דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, סלולר וגאדג'טים (72 סניפים)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
באג מולטיסיסטם בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבאג ?
2.79
ציון ממוצע
111
חוות דעת בשנה האחרונה
115
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
6
0
5
3 חודשים אחרונים
19
0
9
6 חודשים אחרונים
35
2
35
שנה אחרונה
49
2
60
כל הזמן
49
2
64
נמצאו 115 חוות דעת גולשים על באג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי לחנות כדי לרכוש שעון חכם הטיפול בחנות היה מהיר ואדיב קיבלתי שירות מקצועי הוסבר לי כי דרך האתר אקבל את המכשיר עד הבית ללא עלות.המוכר בחנות מילא עבורי את ההזמנה ושילמתי במקום.
מוצר:
amazfit classic huami gtr 2 שעון חכם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה דרך המוקד הטלפוני.
אדיבות ונכונות לעזור, למרות שלא היה מקצוען בתחום.
המוצר הגיע למחרת עד מפתן הדלת.
תודה רבה
מוצר:
hp smart tank 516 aio מדפסת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאתר האינטרנט של באג אוזניות אלחוטיות כעבור 6 ימים שהמוצר לא הגיע התקשרתי לבאג והם אמרו שחברת האשראי לא אישרה את העסקה (לא ברור למה אף אחד לא טרח להודיע לי על זה) הנציג שהיה אדיב הציע שנעשה את ההזמנה טלפונית וכך עשינו. כעבור 5 ימים הגיע השליח עם החבילה אך עם מוצר שלא הזמנתי מיד התקשרתי לחברה (חיכיתי על הקו כמעט שעה) ושמה הודיעו לי שהם יספקו את ההזמנה בהקדם ויבצעו את ההחלפה מאז עבר כבר יותר משבוע שבהם הנציגים שלהם אומרים שהעניין ובירור עם חברת המשלוחים ואת המוצר עוד לא קיבלתי.

עשו לעצמכם טובה ותחסכו לעצמכם את עוגמת הנפש ואל תקנו אצלם.
תגובת החנות:
בר שלום
פנייתך מוכרת לנו ואתה צודק.
אני נוטה להאמין שכתבת את התגובה בפורום הזה לפני שהנושא טופל שכן לפי העדכון האחרון הפניה כבר הסתיימה.
אכן הייתה טעות מול חברת השילוח בכל הנוגע להזמנתך, יחד עם זאת, חשוב לציין כי לקחנו אחריות מלאה וקיבלת שירות עד תום.
1. כפיצוי, השארנו לך את הרמקול שקיבלת בטעות.
2. זיכינו אותך לבקשתך עבור העסקה באופן מלא.
אם יש לך שאלה נוספת תוכל לפנות אלינו ונשמח לסייע.

בברכה
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

מוצר:
jbl reflect mini 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה להגיד תודה לעמרי מסניף איילון על שירות סבלני ודאגה לכל הפרטים הקטנים
חווית קניה נהדרת
מוצר:
S21 Ultra
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ על סניף איילון
יופי של שירות
עמרי ישב איתי עם הרבה סבלנות ועזר לי בכל מה שהייתי צריך
תודה רבה
מוצר:
כיסא גיימינג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה צרכנית קשה !!!
לפני כשבועיים רכשתי מסך גיימינג למחשב של הבן שלי,
למרות שהמחיר שלהם לא היה הזול מבין האפשרויות באתר זאפ,
החלטתי לרכוש דווקא מרשת "באג מחשבים" בגלל משלוח ה"אקספרס" שהם מתהדרים בו בכל בכל מקום באתר ובפרסומות במדיה. לא תיארתי לעצמי שאני הולך לשלם על הבחירה בהם בעוגמת נפש ובזמן מאד יקר בנסיונות פנייה ותחינה לנציגי השרות שלהם.

3 ימים לאחר רכישת המסך, התקשרתי לבדוק "מה קורה עם המסך?" ונציגת השירות התחילה לספר כל מיני סיפורים שבגלל גודל המסך, אין אפשרות משלוח מהיום להיום והבטיחה שבתוך 5 ימי עסקים מיום ההזמנה, בטוח יגיע המסך ואפילו לפני.

היום אחרי שבועיים של נסיונות התקשרות והתעלמות גסה מצד החברה, ואני מוצא את עצמי מתחנן לשירות שישלחו לי את המוצר (כאילו שלא שילמתי עליו מחיר מופקע.)

היום שוב דיברה איתי נציגה (בפעם המי יודע כמה) ושוב חזרה על הטקסט שכנראה מתוך פרוטוקול של "ניפנוף לקוחות שכבר שילמו" ואמרה שוב שהיא פונה אל חברת השליחויות ותיכף חוזרת אליי (תרגיל שעשו לי כבר לפני מספר ימים)

כבר מיותר לציין שאף אחד לא חזר אליי, פניתי שוב והגעתי למשיבון שאומר שהשירות כבר לא פעיל בשעות האלו.

בשבוע האחרון, בכל פעם שאני חוזר מהעבודה, הבן שלי מסתכל עליי בתקווה שיש לי עדכון לגבי המסך החדש, וכל פעם שני רואה אותו שוב נשבר ומתאכזב מכך שאין שום עדכון.

בשורה התחתונה, שילמתי יחסית הרבה על מוצר ועד כה לא קיבלתי לא מוצר ולא הסבר. הסיבה היחידה שעדיין לא ביטלתי את ההזמנה, היא שאני ממש חושש שגם את הכסף לא אקבל בחזרה, בטח שלא בלי להתאמץ.

בקיצור, אני כועס ומתוסכל ובעיקר מאוכזב מחוסר המקצועיות, השרלטנות וההתעלמות הגסה של רשת בסדר גודל של באג ופונה במקביל לגופים הבאים:
- הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
- ארגון סחר הוגן ישראל
- המועצה הישראלית לצרכנות

ממליץ להימנע מלקנות דרכם ולחסוך מעצמכם את עוגמת הנפש שאני עדיין חווה.
תגובת החנות:
שלום רב
קיבלנו את פנייתך ואף שוחחנו טלפונית בנושא כדי לתת לך פתרון מהיר ככל האפשר.
אנו מתנצלים על חווית השירות והעיכוב בקבלת המוצר
חשוב לציין כי בעקבות החג נוצר עומס גדול מאוד ולמרות זאת אנו עומדים בזמנים אל מול אלפי ההזמנות שלנו כמעט באופן גורף, לעיתים נוצרים מצבים שאינם בשליטתנו כמו שקרה עם ההזמנה שלך שאבדה בחברת השילוח.
כמובן שהוצאנו הזמנה חדשה עם משלוח מהיר ואף סופק לך פיצוי.
תודה וחג שמח.
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
מסך מחשב "27 S2721HGF Dell
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מבאג סניף בית שמש ומבאג בכלל ! !! !!!

רכשתי מחשב נייד שנמצא פגום מהייצור לאחר שהחליפו לי את המחשב גם השני נמצא פגום וכל זה קרה עוד לפני שעבר 14 יום מהרכישה וביקשתי את כספי חזרה
לא בסניף ולא בשירות לקוחות הסכימו להחזיר לי את הכסף כשביקשתי הסבר למה אני לא מקבל את כספי בחזרה גם לא נתנו לי תשובה!! רק לאחר שפניתי למועצה לצרכנות הם אולצו להחזיר את הכסף ראו אוזהרתם !!!!!!!! הם מבינים רק כוח ולאחר שאתה קונה היחס המזלזל גם של המוכר שמכר לי וגם מנהל הסניף פשוט מתחת לכל ביקורת הם גם מגדילים ראש מנסים להעביר אחריות מהם אליך ככה שבסוף יתבצע בדיקה והאשמה תיפול עליך (במקרה שלי זה היה שהמנהל סניף אמר קח את המחשב אתך כי הוא לא צריך להיות בסניף וכמובן שאם הייתי לוקח לא הייתי מקבל את הכסף חזרה )

להתרחק מבאג סניף בית שמש ומבאג בכלל ! !! !!! פשוט בושה חזקים על חלשים
תגובת החנות:
שלום רב
אנו מודים לך על פנייתך.
הרשה לנו להתנצל על חווית השירות המתוארת בפנייתך.
לצערנו, כל העיכוב בטיפול מול HP נבע מכך שבתקופת הסגרים סניף בית שמש היה סגור ולא היה ניתן לטפל בנושא היות והחלטת להשאיר את המחשב בסניף במקום לפנות ישירות ל HP.
פניה שלך ל HP בהתאם לאחריות, מיד עם היודע התקלה הייתה פותרת את הנושא באופן מידי שכן המחשב היה במסגרת 14 יום.
יש לציין כי לאחר שקיבלנו את הפניה בחזרה לשגרה מיד פעלנו מול HP והוצאנו עבורך אישור החזרה.
האישור הועבר לסניף עם בקשה ליצור אתך קשר על מנת לזכות אותך וכך היה.

תודה על ההבנה
בברכת חג שמח.
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
מחשב נייד HP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משחקי פלייסטיישן מאתר החנות הזו. החבילה הובאה לביתי ונמסרה לי מיד בידיי. החבילה היתה קרועה עם כתמים של משהו ורוד דומה ליין. הקובסאות הפלסטיק של משחקים היו שבורות, נראה שמישהו רקד עליהן, כאשר פתחתי אחד היא התפרקה. כשהתחלתי להתקין את המשחק התברר שעלי לשלם עוד 20 ש"ח. אני לא ממליץ לקנות מאתר עם משלוח. אולי החנויות עבדות יותר טוב.
תגובת החנות:
שלום רב
נשמח לדעת מדוע לא פנית אלינו לבירור הנושא ?
בברכה
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

מוצר:
NBA 2K21 Standard Edition Playstation - PS4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח ותיק בחניות באג רציתי הפעם להודות על שירות בחנות באג גבעתיים לבחור בשם אילון בבעיה בנייד היתה תקלה במיילים והוא עזר לי מאד מאד בתיקון התקלה שאמנם אמרו שהיתה בעיה עולמית אך היא תוקנה למרות הכל והוא אינו חייב ועזר לי מאד בפעולות על הנייד דבר הגוזל זמן רב והתפנה לטפל בי למרות שהיו לקוחות כמוכן יעץ לי איזה סוג מטען ועוד מוצרים לרכוש בדברים שאני לא ככ מבין הידע שלו והבקיאות שכנעו אותי בקבלת החלטה מה לרכוש

בברכה אילן
מוצר:
מספר מוצרים מטען דיו כבל טעינה לרכב ומוצרים נילווים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה על סניף באג- קניון הזהב ראשון לציון.
פלג ואמיר מקצועיים, סובלנים ושירותיים.
לא פחות חשוב מחווית קניה זה השירות.
וללא ספק קיבלתי שירות מצויין.
עלו והצליחו
מוצר:
רובוט פנאי חכם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואדיב בכל רמה אפשרית!
באתי שאני לא הכי סגורה על מה אני רוצה ודן, סגן המנהל של הסניף, עזר לי לבחור במקצועיות רבה והגינות!
שילוב מוצלח של אנשים מקסימים ותודעת שירות מעולה!
מוצר:
עכבר אלחוטי logitech ומתג חכם לדוד חשמל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות באג בקניון איילון סמארטפון s21 ultra. בגדול בכל המקומות המחירים היו דומים אבל כאן חווית הקנייה היתה אחרת ובעיקר בזכות המוכר עמרי. עם הומור ומקצועיות שבה את ליבנו. כאשר היו לנו בעיות עם מגן המסך לא התעצל וחזר על ההדבקה מספר פעמים בשמחה עד שהתוצאה היתה מושלמת.
מוצר:
גלקסי s21 אולטרא
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ראוטר vr600 מהסניף בקניון עזריאלי בתל אביב. כבר במעמד הקנייה הרגשתי את חוסר הסבלנות של המוכר. הוא היה קצר, לא אדיב ולא ניכר שבעל ידע מקצועי.
שלושה ימים מאוחר יותר הבנתי כי המוצר איני מתאים לדרישותיי וביקשתי להחליפו בסניף במוצר אחר. למותר לציין כי המוצר נארז היטב באריזתו המקורית.
כשהגעתי לסניף פגשתי במקום מנהלת בשם רחלי אשר סירבה להחליף את המוצר ושלחה אותי אל היבואן. המנהלת אפילו לא ביכרה להביט בחשבונית או לנסות ליתן מענה.
תודעת השירות שלה הייתה חצופה ואטומה ונדהמתי לגלות כי אין עם מי לדבר.
לעולם לא אחזור לרכוש בבאג ואני אף שוקל את צעדיי המשפטיים כנגדם.
תגובת החנות:
שלום רב
להלן תגובתנו:
רכשת את הראוטר מהנציג בסניף לאחר הסבר מפורט ממנו, לטענת הנציג, יצאת די מרוצה,
הגעת היום לסניף ואמרת שלא ניסית את המוצר ואתה לא מעוניין בו.
מנהלת הסניף, רחלי, שאלה אותך אם יש בעיה מסוימת במוצר ואמרת לה שאתה פשוט לא מעוניין בו וזאת לאחר שהוא הופעל ושומש.
נאמר לך שלא ניתן לזכות את המוצר מכיוון שהפעלת אותו ולא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שהופעלו.
אם אתה צריך תמיכה בתפעול המוצר אתה מוזמן לפנות לספקית השירות לצורך תמיכה.

תודה והמשך שבוע נפלא.
אייל, צוות שירות הלקוחות,
באג מולטיסיסטם.



מוצר:
Tplink vr600
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה קלה ומהירה, משלוח הביתה הגיע אחרי יומיים-שלושה. המוצר עצמו מאכזב אבל זה כתוב בחוות דעת שלו
מוצר:
מדפסת ‏הזרקת דיו HP DeskJet Plus 4120 3XV14B
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היינו היום בבאג קניון איילון ורכשנו טלפון נייד.
וקיבלנו שרות מעולה מבחור בשם עומרי.
הוא היה מקצועי ומאד אדיב ועזר לנו עם המון סבלנות.
כייף להיכנס לחנות ולקבל שרות כזה
מוצר:
סמסונג a12
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה
גישה וקבלה חמה
צוות מקצועי עונים על כל שאלה
התייחסות נהדרת כלפי הלקוח
תודה מכל הלב
מוצר:
אייפון 12 פרו מקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדפסת דרך האתר , קיבלתי אישור קנייה ולאחר יומיים גם חשבונית מס.
ההזמנה הגיעה במהירות לאחר שבוע ואני מאוד מרוצה ממהירות השירות ופשטות ההזמנה דרך האתר.
מוצר:
HP DeskJet 2710 All-in-One
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עמרי נתן לי שירות מצוין והמלצה טובה
כיף להכנס לחנות ולקבל שירות כזה, ממליץ לכולם על סניף אילון
מוצר:
מגן מסך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי משחק מילים לילדים, מחיר מצוין, משלוח מהיר ישירות לקוחות טוב מאוד. ממליצה מכל הלב.
מוצר:
סקרמבל עברית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רודפים אחרים לתשובות על אספקת פריט שהיו אמורים לספק -במקום פריטים שסופקו בטעות ולא היו בהזמנה.
אורייאן המשלח שלהם מופיע ללא תאום.
שרות לקוחות גרוע בוואטסאפ, ללא אפשרות לקבל תשובה ברורה מתי ואם בכלל יספקו או אם הפריט קיים בכלל במלאי
ואין מתנות בחינם - גם לא אוזניות שמתומחרות ב 100 שח כמתנה
חווית קניה טראומטית שאני מצטער עליה ולא אחזור עליה.
לחברה יש BUG רציני! וחבל שהתנהלות כזו פוגעת במוניטין כמו שלהם.
תגובת החנות:
בן שלום
הרשה לנו להתנצל על חווית השירות המתוארת בפנייתך.
אכן קרתה טעות וחברת המשלוחים סיפקה לך מוצרים אחרים במקום המסך.
כמובן, לאחר שביקשת לבטל את ההזמנה, היית צריך להחזיר את המתנה שסופקה לך ללא עלות במסגרת מבצע המעטפת (אגב - מחירה יותר מ 100 ש"ח).
נאמר לך כי במידה ותחזיר את המתנה נזכה אותך ב 100 ש"ח.
אנו שוב מתנצלים, יחד עם זאת חשוב לנו להבהיר כי אנו לא בימים רגילים ולמרות זאת עושים את המיטב על מנת לשמור על רמת שירות גבוהה בכל הפרמטרים.
תודה על ההבנה.

צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
מסך HP E273M ומקלדת MK295
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עומרי המהמם מסניף איילון תמיד שירותי ! עוזר ונותן את השירות הטוב ביותר!
תמיד יש מלאי ומקבלים מהרגע להרגע
מוצר:
iPhone 12
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני כבר בן בית בסניף רמת גן של באג ממליץ לכל הקליינטים שלי לבוא לקנות מגילעד המוכר הכי אמין ותמיד נותן לי שירות ומחיר מצוין
מוצר:
Note 20 ultra 5G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מצוין מעמרי.
שמע את הצורך וידע להתאים את המוצר הנכון ביותר!
מרוצה מאוד מאוד.

מוצר:
דיסק-און-קי
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.