רכשתי שואב שוטף בתאריך 17.09, שנהנינו ממנו כחודש בלבד. לאחר כחודש ושבוע הופיעה תקלה — השואב לא ביצע ניקוי עצמי, ושלחתי לחברה סרטון ברור שמראה שמיכל המים המלוכלכים נשאר יבש לאחר הניקוי.
בהנחייתם שלחתי את השואב למעבדה, אבל כשהוא חזר — המצב היה פשוט מביש:
השואב לא חזר באריזה תקינה, אלא עטוף רק בדבק.
הוא הגיע מלא שריטות, כולל על מסך המנוע ועל הדפנות.
היה עליו סלוטייפ מלוכלך שהותיר סימנים — טיפול רשלני לחלוטין.
השואב הוחזר בלי המברשת, ולכן אי־אפשר להשתמש בו בכלל.
בדוח המעבדה נכתב שהשואב "תקין" — למרות שהעברתי סרטון שמוכיח בבירור שהניקוי העצמי לא עובד.
שירות הלקוחות לא נתן פתרון אמיתי, וכל מה שהוצע הוא שאבוא לקחת את המברשת — כאילו זה פותר את התקלה ו/או את הנזקים שנגרמו למכשיר.
בפועל, נשארתי עם שואב פגום, שרוט, לא שמיש, וללא פתרון מספק. אחרי כל העוגמת נפש, הזמן והטרחה, הציפייה שלי הייתה לשירות בסיסי ומקצועי — אבל זה בהחלט לא מה שקיבלתי.
התגובה פה זה ההתחלה אני לא מתכוון לוותר להם הם חצופים שאומרים לי שאין איך להוכיח אם היה שריטות אז זה בעיה שלי לא שמעתי על שירות כזה ואני מתכוון לפרסם את זה בכל מקום אפשרי וגם לתבוע אותם
תגובת החנות:
רפאל שלום בפנייתך האחרונה אלינו סוכם שהמברשות ישלחו אליך הביתה. סיפקת כתובת למשלוח והוצאנו עבורך שליחות.
מוצר:
שואב שוטף רובורוק f25 combo
שם:
vladislav88vlad88
תאריך:
22/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שרות תמיד כיף לחזור ולקנות גם באתר וגם בחנות לא משנה באיזה עיר מלאי זמין כל הזמן ללא צורך בהמתנה
מוצר:
סמארטפון סמארטפון cmf phone 2 pro 8 256
שם:
eyyaln
תאריך:
02/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה היה פשוט ומהיר, עם אמצעי תשלום מגוונים. המשלוח היה מהיר עם שליח אדיב.
מוצר:
סמארטפון סמארטפון phone (3a) 12gb 256gb
שם:
idanbaru
תאריך:
28/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ, קניתי לבן שלי רחפן ב סכום של 850 ש"ח ליום הולדת שהגענו הביתה הוא פתח את המתנה ורצה לשחק הרחפן אחרי הטענה של כמה שעות הרחפן לא נדלק הטענו שוב כמה שעות ושוב הרחפן לא נדלק ככל הנראה המוצר תקול שהגענו לחנות להחזיר את הרחפן כדי לקבל אחד אחר תקין האשימו אותו בזה שפתחנו את הקופא, כאילו הייתה לנו אפשרות לדעת שהרחפן עובד מבלי לפתוח את הקופסא, עד כמה לא רוצים להחליף לנו את הרחפן הפנו אותם לשאלת לקוחות ומשם לחברה של הרחפן אף אחד לא לוקח אחריות ומטרטרין אותנו ולילד נהרס היום הולדת.
תגובת החנות:
שלום רב השירות לרחפנים ניתן ע"י יבואנית המוצר וספקית השירות, חברת בנדא מגנטיק. הם יכולים לבדוק בדיוק במה מדובר. מאחר ומדובר ברחפן יש בדיקות שצריך בצע, הבדיקה לעיתים מתבצעת מרחוק (לוגים, משתמש וכדומה). לאחר מכן יסייעו כנדרש בהתאם לאחריות של המוצר.
בברכה, אייל
מוצר:
Dji neo
שם:
oferh2288
תאריך:
21/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו את המוצר מרשת חנויות באג דרך "חבר". את השואב קיבלנו כעבור יומיים בלבד, למרות לחץ החגים ולפני ראש השנה. הקשר עם מוקד השירות היה מצוין ואמין ובכל נקודת זמן באספקה קיבלנו עדכון על המשלוח. זה לא ברור מאליו , מה אפשר לבקש עוד. עסקה מעולה ומוצר מעולה. שנה טובה
מוצר:
שואב אבק רובוטי ROBOROCK Q REVO CURV
שם:
amitfridman3
תאריך:
21/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר דרך האתר לכתובת במרכז הארץ, היה כתוב עד 6 ימי עסקים. כעבור 6 ימי עסקים לא נוצר כל קשר לאחר פניה למוקד של באג נמסר שבודקים, יום לאחר מכן עדכנו שעדיין לא קיבלו תשובה, כך במשך יומיים מיום הפניה לא התקבל עדכון עד שיצרו קשר מחברת המשלוחים עומר משלוחים. עומר משלוחים תיאמו איתנו יום ושעה למסירה לתחילת השבוע שלאחר מכן, ולא עמדו בו. מוביל התקשר באותו בוקר ועדכן שהוא יגיע יום למחרת. גם ביום למחרת המוסר לא נמסר היות והגיעו לפני השעה שנקבעה למסירה. יום לאחר מכן המוצר נמסר באיחור של 4 שעות נוספות מהשעה שתואמה בניסיון השלישי. חווית קניה 0/10, במוצר עוד לא כל כך זכינו להשתמש (חוץ מזה שלא ניתן להפעיל אותו 12 שעות ממועד הגעה ובכך פספסנו עוד יום, ומכך שהמדפים שלו הגיעו מותאמים לגדלים של פחיות ולא של בקבוקים) באג לא עמדו בזמנים אליהם הם מתחייבים ולא נתנו פתרון או כל הסבר מספק, במשך כל השבוע שהייתי איתם בקשר עד להגעת המוצר. גם חשבונית מס הגיעה באיחור וכיומיים לאחר הגעת המוצר בפועל. שירות הלקוחות של חברת המשלוחים עומר משלוחים איתם באג עובדים הינה מתחת לכל ביקורת ומהגרועות ביותר שקיבלתי מימיי. הזמנתי מבאג בידיעה שמדובר ברשת מוכרת עם התנהלות מסודרת אבל לצערי התקבל שירות בינוני ומאכזב ומוצר שהגיע לאחר כשבועיים וחצי לעיר המרכזית בארץ.
תגובת החנות:
שלום עמית אנו מתנצלים על התקלה. הפניה הועברה לאחראים בחברת השילוח למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.
מוצר:
מקרר תצוגה צר Sachs
שם:
Yuzu
תאריך:
11/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם כונן קשיח נייד של Western Digital מסדרת My Passport של 4GB
הוא הגיע מהר (השליח ממש זרק והלך כי שמעתי רשע של קופסה נופלת בבום ליד הדלת.. אבל זה היה עטוף בפצפצים אז כנראה שזה לא נורא?),
המכשיר הגיע עם קופסה שנראתה כאילו שהיא ישבה בחנות הרבה מאוד זמן ליד אור השמש והמדבקה שאמורה להראות שהמוצר לא נפתח הייתה כבר קרוע, משמע שמישהו כבר פתח אותה לפני, גם לארד דיסק עצמו יש מן סימנים שלא יורדים שמנסים לנקות אותם, אך זה לא מעיד שמישהו באמת השתמש בו מעבר ללפתוח את הקופסא,
רשום על הקופסא שהיא מ2021 אז ניחוש שלי זה שהיה להם יחידה אחת שישבה נצח בחנות לנקודה שאפילו עובדים פתחו אותה פעם אחד כדי לבדוק משהו או להראות ללקוח דוגמא או משהו בכיוון, יכול גם להיות שהיא נפלה להם עד שהמדבקה נקרעה... שאם זה המקרה זה אפילו יותר חמור
אגב אחרי שקניתי את הכונן, ראיתי שאין להם יותר את הכונן הזה עם הצבע שבחרתי במלאי, מה שמחזק את זה שכנראה זאת הייתה החידה האחרונה מהמודל הספציפי הזה (שבצבע שחור) בחנות שלהם,
כשחיברתי את הכונן עצמו לא היו סימנים שמישהו השתמש בו אבל כל כלי של בדיקה שיכול להראות לי שימוש של זמן בכונן מודד רק בשעות, משמע שיש מצב שלפחות השתמשו במכשיר פעם/מספר פעמים לפני שעברה שעה, ככה שאני לא באמת יכול לדעת.
בסופו של יום המכשיר הגיע והוא עובד, אך זה לא אומר שיכולים למכור ללקוח מוצר שנפתח ככה בלי לידע אותו, אני הזמן את הסוג של הכונן הזה שנים ממלא סוגים של חנויות ואף פעם לא קרה לי דבר כזה שהמדבקה של הקופסא הייתה קרועה ככה ושהייתי צריך לשאול את עצמי אם השתמשו במכשיר לפני שמכרו לי אותו או לא...
זה פשוט חוסר אחריות לתת ללקוחות מוצרים ככה בלי לבדוק לפני, כי הסכום שהלקוח הוציא הוא אותו הדבר כמו שהוא שילם על מוצר חדש שבפועל כבר אולי נחשב למשומש...
תגובת החנות:
שלום רב אוהד הרשה לי להתנצל על חווית השירות שתיארת. אם יש משהו שנוכל לסייע, תוכל לפנות אלינו ל [email protected] ונשמח לעזור במה שצריך, כמובן כולל החלפת הכונן.
בברכה, אייל, שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.
מוצר:
Western Digital My Passport WDBPKJ0040BBK 4000GB
שם:
מיכאל
תאריך:
10/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקנייה באינטרנט היה פשוט ונוח. בחנות זכיתי לטיפול מסור ואדיב. בזכות המוצר, מחירו בבאג והיחס האדיב, הזמנתי מאותו פריט יחידה נוספת ב- BUG.
מוצר:
סוללת חירום עם טעינה מהירה סוללת חירום טעינה מהירה 20000mah
שם:
Levona
תאריך:
07/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות לאחר שבועיים הסאונד נתקע ואחרי חודש האזניה נשבר כשהאזניות הקודמות שלי החזיקו שנתיים פלוס ועדין פועלות. כמובן שהם מתנערים מאחריות
תגובת החנות:
שלום רב השירות למוצר אינו כולל שבר - שבר אינו נגרם מעצמו ובפרט לא אחרי שבועיים. אתה מוזמן לפנות אלינו לרכישת אוזניות חדשות ונשמח לבחון הנחה ברכישה לפנים משורת הדין.
בברכה, אייל צוות שירות הלקוחות.
מוצר:
Jbl tune 770
שם:
avishi
תאריך:
14/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתר שכיף לקנות בו שילוח מהיר מאוד מגוון רחב של מוצרים ומחרים טובים מאוד תודה
מוצר:
מיקרופון אלחוטי מיקרופוןstream wireless lightning
שם:
annan34
תאריך:
29/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בחיים לא היה שירות כל כך גרוע למוצר תקול שעלה מלאאא כסף! קניתי רוברוק שטיפה ידנית, כל הזמן התפרק באמצע השטיפה עד שגומי. נשברה בתוך הרולר, הכריחו אותי לקנות רולר חדש. לקח להם שבועיים לענות תשובה סופית. אז המוצר ממש לא שווה את המחיר והשירות מזעזע!!!
מוצר:
Rob-rock
שם:
סמארטפון
תאריך:
16/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
איטי מידי, ציפיתי שאם זה איסוף זה יהיה ביום למחר כבר בבוקר
יכלתי כבר ללכת לקנות
מוצר:
מקלדת ועכבר cordless desktop mk345
שם:
Oshri
תאריך:
07/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
מסרבים לספק אחריות למוצרים שלהם - הייתי שוקל טוב לפני שקונה מהם! מדפסת תלת מימד נרכשה מבאג ותוך פחות מחודשיים התקלקלה. באג מתעקשים שיש להביא את המוצר לסניף מדובר במדפסת מאוד גדולה וכבסה (שוקלת כ20 קילו) צוין בפניהם מספר פעמים שאין לי יכולת להביא מוצר כזה גדול וכבד לסניף וזה לא ראלי לדרוש ממני להביא אותו כדי לקבל אחריות. גם בשיחה מול מנהלת וגם בפניות הציבור הם ממשיכים להתעלם ממידות המוצר ומבחינתם שאנסה להביא מוצר ענקי ששוקל 20 קילו ועשוי זכוכית מכל הכיוונים לסניף שלהם... כבר חודשים ללא המדפסת (היא פה בבית מקולקלת) ואת באג זה לא מעניין. לא מסכימים לשלוח טכנאי או שליח - דורשים ממני לעשות משהו שאני לא מסוגל לעשות אחרת אין אחריות אני אישית לא אקנה מהם יותר ולא אמליץ לחברים או למשפחה שלי לקנות מהם.
תגובת החנות:
שלום רב אנו מספקים שירות בהתאם לאחריות על המוצר ובכפוף לתעודת האחריות. הטיפול במדפסות נעשה במעבדה בלבד וניתן למסור את המדפסת בכל אחד מהסניפים שלנו. לא צוין בשום מקום כי יש שירות תיקונים בבית לקוח או איסוף מבית לקוח. בברכה, צוות שירות הלקוחות.
מוצר:
Creality K1 Max
שם:
Gregori
תאריך:
06/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר וקל, הזמנתי דרך שירות לקוחות שלקח 10 דקות מרגע תחילת השיחה ועד להזמנה, המשלוח הגיע בדיוק לזמן שאמרתי שאני צריך את המוצר וקיבלתי אותו יחסית מהר בלי שום בעיות מצד המוכרים
מוצר:
מדפסת תלת מימד מדפסת תלת מימד x1 carbon combo
שם:
gonvera69
תאריך:
02/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה התקבלה באופן מאוד מאוד מהיר כיום וחצי עסקים ונשלחה לי הודעת הזמנתך מחכה לאיסוף ובנוסף השירות בסניף הכי אדיב שיש שגורם להישאר בחנות עוד קצת
מוצר:
קונסולה לבנה playstation 5 slim 1tb blu-ray
שם:
limor.dahan11
תאריך:
01/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה טוב, המוצר שהזמנתי המתין ולא התעכבתי בחנות. בעיה אחת היתה נגישות לסניף, אין חניה קרוב לחנות וקשה לסחוב מוצרים כבדים כמו שהזמנתי.
מוצר:
שואב אבק רובוטי שואב אבק רובוטי qrevo edge 5v1
שם:
najwa.nasser
תאריך:
25/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחיר נכי זול בארץ..ויחס חם מכל הצוות נתקלתי בבעיה והם עמדו לצדי ועזרו לי מקרב לב
מוצר:
מקלדת מקלדת huntsman mini 60%
שם:
Sharon
תאריך:
25/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מרגע הזמנה תוך 48 שעות המוצר זמין לאיסוף, קלות הזמנה באתר , והכי חשוב שירות תמיד טוב
מוצר:
מדפסת תלת מימד מדפסת תלת מימד a1
שם:
יורי
תאריך:
25/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוות הקנייה הייתה תקינה בסך הכול, אך כאשר לאחר פחות משלושה חודשים המדפסת התקלקלה – החנות התנערה מאחריות לחלוטין. מעבר לכך, לא הוצע לי אפילו פתרון בתשלום עבור תיקון. לכן, אני לא ממליץ לרכוש בחנות זו מוצרים שעלולים לדרוש שירות או תיקון בעתיד.
תגובת החנות:
יורי שלום נגרם לך נזק למשטח ההדפסה, נזק שאינו מכוסה באחריות. אנו בודקים מול המעבדה מחיר למשטח ומעדכנים אותך. כמובן שאפשר לתקן בתשלום במקרים כאלה.
בברכה, שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
מדפסת 3D Creality Ender 3 V3 KE
שם:
marin4488
תאריך:
24/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מעולה !!! שירות טוב ואוויר הטובה , השירות ניתן בטלפון והרגשתי את האכפתיות של מאור מנהל סניף רמת גן תודה רבה
מוצר:
מדפסת מדפסת smart tank 790
שם:
Galit Arzi
תאריך:
23/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר יעיל מעולה כל הכבוד אחזור אליכם הזמנתי מתנה והגיעה באותו יום ללא עיכוב. תודה
מוצר:
ea sports fc 25 english / arabic ea sports fc 25 - standard ps4
שם:
kidamk
תאריך:
22/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה והמוצר הגיע אליי תוך פחות מיומיים, אחלה שירות ואחלה מוצר למחרת הזמנתי עוד משהו וגם הוא הגיע יום אחרי
מוצר:
אוזניות אלחוטיות אוזניות אלחוטיות wh-1000xm6 שחור
שם:
Boris
תאריך:
22/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
העובד לא ידע לשלוף את פרטי ההזמנה שלי מהמערכת. התעקש שאראה לו אץ הודעת ה- sms שהגיע מטלפון לא מוכר... זה היה מאד לא נוח ובזבז לי זמן יקר.
הגעתי עם תעודה מזהה והראיתי את הודעת המשלוח שקיבלתי.
תגובת החנות:
בוריס שלום אנו מתנצלים על חווית השירות שתיארת. יחד עם זאת חשוב לנו לומר כי הסניפים פועלים בהתאם להנחיות ועליהם לבדוק את כל הדרות כדי לאמת שאכן מדובר בלקוח המשויך להזמנה ספציפית. בברכה ותקווה לימים שקטים.
מוצר:
עכבר אלחוטי עכבר אלחוטי mx master 3s
שם:
nir.avta
תאריך:
08/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה בסדר, אף אחד לא התקשר להודיע לי שהטלפןו והגיע וגם שהגעתי לחנות לקח להם זמן להבין שזה בכלל מוזמן ומחכה אצלהם דבר שני זה אייפון שני שאני קונה אצלכם השנה ואף אחד לא אמר לי שיש לכם מועדון לקוחות או הציע לי להצטרף בשום שלב, ושהגעתי לחנות ושאלתי מה זה אמרו לי שאני כבר לא יכול לקבל נקודות אם אני מצטרף עכשיו כי הזמנתי את האייפון בטלפון
תגובת החנות:
ניר שלום רב ההזמנה בוצעה דרך האתר שלנו. כאשר ההזמנה מגיעה לסניף אתה מקבל אוטומטית מסרון להגיע ולאסוף את המוצר, נירה שהגעת לסניף לפני שהסטטוס עודכן. באתר אנו בהחלט מציעים ללקוחות להצטרף ולהירשם למועדון הלקוחות שלנו. אפשר לראות זאת בחלק העליון משמאל ל "חיפוש" על כל פנים נשמח לעמוד לשירותך ברכישותיך הבאות
מוצר:
סמארטפון iphone 13 128gb
שם:
Shani
תאריך:
04/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא מאכזבים. קונה מהם בעיקר כשיש מבצעים. משלוח מהיר, או איסוף מהסניף אפילו מהיר יותר. סה"כ שירות מצויין.