לפני שבוע קניתי שואב אבק מדגם Xiaomi G20, שכתוב עליו בחשבונית מס ובמכתב אישור ההזמנה. אבל הם סיפקו דגם אחר, Xiaomi G20 Lite, ששמתי לב אליו מיד, בלי אפילו להתחיל להשתמש בו או לפתוח את הקופסה. בשיחת טלפון, בתגובה לבקשה להחליף אותו לדגם הנכון או להחזיר את הכסף ולקחת את המכשיר, הם עונים בתשובות מגוחכות כמו "זה כמעט אותו דבר" (ההבדל בין הדגמים האלה הוא 200-300 שקל בחנויות אחרות) או "הדגם שהוזמן אינו זמין אצל יבואנים רשמיים בישראל" (יש ב חנות אלקטרוני הכי גדול בישראל מהיבואן הרשמי). הם לא עונים בכלל לאימיילים, כבר שלחתי 3. אצור קשר עם אגודת הגנת הצרכן, בית המשפט לתביעות קטנות, חברת האשראי כדי לבטל את העסקה האלקטרונית.
תגובת החנות
היי לכולם,ללקוח סמיון יש מענה בכל פעם שהוא התקשר דיבר איתו נציג , בעת הקנייה הוסבר ללקוח על ההבדלים בין הדגמים ולבסוף הוא החליט לרכוש את הדגם G20 LITE של היבואן הרשמי המילטון בישראל , ללקוח הובהר ע''י נציגנו בשפה האנגלית בה הוא דובר את הדגם \ היבואן והמחיר ע''פ נהלי החברה - הכל קשורה , יכול להיות שהוא טעה והתבלבל ועכשיו מנסה להפיל את זה על העסק - לא צודק - לא עונה - לא יפה בכלל גם אם תשאלו אותי , ללקוח הוצע פתרון בגין חיוב המשלוח בחזרה על מנת למצוא פתרון לנושא = הלקוח מסרב לשלם משלוח חוזר ולסיים את הסאגה - ובוחר להשתלח בצורה לא מכבד