מפרסם ב-zap מאז 2004

‎באג‎ ‏(Bug)

מחשבים, סלולר וגאדג'טים (72 סניפים)

2.74 / 5 ממוצע מבוסס על 35 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: www.bug.co.il
בעלים: באג מולטיסיסטם בע"מ
נמצאו 653 חוות דעת גולשים על באג
samfunkyfish1
samfunkyfish1
24.06.2026
מוצר שנרכש: REOLINK CAMERA

בתאריך 25.5.2026 רכשתי בסניף באג רמת אביב שלוש מצלמות אבטחה של חברת Reolink, בהתאם להמלצת מנהל הסניף. אחת המצלמות, הפועלת באמצעות סוללה, הומלצה לי בטענה שניתן להטעינה בקלות באמצעות Power Bank, ועל בסיס מידע זה ביצעתי את הרכישה. לאחר הרכישה גיליתי שהמצלמה אינה נטענת בדרך זו. פניתי לסניף ונמסר לי כי מאחר שחלפו יותר מ-14 יום, עליי לפנות ליבואן. היבואן הבהיר כי אסור להטעין את המצלמה באמצעות סוללה חיצונית ויש להשתמש רק בספק כוח מתאים, בניגוד למידע שקיבלתי בעת המכירה. כשפניתי למנהל הסניף בנושא, נתקלתי ביחס לא מקצועי, והשיחה הסתיימה בניתוק הטלפון מצדו. בנוסף, אחת המצלמות שרכשתי כלל לא הצליחה להתחבר ועד היום אינה בשימוש, ללא מענה או פתרון מצד הסניף. לצערי, גיליתי גם כי מחירי המצלמות אצל היבואן נמוכים בכ-40% ממחירי באג. מעבר לפער המחירים, חוויית השירות שקיבלתי הייתה מאכזבת ביותר. חשוב לי לציין כי לאורך השנים הייתי לקוח קבוע של רשת באג, במיוחד בסניף דיזנגוף סנטר, שם תמיד זכיתי לשירות מקצועי, אדיב ומסור. לכן האכזבה מהשירות בסניף רמת אביב גדולה במיוחד. לסיכום, מדובר בחוויית קנייה ושירות מהגרועות שחוויתי, אשר גרמה לי לאבד את האמון בסניף זה ולשקול מחדש את המשך רכישותיי ברשת. אגב, גם כשפניתי לשירות הלקוחות של באג, המוקדנית אמרה שתבדוק ותחזור לעדכן,עד כה,לא שמעתי ממנה ועבר כשבוע.

תגובת החנות

שמוליק שלום הנושא בבדיקה מול הסניף וכמובן נחזור אליך בהקדם. בברכה, צוות שירות הלקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון
אלון
21.06.2026
מוצר שנרכש: מגדיל טווח TP-link Deco X60

הזמנתי מגדיל טווח הכי סטנדרטי שיש. שבוע וזה עדיין לא יצא למשלוח. בשירות לקוחות מחכים 40 דקות למענה רק כדי לשמוע שאין להם מושג והם יחזרו אלי. רע מאד!!!!!!

תגובת החנות

אלון שלום אני מודה לך על פנייתך ומתנצל על חווית השירות שתיארת. האספקה צפויה להיות מחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
monayer.moneer
monayer.moneer
11.06.2026
מוצר שנרכש: מקרן חכם Smart Projector L1 Pro

לא ממליצים! הזמנו באתר שלהם מקרן בשווי 1300 ש״ח, כשהגיע השליח פתחנו את הקופסא וגילינו שקיבלנו אלבום תמונות בשווי 140. היינו בממתינה של יותר משעה בשיחה. עד שענו אמרו ״נבדוק את הנושא ונחזור אליך במשך היום״ כמובן שלא חזרו. התקשרנו שוב יום למחרת לבטל את ההזמנה כי שילמנו על משהו שאין לנו אותו. בשיחה איתם שאלו ״אתה רוצה לבטל?״ אז שאלתי בחזרה אם המשלוח יגיע היום? לא ענו ואמרו תבחר אתה רוצה לבטל? אז אמרנו שנבטל התשובה שלהם הייתה שכשהשליח יגיע ויאסוף את האלבום תמונות רק אז נבצע את ההחזר!! ועד כה אין לנו תשובה מתי השליח אמור להגיע. אז בינתיים הכסף אצלהם ואנחנו מחכים. בינתיים לא חזרו אלינו לקביעת זמן עם השליח ולא עונים לוואטסאפ. לא הייתה התנצלות ותמיד הכוח בידיים שלהם לא ממליצים בכלל

תגובת החנות

שלום רב מוניר אנו מתנצלים על חווית השירות והטעות במשלוח. לאחר שפנית אלינו מיד העברנו את הנושא לבדיקה. כמובן אוספים ממך את המוצר שנשלח בטעות. לאחר שיגיע אלינו נזכה אותך על ההזמנה לבקשתך. בברכה, צוות שירות הלקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
yuval.yelin
yuval.yelin
07.06.2026
מוצר שנרכש: מחשב מיני מחשב מיני nucbox g2

הקניה היתה נוחה ומהירה. המפרט הטכני של המחשב שקניתי היה ברור ואיפשר לי לקבל החלטה מהירה. האספקה היתה כמעט מיידית (תוך יומיים).

חוות הדעת עזרה לכם?
magidov1990
magidov1990
23.04.2026
מוצר שנרכש: Haier 75 80m

הזמנתי טלוויזיה 75״ חדשה. המוצר הגיע עם שבר במסך, כשהוא עדיין עטוף בכל הניילונים – ממש חדש מהקופסה. גם הקרטון הגיע פגום עם סימני גרירה, ונראה שהמוצר נפגע בזמן ההובלה. ניסיתי ליצור קשר פעמים רבות – אין מענה, שיחות מתנתקות. אחרי זמן סוף סוף חזרו אליי, ועכשיו לפי דבריהם עבר "יותר מדי זמן" (3 שבועות מהאספקה), ולכן מבחינתם זה כבר לא באחריותם. קשה להבין איך מוצר חדש, שעדיין עטוף בניילונים, מגיע שבור – ועוד יותר קשה לקבל תשובה כזו משירות לקוחות. מרגיש שאחרי הרכישה כבר לא באמת מתייחסים ללקוח. מצפה לפתרון הוגן: החלפה למוצר חדש או החזר כספי מלא.

תגובת החנות

שלום רב בהמשך לפנייתך אלינו, פנינו לספק בנושא ולא ניתן לאמת את הדברים לאחר שעבר זמן ממושך. קיבלת את המוצר בתאריך 1.4 ופנית אלינו לראשונה בתאריך 23.4 הספק לא מוכן לקחת אחריות וכן יש כמובן גם זמן סביר לפנות בנושא. אם תהיה מעוניין להמשיך טיפול, עליך לפנות לספקית השירות ויבואנית המוצר. הזמנה 1137838 בברכה, צוות שירות הלקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
tsvikal
tsvikal
23.04.2026
מוצר שנרכש: מקלדת ארגונומית Logitech K860

קניתי מקלדת ארגונומית של לוג'יטק דרך אתר החברה. המקלדת הגיעה ע"י שליח בזמן סביר ביותר. אחרי שפתחתי את האריזה החיצונית (של באג), ראיתי שהאריזה הפנימית (של המקלדת) איננה חדשה ונפתחה בעבר. גם חלק מהאריזה הפנימית היה קרוע ובפרט חסר היה דונגל USB שמהווה את אחת האפשרויות להתחבר עם המקלדת למחשב. לא קניתי מוצר משומש או מחודש ולכן פניתי מיד לערוץ הוצפ של החברה. בהתחלה עוד ענו לי (אחרי כמה שעות...), אבל מאז הפסיקו לענות ואין שום דרך אחרת ליצור קשר עם החברה - ניסיונות לשוחח בטלפון עם שירות הלקוחות (לא משנה באיזה יום ובאיזו שעה) נענה בהודעה קולית שבשל הלחץ על השירות (למה צריך להיווצר כזה?), אפשר לקבל שירות רק בערוצים הדיגיטליים (כלומר - הוצפ שלא מתפקד...).

תגובת החנות

שלום רב אנו מנצלים על חווית השירות וכבר ערבנו את יבואנית המוצר שלמיטב הבנתי מטפלים בקשה. אם יש משהו נוסף שנוכל לסייע, נשמח לעזור. בברכה , צוות שירות הלקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ברוך גשמה
ברוך גשמה
15.04.2026
מוצר שנרכש: רמקול אלחוטי רמקול אלחוטי xtreme 4

אתר נגיש ונוח קל לקניה קבלתי בחנות שירות אדיב מהיר ומקצועי. אשמח למבצעים נוספים דרך "חבר"

חוות הדעת עזרה לכם?
hadas.moshe
hadas.moshe
01.04.2026
מוצר שנרכש: BOYA MINI 2

קניתי ב BUG ירכא BOYA MINI 2 שלא מתאים לאיפון שברשותי, שבאמצעותו הראיתי תמונה של המוצר שאני רוצה לרכוש, הוא מתאים לאיפון 15 ומעלה, כאשר אני קונה ב BUG (יודע שיותר יקר) אני מצפה לשאלה כמו לאיזה מכשיר את עומד להצמיד אותו, אני מצפה לשאלות הטכניות הללו, הסיבה שאני קונה אצלם היא השאלה שמביאה להתאמה מלאה, בירכא היו להוטים לעשות מכירה ומידת ההתאמה פחות ענינה אותם, אכזבה מוחלטת

תגובת החנות

שלום רב, אני מודה לך על פנייתך. לאחר בדיקה מעמיקה של המקרה מול סניף המכירה, עלה כי המוצר נרכש על ידך בהתאם לתמונה שהוצגה לנציג בעת הרכישה. עם חזרתך לסניף ביום שלמחרת, ציינת כי המוצר אינו מתאים למכשיר שברשותך, בשל הבדל בסוג החיבור (Type-C לעומת Lightning). למרות שמדובר במוצר שנפתח ונעשה בו שימוש, מנהל הסניף אישר לפנים משורת הדין את החזרת המוצר, בכפוף לניכוי פחת של 10% וזאת כדי שיוכלו גם למכור לאחר מכן את המוצר כפתוח. אנו סבורים כי מדובר בהצעה הוגנת וסבירה בנסיבות המקרה. בפנייתך אלינו, ביקשת לקבל דגם יקר יותר ללא תוספת תשלום – לא נוכל להיענות לכך. נשמח לעמוד לרשותך ולסייע בבחירת מוצר מתאים למכשיר שברשותך, בהתאם לצרכיך.

חוות הדעת עזרה לכם?
Moshe
Moshe
24.03.2026
מוצר שנרכש: Theragun pro plus

קניתי theragan pro plus באילת, יום לאחר מכן התחיל מבצע של 40 אחוז על המוצר. לא הספקתי לפתוח אותו בכלל. ביקשתי מהשירות לקוחות שיתנו לי את המבצע גם כיוון שעבר יום אחד ולא פתחתי את המוצר. הם לא הסכימו אפילו להקשיב, שירות גרוע ביותר, לא היה עם מי לדבר. נאלצתי להחזיר את המוצר ולקנות אותו מחדש באילת והם גם חייבו אותי על ביטול עסקה 100 שקל. לא ממליץ לקנות מהם בכלל.

תגובת החנות

שלום רבה אנו מתנצלים על המקרה, יחד עם זאת כאשר רכשת את המוצר המבצע לא היה קיים. העברנו אליך פניה לצורך זיכוי על דמי הביטול - ממתינים שתשיב לנו. המשך יום נעים. בברכה, צוות שירות הלקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
Sagital
Sagital
19.03.2026
מוצר שנרכש: נתב נתב תומך gpon בזק zxhn f6705e

משלוח תוך יום אחד הכל הגיע כמו שצריך.ממליץ! הדבר היחידי שהיה חסר זה הוראות הגדרות ראשונות של הנתב. אבל מצאתי בסוף בפייסבוק הוראות.

חוות הדעת עזרה לכם?
יבגני
יבגני
18.03.2026
מוצר שנרכש: מכונת תספורת Andis LCL Nation 73100

קבלתי מכונה בלי מגן להב ועם סימני שימוש. ביקשתי להחליף ובאג הסכימו בלי שום בעיה. נאמר לי שהשליח של הספק יגיע אלי להחליף את המכונה. באותו השבוע התחילה המלחמה עם אירן, יצרתי קשר עם באג וביקשתי שבשבועה הזה הוא לא יגיע בגלל המצב. גם באג מצדם אמרו לי שספק לא אוכל להגיע השבוע בגלל המצב ובהמשך הוא יצור איתי קשר. עד כאן הכל ברור, מובן ולגיטימי. העניין הוא שמאז עברו קרוב ל3 שבועות עד שהחליפו לי את המכונה. המכונה החדשה במצב מצוין. השירות של נציגת השירות של באג - אדיב, מהיר מקצועי ויוצא מן הכלל. תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
golani6688
golani6688
08.03.2026
מוצר שנרכש: IPhone 17 pro max 256

ממליץ בחום רק בגלל דדי מסניף סינמה סיטי ראשל"צ קיבלתי ממנו יחס אישי ומקצועי הוא ממש סובלני אני יחזור רק בגללו

חוות הדעת עזרה לכם?
beni.bla
beni.bla
21.01.2026
מוצר שנרכש: מדפסת תלת מימד במבו לאב a1

שירות רעעעעעעעעע המוצר התקלקל לאחר חודשיים מהרכישה. קורה. בשביל זה יש אחריות. מסרתי את המדפסת לסניף הקרוב לביתי, שם הבטיחו לשלוח למעבדה. מאז, סיוט. 16 ימים שאני ממתין לתשובה. נציגים שקרנים שמספרים שפעם המדפסת מחכה לטכנאי, פעם היא בדרך למעבדה, ולבסוף מסתבר שאיבדו אותה במרלוג. אין עם מי לדבר, העיקר מבטיחים ש"עושים את מיטב המאמצים כדי לזרז את הטיפול". בוואטסאפ מסננים, בפייסבוק מסננים, בטלפון בקושי עונים. אישית, לא אקנה יותר בבאג אפילו פד לעכבר. ואקטיבית אמליץ לכל מי שאוכל להמנע מהחברה הנוראית הזו. לא משנה כמה אטרקטיבי המחיר. שום מחיר ראשוני לא שווה את הכאב ראש שהוא שירות ככ מזלזל ומעליב.

תגובת החנות

בני שלום כדי שנוכל לבדוק שוב, תוכל לפנות אלינו שוב ונשמח לבדוק.

חוות הדעת עזרה לכם?
roee1984moshe
roee1984moshe
01.01.2026
מוצר שנרכש: iphon pro 17

רוצה להגיד על בחור דבי מסינמה סיטי שירות מיליון דולר הבת איבדה משהו הפך תעולם הפעיל תמצלמות שווה גם 10000 השירות שלו דבי תקנו רק אצלו מסינמה סיטי ראשון לציון איפון יקר אבל שווה הכל יש אבא ואמא שם🙏🏼

חוות הדעת עזרה לכם?
רוני
רוני
30.12.2025
מוצר שנרכש: חיפוי שחור חיפוי defender pro magsafe iphone

שירות יעיל ומצויין. זמן האספקה היה מהיר מאוד. מיקום ואופן קבלת המוצר, היו נוחים ביותר - באמצעות לוקר.

חוות הדעת עזרה לכם?
dinatapiro2
dinatapiro2
30.12.2025
מוצר שנרכש: Xiaomi Smart Band

גרועים בשירות לאחר קנייה! קנינו שעון לילדה שלא עבד מההתחלה! ניסינו לחבר למטען בפעם הראשונה ולא הגיב בכלל. זאת אומרת תקלה ללא שימוש בכלל! זרקו אותי ממקום למקום בטענה שהם לא אחראים. אל תתקרבו לחנות כזו. שלא עומדת מאחורי המוצרים שלה.

תגובת החנות

שלום רב השירות למוצר שרכשת לא ניתן על ידינו אלא על יבואנית המוצר וספקית השירות, חברת המילטון כפי שהוסבר לך. אם את נתקלת בבעיה או חוסר מענה נשמח לסייע מולם. תודה על ההבנה. בברכה, אייל, צוות שירות הלקוחות באג מולטיסיסטם

חוות הדעת עזרה לכם?
david525246
david525246
23.12.2025
מוצר שנרכש: מיקרוגל דיגיטלי 25 ליטר כולל גריל ופאנל בעברית Gold Line D90D25ESL-G1

אני מאוכזב מאוד. קניתי מיקרוגל לפני קרוב לחודש! שזמן האספקה שלו עד שבעה ימי עסקים ועדיין לא הגיע. מאז אני כל הזמן בהתכתבויות במייל ובקשר טלפוני איתם כשכל הזמן התשובה היחידה של כל הנציגים היא נבדוק ונחזור אליך (ולא חזרו אפילו פעם אחת) בסוף אמרתי להם לבטל ולהחזיר לי את הכסף וגם בזה התחיל הסחבת ולמרות שכבר עוד מעט עובר חודש מההזמנה עדיין לא החזירו לי את הכסף, וכשאני מתקשר לברר מה אומרים? נבדוק ונחזור אליך... בסוף קניתי את המוצר מרשת אחרת הגיע תוך יומיים

תגובת החנות

דוד שלום בהמשך לעדכון - זוכית.

חוות הדעת עזרה לכם?
SHOSHO
SHOSHO
04.12.2025
מוצר שנרכש: מיקרוגל GOLD LINE

הזמנתי מכשיר חשמלי מהאתר - הגיע מהר. אבל בניגוד לחוק - השליח לא הסכים לפנות את המכשיר הישן. באג מתנערים - שולחים אותי ליבואן (שאין לו מושג מה אני רוצה ממנו), במקום לקחת אחריות על הלקוחות שלהם.

תגובת החנות

שלום רב הפינוי של מכשיר ישן מתבצע בהתאם לחוק אולם לא ניתן לבקש מהשליח לפנות בעת האספקה, יש לעדכן את חברת המשלוחים בעת התיאום כי יש לך מוצר אותו אתה צריך לפנות כדי שיוכלו להיערך לכך.

חוות הדעת עזרה לכם?
ירון
ירון
03.12.2025
מוצר שנרכש: רמקול אלחוטי JBL

קניתי רמקול נייד בסניף באג בגן שמואל במחיר יותר גבוהה ממחיר השוק אבל המוכר אמר לי שאם אצטרף למועדון הלקוחות גם אקבל הטבת הצטרפות וגם אקבל 50 ₪ מתנת יום הולדת שחל בחודש הרכישה. במעמד הרכישה הופתענו המוכר ואני לגלות שלא קיבלתי את ההנחות. זה היה יום שישי, המוכר אמר לי שיש תקלה במחשב ולכן לא ירדו אוטומטית ההטבות ושביום ראשון אפנה לשירות הלקוחות והם יזכו אותי. בפועל נשארתי עם המחיר הגבוהה ובלי זיכויי יום הולדת והצטרפות שהובטחו. פניתי לשירות הלקוחות שהטישו אותי ואני מצטט את השורה התחתונה: " לטענת הסניף לא הובטח לך שום דבר אמרו לך שאם אתה זכאי אז יופיע לך" בקיצור אני ממש לא ממליץ לקנות שם

תגובת החנות

ירון שלום הוסבר לך בסניף שאם אתה זכאי להטבה אתה תקבל אותה. הצטרפת למועדות בתאריך 28/11/2025 וביצעת את הרכישה בתאריך באותו יום. לא ניתן לממש הטבת יום הולדת בחודש ההצטרפות ולכן ההטבה תהיה תקפה בשנה הבאה כפי שמצוין בתקנון המועדון: סוגי ההטבות- הטבת הצטרפות - במועד ההצטרפות למועדון חבר המועדון יהיה זכאי לקבל הטבת הצטרפות חד פעמית לחברי המועדון, כפי שתקבע מעת לעת, כאשר תוקף מימוש הטבת ההצטרפות מוגבל לחודש העוקב בלבד למועד ההצטרפות . נכון למועד פרסום תקנון זה – הטבת ההצטרפות היא- הנחה של 50 שקלים בקניה שמעל 350 שקלים בחודש העוקב למועד ההצטרפות בסניפי הרשת. הטבת יום הולדת - חבר המועדון יהיה זכאי לקבל הטבה יום הולדת מיוחדת 1 (אחת) בשנה קלנדרית , שתקבע בהתאם להחלטת החברה במועד הרלוונטי, למימוש במהלך החודש הקלנדרי שבו הוא נולד. הטבת יום הולדת היא בהתאם לסטאטוס חבר המועדון בחודש שלפני יום הולדתו. ככל שהשתנה טיר של חבר המועדון במהלך חודש בו חל יום הולדתו, הטבת יום ההולדת תהיה זו שהוא היה זכאי לה חודש לפני. לא ניתן לממש את ההטבות המוצעות לחברי מועדון במבצעי BLACK FRIDAY. לא ניתן לממש 2 הטבות מועדון באותה עסקה. הטבת יום הולדת לא ניתנת למימוש בחודש ההצטרפות ואינה תקפה על מוצרי Apple Airpods, קודים דיגיטליים ומוצרים במכירה מוקדמת. הטבת עליית טיר אינה ניתנת למימוש על מוצרים במכירה מוקדמת

חוות הדעת עזרה לכם?
refal6566
refal6566
17.11.2025
מוצר שנרכש: שואב שוטף רובורוק f25 combo

רכשתי שואב שוטף בתאריך 17.09, שנהנינו ממנו כחודש בלבד. לאחר כחודש ושבוע הופיעה תקלה — השואב לא ביצע ניקוי עצמי, ושלחתי לחברה סרטון ברור שמראה שמיכל המים המלוכלכים נשאר יבש לאחר הניקוי. בהנחייתם שלחתי את השואב למעבדה, אבל כשהוא חזר — המצב היה פשוט מביש: השואב לא חזר באריזה תקינה, אלא עטוף רק בדבק. הוא הגיע מלא שריטות, כולל על מסך המנוע ועל הדפנות. היה עליו סלוטייפ מלוכלך שהותיר סימנים — טיפול רשלני לחלוטין. השואב הוחזר בלי המברשת, ולכן אי־אפשר להשתמש בו בכלל. בדוח המעבדה נכתב שהשואב "תקין" — למרות שהעברתי סרטון שמוכיח בבירור שהניקוי העצמי לא עובד. שירות הלקוחות לא נתן פתרון אמיתי, וכל מה שהוצע הוא שאבוא לקחת את המברשת — כאילו זה פותר את התקלה ו/או את הנזקים שנגרמו למכשיר. בפועל, נשארתי עם שואב פגום, שרוט, לא שמיש, וללא פתרון מספק. אחרי כל העוגמת נפש, הזמן והטרחה, הציפייה שלי הייתה לשירות בסיסי ומקצועי — אבל זה בהחלט לא מה שקיבלתי. התגובה פה זה ההתחלה אני לא מתכוון לוותר להם הם חצופים שאומרים לי שאין איך להוכיח אם היה שריטות אז זה בעיה שלי לא שמעתי על שירות כזה ואני מתכוון לפרסם את זה בכל מקום אפשרי וגם לתבוע אותם

תגובת החנות

רפאל שלום בפנייתך האחרונה אלינו סוכם שהמברשות ישלחו אליך הביתה. סיפקת כתובת למשלוח והוצאנו עבורך שליחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
vladislav88vlad88
vladislav88vlad88
22.10.2025
מוצר שנרכש: סמארטפון סמארטפון cmf phone 2 pro 8 256

אחלה שרות תמיד כיף לחזור ולקנות גם באתר וגם בחנות לא משנה באיזה עיר מלאי זמין כל הזמן ללא צורך בהמתנה

חוות הדעת עזרה לכם?
eyyaln
eyyaln
02.10.2025
מוצר שנרכש: סמארטפון סמארטפון phone (3a) 12gb 256gb

תהליך ההזמנה היה פשוט ומהיר, עם אמצעי תשלום מגוונים. המשלוח היה מהיר עם שליח אדיב.

חוות הדעת עזרה לכם?
idanbaru
idanbaru
28.09.2025
מוצר שנרכש: Dji neo

לא ממליץ, קניתי לבן שלי רחפן ב סכום של 850 ש"ח ליום הולדת שהגענו הביתה הוא פתח את המתנה ורצה לשחק הרחפן אחרי הטענה של כמה שעות הרחפן לא נדלק הטענו שוב כמה שעות ושוב הרחפן לא נדלק ככל הנראה המוצר תקול שהגענו לחנות להחזיר את הרחפן כדי לקבל אחד אחר תקין האשימו אותו בזה שפתחנו את הקופא, כאילו הייתה לנו אפשרות לדעת שהרחפן עובד מבלי לפתוח את הקופסא, עד כמה לא רוצים להחליף לנו את הרחפן הפנו אותם לשאלת לקוחות ומשם לחברה של הרחפן אף אחד לא לוקח אחריות ומטרטרין אותנו ולילד נהרס היום הולדת.

תגובת החנות

שלום רב השירות לרחפנים ניתן ע"י יבואנית המוצר וספקית השירות, חברת בנדא מגנטיק. הם יכולים לבדוק בדיוק במה מדובר. מאחר ומדובר ברחפן יש בדיקות שצריך בצע, הבדיקה לעיתים מתבצעת מרחוק (לוגים, משתמש וכדומה). לאחר מכן יסייעו כנדרש בהתאם לאחריות של המוצר. בברכה, אייל

חוות הדעת עזרה לכם?
oferh2288
oferh2288
21.09.2025
מוצר שנרכש: שואב אבק רובוטי ROBOROCK Q REVO CURV

רכשנו את המוצר מרשת חנויות באג דרך "חבר". את השואב קיבלנו כעבור יומיים בלבד, למרות לחץ החגים ולפני ראש השנה. הקשר עם מוקד השירות היה מצוין ואמין ובכל נקודת זמן באספקה קיבלנו עדכון על המשלוח. זה לא ברור מאליו , מה אפשר לבקש עוד. עסקה מעולה ומוצר מעולה. שנה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
amitfridman3
amitfridman3
21.09.2025
מוצר שנרכש: מקרר תצוגה צר Sachs

רכשתי מקרר דרך האתר לכתובת במרכז הארץ, היה כתוב עד 6 ימי עסקים. כעבור 6 ימי עסקים לא נוצר כל קשר לאחר פניה למוקד של באג נמסר שבודקים, יום לאחר מכן עדכנו שעדיין לא קיבלו תשובה, כך במשך יומיים מיום הפניה לא התקבל עדכון עד שיצרו קשר מחברת המשלוחים עומר משלוחים. עומר משלוחים תיאמו איתנו יום ושעה למסירה לתחילת השבוע שלאחר מכן, ולא עמדו בו. מוביל התקשר באותו בוקר ועדכן שהוא יגיע יום למחרת. גם ביום למחרת המוסר לא נמסר היות והגיעו לפני השעה שנקבעה למסירה. יום לאחר מכן המוצר נמסר באיחור של 4 שעות נוספות מהשעה שתואמה בניסיון השלישי. חווית קניה 0/10, במוצר עוד לא כל כך זכינו להשתמש (חוץ מזה שלא ניתן להפעיל אותו 12 שעות ממועד הגעה ובכך פספסנו עוד יום, ומכך שהמדפים שלו הגיעו מותאמים לגדלים של פחיות ולא של בקבוקים) באג לא עמדו בזמנים אליהם הם מתחייבים ולא נתנו פתרון או כל הסבר מספק, במשך כל השבוע שהייתי איתם בקשר עד להגעת המוצר. גם חשבונית מס הגיעה באיחור וכיומיים לאחר הגעת המוצר בפועל. שירות הלקוחות של חברת המשלוחים עומר משלוחים איתם באג עובדים הינה מתחת לכל ביקורת ומהגרועות ביותר שקיבלתי מימיי. הזמנתי מבאג בידיעה שמדובר ברשת מוכרת עם התנהלות מסודרת אבל לצערי התקבל שירות בינוני ומאכזב ומוצר שהגיע לאחר כשבועיים וחצי לעיר המרכזית בארץ.

תגובת החנות

שלום עמית אנו מתנצלים על התקלה. הפניה הועברה לאחראים בחברת השילוח למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בבאג

מוצרים נוספים הנמכרים בבאג

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון