היתה הצלה של ממש לאחר שהמכונה הישנה שבקה חייים ללא התראה.כל הכבוד על השירות והיעילות!!
מוצר:
מכונת כביסה CWT10T24IL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Shmuel persuaded me that this model was preferable to my intended Electra EL6130 - 5 liters more
Delivery was within 4 hours
מוצר:
מקרר BC129
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שיחת הטלפון לעופר מנהל החנות בשעת אחה'צ בכדי שימליץ לנו על מכונת כביסה פתח עליון.הסברים ושיחת טלפון נינוחה בסבלנות יתרה.
התבצעה רכישה ופרטי האשראי נמסרו לו..והנה הבוקר הגיע המוביל שהעלה את המכונה והעמיד אותה במקומה בביתנו.
שירות מצויין..עמידה בהבטחות אז מה צריך יותר?!
מוצר:
מכונת כביסה פתח עליון 0862TDW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש כפי שהזהירו לפני - הם מפרסמים מוצר במחיר הטוב ביותר שלא קיים במלאי ( לדבריהם בטעות :-) ). רק על מנת שינסו למכור לך משהו אחר.
שיטת מצליח
מוצר:
מכונת כביסה CFL565K
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התכוונתי לרכוש מכונת כביסה WAE20165IL. הציעו לי מכונה אחרת WAE20166PL.
המכונה הגיעה בזמן, בעל החנות היה איתי בקשר ועל כך מגע להם כל התשבחות.
בנוסף, אני חייב לציין כי כל פניה שלי אליהם נענתה במהירות וללא התחמקות.
ספציפית לגבי המכונה, הבעיה היא שהתצוגה בפולנית וחוברת ההסברים שצורפה שייכת בכלל למכונה מדגם אחר לחלוטין. בעלי החנות הבטיחו שהיבואן יספק מדבקה בעברית אך זה עדיין (3 שבועות) לא קרה - וחבל.
מוצר:
מכונת כביסה 20166PL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין המוצר "מוצר פתיון"
לאחר ביצוע ההזמנה מתקשרים ומנסים לתת דגם אחר במחיר אחר
אין פלא כי זולים בדגם הנ"ל משמעותית
מסחר פסול
מוצר:
מקרר EL129
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.