דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, סלולר וגאדג'טים (72 סניפים)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
באג מולטיסיסטם בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבאג ?
2.21
ציון ממוצע
39
חוות דעת בשנה האחרונה
39
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
5
3 חודשים אחרונים
5
0
11
6 חודשים אחרונים
12
0
26
שנה אחרונה
12
0
27
כל הזמן
12
0
27
נמצאו 39 חוות דעת גולשים על באג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם את המכשיר רילמי x3, העבירו לי נתונים והדביקו לי מגן מסך ובכללי שרות מעולה.
מוצר:
Realme x3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק! הזמנות מגיעות באיחור. אין שירות בסיסי. פיצוי שהבטיחו לי בכלל לא הגיע. חבילות מגיעות עם חוסרים ואחר כך גם לא שולחים אותם. כאב ראש אחד גדול, אל תיכנסו לזה...
תגובת החנות:
שבתאי שלום
בהמשך לפנייתך אלינו אנו מתנצלים על כך שקיבלת את המוצר שהזמנת באיחור של יום, אחרי 6 ימים במקום 5 ימים.
ציינת שהחבילות מגיעות חוסרים במוצר למרות שהדבר אינו נכון, בפנייתך אלינו טענת שחסר כבל רשת באריזת הרמקול שהזמנת, כאשר ככה המוצר מגיע מהיצרן, העברנו אליך קישור לאתר היצרן https://www.sonos.com/en-us/shop/five.html
למרות זאת ניתן לך פיצוי עבור האיחור של היום במשלוח ואף הצענו לשלוח לך כבל רשת ללא עלות בברכה
צוות שירות הלקוחות של באג

מוצר:
Sonos five
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מדהימה ונדירה בארץ. חנות מקצועית שתמיד מביאה דברים חדשים ומעניינים.
עובדים מקצועיים ואדיבים. מחירים סבירים. חנות במיקום מרכזי ונוח.
מוצר:
מקלדת ועכבר מיקרוסופט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר, ביקשתי לראות מועד אספקה צפוי. בשום אמצעי אינטרנטי לא ניתן לוודא זאת למרות קישור לכאורה . שירות לקוחות חוזר כמו תוכי על עד חמישה ימים בלי פירוט ספציפי של מועד האספקה הצפוי. חבל שלא שילמתי יותר וקניתי באמאזון, לפחות הייתי יודע מתי מגיע ושבכלל מגיע.
תגובת החנות:
שלמה שלום
תודה על פנייתך.
ביצעת את ההזמנה בתאריך 07/09 ופנית אלינו אתמול 08/09 על מנת לבדוק סטאטוס.
ההזמנה רק הועברה לטיפול ולא היה עדיין מספר מעקב.
ביקשת לבטל את ההזמנה ומיד עשינו זאת.
בברכה
צוות שירות הלקוחות של באג.
מוצר:
מצלמת אבטחה לחוץ ולבית עם סוללה מובנית EC2 IMILAB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הרכישה דרך האתר פשוט יחסית ונוח. הבעיות מתחילות אח"כ.
על פי האתר ואישור הרכישה שקיבלתי אספקת המוצר היא תוך 1 עד 5 ימי עסקים.
לאחר שני ימי עסקים פניתי אל שרות הלקוחות כדי להבין מה מועד האספקה. קיבלתי תשובה כללית של עד חמישה ימי אספקה. יש לציין שבמועד ההסמנה ציינתי את כל פרטי האספקה הרלוונטיים כולל כתובתי המדויקת.

לאחר חמישה ימי עסקים עדין לא קיבלתי כל הודעה על מועד האספקה ויצרתי שוב קשר עם שרות הלקוחות. אמרו לי שחלפו רק ארבעה ימי עסקים ואקבל את המוצר למחרת. ביקשתי לדעת פרטים נוספים אך לא הצלחתי לקבל דבר.

ביום העסקים השישי (יום חמישי בשבוע) ממועד הרכישה עדין לא קיבלתי כל מידע על מועד האספקה, חברת המשלוחים לא יצרה עמי כל קשר ונשארתי תלוי על בלימה. התקשרתי שוב לשרות הלקוחות ואמרו שהמשלוח יגיע עד השעה שש בערב.

בשעה אחת וחצי אחה"צ קיבלתי הודעת WHATSUP לפיה כתובתי נמצאת במקום "חריג" ועל כן האספקה תהיה רק ביום א'.

אני מתגורר בחוף הכרמל, מרכז הארץ, בסמוך לישובים כמו אור עקיבא, זכרון יעקב, בנימינה. אין מדובר במקום "חריג"ץ

התקשרתי שוב לשרות הלקוחות ושבו ואמרו שבשל חריגות מקום מגורי המשלוח יהיה רק ביום א'.

ביקשתי את רשימית הישובים ה"חריגים" אליהם האספקה היא לאחר יותר מ-5 ימי עסקים. לא הצלחתי לקבל רשימה כזו ולא ברור כלל אם היא קיימת. מיותר לציין שבאת החנות לא מופיעה רשימה כזו. החלטתי לבטל את ההזמנה וביקשתי ביטול. מאחר ומדובר בעסקת מכר מרחוק ומאחר ולא סופק לי המוצר לא אמורה להיות כל בעיה לבטל את העסקה. לאחר דין ודברים הסכימו לבטל את העסקה. בנוסף אמרו שאת הזכוי הכספי אקבל רק לאחר שחברת השליחים תחזיר את המוצר אליהם. אני פעלתי מול BUG ולא מול חברת שילוח. את ההתדינות עם חברת השילוח על החנות לעשות מולם ולא להטיל עלי את האחריות למוצר שנמצא אצל חברת השילוח, לא הגיע אלי ואין לי שליטה במה קורה עמו.

בקוצור, שומר נפשו ירחק מקניית און ליין בחנויות אלה.
תגובת החנות:
יצחק שלום
הרשה לי להתנצל על חווית השירות המתוארת בפנייתך, יחד עם זאת אציין כי בתהליך ההזמנה כאשר מזינים את כתובת המשלוח, מופיע זמו
המשלוח עבור אותו יעד. הישוב בית חנניה מוגדר אצל חברת השילוח אתה אנו עובדים כ "יעד חריג" והם לא מגיעים לשם כל יום אלא פעם בשבוע.
צר לנו אם פספסת זאת בעת ביצוע ההזמנה.
נשמח לעמוד לשירותך בעתיד
צוות השירות של באג

מוצר:
HP officejet pro 8023
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי כי קיבלתי אסמס בסגנון 'היום יגיע משלוח' אבל לא תיאמו איתי זמנים ואני לא בבית יומיים. הגעתי לבוט שלהם והשארתי בקשה שיחזרו אליי באסמס - לא חזרו יומיים!

עכשיו שהתקשרתי למוקד חיכיתי 20דק רק כדי לקבל פתאום ניתוב שיחות מחדש! חיכיתי מחדש עוד 43 דקות רק כדי שוב לקבל ניתוב שיחות!!
חברה שמתעסקת בטכנולוגיה חברים! שעה מהחיים שלי הושקעה בצליל המתנה. תודה באג.
תגובת החנות:
דימה שלום
בהמשך לשיחתנו הטלפונית, הרשה לי שוב להתנצל על חווית השירות, נושא המענה הטלפוני במוקד הטלפוני שלנו טופל מערכתית לאחר אימות תקלה.
אגב בהודעת הטקסט שנשלחה לך מחברת השליחויות היתה אפשרות לתיאום מחדש של מועד האספקה.
כמו כן ההזמנה סופקה לך עוד באותו יום שכתבת את הביקורת בהתאם לזמנים שהתחייבנו עליהם וללא איחור.
נשמח לעמוד לשירותך בעתיד..
צוות השירות של באג

מוצר:
מקלדת ועכבר logitech mk240
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע! ילד שלי קנה 2 משחקים. התחיבות למשלוח 5 ימי עסקים! עברו כבר שבעים ועדיין לא קיבלנו! אחרי כמה שיחות עם שירות לקוחות שהבירו אותי מאחד לשני בטלפון 40 דק'. לא קיבלתי שום תשובות מה קורה עם המשלוח!
תגובת החנות:
גולדי שלום
בהמשך לשיחתנו היום, הוסבר לך כי בעת ביצוע ההזמנה זמני האספקה משתנים לאחר הכנסת הכתובת, במקרה שלך זה עד 10 ימי עסקים היות ובחברת המשלוחים מדובר ביעד שלא מגיעים אליו כל יום אלא פעם בשבוע.
אנו מתנצלים על אי ההבנה, יחד עם זאת הדברים מוסברים בצורה ברורה וניתן גם לבדוק באתר שלנו.
תודה על ההבנה והמשך ערב נפלא.

בברכה
אייל, שרות לקוחות באג מולטיסיסטם.
מוצר:
משחקים ל סוני VR
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב10/8 מכשיר פלאפון של חברת REALME מדגם 6 PRO מאתר החברה. באתר התחייבות לאספקה במשלוח עד הבית עד 5 ימי עסקים. אתמול אחרי 4 ימי עסקים דיברתי עם השירות לקוחות ותשובתם היתה שאקבל את המכשיר מחר (כלומר היום - 5 ימי עסקים לאחר הרכישה). היום בשעה 1500, לאחר שלא הגיע המשלוח, התקשרתי לשירות הלקוחות. במקביל לטלפון נכנסתי לדף האישי שלי באתר ולתדהמתי גיליתי שההזמנה נמחקה מהאתר. כשענו לי בשירות הלקוחות טען הנציג שהשליח התקשר אלי ולא עניתי. לטענתו המכשיר כבר לא יסופק היום. יש לי יותר מחשד שחברת השליחויות של באג לא רצתה לשלוח שליח עד לקרית שמונה עבור מכשיר אחד בלבד ולכן פשוט שיקרה כאילו התקשרו אלי ולא עניתי... אין לי שום הסבר למה ההזמנה נמחקה מהסטוריית ההזמנות שלי באתר באג. אין לי גם הסבר לשירות הלקוחות הגרוע של החברה. האמירה שהמכשיר כבר לא יגיע אלי היום למרות השקרים של חברת השליחויות לא מתקבלת על הדעת. יכולתי לקנות את המכשיר באתרים אחרים במחיר זול יותר עם התחייבות לאספקה מאוחרת יותר ובחרתי באתר באג בגלל זמן האספקה. לצערי לא עמדתם בזמן האספקה עליו התחייבתם וגם שירות הלקוחות שלכם לא עומד במינימום של סטנדרטים.
תגובת החנות:
מיכל שלום
בהמשך לשיחתי עם יאיר, הרשי לי להתנצל על חווית השירות המתוארת בתגובה.
המוצר היה צריך להיות מסופק לכם אתמול ולצערנו הייתה תקלה באספקה מול חברת השילוח, אנו כמובן בודקים מולם את הנושא ומטפלים למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.
המוצר יסופק לכם היום 18/08.
כמו כן הועבר לכם פיצוי למייל.
קבלי שוב את התנצלותנו.
המשך יום נפלא.

בברכה, אייל
שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.

מוצר:
REALME 6 PRO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נוראי!!! שומר כספו ירחק מבאג. פשוט חוסר שירות מזעזע!!! קנינו מוצר חדש, מכשיר RING לדלת, וקיבלנו מכשיר פתוח ומשומש! לאחר פניות אינספור לשירות שלהם (וואטסאפ, פייסבוק, מייל, טלפון, חיוג לחנות הקרובה בהרצליה - מה לא!!!) קיבלנו תשובה אחרי מספר ימים והמון שיחות מתישות איתם שהם ישלחו מכשיר חלופי. שוב פעם הם שלחו מכשיר משומש - ומסרבים לקבל את המכשיר בחזרה! רואים בבירור שהמכשירים משומשים מכיוון שהגיעו עם ברגים תומכים מורכבים עליהם כבר (כלומר הותקנו אצל מישהו אחר בעבר) ועל אחד מהם אפילו היו שריטות והיה מקושר לחשבון של מישהו אחר.

באג מסרבים להחזיר את הכסף שלנו ולקבל את המכשיר בחזרה, כבר שבועיים שאנחנו רודפים אחריהם בפייסבוק, בוואטאפ ובמייל - ונראה שאין לנו מנוס אלא להגיש תלונה במועצה להגנת הצרכן ולדרוש את כספנו חזרה בתביעה מול חברת האשראי.

פשוט סכנה!!! שירות לא קיים, מזעזע ונוראי. זו פעם ראשונה בחיים שאנחנו כותבים ביקורת שלילית כלשהי על מישהו איפושהו - אבל זה פשוט טראומה נוראית! זהירות!!!
תגובת החנות:
שלום,
ראשית נציין שאנו עושים את מירב המאמצים כדי שכל לקוח יקבל את השירות הטוב ביותר.
בתאריך 26/07 הלקוח פנה אלינו (במסנג'ר) בטענה ש"שלחנו לו מוצר משומש", כששאלנו למה הוא חושב שזה משומש הוא טען שזה הגיע ארוז בלי "ניילונים" ושהמוצר היה מסונכרן למישהו אחר (על זה נגיב בהמשך).
עוד באותו יום ולמען הסר ספק ועל מנת להשאיר את הלקוח בטעם טוב מהרכישה ועוד לפני בדיקת טענתו ברמה הטכנית תיאמנו לו את החלפת המוצר במשלוח לביתו על חשבוננו.
במקביל, ולצורך בדיקה פנימית ביקשנו את המוצר שלו לבדיקה אצל מנהל התמיכה הטכנית לצורך בדיקת טענותיו (פנימי).
חשוב לציין כי מה שלקוח הציג לא יכול להתרחש (שהלקוח צלצל ומישהו אחר ענה) מכיוון שיש לקשר את המוצר לרשת האינטרנט האלחוטית, תהליך ההתחברות לרשת הביתית מחייב איפוס של המוצר וניתוק (אם היה) מכל חשבון קיים.

בתאריך 30/07 המוצר הוחלף ללקוח.

לאחר שהלקוח קיבל את המוצר הוא פנה אלינו שוב (מסנג'ר) וטען שהגיע דגם 2017 ולא 2020 אותו כינה "הדגם הישן", בנוסף בשיחות טלפוניות טען שגם המוצר הנ'ל הגיע "משומש" וצילצל אצל מישהו אחר.
כאן כבר התערב מנהל התמיכה הארצית לנסות להבין את טענת הלקוח, בשיחה עם הלקוח (02/08/20) הלקוח טען שהזמין בכלל דגם שלא קיים "ring doorbell 1 דגם חדש שהוא 1080p" אך הובהר לו שאין דגם כזה, יש ring doorbell 1 או 2 ring doorbell, הלקוח הזמין את הדגם ה-1.
בנוסף הוסבר והובהר ללקוח ע''י מנהל התמיכה שהנ''ל לא יכול להתרחש מפאת חיבור המכשיר לרשת האינטרנט, על זה הלקוח הסכים בשיחתו הטלפונית.
דחינו את בקשת הלקוח להחלפה וביקשנו את המוצר לבדיקת טענותיו טרם נתחיל דיון בנושא זיכוי\החזר,
בתחילה הלקוח הסכים ולאחר יום שב בו ואמר שלא רוצה למסור (ללא סיבה).

בינתיים, המוצר הראשון שקיבל לידו ושהוחלף לו ב30/08 הגיע אל מנהל התמיכה והמוצר נבדק ונמצא כתקין וללא קישור ללקוח\חשבון אחר, מה עוד שהאריזה הגיעה ללא המתקן לקיר.
הנ''ל הובא לידיעת הלקוח שלא קיבל זאת.

הלקוח חזר והתקשר ודרש לקבל החזר, הסברנו לו שלא ניתן טרם בדיקת המוצר, כאן הלקוח כבר טען שהביא לשליח דגם 1080P ולא 720P כמו שהוחלף לו.
מסרנו ללקוח שזה תנאי הרשת, בדיקת המוצר טרם זיכוי וכ'ו, לא היה מעוניין.
חזרנו אליו וביקשנו לפחות את המספר הסידורי (לבדיקת טענותיו שמה מישהו כבר השתמש וקישר את המכשיר לחשבון שלו) אך הלקוח סירב למסור את המספר הסידורי.
לצערנו הלקוח מסרב לשתף פעולה על מנת לפתור את הנושא.

מוצר:
RING Doorbell
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע מאוד.
קניתי אזניות בסניף באג איירפורט סיטי, ממותג מוכר שתוך חודש התקלקלו. אחת מהן הפסיקה להיטען. נתבקשתי למסור לבדיקת מעבדה ותיקון, 10 ימי עסקים. בסוף החודש קיבלתי מוצר "מתוקן".
השתמשתי בהן עוד חודש, אותה תקלה בדיוק. מבחינת באג - חוזרים על התיקון. קניתי אזניות אבל הן יהיו אצלי 80% מהזמן, והיתר יבלו במעבדה.
מבחינת באג אין אלטרנטיבה. רק להכניס לבדיקת מעבדה, שתיקח "עד" 10 ימי עסקים (שזה שבועיים של מציאות) ובסוף יעשו טיפול בינוני ויחכו לתקלה הבאה.
כל מוכר אונליין בעולם היום מסתפק בסרטון קצר שמראה את התקלה ומזכה במקום. פה מתעקשים לשרוף זמן במעבדה.
כשמתעקשים מול שירות הלקוחות שלהם, הם פשוט מתעלמים. רק פיתרון יחיד קיים מבחינתם.
שירות מחריד, לא מתקרב לשם יותר בחיים.
תגובת החנות:
עידו שלום
בהמשך לשיחתנו הטלפונית, המוצר היה במעבדה בתאריך 01/06 פעם אחת ולאחר איפוס נמצא תקין.
האוזניות הוחזרו לך בתאריך 14/06.
לאחר שהשארת את האוזניות בסניף לפני יומיים הם העבירו אותם לבדיקת מעבדה וכמובן יעדכנו אותך לאחר מכן (קריאה 218331).
תודה על ההבנה והמשך יום נעים.

בברכה, אייל
שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.
מוצר:
JBL reflect Flow
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מדהים ומקצועי
כיף לבוא למקום שיש מלא מבחר ,המחירים טובים ותמיד יש לאן לחזור כשיש בעיה!
ממליץ מאוד !!

מוצר:
רמקול jbl flip 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בתחנה המרכזית בירושלים כדי לקנות טבלט עבור הבת מצווה של בת אחותי ,
חנות נחמדה ,קצת עמוסה והייתי צריכה להמתין כמה דקות עד שהנציגות התפנו ,וכשהתפנו קיבלו אותי בחיוך
אבל סהכ חווית קנייה נהדרת נהניתי מהשירות המקסים והנדיב ,
קיבלתי יחס אישי ודאגו לכל מה שהייתי צריכה מ א' עד ת' ,
אין ספק שאמליץ אליהם ואחזור בעתיד .




מוצר:
ipad pro 12.9 2020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יודעים למכור, משכנעים את הלקוח לחרוג מתקציבו, אך כאשר המוצר ששוכנעת לרכוש נמצא תקול, מתנערים מהלקוח.
תגובת החנות:
שלום רב
הרשי לנו להתנצל על חווית השירות המתוארת בתגובתך, יחד עם זאת ארצה לציין כי לאחר פרסום תגובה זו יצרתי אתך קשר והגענו למספר תובנות, אפרט:
1. המדפסת נרכשה בתאריך 28/05/20 והפניה אלינו נעשתה כחודש לאחר הרכישה
2. הוסבר לך כי עלייך לפנות לספקית השירות HP על מנת לקבל שרות למוצר.
3. מאז ועד אתמול לאחר שיזמנו את השיחה מולך לא הייתה כל פנייה מצדך אלינו וכל ההתנהלות שלך הייתה מול HP.
4. לאחר שיחתנו, העברתי את פנייתך ל HP וביקשנו שיסייעו לך בנושא (לא אכנס לכל ההתנהלות שלך מול HP שכן התלוננת על השירות שלנו).
5. היום, לאחר התערבותנו, סוכם ש HP יזכו אותך על המוצר.

חשוב לי להבהיר כי אם היית פונה אלינו תוך כדי תהליך היינו מסייעים בדיוק כמו שסייענו לאחר שיחה יזומה מצידנו ולכן איני מבין את תלונתך כלפי רשת באג שעשתה את המיטב על מנת לסייע ככל האפשר.


בברכה, אייל גואטה
שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם.

מוצר:
מדפסת HP Smart Tank 515
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות לקוחות .
מבצעים הזמנה מוקדמת שנעלמת והמוצרים מגיעים לסניפים קודם.
לא עונים לשאלות.
אין שום דרך לעקוב אחר הזמנה.
תגובת החנות:
אריה שלום
הרשה לנו להתנצל על חווית השירות.
חשוב לי לציין כי ניסו ליצור אתך קשר על מנת לספק לך את המוצר אולם לא היה מענה ולכן לא יכלו לספק לך.
בכל מקרה, בהמשך לשיחתנו, קיבלת את המוצר היום.
נשמח לעמוד לשירותך בעתיד.

בברכה,
אייל, שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
realme superzoom X3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נקנה בחנות באג בחוף וילג' שבגבעת אולגה, מוכרן מאוד נעים ומבין את מה שהוא מציע.
ממליץ מאוד.
מוצר:
HP Pavilion 15-cs3001nj
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי עכבר ב16.6
ישר על ההתחלה העכבר הגיע עם אחד הכפתורים (הצדדים) שבקושי נלחץ, צריך להתאמץ יותר מהרגיל (והלחיצה מתשחררת גם כשהכפתור לחוץ לאחר הקליק אם הלחץ טיפה משתחרר)
הלכתי לחנות בקריית אונו שהיה קרוב אלי באותו יום, לאחר שהראתי להם את הבעיה אמרו אין לנו במלאי ואמרו שיש רק ביהוד
הלכתי ליהוד והראתי להם את הבעיה,לאחר שהם לחצו כ"כ בכוח ורמזו "שאני עדיין" הם אמרו שזה שטויות לחכות שזה "יתקלקל עוד קצת" כי יש אחריות.
במקום להחליף לי... הם אמרו שאפשר לשלוח למעבדה...
ואמרתי להם שזה לא הגיוני זה עכבר בן יומיים, ואז המנהל סניף אמר, זה רייזר, זה "בטח בכוונה מגיע ככה" .. (די ברור לי שאם זה יפסיק לעבוד לגמרי או יהיה צריך ללחוץ הרבה יותר חזק מעכשי יגידו לי שזה נזק בגלל שימוש לא נכון.. וגם אם לאשישלחו לי למעבדה במקום להחליף במקום שזה מה שהציעו בכל אופן (לעכבר בן יומיים)

חווית שירות מעזעת להרגשתי ,אני לא אקנה יותר בבאג
תגובת החנות:
שלום רב
קיבלנו את תגובתך.
חשוב לציין שנציגי החנות יכולים לסייע בפתרון בעיות באופן מוגבל, יחד עם זאת בהחלט יכולים לתת חוות דעת אישית (לא מקצועית) עם המוצר תקול או לא.
אם לדעתך אכן יש תקלה במוצר תוכל להעבירו לבדיקת מעבדה בהתאם לאחריות ונשמח לבחון את הפניה לעומק ולסייע.

בברכה
אייל גואטה, מנהל השירות.
מוצר:
RAZER BASILISK V2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר שלהם מדפסת. קיבלתי מייל שההזמנה התקבלה ואני יכול לעקוב אחר מהלך ההזמנה. נכנסתי ללינק ובחשבון שלי לא הופיעה ההזמנה, פניתי לשירות לקוחות בוואטסאפ וענו לי אחרי יותר מ24 שעות וגם לא עזרו, שלחו אותי לפנות לתמיכה באתר. בסוף המדפסת הגיע כשלא הייתי בבית בלי לתאם ובלי להודיע מראש שהמשלוח יגיע. עד עכשיו ההזמנה לא מופיע באתר. שירות גרוע.
מוצר:
מדפסת CANON
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ממכם מדפסת ההדיו שלה הגיעה לא תקין והיא עושה מלא בעיות לא הספקתילהדפיס בה אפילו לא פעם אחתת. ניסיתי ליצור איתכם קשר אין עם מי לדבר אני מאוכזבת כל כך ולא אקנה ממכם שוב בחיים!!!!!!!
תגובת החנות:
טוני שלום
קיבלנו את תגובתך.
אנו מתנצלים על חווית השירות המתוארת במכתבך.
על כל פנים לקבלת תמיכה עליך לפנות ל HP בטלפון 098304848

בברכה
אייל גואטה, מנהל שירות הלקוחות.
מוצר:
מדפסת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום ביום שישי הייתי בקניון חולון בבאג , ביקשתי לקנות גאקלסי 10 פלוס ניגש אלי נציג שלכם בשם שי ,אחלה בחור שיכנע אותי שבשביל פער קטן שאני מוסיף כסף אני מקבל טלפון יותר חדש ,לכן השכענתי וקניתי ממנו את הגאקלסי 20 פלוס נתן לי הסבר מפורט ואפילו ששיגעתי אותו בשאלות היה נחמד סובלני וענה על כל השאלות שלו , אני מאוד מרוצה מהקנייה , כמובן צריך להתרגל לטלפון החדש, בכל מקרה נתן לי הסבר מדיוק על הקנייה על טפסים שמיאלתי עבר על הטלפון בנוכחתי היה סובלני ונעים בזכות אנשים כמוהו אני תמיד אחזור לקנות בבאג הלוואי שיהיו עוד אנשים כמוהו בסניף שהם סובלנים ועונים בסבלנות על כל השאלות תודה יוסי קיסר
מוצר:
גלאקסי 20 פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ואדיב,אין הרבה עומס בדוכן, הם משווים מחירים למתחרים, היה ממש כיף לקנות אצלם
מוצר:
note 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי רמקול אלחוטי של אנקר באתר האינטרנט של באג. הרכישה עברה חלק, השילוח היה מהיר, הרמקול איכותי.
מוצר:
רמקול אלחוטי (בלוטות') אנקר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה באתר וקיבלתי מייל ששולם בהצלחה (הזמנה 207972)

אחרי איזשהו זמן קיבלתי מייל שהחיוב לא עבר, ניסיתי לברר מול חברת אשראי האם היה ניסיון חיוב וקיבלתי תשובה שלא.
בהמשך לפנייה שלי למוקד בווטסאפ, קיבלתי תשובה:
"היי,
הזמנתך בוטלה עקב חוסר מלאי"
שום התנצלות על אי נוחות או הסבר איך זה קרה שהמוצר נראה אכן במלאי.

ניסיתי להראות את הצילומי מסך של ההזמנה, וגם של טבלת זמינות במלאי מהאתר. ועוד פעם תשובה קרה:
"המוצר לא נמצא במחסן ההזמנות לכן לא יוכל להישלח אליך"

חוויה מאוד גרועה, שום התנצלות מהחנות, במקרה כזה אפשר ליצור קשר טלפוני עם קונה, ולנסות לפתור את הבעיה לבחון אופציה לשלוח מאחד הסניפים, או לפחות לכוון את הקונה לבצע איסוף עצמי.

ממש מאוכזב מבאג, בעבר הייתי קונה אצלהם הרבה...
תגובת החנות:
סלבה שלום
תודה על תגובתך, יחד עם זאת אכן ההזמנה בוטלה מכיוון שהמלאי אזל.
מלאי האתר מתעדכן תמיד בהתאם למכר אולם לא תמיד באופן מיידי וככל הנראה "נפלת בתפר".
אנו מתנצלים על חווית השירות.
אם תהיה מעוניין במוצר אחר תוכל לפנות אלינו ונשמח לסייע.

בברכה
אייל גואטה, מנהל שירות הלקוחות.
מוצר:
אייפד AIR 256GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
שירות מזעזע . רכשתי 3 כסאות . שתי כסאות ב6.4 . אחד הכסאות היה עם חלקים שבורים עד היום אף איד לא חזר אלי למרות המיילים וטלפונים. כיסא שלישי רכשתי לפני שבוע . היום קיבלתי . הרבה חלקים שבורים כולל חור בגב הכיסא. בbug בשירות לקוחות העובד דויד (מקווה שלא שיקר גם בדם שלו) אמר כי הם לא נושאים בשום אחריות וכעת זה אני מול יצרן וולט מתפקידם ליצור קשר או לטפל בזה. כשניסיתי להגיד ששילמתי כסף לbug ומצפה שעזרה ואחריות הנציג פשוט ניתק לי את בטלפון בפרצוף ! שירות מזעזע , כעת על שתי כסאות שילמתי 2000 שקל ולא מקבלת שום מענה!!!!
תגובת החנות:
תמר שלום
קיבלנו את פנייתך חודש שעבר כאשר פנית אלינו ומיד העברנו לספקית השירות על מנת ליצור אתך קשר ולטפל בפנייתך.
אם הנושא לא נפתח תוכלי לפנות אלינו ונשמח לסייע מולם.

בברכה
אייל גואטה, מנהל שירות הלקוחות,
באג מולטיסיסטם
מוצר:
Zelus e1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התלבטתי האם לרכוש דרך באג לאור חוות הדעת שיש עליהם אך הזמנתי משם היות והיו החנות היחידה שהיה להם את המוצר שרציתי.
ביצעתי את ההזמנה באתר ותוך כשעה (!) כסר ראיתי סטטוס שהועבר למחלקת הזמנות ואחרי יומיים הוא הגיע אלי הביתה באמצעות שליח אדיב.
המוצר חדש באריזה ועובד מצויין.
תודה לכם!
מוצר:
מדפסת HP3790
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קורא ספרים אלקטרוני של pocketbook. שכחו לציין שאין אף חנות ספרים אלקטרוניים שמאפשרת הורדת ספרים בעברית למכשיר זה. לא מוכנים להחזר כספי היות ופתחתי את המכשיר.
תגובת החנות:
שלום רב
תודה על תגובתך.
לקבלת תמיכה למוצר ניתן לפנות אלינו למחלקת התמיכה שלנו ונשמח לסייע 6974*

בברכה
אייל גואטה, מנהל שירות הלקוחות.
מוצר:
Pocketbook touch lux 4
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.