דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (עין צורים)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ע.א מחסני אלקטרוניקה וחשמל בע''מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בyes-we-sell ?
3.22
ציון ממוצע
9
חוות דעת בשנה האחרונה
192
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
4
0
2
6 חודשים אחרונים
4
0
2
שנה אחרונה
5
0
4
כל הזמן
130
0
62
נמצאו 192 חוות דעת גולשים על yes-we-sell
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בבוקר התקשרתי להזמין תנור אפיה, בערב התנור כבר היה בבית.
שרות מעולה !!! פשוט מצויין. המוכר עופר, היה סבלני ואדיב, נתן שרות מעל ומעבר למרות ששגעתי לו את המח.
מאוד מרוצה - מומלץ מחום !
תודה רבה !
מוצר:
תנור אפיה BA 6262W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה אדיב, מהיר את הכירה קיבלנו תוך יומיים מההזמנה במשלוח עד הבית.
התקשרתי להזמין כירה קרמית של זקש והמוכר הציע לי בהפרש קטן מאוד דגם זהה אך חדיש וטוב יותר ועל כך אני מודה לו.
אני ממליצה גם על הכירה וגם על החנות.
כרגע הכירה חדשה אין לי חוות דעת בפרספקטיבה של זמן אבל נראה שהיא עושה את העבודה כראוי.
מוצר:
כריים קרמיות S220
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות ובקשתי תנור אפיה משולב עבור הבת שהיא אמא ל 4 קטנטנים. בחרתי אונליין תנור והמשלוח אכן הגיע לגדרה למחרת. הבת החליטה במקום שהתנור קטן מדי עבור 6 נפשות וביקשתי טלפונית שידרוג
טיפל בי המוכר עופר וללא כל בעיה אישר לי לבחור דגם אחר שסופק מיד למחרת.
אני חייבת לציין את שרות הלקוחות האדיב והאמין . מעולם לא ביקרתי בחנות וכל העסקה והאמון במכירה התבצע אונליין
חנות זו מהווה דוגמא לשרות לקוחות
בברכה ארי
מוצר:
תנור אפיה רוחב 60 6404W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו מעופר את הצעת המחיר המשתלמת ביותר, תוך כדי התחשבות בכל הצרכים שלנו - שכללו מספר מוצרים שונים וחלוקה למספר נקודות שונות. השירות היה נעים ומהיר והאספקה גם כן מעל ומעבר. זו פעם שנייה שאנחנו מזמינים ממנו ובשתי הפעמים לא אכזב. מומלץ.
אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א
מוצר:
מקררים ומיקרוגלים כל מיני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך זאפ ענה לי הבעלים עופר מייד. פשוט חוויה בחור אדיב מיקצועי..קיבלתי מחיר מעולה...ביצעתי הזמנה ב9 בבוקר ובשעה אחת בצהריים של אותו יום המוצר היה בדלת.זה המוצר החמישי שאני קונה משם השנה ..פשוט כיף ,ישר אמין אדיב.. והכי מהר שנתקלתי.הלואי שילמדו ממנו.מיקי ליבוביץ.
מוצר:
מכונת כביסה 852
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדיח כלים של בקו דרך האתר. הנציג באתר הבטיח לי שנוכל לקבל את המדיח לפני חג הסוכות (תוך 5 ימים). לא הגיע.
התקשרתי אליו, אמר שמתנצל ויגיע לפני חג שני.. - לא הגיע
הגיע אחרי החג השני של סוכות.

המוצר היה עם מים בצינורות, כתמי חלודה בדלת המדיח, רגלית שבורה ומדיף ריח רע מאד. - בקיצור ... משומש או משהו כזה.
המוכר כמובן מיד העביר את האחריות ליבואן ונתן לי את הטלפון שלהם שאני אתמודד איתם.
אצל היבואן כבר העניינים מתעכבים כי המוכר לא שלח את החשבונית (וגם לא העביר לי אותה, אלא אחרי שביקשתי מספר פעמים ואז שלח העתק במייל). עד כה, המדיח הארור, עדין תקוע אצלי בסלון. (חודש אחרי)
את המוכר, זה לא ממש מעניין כי הוא מפנה ליבואן
מוצר:
מדיח כלים 1403
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ההזמנה המקוונת יצר איתי קשר עופר, הבעלים, ובאדיבות ושכנוע רבים הציע לי להחליף את הדגם המיושן (לטענתו) שהזמנתי באחר דומה אך מפירמה אחרת שעל פי דבריו הייתה טובה באותה מידה. השתכנעתי. התנור שהגיע סבל מפגם בצבע. לטענת עופר החברה סרבה להחליף אותו. אני הייתי מוכנה לקבלו עם הפגם אך לדעתי הגיע לי לקבל מחיר כמו של מוצר מתצוגה. עופר הבטיח לי פיצוי. הסכמתי. כעבור מספר ימים החלו כפתורים להתפרק. כדי להפעיל את האחריות נדרשתי לשלם 120 ש"ח (תנור בן שבוע , זוכרים) עופר הבטיח שהפיצוי יגדל בהתאם. כעבור חודש וחצי מהקניה, ואי אילו תזכורות מצידי, הגיע אלי מגהץ!! ששוויו אולי 50 ש"ח. וגם הוא הגיע בקופסה פתוחה ומפורקת. כל כך חשובים להם הלקוחות שאפילו קופסא לא יכלו להשקיה. לסיכום אל תקנו אצלם ואל תקנו פריזמה. לא שווה את הכסף גם אם לא יקר.
תגובת החנות:
הלקוח יצר קשר עם החנות והתעניין בתנור משולב , לאחר הסבר מקצועי ואדיב על כל תנור יתרונות וחסרונות
הלקוח בחר תנור דגם 6040 של חברה ידועה ומוכרת .
לאחר יומיים הלקוח קיבל את התנור למרות שההיתחבויות הייתה שבוע .
לטענת הלקוח לאחר שפתח את התנור טען שיש מכה בחלק האחורי . נשלח לי תמונה של המכה
ונתתי ללקוח להחליט או להחליף או לקבל פיצוי המכה היתה חיצונית ובחלק האחורי .
הלקוח החליט שישאר עם התנור ששוב שאלתי אותו אם הוא רוצה להחליף .
נשלח ללקוח פיצוי הולם מגהץ אדים מקצועי ששווה 300 שח אני אישית שלחתי בדואר ישראל את המגהץ יכול להיות שהאריזה קופסא מקרטון נפגעה אבל המוצר הגיע בשלמותו .
לגבי הפעלת התנור זה לא משנה איזה תנור הלקוח רוכש מומלץ להזמין טכנאי גז שיבדוק את כל מערכת הגז בתנור חדש וזה בעלות של 120 שח לחברת השירות .
לגבי הכפתור שיצא ללקוח ביררתי עם טכנאי לפי מה שהבנתי שיש קפיץ בכל כפתור שמנקים צריכים להחזיר אותו למקומו וזה עובד אז מה עוד אפשר לעשות בשביל הלקוח שיהיה מרוצה.....
מוצר:
תנור אפיה משולב כיריים OE-6040
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
. הזמנתי מכונת כביסה ביום 22 לאוגוסט כי הישנה התקלקלה. כידוע מכונת כביסה (במיוחד עם ילדים בבית) אינה מותרות אלא מוצר בסיסי. רק לאחר 8 ימים טרחו להתקשר אלי וליידע אותי כי אין מכונה במלאי (וכמובן ניסיון לUPSALE למכונה אחרת). בזמן הזה יכולתי כבר להזמין ולקבל מכונה אחרת. השערורייה הגדולה יותר היא כי הם ממשיכים להציע את המכונה באתר כשהיא כביכול הנה במלאי.
מוצר:
מכונת כביסה wae20362
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמא שלי רצתה לרכוש תנור לפני כחודשיים. לצערי עקב חוזר זמן לא היה לי זמן לכתוב. היא רצתה סוג שפציפי של תנור, ועופר אמר לה שלא כדאי ושיש לו תנור יותר זול של חברת פריזמה. אמא שלי שאלה למידות אמר לה את המידות. ההזמנה בוצעה ביום חמישי עופר אמר לה שהתנור יגיע ביום שלישי בשבוע שאחרי. יום שלישי הגיע ואף אחד לא יצר איתנו קשר. התנור הגיע באיחור, ולא רק זה, גם אמא שלי ביקשה את כתב האחריות מעופר והוא הבטיח שישלח לה, אבל הפלא ופלא עברו חודשיים ואין את האחריות.
לא רק זאת, שאמא שלי לא אהבה את התנור, אין בו טורבו כמו שהיא רצתה, שלא לדבר שהוא היה קטן ולא נוח לשימוש.
מאוד מאכזב. הוא היה נשמע כמו איש מאוד נחמד בטלפון וזאת במיוחד לאחר שקראתי המון תגובות טובות עליו. אכן הוא זול, אבל משלמים אחר ביוקר, אמא שלי נאלצה למסור את התנור ולחזור להשתמש בתנור הישן שלה. לא רק זאת שעכשיו אין מי שיחבר לנו את התנור לגז ואין מענה בחנות.
מוצר:
תנור 5403
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי בסוף שבוע בתקופה עמוסה (סוף יולי) והמזגנים היו מותקנים כבר ביום שני !
עופר המוכר אף שידרג לי את אחד המזגנים במחיר מצויין מאחר ולא היה במלאי 2 מאותו הדגם, וליאור המתקין שהוא שלח להתקנת המזגן היה מקצועי ועל הכיפאק.
מוצר:
מזגן A15
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך האתר, המחיר היה הטוב ביותר מבין כל הבירורים בסביבהוהמענה של אנשי החנות היה נעים מאוד. התנור הגיע ביום ההזמנה כבר אחה"צ. כעת לא נותר אלא לקוות שאכן התנור יעבוד על פי הציפיות :) ממליצה על החנות.
מוצר:
תנור אפייה משולב 755323
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה כפולה, מתייחסת לשתי רכישות תוך שלושה חודשים!

באפריל השנה "הלכה" מכונת-הכביסה הישנה (טיימר אנלוגי, 10 שנים על הכביש) ואחרי יומיים שלושה (באמת לא נורא) הגיעה החדשה (טיימר דיגיטלי, אבל בלי יציאה לאינטרנט).

כעת ביולי "הלך" בעקבותיה גם המקרר, דווקא בבוקר יום שישי עם 30 מעלות בצל. ב-09.35 הזמנתי חדש, אמרו שיש במחסן, שאלו אם אפשר להביא עוד היום, ולפני 12.00 כבר היה מחובר אצלי (ברחובות ) לחשמל, מוכן לעשות את השבת.
מוצר:
מקרר + מכונת כביסה 2 דלתות / פתח עליון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזדקקתי בדחיפות במקפיא לעסק דרך זאפ הגעתי לאת yas we sell
הזמנית בערב בבוקר ב1100 בבוקר קבלתי אותו תודה על השרות
מוצר:
מקפיא קטן 3מגירות ML134
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר מסוג BLR390 בתאריך 04/06/13 מחנות yes-we-sell מחנות בעין צורים לאחר שעשיתי סקר בזאפ וחיפשתי מקרר עם המלצות שלא עושה רעש ושלא עושה יותר מדי שכבות קרח.
על המקרר הזה היו שתי המלצות טובות של אנשים שקנו אותו ולכן הזמנתי אותו.
מחיר המקרר שהזמנתי היה 1500 ש"ח.

יום לאחר ההזמנה התקשר אליי נציג החנות (עופר) ואמר לי שאין לו במלאי כי זה מקרר ישן והמליץ לי לקחת מקרר אחר שיש לו במלאי BLR370 .
הסברתי והדגשתי שוב ושוב באוזני עופר שחשוב לי מקרר שלא מרעיש ושלא עושה שכבות קרח במקפיא והוא הבטיח לי שיש לו מקרר כזה במשרד שלא מרעיש.
לאחר שיחה של 40 דקות שבה אני חזרתי והדגשתי את הדברים החשובים לי ואחרי שהוא הדגיש אין שום בעיה ומקרר זה עונה על צרכיי הסכמתי לעסקה למרות שמקרר זה עולה 2000 ש"ח (500 יותר מהמקרר המקורי שרציתי)

כמה ימים לאחר מכן הגיע המקרר ולאחר שלוש שעות שצריך להמתין חיברתי אותו לחשמל ואז נחרדו אוזניי - המקרר מרעיש בצורה מוגזמת בכל פעם שנכנס לפעולה.
יש לי דירת שני חדרים עם קירות בטון בין החדרים ובכל מקום שאני נמצא בבית בכל שעות היום והלילה אני שומע את המקרר.(מוגזם לא?!)
התקשרתי לעופר והסברתי את הבעיה , עופר טען שכל מקרר עושה רעש ואולי אני רגיש לרעש.
הסברתי לעופר שכבר היו לי כמה מקררים בחיים אבל אף אחד מהם לא עשה רעש כמו זה, יש לי מקרר בעבודה,היה לי עד לפני שבוע בבית,יש להורים שלי מקרר ולאחיום ואחיות שלי ולחברים ולסבא וסבתא שלי ובמלא מקומות אחרים שאני נמצא בהם כל הזמן ובחיים לא נתקלתי במקרר שעושה רעש כזה מציק.(אולי המקררים הגדולים במכולת עושים כזה רעש או המזגנים הישנים של פעם)
הוא המשיך לטעון שוב ושוב שיש לי רגישות לרעש ושכל המקררים עושים רעש ואף שכל המקררים מהדגמים האלו של היצרן הזה ושל כל היצרנים האחרים מיוצרים באותו מפעל ואלו אותם מקררים בדיוק ורק שמים להם מדבקות אחרות ומחירים אחרים בהתאם למותג.(הידעתם?!)
לאחר עשר דקות של שיחה עופר אמר שאין לו זמן לשיחה הזו ושיש לו דברים נוספים לעשות.(דבר שלא קרה בשיחת המכירה)

בסופו של דבר הופניתי לחברת ח.י שנותנת את האחריות – הם שלחו נציג עם מודד דציבלים שאמר שהמקרר באמת מרעיש מעבר לנורמלי והם החליפו את המקרר למקרר חדש מאותו דגם וברור שגם הוא עושה רעש.
למה לעזאזל אז מוכרים את הדגם הזה?
בשיחה נוספת לעופר הוא לא היה מוכן להחליף דגם וטען שהוא לא מתעסק איתי בניסוי ותהייה ,כשביקשתי לבטל את העסקה נאמר לי שאני צריך לספוג את ההובלה ודמי ביטול.

אני יכול להרחיב עוד אבל....נראה לי שהבנתם את המסר.
לא להתקרב לדגם הזה BLR390 ולא להתקרב לחנות הזו!!!
אולי יש להם גם מוצרים טובים אבל השרות גרוע ומתחת לכל ביקורת .וחבל מאוד.
שרות טוב לא בא לידי ביטוי רק שהמוצר טוב , אלא במיוחד כשהוא גרוע או שעולות איתו בעיות ואתה צריך "כתובת".
למוצרים שיוצאים מהחנות הזו אין כתובת במקרה של בעיה.
שלא תגידו שלא ידעתם!
שתפו!
תגובת החנות:
ראשית ארצה לציין בין כל קוראי חוות הדעת, הלקוח הזמין מקרר של חברת בלרס (שירות ח.י)
הלקוח אכן ציין בפנינו כי חשוב לו שהמקרר לא ירעיש ושיהיה NO FROSOT.
לבסוף הלקוח החליט (בעצמו) לקנות מקרר בלרס דגם 390 אחד הדגמים המובילים של חברת ח.י
חברת ח.י אחראית באופן ישיר למקרר ונותנת השירות עליו בכל פנייה של לקוח.
לגביי רעש - נתחיל בכך שהלקוח לא ציין בתחילה שהוא גר בדירת סטודיו קטנה ושהוא ישן צמוד למקרר,
רעש הינו דבר יחסי . מיותר לציין שלא קיים מקרר בעולם שכאשר המנוע נכנס לפעולה אין סוג של רעש כלשהוא ולבטח לבטח כאשר ישנים לייד המקרר. הלקוח פנה אלינו והסברנו לו כחנות אין יותר מדיי מה לעשות וכי החלפה או פיתרון של הדבר חייבת להיות ע''פ סדר ונוהל מסוים שחייב להגיע ללקוח איש שרות של חברת השירות של המקרר (ח.י) ולתת דו''ח ולבדוק את המצב . לאחר שיחה טלפונית ארוכה הודענו ללקוח איציק שהוא חייב להתקשר לח.י וכך הוא עשה ואכן לאחר כמה שעות כבר הגיע נציג ח.י אל הלקוח ובדק את המקרר.
במקרר נקבע כי המקרר תקין למרות זאת לחצנו על החברה להחליף את המקרר והמקרר הוחלף מיידית!!
כשבדרך כלל החלפה כזאת לוקחת כ-14 ימים.
אז המקרר הוחלף, והלקוח שוב התקשר והודיע שהמקרר לא שקט לו. מבדיקה שנעשתה מול ח.י הוסבר לנו כי הלקוח יושן ליד המקרר אז מה אפשר לעשות?
אז נכון הלקוח בחר לרשום תגובה שלילית באתר שלנו ופגע מאד בשמנו הטוב וגם בחברת ח.י. בעלת המקרר של בלרס. אבל חייבת להיות קצת הבנה לא? אני לא בא להכנס למצבו של הלקוח ולמה הוא ישן ליד המקרר וכדומה אבל ההיגיון הפשוט, כשישנים לייד המקרר אין סיכוי בעולם שהוא לא ישמע קצת רעש בטח בלילה כשיש שקט לחלוטין אז מה אנחנו כחברה יכולים לעשות עוד? נתנו ללקוח את המירב השרות .
כנהוג בכל חנויות המכר המכבדות את עצמן (ניתן לראות גם בכל האתרים את התקנונים) ישנה תקנון של ביטול עסקה . נאמר ללקוח שהוא ישא בדמי ביטול 5% .
אז חברים וקוראים יקרים בואו נהיה רגע הגיוניים וגם הגונים, הלקוח קיבל את הטיפול הטוב ביותר מאנשי המכר והשירות (עופר ושמואל) אך לפעמים מה לעשות אי אפשר לרצות ב100% כל אחד בטח לבטח אנשים שישנים ליד המקרר ומצפים לשקט מופתי.
מקווה שהצלחנו להעביר לכם את הצד שלנו בהערה הזאת של הלקוח שבגדול שורה תחתונה פגע באתרנו.
למרות כך נמשיך לתת את השירות האמין והטוב ביותר אליו אנו רגילים
בתודה .
YES WE SELL
מוצר:
מקרר BLR370
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני חייב לציין שהחברה האלה עשו עבודה נפלאה סיפקו לי את המקרר ביום הרכישה,היו אדיבים לגבי כל שאלה והכי חשוב גם הכי זולים שמצאתי.
ממליץ בחום.
מוצר:
מקרר משרדי EL 129
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה הייתה פשוט מעולה!!! שירות יוצא דופן אדיב, אמין, ומהיר..אני רוצה לציין שכמובן אני מרוצה מהמוצר לאחר שלושה חודשיים שאני משתמשת בו.
אין ספק שאת המוצרים הבאים שלי אקנה רק שם! מומלץ בחום!!!
מוצר:
כיריים 586 להבות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו שני מזגנים לחדרים בשיחת טלפון רק אתמול, היום קיבלנו אותם, קיבלנו שירות אדיב וטוב, אספקה מיידית, החברה אמינה והבחור ששירת אותנו, עופר, הוא אחלה של בחור ולפי הסקר שערכנו, החברה היא הכי זולה בארץ. אשמח להמליץ עליהם לכל אחד, לא תתאכזבו.
מוצר:
מזגן A12
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגכעתי לחנות דרףך ZAP. בערב הזמנתי מייבש כביסה - זמן אספקה 13 יום. למחרת, התקשר אליי נציג החנות: "איך הגעת לדגם הזה? זמן אספקה יהיה קצת ארוך - חודש! אולי תיקח משהו אחר?". נראה לי שהשיטה שלהם זה להציע באתר מחיר נמוך, ולנסות לשכנע את הלקוח לקנות מוצר אחר.
לאחר פרסום הביקורת, התקשר אלי מנהל החנות, התנצל, הציע בכל זאת לספק את המוצר שבחרתי (כבר לא היה רלוונטי), מעשה זה מבטא רצון טוב, כך שאולי אחרים יזכו לשירות טוב יותר.
תגובת החנות:
שמי עופר ואני מנהל את האתר כ-10 שנים .
הלקוח פנה לאתרנו ושוחח עם שמואל נציג המכירות
לאחר הבנת צרכי הלקוח הציע לו דגם חדיש יותר באותו מחיר הלקוח לא היה מעונין לשמוע וניתק
אני חזרתי ללקוח למחרת והודעתי לו שאין בעיה שמה שהזמין יקבל במסגרת ימי ההיתחיבות ,הלקוח סירב .
האתר שלנו מציג מספר רב של מוצרים אנחנו עומדים בהתחיבות האספקה ובדרך כלל מספקים פחות מ48 שעות .
מוצר:
מייבש כביסה ELV880
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות יצרה עימי קשר לאחר יומיים מההזמנה,ושאלו אם הקנייה דחופה לי לרגע זה, מפני שאין לו את הכיריים במלאי, ואם אני מעוניין חילופי באותו מחיר וסוג יותר טוב.
קיבלתי שירות מהיר ביותר,עופר שירת אותי ןשלח לי את המוצר במהירות.
אני יצאתי מאד מרוצה מהשירות לקוחות והתרשמתי בכללי.
מוצר:
כיריים king 2012
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמי אלכס ואני ממושב נהורה.
ניגשתי היום לחנות בכדי לקנות מקפיא לאחר שהתרשמתי מאתר האינטרנט. השרות שקיבלתי היה יוצא מן הכלל! אדיב ומקצועי.
המקפיא הגיע אלינו עוד היום, לאחר כמה שעות מההזמנה ואנו מרוצים מאוד. הן מהמוצר והן מהשרות המצוין והמהיר.
ממליצים בחום רב לכל מי שמעוניין לרכוש מוצר מחנות זו.
תודה רבה!!
מוצר:
מקפיא שוכב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה מאוד אדיב. המוכר הסביר הבדל בין הדגמים שונים של מקררים ועזר לבחור דגם מתאים לצרכי סטודנט. ההספקה הייתה מיידית.
מוצר:
מקרר EL6129W
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.