דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, סלולר וגאדג'טים (72 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
באג מולטיסיסטם בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבאג ?
3.62
ציון ממוצע
129
חוות דעת בשנה האחרונה
493
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
7
3 חודשים אחרונים
14
2
11
6 חודשים אחרונים
53
5
25
שנה אחרונה
82
5
42
כל הזמן
294
15
184
נמצאו 493 חוות דעת גולשים על באג
תמונת משתמש
שם:
ran.shin
תאריך:
02/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחשב היה זמין במהירות שיא. באתי לאסוף וקיבלתי שירות מצויין. היה טוב לראות את מאיר המוכר שהכרתי מחנות קודמת שעבד בה.
מוצר:
asus x513ea-ej3117w מחשב נייד vivobook 15
תמונת משתמש
שם:
Adam
תאריך:
30/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר בחנות היה מקצועי, אך נדרשתי להמציא ייפוי כוח כדי לאסוף את החבילה. הצטיידתי בתעודת זהות ובכרטיס אשראי כפי שנדרשתי, הבקשה לייפוי כוח באה בהפתעה. הייתי לחוץ בזמן, ואני כבד-שמיעה - לכן מאוד קשה לי להתמודד עם שירות לקוחות (מה שהתבקשתי לעשות). נא לדאוג ליידע את הלקוח לפניכן בדברים האלה. ואני שוב מציין שהמוכר בחנות היה מקצועי.
תגובת החנות:
אדם שלום
כאשר לקוח מבצע הזמנה עם אשראי שאינו שלו, במקרה שלך עם כרטיס חברה שאינו רשום על שמך, חייב אישור של בעל הכרטיס על מנת לאסוף את ההזמנה וזאת כדי למנוע הונאות גם מהצד שלנו וגם מצג הלקוח.
תודה על ההבנה.

בברכה
אייל, שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם
מוצר:
lenovo l15 מסך מחשב 15 6
תמונת משתמש
שם:
אריה
תאריך:
25/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מרוצה מהמהירות. מהשירות בחנות. מאופן השירות המקוון ומהזמנה הנוחה באתר האינטרנט. מאמין שאזמין שוב.
מוצר:
apple with remote and mic אוזניות earpods
תמונת משתמש
שם:
Ran
תאריך:
19/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע עם כתמים קטנים ולכלוכים על הפנים בעיקר, והצביעה בגוף לא מלאה ואיכותית. אני מאוכזב בתור אחד שאוסף פופים. מצפה להחזר כספי.
מוצר:
pop alien twins mib international
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
17/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה כזאת או לא הייתה לי, בחיים אני לא נכנס יותר לסניף של באג.
אני מבין שיש אנשים שקונים מכשיר והורסים אותו ביום ראשון, אם זה היה המקרה - לא הייתי כל כך מתוסכל.
רכשתי DJI Pocket 2, מהשניה הראשונה שהפעלתי הייתה תקלה עם הגימבל.
באג מסרבים לקבל את המוצר חזרה או לתת לי אחד חלופי, דורשים שאני אדבר עם היבואן ואממש את האחריות.
ממש הגיוני שאני אתחיל להתעסק עם אחריות, לעשות נסיעות למעבדה וכו׳ עם מכשיר שרק רכשתי.
תגובת החנות:
אלכס שלום
פנית אלינו וטענת כי יש מלבד התקלה עם הגימבל, תקלה עם הזום.
הוסבר לך כי עליך לפנות לתמיכה של ספקית השירות, חברת בנדא על מנת לקבל תמיכה וטיפול בהתאם לאחריות.
הם כמובן צריכים לאבחן את המוצר ובנוסף לראות כי אין נזק.
צר לי שאנך מקבל את ההנחיה.
על כל פנים אתה מוזמן לפנות אלינו במידה והדברים לא מסתדרים ונשמח לסייע במידת האפשר.
בברכה,
אייל, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
DJI Pocket 2
תמונת משתמש
שם:
srugoisaac
תאריך:
17/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קצר ולעניין הזמנתי מוצר במבצע ביום חמישי ביום שני זה היה מוכן בסניף לאיסוף שביקשתי
מוצר:
jbl boombox רמקול נייד
תמונת משתמש
שם:
Edward
תאריך:
14/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר רכישת אוזניות Sony WH-1000XM4 בעלות ~1100 ש"ח, ופתיחת הקופסה, גיליתי שאחת הכריות פגומה.
פניתי בחזרה לבאג כדי שיחליפו לי אותם אך הם לא הסכימו, ולמרות שלי חוק הגנת הצרכן הם מחוייבים להחזיר לי את כספי בחזרה תוך 14ה יום (עם הידיעה שלא נעשה אף שימוש במוצר) הם סרבו.
מה שהציעו שעליי (אני!) לפנות ליבואן ולטפל בזה ישירות מולם!
כשפניתי ליבואן הם נדהמו לשמוע זאת ואמרו שעל באג להחליף לי את המוצר ושהם יוצרים קשר עם הסוכן שלהם מול היבואן. אחרת, עלי לגשת לאחת מהמעבדות של היבואן (שבכלל נמצא בעיר אחרת) והם יחליפו לי את הכרית.

אני לא רואה שום סיבה להפעיל את האחריות בעמצי, כשקיבלתו את המוצר פגום מלכתחילה.
עשיתי טעות וקניתי מבאג...
תגובת החנות:
אדוארד שלום
בהמשך לפנייתך אלינו בתאריך 12/05/22 מיד העברנו את הפניה + התמונה ליבואנית המוצר וספקית השירות, חברת ישפאר, על מנת שיטפלו בהתאם לאחריות וכן אם צריך שיחליפו לך את המוצר לחדש.
מאחר וזה היה בחמישי, ביום ראשון בבוקר לאחר מעקב מול ישפאר, קיבלנו הודעה מאישר הקשר שלנו בישפאר שהוא מטפל בנושא.
למיטב הבנתי סגרו מולך את הפניה ומבצעים לך החלפה למוצר חדש, הלא כך ?

בברכה
אייל צוות שירות הלקוחות,
באג מולטיסיסטם.
מוצר:
Sony WH-1000XM4
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
29/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
yakir
תאריך:
27/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם jbl pulsa 4
המוצר הגיע פגום ומשומש. ולא היה אכפת להם והשאירו אותי עם המוצר הפגום....
לא ממליץ בכלל להתעסק איתם
תגובת החנות:
שלום רב
לאחר בדיקת הנושא הדברים אינם מדוייקים כלל, להלן תשובת מנהל הסניף:

בדקתי במצלמות. הלקוח רכש מוצר חדש וסגור.
לאחר השוואה בין מצלמות הסניף לבין התמונות שהלקוח שלח, נראה שהלקוח הסיר את מדבקות המחיר והדביק אותן במקום אחר באריזה.

בשורה התחתונה, נמכר מוצר חדש סגור ואטום.

בברכה,
אייל, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
JBL pulse 4
תמונת משתמש
שם:
misty0
תאריך:
24/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה בסדר גמור.
הטיפול לאחר הקניה היה מתחת לכל ביקורת כולל חוסר אדיבות מוחלט משירות לקוחות של היבואן הרישמי, באג
תגובת החנות:
שלום רב
בהמשך לפנייתך אלינו בתאריך 13/02, טענת שהמוצר שהזמנת (שואב אבק ROBORORK S7) צריך להגיע עם פילטר נוסף ומטלית שטיפה נוספת.
הוסבר לך כי זה לא נכון וגם לט ציינו זאת, הדגם הזלא לא מגיע עם מה התוספות שציינת.
ככל הנראה התבלבלת עם דגם אחר, הדגם S6 מגיע סמרטוט נוסף ופילטר נוסף.
אם יש לך שאלות נוספות ניתן לפנות אלינו ונשמח לסייע.

בברכה
אייל, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
שואב רובוטי ועמדת ריקון לרובורוק S7
תמונת משתמש
שם:
tali.tal
תאריך:
17/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ובכן, כפי שציינתי:
ברצוני לתת פירגון וביג לייק לבחור בשם מעוז, מחנות באג בקניון רחובות. הבנאדם גרם לי בשל אופיו הנעים, המסביר, הסבלני, לרכוש את שחשקה נפשי. ועוד הגדיל ועשה כשרכשתי אפילו עוד מוצר, והכל S7בזכות האופי הנעים, השירותי והסבלני שלו. כן יירבו וילמדו ממנו שירות מה הוא🥰
מוצר:
טאבלט S7
תמונת משתמש
שם:
קובי
תאריך:
14/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מיקרופון מעולה וקל לשימוש חובב
כולל את כל הפונקציות הבסיסיות
תאורה פנימית בקצב המוזיקה
תמורה למחיר שווה כל שקל
ממליץ בחום
מוצר:
apex apx-710bt מיקרופון
תמונת משתמש
שם:
מרק
תאריך:
07/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שקניתי לא היה תקין כי המסך כל הזמן מרצד, וזאת מרגע הדלקת המוצר.
רציתי להחזיר את המוצר אך מכייון שכבר שמתי אותו בטעינה זה נחשב לי שימוש ונתקלתי בסרוב.
מהשיחה עם באג הוצע לי הליך מייגע של נסיעה למעבדה בדיקה ותיקון, בזמן שאני פשוט רציתי להחזיר/להחליף את המוצר.
סרבו כי "ברגע ששמת בחשמל - לא ניתן להחליף לשדרג או להחזיר".
נכון שמבחינת החוק היבש מותר להם לא לקבל החזר.
אבל אני כאן מדרג את השרות והיחס שלהם ובגלל העובדה שזרקתי 1400 שח לפח בגלל אני ממליץ לא לקנות מהם, וגם לא לסמוך על תאור המוצר שהחנות מספקת.
אני לא רציתי עיסוק ארוך עם המעבדה והייתי מעוניין רק להפטר מהמוצר הפגום.
תגובת החנות:
מרק שלום
פנית אלינו לגבי המוצר בטענה כי המוצר לדעתך תקול כי הוא מהבהב.
הוסבר לך ע"י נציג תמיכה כי במעבר בין מסך למסך יש הבהוב, לא מדובר בתקלה שכן כך המוצר עובד בטכנולוגיה הזו, מדובר על קורא ספרים.
את אתה זקוק לתמיכה בתפעול המוצר נשמח לסייע לך.
תודה על ההבנה.

צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
inkpad color pocketbook
תמונת משתמש
שם:
גילי
תאריך:
03/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגדיל טווח WIFI באינטרנט, וביקשתי לאסוף אותו בסניף. אחרי יומיים המוצר היה בסניף, אספתי אותו, והוא עובד יפה.
מוצר:
tp-link tl-wr844n נתב אלחוטי 300n
תמונת משתמש
שם:
Sheeran
תאריך:
22/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כיסוי לאייפד אייר 2020 דרך באג, חיפשתי תחליף למג׳יק קיבורד ללימודים שלא יהווה לסתם תחליף זול יותר אבל יהיה גם תחליף לא פחות מצויין מהמג׳יק קיבורד.
ואז נתקלתי בכיסוי של לוג׳יטק , הקנייה דרך אתר באג הייתה פשוטה, בטוחה, נעניתי על כל השאלות ששאלתי וכבר יום למחרת הכיסוי הגיע לחנות שביקשתי שאליה יגיע המוצר לאיסוף.
אז תודה ענקית ותודה ענקית לסניף גראנד קניון בחיפה.
מוצר:
logitech ipad pro 11 folio touch (2020) עברית אנגלית כיסוי מקלדת
תמונת משתמש
שם:
myarielcohen
תאריך:
18/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר איפשר חוויה של קניה מהירה וברורה.
המוצר הגיע מהר עד הבית וללא תקלות. תודה.
מוצר:
wacom ctl-6100wlk-n לוח גרפי intuos medium bt
תמונת משתמש
שם:
omeriko9
תאריך:
15/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח מהיום להיום נהדר, גם ה-eBook שנרכש באותו המעמד מצויין ועובד כמצופה.

הדבר היחידי שלא אהבתי זה את איך שהגיע הנרתיק ל-eBook - הוא הגיע מאובק מאוד, מלא אבק, וניכר היה ששכב זמן רב על המדף לפני שנשלח אלי.
מכיוון שהמוצר היה מיועד למתנה זה יכל להיות מאוד לא נעים, למזלי שמתי לב לזה ברגע האחרון וניקיתי מה שיכלתי.
מוצר:
pocketbook touch lux 2-4-5 נרתיק לקורא ספרים
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
15/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום ראשון בערב וקיבלתי את המחשב למחרת אחה"צ. הגיעה גם המתנה שבחרתי בקניה מעל 799 ש"ח.
מוצר:
asus e203ma-fd100ts מחשב נייד laptop
תמונת משתמש
שם:
Никита
תאריך:
13/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר. מוכר היה נחמד ואכפתי. אבל הפוליטיקה של קבלת מוצר לא נוחה בכלל! צריך להביא גם תעודה מזהה וגם אשראי פיזי (שבימינו כבר אין בו צורך בגלל תשלום בטלפון) כדי לקבל את המוצר. ועוד דורשים צילום של הכל… אני מבין שרוצים כאן לשמור על בטיחות ומסירה ללקוח הנכון, אבל זה פשוט מוגזם. למה לא מספיק שיש לי את המייל עם מספר הזמנה ותעודה עם שם של המזמין? כל מקום אחר זה מספיק…
מוצר:
nothing ear (1) tws nothing
תמונת משתמש
שם:
טוני
תאריך:
09/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם היו בסדר גמור, הזמנתי את את המשחק לנינטנדו בשעה 09.00 ובשעה 18.00 כבר היה בדלת. רצינים ומבינים עיניין
מוצר:
nintendo switch odyssey super mario
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
08/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באג יצאתם גדולים אין מילים בפי להודות לכם על חווית הקניה אצלכם.
הלוואי ששאר העסקים והחנויות יוכלו להיעזר בכם על הרצון והתמדה במתן שירותי כפי שנתתם .
כה לחי
מוצר:
fisher price טלפון
תמונת משתמש
שם:
nworms
תאריך:
03/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאיסוף בסניף קרוב לבית, באותו היום זה היה מוכן ויכולתי לאסוף! מה יותר טוב מהז?!
מוצר:
audio- technica at-lp60xbt פטיפון
תמונת משתמש
שם:
natimashraki
תאריך:
30/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מסך מחשב, ביצעתי הזמנה בשעה 23:00, קיבלתי את המסך ביום המחרת בשעה 17:00. המוצר מעולה כפי שתואר.
מוצר:
mag f22y מסך מחשב 21 45
תמונת משתמש
שם:
aviv589
תאריך:
30/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי משחק בהזמנה מוקדמת שבועיים לפני תאריך ההשקה שלו. בתאריך ההשקה לא קיבלתי את המשחק מכיוון שהמתנה שאמורה להגיעה יחד איתו לא הגיע לסניף. כאשר יצרתי קשר עם השירות לקוחות טענו שאלו הנהלים של החנות, שתאריך ההשקה (שהיה רשום שעת הזמנת המוצר) אינו תאריך האספקה ועוד. יצא שאם לא הייתי רוכש את המשחק שבועיים לפני ובמקום הייתי קונה אותו ביום שיצא (כי הוא היה במלאי החנות) הייתי מקבל אותו באותו יום.
מסקנה: אם לקוח לא עושה מחקר על נהלי החברה לפני שהוא מבצע הזמנה דרך האתר (שלכאורה פשוטה לביצוע), הוא נתון לחסדי הנהלים של חברת באג.
לא אקנה שם שוב רק בעקבות חווית הקנייה שהשאירה לי טעם מר
תגובת החנות:
שלום רב
אכן מדובר בהזמנה מוקדמת.
המוצר ממתין לך לאיסוף בסניף וניתן להגיע ולקבל אותו.
תודה והמשך יום נפלא.
מוצר:
Pokemon Legends: Arceus
תמונת משתמש
שם:
אר
תאריך:
28/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באמצעות האתר כי לא יכולתי להגיע לסניף. שקיבלתי אותו ראיתי המוצר לא מתאים מבחינת הגודל ורציתי להחליף. התקשרתי לשירות לקוחות ואמרו שחייבים להגיע לסניף כדי להחליף. לא מאפשרים החלפה במשלוח. הבעיה היא שאין את הדגם הקטן יותר באף סניף קרוב, וככה אני תקוע עם מוצר לא מתאים.
תגובת החנות:
שלום רב
בהמשך לשיחותינו, אכן הוצע לך להגיע לאחד מהסניפים שלנו ולהחליף / להחזיר את המוצר אולם סירבת.
אנו לא מבצעים החלפות במשלוחים אלא רק הזמנות.
אתה מוזמן להחזיר את המוצר ולבצע הזמנה חדשה על מוצר אחר שתבחר או לחלופין לרכוש באחד הסניפים שלנו, לבחירתך.
תודה על ההבנה.

בברכה,
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
apple series 7 gps cellular 45mm שעון חכם
456789
10
11
12
13
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply