
נורא הזמנתי מספר פריטים בהזמנה נאמר משלוח רשום מאובטח לפי הכתובת שלי בפועל עבר חודש וחצי ללא שום הודעה אחרי שפניתי שלחו קישור היכן לבדוק ושם נאמר ששלחו לי הודעה וכבר עבר 14 יום והמשלוח חזר לא קבלתי מעולם הודעה אינני יודע מה לעשות

נורא הזמנתי מספר פריטים בהזמנה נאמר משלוח רשום מאובטח לפי הכתובת שלי בפועל עבר חודש וחצי ללא שום הודעה אחרי שפניתי שלחו קישור היכן לבדוק ושם נאמר ששלחו לי הודעה וכבר עבר 14 יום והמשלוח חזר לא קבלתי מעולם הודעה אינני יודע מה לעשות

שירות על הפנים לא מומלץ!! הזמנתי את המוצר שקיבלתי אותו רק אחרי חודש פתחתי את המוצר כדי להטעין אותו ומסתבר שהשקע טעינה שבור שלחתי להם הודעה בווצאפ כולל תמונות אחרי יומיים חזרו אלי במייל שהספק מבקש את המוצר בחזרה ואני צריך ללכת לדואר עם המוצר ולשלוח את זה אליהם ויחזירו לי את הכסף שלחתי להם שבמקום לשלוח אלי שליח עם מוצר חדיש ושייקחו את הישן שגם ככה לא עובד ואין שום מענה

הזמנתי לפני חודשיים מוצר בשווי 450 שקל ועד עכשיו לא הגיע. אין עם מי לדבר, אין שום מענה.

הזמנו אלבום קלפים לפוקימון. עלה 49₪ וכשהוא הגיע (אחרי כמעט חודש) התאכזבנו לראות שמדובר במחברת עלובה ופיצית שיותר מתאימה למחיר של 5₪.

שירות גרוע. אין עם מי לדבר. רק בהתכתבות. הייתה טעות להזמין כיוון שיכולתי להזמין ישירות מעליאקפרס, לשלם פחות - כ 105 ש"ח במקום 194ש"ח!)ולקבל את פריט מהר יותר. הפריט הגיע ללא הנחיות הרכבה, אבל אני מניח שזה אחריות הספק.

לא מומלץ בכלל!! הוזמנו 2 קולרים לחתולות לפני חודש ועדיין לא הגיע !! שירות לא טוב המחירים ככל הנראה נמוכים אך עדיין לא כמו מאתרי חו״ל כי ככל הנראה הם מזמנים מעלי אקספרס בזול ואז רק שולחים ללקוח פה בארץ עדיף כבר להזמין ישירות מאתר חוץ יגיע יותר מהר אלינו 🤷♀️

מדובר באתר שמוכר דברים מאלי אקספרס בהרבה יותר יקר , אני מחכה כבר מעל חודשים למשלוח שלא מגיע. קניתי כל מיני דברים לילדים קלפים של פוקימון שמוכרים בחמש שקל באלי אקספרס בחמישה שקלים אצלהם זה חמישים ואפילו אין איזה מחסן או מלאי בארץ שיש משלוח מהיר. מרגיש שעבדו עלי ובגדול מקווה למנוע את זה ללקוח הבא
ליאור שלום, אנחנו מבינים את התסכול מההמתנה הממושכת. חשוב לנו להבהיר כי המידע לגבי היותנו אתר שמתווך מוצרים מחו"ל מפורסם בשקיפות מלאה. העיכובים הנוכחיים נובעים ישירות מהמצב הביטחוני שמשפיע על כלל המשלוחים מחו"ל בתקופה זו. אנחנו רחוקים מניסיון להטעות, ומקווים שהמוצרים יגיעו אליך בהקדם. נשמח לעזור לך בפרטי בכל שאלה

השירות הכי גרוע שקיבלתי בארץ, ממתינה לביטול עסקה כבר כמעט חודשיים ואין עם מי לדבר.

הזמנתי ב 14/11/2025 אוזניות ומתאם אלחוטי. 56 שקלים. עד היום, לאחר 43 ימים קלנדרים, עד לא קיבלתי את המוצר. אין לחנות מספר טלפון ללקוחות. המספר טלפון בדפי זהב ובאתר של וויזה לא מחוברים או תקינים. אפשר להתכתב עם מכונה ב WHATSAPP או לשלוח mail בקשתי לבטל את ההזמנה וקיבלתי בתור תשובה שלא ניתן, שלחו לי חוזה שהם מחייבים את הלקוח לחתום עליו לביצוע הקנייה. גם הוסיפו שהם רק מתווך (לפי האתר הם חנות). בסיכום, קיבלו את הכסף ואת המוצר לא ראית מס הזמנה 300436 החנות ,גם לא שלחה חשבונית

מוצרים באיכות ירודה מאוד. קניתי שטיח בעלות של 250 ש״ח וקיבלתי שטיח בשווי 5 שקלים… שירות הלקוחות של החברה סירבו להחזיר את המוצר ולא התקבל החזר כספי
שלום רב, הלקוןחה רכשה מוצר שנרקם במיוחד עבורה. לאחר פנייה ליצרן הוא הסכים לקבל את המוצר חזרה ואף לשאת בעלות המשלוח חזרה אליו. אנו בנקסט-סטוק דוגלים בשירות ברמה הגבוה ביותר ותמיד נדאג לכך.

מוצר ומחיר מעולה, שירות מצויין ואתר נח וידידותי. ברור לי שכל מוצר שארצה בעתי לקנות אבדוק קודם כל באתר החברה

הזמנתי סט חלקים לשואב אבק של xiaomi. מחיר סביר, שרות מעולה. אני מאוד ממליץ על החנות הזאת

מוצר ומחיר מעולה, שירות מצוין ואתר נח וידידותי. ברור לי שכל מוצר שארצה בעתיד לקנות אבדוק קודם כל באתר החברה.

הזמנתי חגורה לכתפיים ליישור הגב. המוצר הגיע דיי מהר אבל לצערי היה קטן מדיי, פניתי לתמיכה דרך המייל ומיד שלחו מוצר חדש וגדול יותר בלי שהחזרתי ת מה שאצלי!!! שירות הכי טוב שנתקלתי בו.

הם פשוט מזמינים מאליאקספרס את המוצר, שאחרי זה אני צריך ללכת ולאסוף מנקודת איסוף שעבדת בשעות שלא נוחות לי, למרות שבזמן הרכישה יש צורך למלא את הכתובת למשלוח. לפי התקנון באתר שלהם הם גם לא אחראים לכלום, כי כל השאר זה בכלל צד ג' וכמובן שצריך לאשר את התקנון לפני הרכישה.. (כמובן שכולם גם קוראים את התקנונים האלה)