דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות מקוונת וגם פיזית של מחשבים וציוד היקפי (בן שמן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
באג מולטיסיסטם
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבאג ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
45
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
23
1
21
נמצאו 45 חוות דעת גולשים על באג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר בתאריך 27.9.2015
באתר היה כתוב עד 9 ימי עסקים המשלוח הגיע באיחור של 3 ימי עסקים , והמוצר הגיע בתאריך 12.10.2015
צוות הסניף לא טרח להתקשר ולעדכן אותי שהמוצר הגיע לסניף .
לא טרחו לענות לטלפון בסניף (הסניף היה פתוח )
לא ממליץ לקנות דרך האתר .
מוצר:
עכבר מחשב t620
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשתף את חברי הפייסבוק בחוויית השירות הגרועה שקיבלתי מבאג:
שלשום אחותי ניגשה לחנות בקניון הזהב- (בהמלצתי) וביקשה מחשב התואם את הנתונים ששהוצגו בפני המוכר.
נציג המכירה (שהתברר כי הוא המנהל) הסביר כי אין ברשותו מחשב כזה אך יש מחשב אחר עם מעבד קצת פחות טוב , כשאחותי שאלה כמה פחות טוב, הנציג דימה את המעבד לסמ"ק של רכב והציג בפניה את הנתון הבא: "ההפרש הוא כמו מנוע 1500 ו-1600.
אחותי הסכימה למכירה וקנתה את המכשיר.
מיד בתום המכירה, נציג המכירות, מנהל החנות שאל אותה אם ברצונה שהוא יפעיל את המחשב. והיא הסכימה בתום.
לאחר שעה כשחזרתי הביתה וראיתי את המחשב- קיבלתי הלם!
נתוני המעבד שהוצגו בפני נציג השירות הינם:
intel Core i3-3227U שמפיק 1.9GHZ ואילו נתוני המעבד שנמכר: i3-2367M שמפיק סה"כ 1.4GHZ.
(לחברי הקבוצה שפחות מבינים- מעבד הינו הרכיב החשוב ביותר עליו יש להסתכל בעת קניית מחשב. הוא שאחראי על מהירות החישוב)
למען ההבהרה- הנתון ההשוואתי שהתקבל ממנהל החנות להלן "המוכר" הינו שקרי- הטעיית לקוח לשמה.
מיד לאחר בירור הנושא עם אחותי התקשרתי לחנות וענה אותו מנהל באומרו "אין מה לעשות, ביצענו הפעלה למחשב באישור הלקוחה וכעת אין אפשרות להחזיר".
דבר זה הכעיס אותי מאוד מאחר ובזמן ששאל האם היא מעוניינת שהוא יפעיל לה את המחשב לא נאמר לה, שהיא בעצם מוותרת על זכויותיה הקבועים בחוק ביטול עסקה.
לא וויתרתי, ניגשתי לחנות והצגתי בפני המוכר כי המחשב עדיין לא הופעל בכלל (בדקתי במאפייני המערכת).
אותו מנהל\מוכר לא היה מוכן לבדוק את המחשב, לנהל שיחה ואפילו לא הסתכל לי בפנים רק אמר "המחשב מופעל, אין מה לעשות, דבר עם שירות הלקוחות".
וכך עשיתי, לאחר ההסבר הארוך נציגת השירות הציעה להחליף את המחשב רק בתוך הרשת תוך הפחתה של 10% מעלות המחשב.
הצעה זו לא הוגנת כלפיי ולכן לא הסכמתי, בחוסר אונים לקחתי את המחשב חזרה ואינני משתמש בו מפני שאני עדיין מעט אופטימי שפוסט זה יעזור.
חשוב לציין,
שירות הלקוחות, הצוות הניהולי מוכרי החנות והרשת בכלל, אינם דוגלים במקצועיות אלה במכירה בלבד.
מוצר:
מחשב נייד ASUS F502CA-EB31
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצל חברת באג, בסניף "סינמה סיטי" ראשון לציון. לפני שנה וחודש מכשיר גלקסי 3 וטאבלט באותו יום, המכשיר בשימוש בעלי. לפני שבוע המכשיר הפסיק לעבוד סתם כך. מבירור באינטרנט ומעבדות גילינו שזוהי תופעה שקרתה בחודשים האחרונים למחזיקי מכשיר גלקסי 3 (תופעת המוות הפתאומי). יש לנו חבר נוסף שחווה זאת, ניגש לחברה ממנה רכש את המכשיר וקיבל שירות הולם. שלחו את המכשיר שלו לקוריאה ויחזירו לו מכשיר חדש. אך כשאנחנו פנינו אליהם למענה שלחו אותנו לדרכנו כי עבר חודש מיום האחריות. כמובן שזה ידוע לכולם שזה לא אחריות שלנו כאשר המכשיר שובק חיים, זה לא שהוא נפל לרצפה או משהו שאנחנו עשינו. ברור לכל הדעות שאחרי שנה לא צריך לקרות דבר כזה. וגם אם עבר חודש יש תקלה בייצור של כל מכשירי הגלקסי ולכן האחריות שלהם גם אם עבר חודש! פנינו ליבואן סמסונג בארץ וגילנו להפתעתנו שהמכשיר שקנינו מרשת "באג" לא הגיע מהיבואן הראשי. אגב, מי שרוכש אצל היבואן הראשי גם מקבל בלי לריב ולדרוש, אחריות לשנתיים. לא רק שהם מתנערים מהאחריות הם גם גובים מאנשים תשלום רב למכשיר שכזה ואפילו לא מייבאים מהיבואן הראשי. כשאנחנו פנינו לרשת "באג" חשבנו שזוהי רשת גדולה שאפשר לסמוך עליה ולהיות בטוחים שאתה לא קונה באיזה "שוק". מסתבר שזוהי הייתה טעות גדולה. קנינו אצלם את מיטב המכשירים היקרים ואין ספק שלא נפנה אליהם יותר. האכזבה היא גדולה. והכסף שאיבדנו הוא גדול ולכן אנחנו לא נשתוק, ונביא למודעות של כולם וגם נפנה לבית המשפט.
מוצר:
טלפון סמארטפון גלקסי 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי במסגרת סוף השבוע של "Black Friday " רמקולים שולחניים למחשב של JBL, במבצע ב 100 ש"ח בלבד. בסניף בהוד השרון.
השירות היה ברמה סבירה, אך לצערי לא מעבר לכך.
מהמוצר אני מרוצה מאוד.

יש לציין שברגע שאין מבצעים המחירים של הרשת מעט יקרים מהממוצע.

מוצר:
רמקולים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המחשב בבאג.
חיפשתי בהמון חנויות ורק להם היה אחריות עד בית הלקוח שזה יתרון אדיר.
שירות היה מעולה. (זה תלוי באופי של המוכר)
הנציג שמכר לי היה מעולה.
המחיר היה טוב והמחשב חזק וטוב.
אקנה משם שוב בהחלט
מוצר:
מחשב נייד; 5110 i5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למחרת הקנייה הגעתי לחנות למסירת המוצר להחזרה,מכיוון שהמוצר פגום ולא הצחלנו לעבוד איתו אפילו שעה אחת, כמובן לא הסכימו להחליפו ,נישלח לתיקון של 5 ימים, ולאחר התיקון הגענו הבייתה ושוב לא עובד תקין , והגעתי לחנות למחרת לתיקון חוזר ,והבטיחו שאם יהיה בו תקלה יוחזר המכשיר , אבל הפעם לקח 9 ימים של תיקון , וכמובן המכשיר תקין אבל התוכנה דפוקה וזה לא באחריות,וזה דבר לא מקובל לסיכום !המוצר נימצא בתיקונים 14 ימים מתוך 17 ימים , והחלפה או ביטול עסקה מסרבים לעשות , ברצוני לעדכן שלאחר פנייה של מחלקת שרות ותמיכה של בג הוסכם בנינו על החזרת המכשיר באריזתו ,ובג מצדה תבצע ביטול לעסקה בהחזרת הכסף.
מוצר:
סטרימר אולטרא ULTRA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הכונן מחנות באג בקניון חולון
לשאלתי במעמד הקנייה על אחריות המוצר נאמר לי מפורשות שאם המוצר תקול הוא יוחלף במקום.
לאחר שימוש קצר מאוד בכונן הוא לא נדלק יותר ולא היה ניתן לעבוד איתו.
הלכתי לחנות ושם המוכר בדק את הכונן והסכים איתי שיש תקלה במכשיר והוא אינו תקין.
כשביקשתי להחליף את הכונן הוא אמר שהם צרכים לשלוח אותו לבדיקה בחברה שתימשך כ 21 יום ושם יוחלט אם מחליפים את המוצר או מתקנים אותו וזאת בניגוד להבטחה להחלפה במקום.
אני מאוד לא ממליץ לרכוש בבאג השרות לקוחות שלהם אינו עומד בציפיות מרשת כזו גדולה. תקלות דומות בחנויות מחשב שונות הוחלפו הומצרים במקום לאחר איתור התקלה ע"י המוכר וכך מצופה משירות לקוחות ולא כמו זה שקיבלתי בבאג.
תגובת החנות:
) כל מוצר הנרכש ברשת "באג" מגיע עם אחריות למשך שנה או יותר בצירוף תעודת אחריות רלוונטית.
2) המוצר אותו רכש הלקוח, מגיע עם שנתיים אחריות במעבדת השרות של רשת "באג".
3) כל לקוח הרוכש מוצר זה או אחר המיובא ע"י הרשת, מקבל לידיו תעודת אחריות שבה מצוין כי השירות יינתן במעבדות החברה.
4) כלל נציגי המכירות מיודעים ומשקפים ללקוח את המידע כי על כל מוצר שאינו תקין יש להיבדק במעבדה ורק לאחר מכן, הלקוח יקבל את השירות במסגרת תנאי האחריות.
5) לא הובטח ללקוח מעולם כי המוצר יוחלף במקום במידה ותתרחש תקלה בו.
6) הלקוח מוזמן להעביר את המוצר לבדיקת מעבדה לטיפול במסגרת אחריות.
מוצר:
כונן קשיח נייד RIKIKI
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזאפ הועברנו לבאג - עם מחיר יוצא מן הכלל, תוך שתי דקות הזמננו... יומים אח"כ זה כבר אצלנו שלם ובריא. חווית קניה נפלאה.
מוצר:
מצלמה C122
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחירים לא תמיד הכי זולים אבל הפעם כן,הכי זול בשוק!
פשוט השרות הכי אמין שיש וכל מי שאומר אחרת זה כי עצמו עשה פשלה אני מוכן לשים איתכם כסף שזו היא החברה אחת האמינות ביותר ועם האחריות הכי טובה שיש ולכן גם לפעמים המחירים מופקרים אבל אין מה לעשות כי על איכות משלמים!
מוצר:
מסך מחשב E2237FWT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר - Ipod touch 4 32 GB, מבאג בקניון רחובות.

אחרי ההתקנה של Itunes התחלתי לבדוק את המכשיר וראיתי שיש בו תקלות חומרה כגון: וידאו ואודיו לא פועלים, מקלדת ויראוטלית שנתקעת אחרי לחיצה על אות, צילום וידאו שפעל רק פעם אחת ולאחר מכן קפא ולא הייתה אפשרות אפילו לעבור למצב צילום תמונות.

התקשרתי לשירות לקוחות והנציג עבר איתי על כל האפשרויות כדי לתקן את המכשיר כגון: Restore ואיפוס המכשיר.

הוא אמר שעליי להגיע לסניף הקרוב כדי לשלוח את המוצר למעבדה.

הגעתי יום אחרי לסניף אשדוד, המוכרים ניסו לסדר לי את האייפוד בעזרת עדכון אבל ראו שזה עדיין לא עובד ושלחו את המוצר למעבדה.

יום אחרי קיבלתי צלצול מבאג אשדוד שאני יכול להגיע לסניף ולקבל אייפוד חדש!

הגעתי לסניף ברגע הראשון שיכלתי ולאחר שהראיתי להם את החשבונית קיבלתי את המוצר.

המוצר הוצע מהחבילה וניתן לי בשקית פצפצים על מנת לשמור עליו מפגיעה, האוזניות והחיבור USB נשארו אצלם כיוון שאת שלי לא החזרתי.

תודה רבה לבאג!
מוצר:
Ipod touch 4 32 GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האוזנייה נרכשה בסניף הגרנד קניון בחיפה ב-04.07.10.
כבר לאחר פתיחת האריזה התגלתה הבעיה הראשונה: המטען של האוזנייה היה כנראה תקול במגעים שלו. חזרתי לחנות והמטען הוחלף לי במקום מאריזה חדשה לאחר שהמוכר בחנות התייעץ עם שירות הלקוחות של באג.
אבל הבעיה העיקרית התגלתה לאחר מספר שבועות של שימוש ואין ספור נסיונות שווא לכוון את האוזנייה כך שסוף סוף ישמעו אותי נורמלי בצד השני. חשוב לציין שזוהי אוזניה שאמורה לפי פרסומים לסנן רעשי סביבה באופן "מדהים" ולהשמיע בעזרת מגע עם עצם הלסת ואלגוריתם חכם רק את האדם שלאוזנו היא מוצמדת. בפועל, האוזניה סיננה אותי והשמיע מצויין את רעשי הסביבה כך שהיה בלתי אפשרי להבין אותי. אני לעומת זאת יכולתי לשמוע היטב, אבל את זה עושה היום כל אוזניה זולה. פניתי לשירות הלקוחות שהתברר כבדיחה אחת גדולה.
ראשית, מספר הטלפון של השירות מתחלק בין באג לבין מפעל הפיס! מה הקשר? לאלוהים פתרונים. אולי משום שלקנות בבאג זה כמו לקנות כרטיס חישגד - אחד למיליון זוכה במוצר תקין. שירות הלקוחות פועל כל יום עד 6 בערב, שזה מקובל, אבל אם התקשרתם בטעות אחרי שש, לעולם אל תשאירו הודעה במשיבון שלהם, כי גם בגלגול הבא הם לא יחזרו אליכם.
כשסוף סוף הצלחתי להשיג אותם בשעות הפעילות שלהם (ההמתנה מייגעת ואפשר להשיג רק את שירות הלקוחות - את התמיכה הטכנית אין סיכוי להשיג גם בשעות הפעילות), הציעו לי לשלוח את האוזנייה לבדיקת מעבדה דרך הסניף שבו רכשתי, וכך עשיתי. לאחר מספר ימים האוזנייה חזרה לסניף והודיעו לי שהיא תקינה לחלוטין. לבקשתי, בוצעה בדיקה בחנות והמוכרים מעברו השני של הקו אמרו לי ששומעים מצויין. כמה דקות לאחר צאתי מהחנות ביצעתי שיחה והתסכול חזר. טכנית, המכשיר עובד ולכן הוא חזר מהמעבדה כתקין. האם שומעים טוב, אפילו יחסית לדיבור בלי אוזניה? ממש לא.
מדיניות החזרת המוצרים של באג היא עגומה למדי, ובמקרה הספציפי של אוזניית בלוטות' - אסון. למה? כי אין מדיניות כזו. מרגע שרוכשים את האוזניה היא שלכם לנצח. הטענה היא שאוזניה היא מוצר אישי ומטעמי היגיינה מרגע שפותחים את האריזה אין החזרה בשום מצב. אבל את המטען החליפו לי מאריזה חדשה שהיתה בחנות. למה אי אפשר להחליף את הגומיות שמצורפות לאוזניה ולהתגבר על מכשול ההיגיינה?
מבחינתי, זרקתי 500 ש"ח לפח.
שורה תחתונה: גם האוזניה הזו וגם באג הם פיאסקו אחד גדול.
תגובת החנות:
מוקד שירות הלקוחות של רשת באג פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:15 – 18:00 ונותן מענה איכותי ומהיר לעשרות אלפי לקוחות בחודש.
אנו עושים שימוש בכלים מתקדמים לבדיקת זמני המתנה במוקד בכל רגע נתון. לקוח ממתין לכל היותר מס' דקות בודדות וזה בשעות השיא.
כחלק ממבצע משותף עם מפעל הפיס המוקד נותן מענה לזוכים בהגרלות מפעל הפיס ומוסר מידע כגון מיקום סניפי באג, שעות הפעילות ופרטי התקשרות בסניפים.
על פי מכתבו של הלקוח ניתן להבין שהמוצר נמצא תקין בחנות ובמעבדת השירות.
לאוזניה אחריות מלאה לשנה ואם היה מתגלה בה כשל כלשהו הייתה מוחלפת לאוזניה אחרת או חדשה, תלוי כמה זמן לאחר הרכישה נמסרה.
נשמח לקבל את מס' תעודת המשלוח לבדיקה מעמיקה של הנושא.
לפי מדיניות החזרת מוצרים שלא עקב פגם ברשת באג, ניתן להחזיר מוצר בטווח 30 יום לאחר הרכישה כאשר הוא סגור ואטום וזאת מבלי שנעשה בו כל שימוש. תמורתו יינתן זיכוי לרכישה חוזרת ברשת.
מדיניות זו מוצגת בצורה ברורה בכל נקודות המכירה. המוצר תקין אך נפתח ונעשה בו שימוש ולכן אינו בר החזרה.
נשמח לסייע ללקוח שוב בתפעול מוצלח של האוזנייה בכל אחת מחנויות הרשת או בעזרת מוקד התמיכה הטכנית.

מוצר:
אוזניית bluetooth icon
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כונן חיצוני 500MB באפריל 2010 בכונן בוצע גיבוי פעמיים בלבד והמכשיר הפסיק לעבוד !
פניתי לחנות באשקלון וקיבלתי יחס מזלזל וזוועתי וטענה כי החיבור שבור ובאשמתי

מעניין מאוד כי כונן אחר הנמצא ברשותי ולא נרכש באותה חברה/חנות עובד מצויין וללא תקלות מזה שנתיים ...

אני לפחות לא אתקרב שוב לחברה הזאת !!!
מוצר:
דיסק חיצוני 500MB ego
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 1.08.10 הזמנתי דרך אתר BUG.CO.IL קונסולת משחקים SONY PLAYSTATION 3.
באתר קיימת אפשרות של תשלום בסניף בעת קבלת המוצר (כדי לא לחשוף פרטים של כרטיס אשראי באינטרנט).
בחרתי באופציה הזאת. קיבלתי מספר הזמנה והגעתי לסניף כדי לשלם ולקבל את המוצר.
למחרת התחרטתי וביקשתי לבטל את העסקה, אך בשרות לקוחות נאמר לי שלא ניתן להחזיר את הכסף ששילמתי בגלל שהתשלום נעשה בסניף.
יש לציין שבאתר כאשר מציעים אפשרות של תשלום בסניף לא מציינים שהדבר משנה את האופי של העסקה ומבטל אפשרות של ביטול עסקה (לפי חוק מכר מרחוק).
כאשר הזמנתי את המוצר הסתמכתי על התקנון של האתר בו כתוב שיש לי זכות לבטל את העסקה תוך 14 יום.
לסיכום: החנות לא אמינה, לא ממליץ לקנות בה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר דרך אתר האינטרנט בתאריך 01.08.10.
הלקוח ביקש לא להשאיר פרטי אשראי באתר האינטרנט ולכן קיבל הודעה כי המוצר שמור עבורו בסניף הקרוב למקום מגוריו – קניון הראל, מבשרת ציון.
הלקוח ניגש לסניף, רכש את המוצר תוך כדי שמוצגת בפניו מדיניות החזרת המוצרים של הרשת.

מדיניות החזרת המוצרים מציינת כי החזרת מוצר הינה תוך 30 יום מיום הרכישה ללא שנפתח ובוצע בו שימוש וזאת תמורת זיכוי לשימוש ברשת.
רשת "באג" עובדת עפ"י חוק ומדיניות החזרת המוצרים מצוינת הן באתר האינטרנט והן בכל אחד מסניפי הרשת.

נבהיר כי מדיניות החזרת המוצרים ברכישה וירטואלית מלאה דרך אתר האינטרנט, הינה שונה ועפ"י חוקי הגנת הצרכן במדינת ישראל.

מוצר:
קונסולת משחקים Playstation 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי גיטרה למשחק גיטר הירו בחנות באג בחולון, דגם גיבסון שחורה (גיטר הירו 3) מאחר וחשבתי שלקנות ברשת הרבה יותר בטוח מחנות רגילה ליד הבית או לחילופין מאתרי אינטרנט, הגעתי הביתה ונוכחתי לדעת שהמוצר הגיע אלי תקול. חזרתי מיד לחנות להחזיר את המוצר ולדרוש חדש, הם אמרו שיבדקו ויחזרו אלי עם תשובה. אחרי 4 ימים הם אכן חזרו ואמרו שאחד העובדים לקח את הגיטרה הביתה ואישר שהיא אכן תקולה ולא עובדת. הוא לא משוכנע ב 100% מה מקור התקלה אבל הוא חושב שהוא "איבחן" שישנה בעיה במשדר והציע לי לאסוף את הגיטרה בתוספת משדר אחר וכל זה בלי שה"טכנאי" לקח משדר אחר הביתה ובדק.. אלא הוא רק מניח שזה יעזור
התקשרתי מיד לשירות לקוחות והסברתי שהסיבה שאני קונה מהם כי חשבתי שהתנהגות "שכונה" כזאת אין ברשת גדולה ומצליחה כמו באג והתשובה שקיבלתי הייתה זהה
מנהל שירות הלקוחות יניב קורן לא מעוניין לדבר איתי בכלל ואמר שזאת בעיה שלי ולא של רשת באג וברגע שהם מכרו את המוצר הם לא אחראים אליו הם יכולים או לנסות את מה שהחנות הציעה או שאני אקח את המוצר התקול שלי ואפנה עצמאית ליבואן

לא ויתרתי ושלחתי מייל למנכ"ל החברה (מופיע בדף צור קשר באתר) עם כל מה האמור לעיל, המנכ"ל מיד הפנה אותי שוב למר קורן שכמובן טען שמעולם לא דיבר איתי או שהוא לא זוכר מקרה כזה אך הוא מוכן לעזור לי...
הוא הסביר לי שאין להם מוצר כזה במלאי החנות ויש עוד מוצר אחד כזה בכל הרשת והוא נמצא בסניף מרוחק בירושלים והמליץ לי להמתין מס' ימים נוספים וכן כך עשיתי.
הוא התחייב במייל לספק לי את המוצר בתאריך מסוים ולא עמד בהבטחה.
בסניף ישנם מוצרים מקבילים והייתי מצפה מרשת בסדר גודל של באג לתת לי מוצר חלופי לפחות עד שיספקו לי את המוצר שכרשתי אך לא אותם זה לא מעניין ומבחינתם זאת בעיה שלי.
הסברתי את עצמי שוב ושוב וטענתי כי את מימוש האחריות לא אני זה שצריך לספוג אלא החנות, המוצר לא התקלקל אצלי בבית אלא הגיע אלי מלכתחילה תקול והייתי מצפה לקבל מוצר עובד באופן מיידי, מה שכמובן לא קרה.
לסופו של דבר דרשתי החזר כספי, קניתי מוצר חדש יותר ב 50 ש"ח פחות דרך האתר של ואללה, ותוך שעה מהזמנת המוצר מהאתר הגעתי למקום האיסוף העצמי מיבואן בשם "קאיה" השירות היה מדהים בניגוד מוחלט מהשירות שקיבלתי ברשת באג והגיטרה כבר הייתה אצלי עובדת.
אני בהחלט יכול להגיד שהייתי חסר סבלנות לאחר שחיכיתי למוצר שלי שבוע ימים אבל אין זה מוצדק?? את הכסף באג קיבלו במקום ולא טרחו לזרז את ההגעה של המוצר החלופי וגם ניסו לסבן אותי עם כל מיני הצעות חלופיות שלא מוסיפות שום כבוד לרשת.. (למשל להחליף משדר , להוסיף לקנות מוצר יקר יותר וכו...)

בגדול עשיתי להם טובה גדולה בכך שפשוט דרשתי החזר כספי ועזבתי אותם בשקט (לראיה הם גם לא הגיבו לכל שאר המיילים ששלחתי ברגע שראיתי שהמוצר לא הגיע כפי שהבטיחו)

בקיצור, אחריות ושירות, אין!! מחיר זול כמובן שאין!!! אז למה לעזאזל לקנות שם????
תגובת החנות:
ראשית אציין שלקוחות החברה חשובים לנו מאוד ואנו עושים את המיטב להביא לשביעות רצונם.

בדקתי את הנושא ולהלן התייחסתי:

1. המוצר נרכש בתאריך 23.6.10 בחשבונית מס' 461307572 ע"י טלי יום טוב.

2. המוצר כולל תעודת אחריות מאת חב' נאמקו בנדאי פרטנרס בע"מ, היבואנית הרשמית.

3. ביום שישי, ה-25.6.10 פנית לחנות בטענה שהמוצר אינו מתפקד כראוי. בוצע ניסיון לסייע לך במקום בתיאום מול הנהלת השירות ויבואנית המוצר.

4. הוצעו לך מס' חלופות:

א. החלפת המשדר במקום, אשר על פי ניסיוננו פותר לרוב את
התקלה שתיארת.

ב. השארת המוצר לבדיקה בחנות.
היות ואין קונסולת תצוגה בחנות עצמה מנהל החנות הציע
לבדוק את המוצר בעצמו וזאת על מנת לקצר את זמן התגובה.

ג. פנייה ישירות ליבואנית, חב' נאמקו בנדאי פרטנרס לצורך
קבלת שירות.

בחרת להשאיר את המוצר על מנת שייבדק ע"י מנהל החנות. היות ומסרת את המוצר ביום שישי תשובה בנושא נמסרה לך ביום א'.

5. חשוב לציין שכל פעולה שבוצעה נעשתה בתיאום ובהסכמה מלאה מולך וזאת באמצעות טיפול אישי וישיר מול מנהל החנות.

6. אנו פועלים להחליף את המוצר בחדש. היות ויש ברשת מלאי מצומצם של פריט זה האספקה לחנות תארך כיומיים נוספים. יצאה הנחיה להעברת הפריט לסניף חולון.

7. באם אין ברצונך להמתין תוכל לקבל תמורת המוצר זיכוי לקנייה חוזרת או זיכוי כספי מלא. זיכוי כספי יינתן למבצעת הרכישה בלבד.


מוצר:
guitar hero Gibson guitar
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי נגן סרטים בחנות באג מודיעין, לאחר מספר חודשים המכשיר התחיל להתקע, נכבה ולא פעל ועל כן פנינו לחנות, המכשיר נשלח לתיקון, ונטען כי עשו לו עדכון תוכנה, אך לאחר שבועיים התקלה חזרה. דרשתי לדבר עם מנהל שירות לקוחות ולקבל מכשיר חדש. מנהל שירות לקוחות בבאג לא משרת את הלקוחות וסירב לדבר איתי. רק לאחר ששלחתי מייל למנכ"ל זכיתי בשיחה מזלזלת ממנו. לטענתו אין באג מחוייבת להחליף מוצר למוצר חדש ואין היא מחוייבת לתת ללקוח פרטים על המכשיר המחודש שהיא נותנת לו.
לטענתו חיכה לי בחנות מכשיר תקין אך לתדהמתי חיכה לי מכשיר מפורק ללא ברגים...
יש לציין שמנכ"ל באג חסם את המייל שלי לאחר ששלחתי לו הודעת דואר אחת בלבד, כנראה שהלקוחות ממש לא מעניינים אותו.
תגובת החנות:
ראשית אציין שלקוחות החברה חשובים לנו מאוד ואנו עושים את המיטב להביא לשביעות רצונם.

מבדיקתי עולה שהמוצר היה ברשות הלקוחה מעל 9 חודשים טרם פנייתה לקבלת שירות.

כאשר המוצר אובחן כתקול הוחלף ע"י מעבדת השירות. למרות שהמוצר המוחלף היה במצב טוב יותר מאשר המוצר המקורי (מצב "כחדש") הלקוחה התעקשה לקבל מוצר חדש בלבד.

במעמד האיסוף הבחינה הלקוחה שחסרים 2 ברגים במארז ועל כן אישרנו את החלפתו לחדש לגמרי.


מוצר:
נגן סרטים mx-780hd(dvi)
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 30 לנובמבר רכשה בתי מכשיר SWIM-MP3 בחנות BUG בבאר שבע – כמתנה ליום הולדתי, מדובר בסטודנטית שרכשה פריט מעבר ליכולותיה הכספיות . (מעל 500 ₪ ) , הנגן נמסר פיזית לשימושי רק בסוף דצמבר .

כבר באמצע ינואר – עקב שמיעה לקויה (חוסר רצף בנגינה ) – נמסר הנגן לתיקון פעם ראשונה – למעשה כבר בשלב זה זיהיתי כי המוצר פגום וביקשתי להחליפו במוצר חדש – אולם נאמר לי כי עברה כבר "תקופת ההחלפה" .

זמו קצר לאחר מכן – שוב התגלתה בעיה בעת השימוש בנגן – הנגינה לא הייתה רציפה – מסרתי את הנגן שוב לתיקון בתעודת משלוח – 601500215 ב 18 לינואר ) – לאחר כשבועיים הוחזר אלי הנגן בתואנה שהוא תקין וכי הייתה בעיה בטעינה .

ב 13 לפברואר שוב התלוננתי על שמיעה לא תקינה ואז נמסר לי כי ה"מוזיקה שטענתי" לא מתאימה (בתעודת משלוח 601500545)

באמצע אפריל התלוננתי שוב על כך שסגר המכשיר לא תקין – המכשיר נבדק בסניף BUG ונאמר לי לרכוש סגר חדש ( בעלות נוספת של 50 ₪ ), אולם

כאשר ניסיתי להרכיב את הסגר על הנגן – הבנתי כי התקלה נעוצה במכשיר עצמו – פניתי שוב לסניף ב 23 לאפריל (981503054)

(שבעת הכוכבים בהרצלייה) ואז המוכרן ניסה לסגור את הנגן בכוח – מה שגרם ליצירת שבר ברור בפלסטיק של המכשיר ,

כעת התשובה שקיבלתי מבדיקת המכשיר כי לא ניתן לתקן את המכשיר , וכי הקורוזיה לא מכוסה באחריות (מדובר במכשיר שמעצם הגדרתו מוגדר לשחייה במים).

תשובת BUG לטענותיי הינה כי מלפנים משורת הדין אוכל לרכוש מכשיר חדש בהנחה של 20 אחוזים.



אני מדגישה כי המכשיר היה לקוי מרגע רכישתו וציפיותי מגוף גדול כמו באג מחשבים להתחשב בכך ולפצות אותי בהתאם

אודה להתערבותך בעניני.

תגובת החנות:

1. בתאריך 18.1.10 הנגן נמסר בסניף הרצליה בטענה שאינו עובד כראוי, סוללה נפרקת בזמן לא סביר. בתאריך ה-21.1.10 ( לאחר 3 ימים ) נשלח חזרה לאחר שנמצא תקין לגמרי.

2. בתאריך 13.2.10 הנגן נשאר לטעינה חשמלית בסניף הרצליה.

3. בתאריך 23.4.10 הנגן נמסר שוב לטיפול מעבדתי כאשר צוין בבירור עוד בסניף שאובחן נזק במוצר - שבר בחיבור ה-USB. נזק מסוג זה אינו מכוסה באחריות היצרן.

4. בתאריך 27.4.10 ( לאחר 4 ימים ) הנגן נשלח חזרה לסניף הרצליה לאחר שאובחן הנזק – שבר בחיבור ה-USB ובנוסף קורוזיה. לצערנו המוצר אינו בר תיקון.

5. לפנים משורת הדין הוצעה ללקוחה הנחה של 20% ברכישת נגן חדש זהה. הלקוחה סירבה להצעה זו.

לצערנו, לא נוכל לטפל במוצר במסגרת האחריות.

המוצר אינו בר תיקון לאחר שנגרם לו נזק אשר אינו מכוסה באחריות יצרן.

הצעתנו לרכישת נגן חדש בעלות מופחתת עומדת בעינה והוצעה ללקוחה.

מוצר:
נגן SWIM-MP3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר, אשר כבר בדרך הביתה התברר כלא מוצלח.
המשדר לא הצליח למצוא תחנה פנויה, ושידר בצורה חלשה מאוד רק כאשר החזקתי אותו מעל הראש - מה שלא מומלץ לעשות בזמן נהיגה ברכב.

בחנות ובשירות הלקוחות הציעו לי זיכוי לרכישת מוצר אחר בחנות, מה שלא מקובל עליי כלל מכיוון שמדובר במוצר לא איכותי, ואין מוצר דומה בחנות, ולכן ביקשתי לבטל את העסקה כשהמוצר באריזתו המקורית וברשותי הקבלה.

שירות הלקוחות וההתייחסות לפנייה הם מבזים לחברה בסדר גודל כזה, כשפעם אחר פעם הציעו לי לנסות למצוא תדר פנוי או לשלוח את המוצר לתיקון.

יש לציין כי ניסיתי להחזיר את המוצר בפעם הראשונה בסניף שונה מזה בו נרכש, וברגע שהמוכר ראה את המוצר הוא טען שהוא לא מסוגל לעבוד בארץ....
מוצר:
משדר FM ל-ipod FluidFM Deluxe
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר ביום שבת בערב, ביום ראשון התקשרתי לשאול כמה שאלות, אחרי מספר ניסיונות ענו לטלפון וענו לשאול שלי בשמחה. בסה"כ אני מאוד מרוצה משירות הלקוחות למרות שלא היה כל כך ממה - אך עדיין ראוי לציין את זה לחיוב.
המוצר הגיע יום שלישי כפי שאובטח ע"י החנות בטלפון (למרות שבאתר כתוב הרבה יותר).

לסיכום: הייתה חווית קניה מעולה ואשמח לרכוש שוב בחנות!
מוצר:
מזרימדיה xtreamer
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם אני רכשתי כונן חיצוני ברשת באג (סניף הוד השרון) והמוצר התקללקל תוך פחות משבועיים. הקונקטור של מחבר ה USB נשבר. הרשת לא לקחה שום אחריות ושלחה את המוצר למעבדה "לאמת" שמדובר בשבר, ולכן האחריות לא תקפה. עלות התיקון היא חצי מעלות המוצר !
אני 15 שנה מהנדס חומרה. אני יודע לחבר קבל למחבר. מעולם לא נשבר לי סתם כך מחבר במוצר שקניתי או פיתחתי. בוודאי לא אחרי שבועיים של שימוש תקין וסביר !
למניעת עוגמת נפש, אני ממליץ להתרחק מהמותג iomega ומהרשת.
תגובת החנות:
הלקוח רכש דיסק קשיח ברשת "באג" בתאריך 13.11.09 בסניף הוד השרון.
הלקוח פנה כעבור חודש ימים בדיוק, 13.12.09, וטען כי המוצר אינו תקין – נציין כי נציגי הסניף הבחינו בנזק פיזי אשר קיים במוצר בטרם הבדיקה.
המוצר נשלח לבדיקת מעבדה והתגלה כי בעקבות נזק פיזי, יציאת ה- USB של המוצר נשברה אשר גרמה לשבר בלוח של המוצר וכן בקרע של הכבל.
ללקוח הוצע תיקון בתשלום שלא במסגרת אחריות והלקוח סירב.
הלקוח קיבל תעודת אחריות במעמד הרכישה וזאת עפ"י חוק ובה היו מצוינים כל פרטי האחריות.
טענת הלקוח אינה אמת ולכן נבקש שלא לפרסם ביקורת שקרית ושלילית זו.

מוצר:
דיסק חיצוני eGo, USB, 500G 2.5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי מסך מחשב מתנה מחנות באג כרמיאל.
החלפתי את המסך למסך גדול יותר לאחר פתיחת המסך גיליתי פיקסל שרוף במסך, למחרת חזרתי לחנות והחלפתי את המסך לדגם אחר. שוב הפעלתי את המסך ושוב פיקסל שרוף. שוב פעם חזרתי לחנות ובקשתי שיתנו לי קבלת זיכוי (לא החזר כספי) כדי שאוכל לחזור ולקנות במועד מאוחר יותר. המוכר סירב ולאחר שיחה עם המנהל, הוסבר לי שעלי לפנות לשירות לקוחות. בעודי בחנות, התקשרתי לשירות והסברתי להם שאני פשוט רוצה לקבל קבלת זיכוי כדי שאוכל לחזור ולקנות במועד מאוחר יותר, משירות לקוחות הסבירו לי שלפי כללי החנות אני אמור לקבל זיכוי. הסברתי זאת למוכר והוא אמר שלא יכול להיות שדברתי עם שירות הלקוחות. המוכר התקשר בעצמו לאותה בחורה משירות הלקוחות והיא הסבירה, שאני צריך להתקשר לספק ולבקש ממנו אישור לזיכוי, בקשתי ממנה שהיא תתקשר בעצמה אבל היא סרבה. התקשרתי לשירות לקוחות של הספק וכמובן שהם אמרו שאין שום בעיה שמגיע לי זיכוי (כי זה בכלל לא נוגע אליהם). שוב פעם הסברתי למוכר שלפי מה ששירות לקוחות של באג והספק אומרים מגיע לי זיכוי ושוב פעם הוא סירב. סה"כ ישבתי שעתיים בחנות ללא הועיל. בסופו של דבר בקשתי להחליף את המסך למסך חדש ומאחר שלא היה במלאי אמרו לי שאני חייב לקחת את המסך הפגום ולבוא ולהחליף אותו רק שיהיה במלאי.
בקיצור שירות של החנות ושירות הלקוחות גרוע ביותר. אף פעם לא נתקלתי ביחס כזה אטום ומזלזל.אני ממש ממליץ לא לקנות בחנות הזאת.
מוצר:
מסך מחשב W2362TQ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש להמנע מקניית המכשיר ,המכשיר אינו תומך בפורמטים החדשים של הסואנד TRUE HD&DTS HD
לאמרות שמצויין באתר באג בפירוש שהמוצר תומך בפורמטים אלו.לאחר שיחה עם באג הם טענו שאין מה לעשות והיא אפשר להחזיר את המוצר. הם אפילו לא מוכנים לשנות באתר את הטעות .וממשיכים להטעות את ציבור הלקוחות!!
אני ממליץ לכול לקוח לבדוק טוב טוב בעת קניית מוצרים מסניפי באג!
תגובת החנות:
הלקוח פנה לרשת "באג" בטענה לפרסום שגוי בתמיכה בפורמטים שונים של אודיו. היצרן נמצא בתהליכי רישוי מתקדמים לקבלת אישורים לתמיכה בפורמטים אלו במוצר. הוסבר ללקוח שהמוצר כבר תומך בפורמטים אלו טכנית ויתמוך בהם בצורה רשמית בסיום תהליך הרישוי. לפנים משורת הדין ולמרות שבוצע שימוש במוצר, הוצע ללקוח להחזירו ולקבל החזר כספי מלא עבורו. הלקוח השיב שיחשוב על הצעתנו ויחזור לעדכן אותנו. עד היום, בוצע אינספור ניסיונות לטפל בפניית הלקוח וליצור עימו קשר לשביעות רצונו, אך ללא שיתוף פעולה כלל מצד הלקוח.

מוצר:
STREAMER XTREMAER
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו ברשת באג כונן קשיח חיצוני שהתברר כפגום.
כשבוע ימים לאחר הקניה ניגשנו עם המוצר לסניף, כשהוא באריזתו המקורית, בציפייה הטבעית, מניסיון עבר ברשתות אחרות, שהמוצר יוחלף במוצר זהה שהיה זמין במלאי בסניף.
אך להפתעתנו, לא כזה הוא הנוהג ברשת באג! בפנייתנו לסניף בראשל"צ, המוכר וידא שהמוצר אכן אינו תקין ולמרות זאת טען שהמוצר חייב להשלח למעבדת הרשת לבדיקה ושאין בסמכותו להחליף את המוצר ללא הבדיקה של מעבדה שתעשה תוך שבועיים.
פנייתנו למנהל הסניף בשם גיא וגם הפנייה לשירות הלקוחות הטלפוני של באג הסתיימו בתשובות זהות שמדובר במדיניות הרשת שלא מאפשרת החזרה או החלפה של המוצרים הלא תקינים גם אם מדובר במוצר חדש שרק נקנה והובא חזרה תוך 14 יום באריזתו המקורית.
מאין ברירה נאלצנו להשאיר את המוצר בחנות ובנתיים אנחנו מחכים לתשובת מעבדה ונאלצים להסתדר ללא הכונן שעליו שילמנו סכום נכבד וקיבלנו אפס תמורה והרבה עוגמת נפש.

אנחנו ממליצים לכולם להמנע מקניית מוצרים ברשת באג!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר חדש בתאריך 27.11.09 בסניף בילו.
הלקוח הגיע לסניף ראשל"צ בתאריך 07.12.09 למסור את המוצר לבדיקת מעבדה.
לאחר בדיקה קצרה, הלקוח עודכן היום כי יוכל להגיע לסניף ולקבל מוצר חדש.
כל מוצר הנרכש ברשת "באג" מגיע עם אחריות מלאה.
במידה ואין אפשרות לאתר את התקלה בסניף, המוצר נשלח למעבדה לבדיקה.
במקרה זה, הלקוח יקבל מוצר חדש.

מוצר:
כונן קשיח Select 1TB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר דרך האינטרנט והמוצר הגיע אליי תוך 5 ימים כולל שישי-שבת!!!!השירות שלכם מצויין!!! המשיכו כך!!
מוצר:
מדפסת mp 140
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 21/01/09 הזמנתי המחשב טלפונית מכיוון שאי אפשר להזמין באתר באג, אם רוב ברטיסי האשראי,( תהליך מאד מסורבל ).
נאמר לי ע"י המוכר שאני אקבל המחשב תוך 7 ימי עבודה.
6 ימים לאחר ההזמנה מטלפנים אלי לומר לי שאזל מחשב זו מהמלאי והציעו לי לבחור מחשב אחר. עניתי שזה לא מקובל עלי מכיוון שחברה שלי הזמינה אותו מחשב 3 ימים אחרי ( בהמלצתי ) וקיבלה אותו.
לאחר ששמעו את התענה שלי הוצע לי לרכוש מחשב זו מתצוגה בהנחה של 10% שכמובן סירבתי.הגענו למבוי סתום ואמרתי שאני אתיעץ לגבי המשך טיפול מצידי.
למחרת קיבלתי טלפון מבאג שמצאו לי מחשב ושאלתי מתי המחשב יגיע אלי . התשובה שלהם הייתה שהם ינצלו את מירב הזמן שכתוב באתר (21 ימי עבודה..כחודש ימים). ביקשתי לדבר אם מנהלת שרות לקוחותו ונאמר לי שהיא תחזור אלי. עד עתה היא לא חזרה אלי. גם שלחתי לה אי-מייל שתיצור קשר טלפוני איתי וכמובן ללא מענה.
תגובת החנות:
בעת הזמנת מוצר באתר החברה מצוין במפורש כי זמן האספקה של המוצר הוא בין 7-21 יום מיום ההזמנה.
לאחר מספר ימים, נוצר קשר עם הלקוח ונמסר לו כי המחשב אזל זמנית מהמלאי והוצא לו לרכוש את המוצר מתצוגה ב-10% הנחה.
למחרת נוצר קשר עם הלקוח ונמסר לו כי נמצא עבורו מוצר חדש ואנו נספק אותו בהקדם האפשרי.
מרכז ההזמנות מסר ללקוח שהמחשב כבר הועבר לחברת אביב שיגור ואנו נעשה את מירב המאמצים ע"מ לספק ללקוח את המוצר.
הלקוח ביקש לשוחח עם מנהל ושוחח עם מנהל טלפונית באותו היום שבו פנה.


מוצר:
מחשב mini note 2133
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר mp3 ועל מנת לקצר את זמן המשלוח, מאחר ואני טס לחו"ל, ביקשתי איסוף עצמי בסניף לב המפרץ, ובזמן הקנייה פורסם שזמן ההגעה הוא בין 1-9 ימים. כעבור 13 ימים התקשרתי לשירות הלקוחות, אלו אמרו שיבדקו ויחזרו אלי, ואיש לא חזר אלי. למחרת (היום ה-14 ) טלפנתי שוב, שוב נאמר לי שיבדקו עם החנות, ובאמת חזרו אלי מהחנות, ואמרו שהמוצר יגיע בסוף השבוע (שזה כ 18-19 ימים לאחר ההזמנה). גם בסוף השבוע הזה איש מהחנות לא יצר איתי קשר, ואני מתכוון לבטל את ההזמנה ביום ראשון על הבוקר ולא לרכוש בחנות זו שוב.
תגובת החנות:
אכן היה עיכוב בהזמנה של הלקוח עקב חוסר במלאי החנות.
שוחחנו עם הלקוח היום בשעות הבוקר, קיבל את התנצלותנו הכנה, נאמר לו כי הנגן מחכה לו בחנות בצירוף אוזניות איכותיות מחברת AKG כפיצוי ללקוח.
הלקוח הסכים להצעתנו ויגיע לאסוף את המוצר.
הפנייה טופלה לשביעות רצון הלקוח

מוצר:
מכשיר MP3 sansa clip 8Gb
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.