דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
פורטל לחומרה (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גולד טופ מחשבים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגולדטופ ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
175
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
125
5
45
נמצאו 175 חוות דעת גולשים על גולדטופ
תמונת משתמש
שם:
ilan
תאריך:
25/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע הזמנתי מסך חדש 21.5" MAG איך שפתחתי את האריזה הפנל מסביב למסך פגום ויש בטן למסגרת ורואים שפשוט המוצר פגום יש בליטה למסגרת וברגע שמסגרת אינה אוטמת כיאות של המסך זה יגרום בעתיד לנזקים מה גם שנראה על הפנים.
צלצלתי למוכר בחנות ואמרתי לו תשמע הבאת לי מסך פגום: להלן תשובתו:
אני לא אחראי תפנה למי שנתן אחריות עד היום אני מחכה שיבוא כבר מעל שבוע ששלמתי על המסך הפגום ולא הוחלף

אני שואל למה לא תחליף לחדש המוכר ענה לי שזה לא בעייה שלו... הבנתם זה לא בעייה שלו כלומר לקח ממני כסף מכר לי מסך פגום וזה לא בעייה שלו...אפ אתם פריירים תמשיכו לקנות בחנות גולדטופ.
תגובת החנות:
אכן הלקוח רכש מסך מאג מדגם L22A אשר מגיע עם שלוש שנות אחריות ושרות באתר הלקוח
הלקוח התלונן שקיבל מסך פגום, נאמר ללקוח לפנות ישירות לשרות רטפון
נותני האחריות על המוצר שיגיעו אליו לביתו ויחליפו לו את המוצר בחדש !!!

מתברר שהלקוח לא אהב את התשובה מכאן לפריירים הדרך מאוד ארוכה
כל הרוכש בגולד טופ מחשבים נהנה משרות ויחס אישי יוצא דופן בתחום המחשבים
יש לנו וותק ומוניטין של 18 שנים בתחום

לסיכום הלקוח קיבל שרות ואספקה מעבר למצופה

מוצר:
מסך מחשב של " 21.5 L22A
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
05/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה אדירה צוות גודלטופ אדיבים ומקצועים שירות לקוחות טלפוני פשוט מדהים הפריט הגיע תוך 7 ימי עסקים בדואר רשום בדיוק בזמן המשלוח שגודלטופ מחשבים התחייבו תמיד ארכוש רק מגולדטופ מחשבים
מוצר:
מאוורר ופתרון קירור Zalman ZM-F3 120mm Fan
תמונת משתמש
שם:
לא-לפרסום
תאריך:
14/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך קניה חלק, רק שהמוצרים מעולם לא הגיעו. כשהתקשרתי לאחר 5 ימים (זמן האספקה), התברר שיקחו כחמישה ימים נוספים. כששאלתי אם לא ניתן לזרז על מנת לעמוד בהתחייבות הכתובה של החנות, בעל הבית צווח בטלפון שהוא לא מוכן למכור ושהוא מבטל את ההזמנה. אז עכשיו עלי לבצע הזמנה מחדש בחנות אחרת. אם חשוב לך לקבל במועד את המוצרים שאת/ה מזמינ/ה, ממש כדאי לחפש מקום אחר לקנות בו מלכתחילה.
מוצר:
מספר מוצרים 3115, 105
תמונת משתמש
שם:
Shay
תאריך:
27/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הרכישה הייתה נהדרת ומהירה, המוצר עצמו פנטסטי, אולם לאחר חצי שנה הוא התקלקל (יציאת האודיו הפסיקה לעבוד).
יניב לקח ממני את המכשיר, ונסע מיד ליבואן. לקח יום עסקים אחד בלבד עד שהגיע לחנות מוצר חדש עבורי. שירות לקוחות מעולה, ואווירה נעימה.
מוצר:
תחנת עגינה USB3 HZ-1
תמונת משתמש
שם:
sigalov.
תאריך:
15/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות 3 מוצרים: מארז חיצוני לדיסק, צורב פנימי, ואוויר דחוס לניקוי.
לאחר שאספתי מהדואר את החבילה והגעתי הביתה, הבחנתי שחסר ספריי של האוויר הדחוס במארז.
התקשרתי לשירות הלקוחות, הסברתי את המצב. הבחורה מאוד התלהמה ואמרה שהיא אישית ארזה את החבילה ושיכול להיות שהקופסא הייתה פתוחה והוציאו את זה בדואר.
הקופסא הייתה ארוזה היטב (אני לא יודע אם פתחו וסגרו אותה בשבלב כלשהו, יכול להיות..).
מחיר של הספריי הוא 30.74 ש"ח, אין בכוונתי להתכווח על סכום שזכה.
אני לא יודע מה קרה למוצר, אבל אני יודע שהוא היה לי חסר במארז ושילמתי עליו כסף.
הייתי מצפה מבעל עסק שקודם כל ישלח לי חדש או יזכה ואח"כ יעשה את החקירה לאן הוא נעלם, במקום הפתרון שקבלתי: "תלך לדואר שלך ותבדוק מה קורה".

אני לא רואה איך זה משתלם לעסק להנתנהג ולהתלהם ככה כלפי הלקוחות לשהם ובטח עבור סכום שכזה, מה שבטוח שאני לא אזמין יותר מגולדטופ מחשבים.
תגובת החנות:
בתאריך 7/1/15 - קיבלתי הזמנה באתר גולדטופ מחשבים שמספרה - 1500837 ל-3 פרטים
הכנתי את ההזמנה ובה 3 פריטים - מארז חיצוני לדיסק קשיח, אוויר דחוס, צורב DVD למשלוח בדואר רשום מבוטח שמספרו - rr160124760il - הזמנה זו נשלחה ללקוח בתאריך 11/1/15 כשהיא ארוזה בתוך קרטון עם סרטי הדבקה של גולדטופ על כל הקופסא.
בשבוע שעבר קיבלתי טלפון מאולג שטוען כי קיבל את החבילה ארוזה וסגורה והיה חסר לו האוויר הדחוס
שאלתי אותו מס. פעמים האם החבילה היתה פתוחה - שאם כן אני אגיש תביעה נגד דואר ישראל.
הוא חזר וטען כי החבילה היתה סגורה היטב וכי חסר לו פריט - אוויר דחוס.
אמרתי שלא יכול להיות כי אני ריקי גולן ביצעתי את ההזמנה, ארזתי את החבילה ובה שלושת הפריטים
וגם הלכתי אישית לדואר לשלוח אותה.
אולג אמר לי או קיי אתם עוד תשמעו ממני ובאמת שמענו דרך התלונה באתר זאפ כמובן.


מוצר:
אוויר דחוס 400 מ"ל
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בין החנויות הבודדות שהיה להן את המוצר במלאי במחיר הוגן. שירות אדיב ומקצועי. משלוח סופר מהיר! המוצר הגיע יום אחרי.
מרוצה מאוד!
מוצר:
רמקולים למחשב X23
תמונת משתמש
שם:
Carmit
תאריך:
23/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ןהדרכה עזרה מצויינת בבחירת מוצר מתאים לצרכים מוצר פיגוזי תודה תודה
מהירות ההזמנה הזמנתי ויום למחרת זה היה בחנות חנות טובה ואיכותית
מוצר:
מחשב נייח HP PAVILION B310E
תמונת משתמש
שם:
mister
תאריך:
13/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הרכישה הטלפונית המסך הגיע שבור , לאחר דין ודברים עם החברה
הם החליפו את המסך , כעבור כשנה בלבד המסך החל להיפרם (!!) מצידו הימני ,
כאשר פניתי אל החברה ענתה נציגה (שגם טענה שהיא הבעלים והמנהלת..) ודיברה בגסות
תוך חזרה על האמירות "אין מה לעשות תקנה חדש" ..
מותר לא לתת שירות אחרי תקופת האחריות (למרות שכך בטח לא יחזרו אליכם לקוחות ),אבל לדבר בטון כזה ולנתק ללקוח בפנים כמה פעמים בטח לא מקובל ומכוער ..
אנא הימענו (למענכם) מרכישה בחנות זו , פשוט בושה וחרפה על היחס וההתנהגות .
אגב קולנוע ביתי הוא תחביב רב שנים ופרימת מסך זהו משהו שאמור להיות נדיר - זו אינה בעיה שאמורה לקרות ! אז הישמרו גם מאיכות המוצרים !!
מוצר:
מסך הקרנה w6384
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
29/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה .עמדו בזמן האספקה...נציגת השירות ריקי נחמדה וגם יניב...למרות שאני הייתי מוסיף ואומר שהם צריכים להיות גמישים יותר אם הלוקחות בהקשר לשירות שהם נותנים.
המוצר עובד באופן תקין.


מוצר:
אלפסק TS1000B
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
27/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הכרטיס בטלפון, איסוף עצמי. לא בדקתי בזמן האיסוף אם הכרטיס שבתוך הקופסה הוא אכן אותו כרטיס שמופיע על האריזה ובחשבונית.
אחרי שהתקנתי את הכרטיס התברר שהוא לא עובד ושהמאוורר שעל גוף הקירור תקוע ולא מסתובב. בבחינה מקרוב התברר ש:
א.שהכרטיס הוא לא דגם G-Force 8400GS 512MB, שהזמנתי ושילמתי עליו,
אלא דגם נחות - FX5500 AGP-8X 256MB
ב. שהכרטיס שקיבלתי הוא כרטיס משומש, שרואים עליו בבירור סימנים של ניסיונות לנקות את האבק.

התקשרתי לנציג השירות – יניב גולן – שאמר שקורה שיש כרטיס תקול. ביקש שאשלח את הכרטיס חזרה והוא ישלח לי כרטיס אחר, אבל אין לו את הדגם שהזמנתי, יש לו כרטיס דומה שעולה 216 ₪ ושעלי לשלם שוב עבור המשלוח, ובסך הכל 235 ₪ (במקום 200 ₪ שהיה אמור לעלות הכרטיס שהזמנתי במקור), וסירב לשלוח את הכרטיס החדש על חשבונו, למרות שהסברתי לו שהכרטיס שקיבלתי – ונסעתי לאסוף – היה מלכתחילה משומש ולא תקין (יש צילומים).

אחרי כשבוע הגיע הכרטיס החדש, והפעם אכן היה חדש,אך התברר שהטענה שזהו כרטיס טוב יותר מהכרטיס המקורי שהזמנתי ולכן גם יקר יותר, היתה לא נכונה בעליל. התגלה שלכרטיס החדש אין מאוורר על גוף הקירור בנוסף, הכרטיס החדש וה"טוב יותר" הוא לא 512MB DDR, אלא רק 256MB DDR, שאמור להיות זול יותר.

לחבילה בה שלחתי את הכרטיס התקול הוספתי מכתב בו דרשתי החזר יחסי, או לחילופין, מאוורר להתקנה על גוף הקירור. מיותר לציין, שלא קיבלתי תשובה או תגובה כלשהי.

שורה תחתונה – התנהלות המוכר איננה הגונה, בלשון המעטה.

המשך תגובה לאחר תגובת החנות שמופיעה למטה :
יניב מ"גולדטופ" משקר בתגובה שלו. א. הכרטיס לא תקין, החלפתי בינו לבין כרטיס אחר תקין ממחשב אחר - שלוש פעמים והכרטיס שלו לא עבד. והמאוורר לא מסתובב, את זה כן ניתן להוכיח. צלמתי בוידאו את ניסיונותיי לסובב אותו ורואים שהוא תקוע. אני יכול לשלוח לכם את הסרטון. הוא גם התעלם מזה שהכרטיס שקיבלתי שונה ונחות מהדגם הרשום בחשבונית. מאחר שהחלטתי בשלב זה שהמוכר לא ישר, צילמתי את הכרטיס התקול מקרוב מאוד ורואים את שם הדגם ששונה מהחשבונית.
תגובת החנות:
הלקוח פנה אלנו טלפונית והזמין כרטיס מסך מתקן ישן AGP
אמרתי ללקוח שיש לי במלאי כרטיס משומש ועלותו 200 ש"ח פחות ממחיר עלות
אכן הלקוח הסכים והגיע לחנות לאסוף

יום למחרת פנה אלנו הלקוח בטענה שהכרטיס תקול
נאמר ללקוח שאנו נזמין בעבורו כרטיס מסך חדש ושיגיע לחנות להחליף מוצר
הלקוח הזמין וקיבל כרטיס מסך מסוג Sparkle GeForce FX5500 256MB 128Bit AGPx8

אגב הכרטיס הקודם נבדק במעבדה ונמצא תקין לחלוטין

לסיכום הלקוח קיבל שרות מעולה ומוצר שהוזמן
מוצר:
כרטיס מסך N-VIDIA G-FORCE 8400GS 512MB DDR2 AGP
תמונת משתמש
שם:
Michal
תאריך:
20/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרכשתי את המוצר, התקשרתי לברר אם יש במלאי ונאמר לי שאין בעיה ושתוך יומיים שלושה יהיה אצלי המוצר.
קבעו איתי שליח להיום בצהריים, זה אחרי שהובטח לי שהיום אקבל את המוצר.
ביזבזתי את כל הצהריים עד לעכשיו שעה 19:00 ולא קיבלתי את המוצר.
התקשרתי לחברה, התנערו מכל אחריות ואמרו לי שעליי להתקשר לחברת שליחויות, מהצהריים אני בטלפונים לשאול איפוא השליח?! "שליח לא זמין", "נחזור אלייך", "מה את רוצה שנעשה", "לא יודע מה להגיד לך".
שירות על הפנים, אם הייתי יודעת מראש שזה היחס לא הייתי מתקרבל לחנות הזאת וגם לא ממליצה לאף אחד להתקרב לשירות כזה.
מחר אתקשר לבטל את ההזמנה - ביזבזתי שבוע בהמתנה, בגללם לא יהיה לי מתנה לתת לחג. פשוט בזיון של שירות !!!!!
תגובת החנות:
שלום רב, המוצר אכן היה אמור להיות מסופק ללקוחה תוך יומיים כפי שביקשה למרות ששילמה שליחות בגין 5 ימי אספקה - אנו עובדים עם חברת כץ שליחויות - התקשרו ללקוחה לאספקת החבילה תוך יומיים ליום רביעי 20/3/13 אלא שהיא לא היתה זמינה ולא היה איש בבית ולאחר בירור בחברת השליחויות נאמר לנו כי קבעו עם הלקוחה אספקה יום למחרת עד השעה 14:00 - 21/3/13 לפי בקשתה. זו לקוחה מרוצה שקנתה כבר מס. פעמים אצלינו. אינני מבינה על מה ולמה כל הטענות הללו - אני אישית דיברתי איתה אתמול לפני שהיא פנתה אליכם - חבל לי שהיא כועסת על לא מאומה משום שהיא אישית קבעה עם חברת השליחויות. לדעתי טענה אינה מוצדקת לחלוטין וחבל.
מוצר:
טאבלט 103
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
03/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר (מחשב מיני-PC של חברת Giada) לפני כחודש.
באתר של החנות צויין "משלוח חינם".
לאחר שביצעתי את ההזמנה יצרו עימי קשר מהחנות ואמרו לי שאין משלוח חינם ושעלי לשלם. העדפתי להגיע ולאסוף את המוצר עצמאית.

לאחר כחודש שהמחשב היה אצלי, ולאחר התקנת מע' הפעלה בתשלום + תוכנות יקרות + איחסון מידע יקר-ערך, ספק הכוח התקלקל והמחשב לא פעל יותר.

לקחתי את המחשב לחנות, ולאחר מספר ימים הם יצרו איתי קשר, הגעתי לאסוף את המחשב וראיתי כי סופק לי מחשב חדש לחלוטין מהיבואן - שזה נהדר חוץ מדבר אחד קטנטן - מה עם הכסף והזמן שהשקעתי בהתקנת מע' ההפעלה וכל התוכנות וכל המידע שהיה לי על המחשב? נעלם כלא היה.
מתסכל מאוד, לא היה ניתן לעשות דבר.

מדוע לא העבירו פשוט את הדיסק מהמחשב הישן לחדש? כששאלתי, בעל החנות ענה לי "אין אחריות על ה-DATA של הלקוח".

נהדר! פיקס! ממליץ בחום! NOT!
מוצר:
מחשב mini-PC Slim-N10
תמונת משתמש
שם:
ראובן
תאריך:
23/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות צורב blue Ray . במשבצת
"אני רוצה לקנות" רשמתי צורב blue ray .
ובין ההצעות שהופיעו הופיעה הצעה של גולדטופ ובמחיר סביר.צורב של חברת LG .
רכשתי את הצורב ושילמתי בכרטיס אשראי.
קיבלתי את המשלוח אחרי 12 יום, ואז כשקראתי את החוברת המצורפת התברר לי שזה צורב DVD שקורא גם Blue Ray ולא צורב
Blue Ray.
מיהרתי לחנות בראשון לציון (אני גר בתל אביב) וביקשתי להחזיר את המוצר כי זה לא המוצר שרציתי לקנות.
גולדטופ הודיעו לי שהם לא מחזירים את מלוא הסכום
ששילמתי אלא רק חלק ממנו. או לחלופין אם אתחייב לקנות ממוצרי החנות יזכו אותי במלוא סכום הקניה.
המוצר שרכשתי עלה 722 שקלים, הזיכוי שקיבלתי הוא 665 שקלים.
האם גולדטופ לא מחויבת לאמת בפרסום ולמסחר הגון.
האם לא חייבים היו לפרסם שזה צורב DVD ולא צורב Blue Ray .
האם גולדטופ לא חייבים להחזיר את מלוא הסכום ששילמתי?
מוצר:
צורב Blueray LG GGC-H20L
תמונת משתמש
שם:
כפיר
תאריך:
13/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מבחינתי הדבר החשוב ביותר הוא התחייבות למה שכותבים! באם התחייבו למשלוח תוך 14 ימי עסקים, לא מקובל עלי לקבל את החבילה באיחור ולו ביום אחד! אני הזמנתי את החבילה ב-26 ליולי, אנחנו היום ב-13 לאוגוסט והחבילה עדיין לא אצלי! אני צריך להתחיל לבדוק באתר ולראות שגולדטופ אכן העבירו את החבילה לדואר, אך החבילה (כך נאמר לי מהדואר) תגיע רק בשבוע הבא!!! פשוט חוצפה! אותי לא מעניין כמה זמן לוקח להעביר חבילה בדואר, גולדטופ לא התחייבו על 14 ימי עסקים להעברת החבילה לדואר, אלא להגעתה ליעד, אלי! אם לוקח כ"כ הרבה זמן להעביר חבילה (אגב, גולדטופ שלחו אותה לדואר רק ב-11 לאוגוסט, כך שהיה ניתן להניח כי החבילה לא תגיע בזמן!!) גולדטופ היו צריכים להעביר את החבילה הרבה לפני ולא לחכות לרגע האחרון! פשוט חוצפה! אגב, התקשרתי אליהם בתחילת החודש, כשבוע וחצי לאחר שביצעתי את ההדמנה, שם תחילה נאמר לי קצת בגסות "תבדוק באתר את הסטטוס לפני שאתה מתקשר", לאחר שבדקתי ונכחתי לדעת כי אין שום סטטוס עדיין, התקשרתי שוב, אז ענתה לי מישהי אחרת, נחמדה יותר (ולכן עוד קיבלו איזשהו ציון) ובררה עד ששמעתי מישהו ברקע אומר "יש עוד זמן, זה ישלח עוד שבוע". אני לא אזמין יותר מגולדטופ! אני עדיין לא יודע מה יהיה השירות אחרי שאקבל את המוצר ובאיזה מצב הוא יגיע, אך אני כבר יכול לומר שאם הם לא עמדו בהתחייבות הראשונית של אספקת המוצר בזמן, הם לא יעמדו באף התחייבות, כאשר מבחינתי התחייבות של אספקה בזמן היא אחת החשובות למען הרושם מחנות! אני לא אקנה שם גם אם יעלה חצי מחיר ממחיר בחנות אחרת, מוכרת וטובה. אני הייתי ממליץ לכולכם לא לקנות משם כלום! שילמדו לשרת ולעמוד בהתחייבויותיהם.
** אגב, באתר שלהם כתוב, "מרבית החבילות מגיעות ללקוחותינו במועד האספקה כמובטח , במידה וחלה תקלה כלשהי או עיכוב באספקה , אנו מתנצלים על כך מראש" - אז צר לי גולדטופ, התנצלויות מראש לא תורמות לי בכלום, מלבד הידיעה כי אתם מנסים לכסות אחר עצמכם מראש. חנות שמכבדת את עצמה, לא תעז לכתוב דבר שכזה משום שהיא יודעת כי אינה מאחרת באספקת מוצריה! אתם ככל הנראה רגילים לכך ולכן ההתנצלות מראש שלא תורמת בכלום!! תעמדו בהתחייבויות שלכם!
תגובת החנות:
הלקוח ביקש משלוח חינם עד 14 ימי עסקים וקיבל את המוצר ביום ה- 14 בדיוק כמו שהובטח לו .

מלל מדואר ישראל :

דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 11/08/2009 באמצעות יחידת הדואר דואר
פלוס רשל"צ אשר בראשון לציון
דבר הדואר האמור הגיע ליחידת הדואר המרכזית אשר בתל
אביב-יפו בתאריך 13/08/2009 ונוכח מידותיו ו/או משקלו
הועבר אל יחידת הדואר רמת החייל
לצורך מסירתו שם

מוצר:
שרת מדפסות אלחוטי WGPS606
תמונת משתמש
שם:
ELI32
תאריך:
12/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אל פסק SmartCompact1000VA G-ME
בתאריך 9-8-09 הגיע עם שליח תוך יומיים
שההיתחיבות היא עד 5 יום
ארוז לשביעות רצוני
מחירים נוחים
לא היה בעיות עד כה
מוצר:
אל פסק SmartCompact1000VA - G-ME
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
22/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בין החנויות הבודדות שהחזיקה את הזכרון המסוים (שדרוג למחשב נייד חדש לפי המלצת היצרן).
מחיר זול יחסית (כמעט כמו זכרון תואם) והכי זול מול המתחרים (המועטים), נתן לבחור תשלומים.
הקניה התבצעה במהירות ובקלות, נתן לבחור אפשרות משלוח בין דואר (חינם) לשאר אופציות (בתשלום).
מקבלים מס' רשום עם קישור לאתר הדואר לבדיקת מצב המשלוח.
פניה אליהם בדוא"ל נענתה כבר למחרת עם התייחסות עניינית.
מוצר:
כרטיס זכרון 2GB לנייד Lenovo KTL-TP667/2G
תמונת משתמש
שם:
איליה
תאריך:
21/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הרמקולים דרך האתר, הם הגיעו כעבור יום וחצי (!) מהמרכז לקריות, תמורה מעולה לדמי משלוח מהבחינה הזו, חיברתי אותם והם היו בסדר אבל כעבור כשעה הם נדמו והפסיקו לעבוד. שלחתי אותם בחזרה ודרשתי לקבל זיכוי מלא (בלי דמי ביטול בהתאם לתקנון), הנציגה אמרה לי שהרמקולים ייבדקו מול היבואן ובהתאם לבדיקה הם יחליטו. לבסוף אחרי שהם כבר רצו להחליף לי אותם ורק אחרי שהתעקשתי על זיכוי מלא הם התרצו אבל סה"כ השירות היה עניייני ואדיב. אני לא אהסס להזמין משם שוב בהזדמנות.
מוצר:
רמקולים SOLO-6C
תמונת משתמש
שם:
יגאל
תאריך:
20/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה אדירה, הזמנתי את המוצר ביום שלישי, והובטח לי שהמוצר יגיע אלי בדואר רשום עד 7 ימים, ביומיים הראשונים, הייתי יכול לעקוב אחרי המשלוח בדואר ישראל, אח לאחר מכן, קישרו אותי לאתר של משלוחים, כאשר היה מדובר רק בדואר.
המוצר הגיע ביום שני בצהריים, כמובן עם תיאום עם השליח בזמן הכי נוח לי.
המוצר הגיע בחבילת קרטון, בתוך החבילה הייתה הקופסה של המוצר, (RETAIL) המוצר פועל מצויין, ואני שמח שקניתי בGOLTOP, אני אשמח לקנות שם שוב.
מוצר:
הגה למחשב GM 3200
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
07/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מספר בעיות:
1. זמן משלוח - ההזמנה נעשתה ביום ראשון בלילה, והמוצר הגיע לדואר אצלי ביום שלישי בשבוע שלמחרת. אומנם החנות עמדה בהתחייבות ל"עד 7 ימי עסקים", אך אני רגיל שמוצר שאני מזמין מגיע עד 3 ימי עסקים מרגע ההזמנה.
2. המוצר הגיע באריזה לא מקורית, מסתבר שזהו מוצר OEM. אך יש לציין שדבר זה לא מצויין בתיאור המוצר.
3. כתוצאה מכך שהמוצר הוא OEM, האריזה למשלוח היתה ברמה ירודה מאוד. הספק הגיע בתוך אריזה של ספק אחר עם חתיכה של קרטון בתוך הקופסא שהיתה אמורה למנוע ממנוע לזוז. המותר לא היה ארוז כלל בפצפץ, והוא "רקד" בתוך בקופסא באופן מדאיג.
כשדברתי עם החנות הם אמרו שהמוצר היה 'אמור' להשלח ארוז בפצפץ.
עוד לא בדקתי אם המוצר תקין, אני מקווה לטוב.
תגובת החנות:
1. התחייבות לזמן אספקה עד 7 ימי עסקים ולכן לא רלונטי הרגל הלקוח .
2. האתר יעודכן לגבי אריזתו אך מאידך גיסא לא מצוין שהמוצר באריזת RETAIL .
3. כל מוצר נארז בקפידה כולל פצפץ ועזרים אחרים אשר מונעים את תזוזת המוצר .
מוצר:
ספק כוח ATX400-PNR 400W 120mm SATAx2 PFC
תמונת משתמש
שם:
Erez
תאריך:
05/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מוכרת לי בעבר, לטובה. שלחו מוצר כפי שתואר, תקין, ובתוך זמן סביר. גם המחיר סביר. כך נראה שירות הוגן ואמין.
מוצר:
בודק ספקי כוח
תמונת משתמש
שם:
רויטל
תאריך:
30/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קל מאוד לבצע את ההזמנה דרך אתר באינטרנט, המוצר הגיע בזמן, לא השתמשתי בשירות לקוחות של החברה, הייתי חוזרת לרכוש שוב דרך גולדטופ.
מוצר:
כרטיס לעריכת וידאו ST-Lab PCI FireWire Chipset NEC IEEE 1394 1394
תמונת משתמש
שם:
shlomis
תאריך:
29/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מהנה, המוצר שהזמנתי לא היה במלאי והתקשרו כדי למצוא לי מוצר אחר על אף שתחליף היה יותר זול.
מוצר:
שרת מדפסת PS-1216U
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
28/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות.
אתר עם מגוון מוצרים גדול, פירוט רב ומדוייק לגבי כל מוצר, שירות לקוחות אדיב.
מוצרים רבים נמצאים במלאי החנות כך שגם זמן האספקה קצר בדרך-כלל.
קניתי מהם מספר פעמים בשנים האחרונות ומעולם לא התאכזבתי.
ברוב המקרים לקחתי את המוצרים באיסוף עצמי, אך פעמיים הזמנתי משלוח והמוצרים הגיעו לפני הזמן שהוצהר באתר.
מוצר:
כרטיס מסך למחשב 3450
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
11/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר: החבילה הגיעה כעבור יומיים. שירות לקוחות טוב: הם התקשרו לאשר פרטים כפי שביקשתי בהערות להזמנה.

באופן כללי, חווית קניה טובה. לא מדהימה, אבל אני גם לא מחפש חוויה מדהימה. מספיק לי שהחנות תספק את הסחורה מהר, לפי התאור של הפריט ובמחיר סביר. בכל הקריטריונים האלה גולדטופ עומדים בצורה טובה מאוד.

אחזור לקנות בחנות שוב.
מוצר:
KVM KVM0205
תמונת משתמש
שם:
Ran
תאריך:
09/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני אמנע מלהזמין שוב מוצרים בחנות זאת כיוון שלטעמי הם נוהגים בחוסר הגינות. המחיר המפורסם כולל משלוח רלוונטי רק עבור מוצרים ששוקלים פחות מקילוגרם. דבר זה מצויין רק בסיום תהליך ההזמנה ואני לא ראיתי זאת. כמו כן קיימת אפשרות בטופס ההזמנה למשלוח ב-0 שקלים אך למעשה זו לא אפשרות...
העניין התברר רק לאחר שהם התקשרו לאמת את ההזמנה ואז כבר נדרשו ממני דמי ביטול (ביקשתי לבטל את ההזמנה).
רן
תגובת החנות:
בשיחה שביצעתי (אופיר – מנהל מכירות) עם הלקוח בוקר ההזמנה הבהרתי ללקוח את הנהלים בגולדטופ ונתתי לו את האפשרות לבטל את ההזמנה ,
להגיע לאסוף או להוסיף דמי שילוח ולקבל את החבילה לבית עם שליח .
הלקוח ביקש שליח עד הבית וכך ביצעתי את הזמנתו .
בצהרי היום יצר עימי קשר בנו של הלקוח וטען שאביו מבוגר מכדי לאשר את ההזמנה למרות שהוא חתום עליה , הבהרתי לו שאני מכבד מבוגר בן 80 כמו שאני מכבד ילד בן 12 ולאחר
שאושר לי ביצעתי את ההזמנה .
בשלב הזה ביקש בנו של הלקוח לבטל את ההזמנה , יש לציין שבשלב זה המוצר כבר היה ארוז
ומוכן לאיסוף מהחנות – ביטול העיסקה בשלב זה גורר דמי ביטול על פי החוק .

אנחנו בעד חוות דעת טובות כרעות אבל הלקוח במקרה הזה לא דובר אמת .

מוצר:
מדפסת משולבת mx300
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply