דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, סלולר וגאדג'טים (72 סניפים)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
באג מולטיסיסטם בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבאג ?
3.26
ציון ממוצע
143
חוות דעת בשנה האחרונה
182
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
6
0
5
3 חודשים אחרונים
19
0
15
6 חודשים אחרונים
47
2
27
שנה אחרונה
79
4
60
כל הזמן
91
4
87
נמצאו 182 חוות דעת גולשים על באג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר מקלדת ועכבר אלחוטיים עם איסוף מהסניף שנמצא בעיר ימים, נתניה.
תוך יום וחצי קיבלתי SMS שהמוצר מחכה לי בסניף והאיסוף היה מהיר ונוח.
מוצר:
asus w2500 מקלדת עכבר אלחוטיים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם מטען למחשב. אחרי שלושה שבועות של שימוש הוא התפרק.
כשפניתי אליהם שלחו אותי ליבואן.
מעולם לא נתקלתי בחנות ששולחת את הלקוח ליבואן.
חייתי משני צידי האוקינוס, כשהייתה לי בעייה עם מוצר, המוכר קיבל אותו בחזרה ודאג להחלפה\תיקון.
כשאתם קונים מבאג אתם חשופים בצריח.
נותן להם כוכב אחד כי אי אפשר לתת אפס.
תגובת החנות:
מאיר שלום
אציין כי לאחר שפנית עם תקלה במוצר, הוסבר לך שהשירות ניתן ע"י יבואנית המוצר וכי עליך ליצור אתם קשר.
ברגע שהם יאשרו החלפה יהיה ניתן לבצע את ההחלפה אצלנו וכך בדיוק היה.
השירות היה מהיר ויעיל כמו גם ההחלפה לאחר שקיבלנו אישור בנושא.

בברכה
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
מטען אוניברסלי power concept למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, מוצרים במלאי שלא מצאתי בחנויות אחרות, מחיר טוב (הכי נמוך מכל החנויות שבדקתי)- לא צריך יותר מזה
מוצר:
אייפון 12 פרו 128 ג׳יגה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ בלבד רציתי להזמין משהו מהיום להיום והיתה לי את האופציה אבל משום מה כמובן ההזמנה שלי לא נשלחה אז שלחתי הודעה לתמיכה אמרו לי להזמין מחדש אבל כמובן כי לקח לתמיכה המעפנה שלהם כמה שעות לענות לי אז כבר לא יחלו לספק לי באותו יום וגם התמיכה בין תשובה לתשובה לקחה הפסקה של 30 דק-לשעה עד שענו לי
תגובת החנות:
מאור שלום
בהמשך לשיחתנו, עברתי על הפניה שלך.
הטיפול בפנייתך היה יעיל ומהיר, כל הנושא התעכב משום שההזמנה שלך לא שולמה והיית צריך לבצע הזמנה חדשה.
לאור זאת לא הספקת לעשות לפני השעה 12:00 על מנת לקבל את המוצר באותו יום.
הזמנת את המוצר אתמול ואתה מקבל אותו היום.

בברכה
אייל,
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
Razer hammerhead pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ומקצועי. הזמנתי בבוקר וכבר עם פתיחת החנות יצרו איתי קשר לאספקה (בחרתי באיסוף עצמי)
מוצר:
סמארטפון Realme 8 Pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מגן מסך מאחד סניפי באג לאייפון 12, במעמד הרכישה נאמר לי שיש אחריות על המגן מסך למשך שנה אך כשהגעתי לסניף על מנת להחליף את המגן מסך לחדש מפני כשנשבר הם התנערו מאחריות ואמרו שהאחריות לא על שברים, לעומת חנויות אחרות שכן לוקחות אחריות על שבר.
לולא היו מציעים לי אחריות לשנה לא הייתי קונה את המגן מרשת באג, ניסיתי ליצור קשר עם השירות לקוחות אך ללא הצלחה לקבל מגן מסך חלופי כמו שהובטח לי ברכישה.
תגובת החנות:
שלום רב
אציין כי מעולם לא פרסמנו בשום מקום כי האחריות מכסה שברים במגן.
תפקידו של המגן, כשמו כן הוא, להגן על המכשיר במידת האפשר וכן "לספוג" את המכה העיקרית.
יחד עם זאת אין אחריות על שבר במגן.
האחריות כוללת פגמים של שינוי צבע או פגם ייצור.

בברכה,
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
Alpha Glass iPhone 12 Pro Max
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בזיון. קניתי מחשב ב4000, הגיע משופשף כולו. ואף אחד לא נותן לי שירות.
ֿאנ תקועה עם מחשב תקול.
תגובת החנות:
שלום רב
ראוי לציין כי פנית אלינו ולאחר שיחה הופנית לחנות לבדיקה.
בחנות קיבלת אישור לזיכוי כספי או החלפה לחדש לבחירתך.

בברכה, צוות השירות, באג מולטיסיסטם
מוצר:
apple 2020-m1 מחשב נייד macbook air
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב DELL דרך האתר, תוך כשעתיים קיבלתי SMS שהמחשב מוכן לאיסוף בחנות.
תודה על השירות המהיר!
המחשב מצויין, רמקולים מעולים
הסוללה נגמרת מהר...

מוצר:
dell 15-3501 מחשב נייד inspiron
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה דרך האתר. הזמנה ממש חלקהחלקה ואיסוף עצמי באותו יום. צוות אדיב ומקצועי, פשוט כמו שצריך
מוצר:
realme realme gt (8gb 128gb) סמארטפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עדיין לא פתחתי . השרות בחנות על ידי בחור בשם פלג , ברור, יעיל בסדר גמור. החבילה מטונפת, בושה לשלוח
מוצר:
asus v241eak מחשב vivo aio
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יעיל, מהיר, ומעולה. קניתי מקלדת ועכבר, הגיעו אלי למחרת, במהירות שיא. בנוסף, המחיר ההוגן ביותר שמצאתי. יישר כוח.
מוצר:
logitech desktop mk120 מקלדת ועכבר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חויה זוועתית, אחרי שקיבלתי מייל עם הודעה כי הזמנתך שולמה , הם לא שלחו לי 3 ימים את המחשב (היה אמור להגיע באקספרס)
התקשרתי לשירות ענתה לי "המנהלת" אמרה שההזנה לא חוייבה וזאת אחרי שקיבלתי מייל שכן, אילצה אותי ללכת לבדוק באשראי.
שאלתי את ה"המנהלת" האם היא יכולה לחייב ולשלוח לי היום אקספרס אמרה שלא ושאם אני רוצה אני יכול לבטל את ההזמנה זה לא מפריע לה.
אז ביטלתי את ההזמנה. התקשרתי להזמנות הזמנתי שוב, חייבו אותי וקיבלתי את המחשב ב22:30 בלילה!!! חיכיתי ער לשליח שלהםשהיה אמור להגיע בין 16:00 ל22:00

בקיצור חווי סיוט
ותודה ל"מנהלת" השירות החצופה על החוויה המגעילה
תגובת החנות:
שלום רב
הרשה לי להתנצל על החוויה המתוארת במכתבך, יחד עם זאת, יש לציין כי מדובר על 2 הזמנות.
אחת ההזמנות שלך נדחתה מבחינת תשלום ולכן היית צריך לבצע הזמנה חדשה.
את ההזמנה החדשה ביצעת בתאריך 12/08 וקיבלת באותו יום בשעה 10:17 דקות.
זמני משלוחי הזמנות אקספרס מתבצעות בין השעות 16:00 ל 22:00, בהתאם למיקומך במסלול של השליח.
אנו מתנצלים על האיחור של חברת המשלוחים ב 17 דקות.
נשמח לעמוד לשירותך בעתיד.

בברכה
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
lenovo 5 15iil05 81yk00tpiv מחשב נייד ideapad
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האמת ששמעתי בעבר הרבה דברים שליליים על באג ושירות, הזמנתי כי היחידים שהיה המוצר שרציתי במלאי.
הזמנתי בשבת בבוקר וראשון אחהצ היה אצלי. סימסו מתי שליח יגיע, התקשר 10 דק לפני. הכל עבר חלק ומעולה.
מאוד מרוצה.
מוצר:
fitbit luxe צמיד חכם מעוצב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בשבוע שעבר רמקול JBL Flip4 במחיר 300 שח.
המוצר הגיע מהר אבל לאחר שפתחתי את המשלוח גיליתי שהאריזה המקורית של הרמקול נפתחה כבר (המדבקות שסוגרות היו חתוכות) ושחסר כבל USB לטעינה באריזה.
פניתי לשירות לקוחות וביקשתי להחליף את המוצר.
נמסר לי שאין להם יותר את המוצר (??) ושאם אני רוצה אוכל להחזיר ולקבל זיכוי או להשאיר את המכשיר אצלי ולקבל קופון על סך 30 ש"ח לרכישה באתר כפיצוי.
כיוון שאני זקוק למוצר ולא סתם רכשתי אותו ביקשתי שיחליפו לי למוצר אחר דומה או שיזכו אותי ב 50% מערך הרמקול כיוון שקיבלתי מוצר משומש שנפתח כבר.
שירות הלקוחות של החנות סירבו אך הסכימו לבדוק את האפשרות לקופון על סך 50 שח לקנייה נוספת בחנות.
מעולם לא נתקלתי במצב שבו קיבלתי מוצר פתוח שחסר בו פריט.
לצערי החנות לא לקחה על כך אחריות והפתרונות שהוצעו (החזרה או קופון לרכישה באתר) אינם עוזרים לי.
אני מצפה מהחנות לקחת אחריות ולספק או מכשיר חלופי או עלות של מכשיר משומש (50 % ממחיר מלא).
תגובת החנות:
שלום רב
תודה על פנייתך.
בהמשך לשיחתך עם השירות שלנו, טענת שהמוצר הגיע באריזה שאינה סגורה וכן כי חסר כבל טעינה.
הוצע לך להגיע לסניף הקרוב לביתך, להחליף לדגם אחר ולהשלים את ההפרש או להזדכות היות ואין יותר את המוצר במלאי בכלל בשום סניף או במחסנים.
ררשת שנזכה אותו עבור 50% מעלות המוצר ולא הסכמנו לכך, הסכמנו לקחת אחריות, לזכות אותך באופן מלא, להחזיר את המוצר בהתאם למדיניות ובכפוף לחוק.
פנינו אליך שוב היום, הוצע לך שוב להחזיר את המוצר או לחלופין לרכוש מוצר אחר לבחירתך בהנחה שתינתן לך לאחר בחירת המוצר וכן לקבל פיצוי, קופון לרכישה באתר ע"ס 50 ש"ח.
לצערי כל מה שהוצע לך דחית והדבר היחידי שדרשת שנזכה אותך ב 50% מעלות המוצר.
אנו דוחים את בקשתך.

בברכה
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

מוצר:
רמקול נייד JBL Flip4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החברת שליחיות לא הספיקו לספק בזמן את המוצר, בגלל שומר החומות, אבל את באג לא היה ניתן להשיג בוואצפ וההתעלמות הייתה גסה מאוד. מרגיש שאם הייתי חייב להם כסף היו מתקשרים אלי על השניה.
תגובת החנות:
שלום רב
מדובר בפניה מלפני יותר מחודשיים שכבר טופלה וסופקה לך.
לפי התיעוד שלנו, לאחר שפנית אלינו עדכנו אותך כי היה עיכוב בעקבות המצב הביטחוני וקיבלת זאת בהבנה.
בברכה
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
DELL U3421WE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה עם המשלוח אקספרקס קיבלתי את המוצר מהיום להיום בלי בעיה, שירות ממש טוב.
מוצר:
nintendo switch joy-con זוג בקרי שליטה אדום כחול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר ב 10:00 בבוקר וקיבלתי את המוצר באותו יום בשעה 18:00. לאורך כל הדרך עדכוני סטטוס משלוח בסמס וברשת. מחיר פצצה ואחלה שירות. ממליץ בחום.
מוצר:
ninja foodi op300 סיר לחץ משחים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי במוצש כיסא גיימינג,ובאתר רשום זמן הספקה מירבי של עד חמישה ימים. כשהגיע היום החמישי ועדיין לא קיבלתי את המוצר התקשרתי לחברת השילוח והם אמרו שהם אפילו לא קיבלו את החבילה מבאג,ושאקבל אותה רק בשבוע הבא. התנהלות בזויה של השירות לקוחות שהתנערו מאחריות ולא רצו לבטל לי את העסקה במיידי. זו הפעם האחרונה שאני מתכוון לרכוש בבאג!
תגובת החנות:
מאיר שלום
זמן אספקה של הכיסא הוא עד 7 ימי עסקים - https://www.bug.co.il/brand/razer/tarok/essentials/by/zen
למיטב ידיעתי, חברת השילוח סיפקה לך את הכיסא ביום חמישי, ככל הנראה לאחר כתיבת הביקורת.
אם יש משהו נוסף שנוכל לסייע תרגיש חופשי לפנות אלינו.
בברכה
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
כיסא גיימינג Tarok Essentials
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות נהדר. הקניה און ליין נוחה. הסבר על המוצר ברור . חן נהניתי נחווית הקניה.
מוצר:
dell s2421h מסך מחשב 24
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום ראשון שעבר עשינו הזמנה ברשת באג כשההתחייבות שלהם היא אספקה תוך 4 ימי עסקים.
בטעות הביאו לנו משלוח שגוי ולמחרת כבר הגיעו לקחת את המוצר השגוי, אך עד היום עדיין לא קיבלנו את המוצר שקיבלנו ואין אפילו צפי לאספקה.
כל יום התשובה היא שזה בטיפול ואף אחד לא חוזר אלינו!!! בינתיים חוייבנו על מוצר שכלל לא קיבלנו.
בנוסף לכך, באג לא מוכנים גם לבטל את העסקה (בניגוד לחוק הגנת הצרכן)

לא להזמין מהם!!!! הם לא לוקחים אחריות, מטרטרים לקוחות ושירות לקוחות מתחת לכל ביקורת!!
תגובת החנות:
שלום רב
הנושא נבדק מול חברת השילוח ואכן הייתה טעות באספקה לצערנו ע"י השליח שלא בכוונה.
ההזמנה שלכם נמסרה בתאריך 22/07 כלומר בטווח זמן האספקה המיועד אולם לצערנו לא לכם אלא ללקוח אחר.
מיד ביצענו את כל התאומים כדי שתיאסף מהלקוח ותסופק לכם ואכן מספר ימים לאחר מכן כבר קיבלתם את ההזמנה
חשוב לי להוסיף כי בניגוד למה שכתבתם, כן הסכמנו לביטול העסקה אולם לבסוף החלטתם שאנכם מעוניינים לבטל אלא להמתין לקבלת המוצר ואף סופק לכם פיצוי כספי בסניף שלנו לרכישה עתידית
אנו עושים את המיטב עבור לקוחותינו אולם לעיתים קורים מקרים שלא בשליטתנו וגם עליהם אנו לקוחים אחריות.
נודה להבנה.
והמשך יום נפלא.

בברכה
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

מוצר:
אוזניות Endurance DIVE JBL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה נוחה, הספקה מהירה, שירות לקוחות בסדר גמור (התכתבות במייל). היה עיקוב באחד המשלוחים - טופל מהר מאוד.
מוצר:
מטען אוניברסלי 45W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רע מאוד. רכשתי מילונית.. אנגלי עברי, קבלתי אנגלי ערבי. נסיתי להחליף / לקבל זיקוי - סיפור שלם. בכלל החלפו את מערכת הזיכויים שלהם בתוכנה חדשה ולא עובד. אז אי אפשר לקבל כסף , זיכוי : סיפור שלם....לא כדאי
תגובת החנות:
אריה שלום
לפי מה שאני רואה כן תואם לך להחזיר את המוצר בסניף ראש פינה.
אם תצטרך עזרה במשהו נוסף אתה מוזמן לפנות אלינו ל bugservice@bug.co.il
בברכה צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
מילונית
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין