
אני באמת לא ראיתי שירות טוב כזה מלכתחילה כמו הורה בערב כמו בבוקר בשעה 9 כיניתי ואני המנורה מיד להציע מחיר זהה קורקינט חשמלי החדש והיפה ביותר באותו יום קיבלה את הסחורה אל תשכח שירות !! !!

אני באמת לא ראיתי שירות טוב כזה מלכתחילה כמו הורה בערב כמו בבוקר בשעה 9 כיניתי ואני המנורה מיד להציע מחיר זהה קורקינט חשמלי החדש והיפה ביותר באותו יום קיבלה את הסחורה אל תשכח שירות !! !!

רכשתי שני זוגות אופני ילדים בטלפון. המענה היה מוקדם בבוקר, מהיר וקל. כבר לאחר מכן, ניתן היה לאסוף אותם. באחד הזוגות היה פגם ביצור. כבר למחרת מוקדם בבוקר, היה ניתן למצוא נציג במחסן המספק. אלי, מנהל המחסן, היה אדיב, נעים ומקצועי, וללא כל קושי, הזמין אותי להגיע ולהחליף את האופניים. בהחלט הייתי רוכש שוב בטויז אנד מור. הן בשל השירות המהיר, האחריות והמקצועיות, והן בשל היושרה והאדיבות.

יחס אישי שרות נעים ומקצועי ומחירים זולים. הזמנתי ברכה וקניתי וקיבלתי אותה באופן מיידי ועוד קיבלתי עזרה טלפונית להתקנה בערב כשהייתי כבר בבית ואחרי שבועיים כשהתקשרתי ואמרתי שהמשאבה לא מנקה בצורה טובה המוכר נתן לי זיכוי מלא עליה והחליף ללא וויכוח בכלל למשאבה חזקה יותר ולקח חזרה את המשאבה הראשונה ללא הפרשי תשלום ואפילו נתן לי להשאיר את האביזרים שכבר מחוברים לברכה של המשאבה הישנה כדי שלא אסתבך עם עצירת המים בעת ההחלפה. פשוט יחס חם והוגן ומשפחתי ישירות מהיבואן. תענוג של חווית קניה וללא ספק שאחזור אליו כשאשדרג :)

אופניים באיכות ירודה ביותר עם פגם חמור בייצור - חלק שלא מתחבר בגודל לא סטנדרטי. האופניים הגיעו ללא הוראות הרכבה ולכן אחרי ביזבוז של שעה בנסיון להרכיב אותם פנינו למתקן אופניים. על הבדיקה והחלפת החלק לקח המתקן סכום צנוע של 130 שח בלבד. למרות שהאופניים הגיעו עם חלק לא מתאים הספק מסרב לקחת אחריות וגם מנסה להתחמק מביטול העיסקה. מדובר בספק גס רוח באופן קיצוני, עצבני ולא נעים. כינה אותי בשיחה "פרייר". "פרייר" אני לא - בכוונתי לא להסתפק בתגובה זו אלא לתבוע אותו על הנזק, למרות שמדובר בסכום נמוך. אל תתקרבו לחנות ואל תתקרבו למוצר. אם יש עוד אנשים עם חוויה דומה אתה מוזמנים לפנות אלי בטלפון 050-5999016 כדי לפעול ביחד נגד הספק.
האופניים מגיעות אם הוראות התקנה-אם הלקוח היה פונה למחלקת שרות לקוחות היו מחליפים את האופניים ללא עלות הלקוח בחר להגיע שחנות אופניים והוא גזל את הלקוח ב130 שח

הזמנתי כמתנה מוצר מדגם וצבע אחד אך קיבלתי מוצר מדגם וצבע אחר. תגובת בית העסק "אני לא יודע על מה את מדברת" לטענתם אין אפשרות להחזיר את המוצר עד אחרי חול המועד וזיכוי יקח כחודש. רק אציין שלא היתה להם בעיה לשלוח נהג יום אחרי הרכישה כדי להביא את המוצר רק כשצריך לאסוף אותו פתאום "אין נהגים". את המוצר שהם מפרסמים הם לא מחזיקים ובעצם הם מטעים את הלקוחות בתקווה שלא ישימו לב או לחילופין יתייאשו מהשרות ויעדיפו לא להחזיר. בעברית זה נקרא "שיטת מצליח". דבר נוסף שחשוב להדגיש זה את הצעקות שהעובד צעק עליי בטלפון עד שהודעתי לו שהשיחות שלי מוקלטות. החג שלי נהרס בגללם ואין לי כוונה לשתוק על זה. אנחנו עוד נתראה בבית משפט השלום ברחובות.
ללקוחה נאמר צבע של הקרטינג-וגם יש צבע על הקרטון וכמו כן ניסגר עם הלקוחה שיגיעו מיד אחרי הקניה לזכות אותו ולקחת אותו- אך היא לא עונה לטלפונים

אנא מכם אל תטעו את הלקוחות כי הבריכה שאתם מוכרים היא לא אולטרה!!! הבריכה שלכם היא לא אולטרה וזה מטעה מאוד.
הלקוח לא קנה בריכה אולטרה -אם היה מבקש היו מוכרים לו בריכת אולטרה

היי קניתי לכבוד יום הולדת הבן שער כדורגל נייד, בחרתי בחנות זו היות והמחיר היה הוגן והיות ורשמו 4 ימי עסקים התאריך היה 21/2 היום אנחנו ב15/3 עדיין לא התקבל בשיחה שנעשתה היום הסבירו לי שיגיע תוך חודש מסין, הילד פיספס תמתנה כשרצעתי לבטל אמרו שעוד לא ביצעו חיוב אבל אני בסימן שאלה שהרי פרטי האשראע נלקחו ממני, בקיצור להיות בלי ולהרגיש עם. אין מילים לתאר את האכזבה שום שיחת טלפטן מצידם וגם כשאני מתקשר לא מתנצלים ולא חושבים שמשהור לא בסדר פשוט עיכוב עוד חודש יגיע,
הלקוח לא עשה הזמנה -אם היה עושה הזמנה היה מקבל תוך 4 ימי עסקים -השרות שלנו מהיר כל יום יוצאים עשרות הזמנות לרחבי הארץ וכולם מגיעים בזמן

התקשרתי למספר הטלפון, קיבלתי שירות מיידי, אדיב ומקצועי. תוך פחות מ24 שעות, המגלשה הייתה בביתי ברמת הגולן... אין עליהם!!!

הזמנתי מתנה ליומהולדת שבוע מראש ולמרות שחלפו ימי העסקים להזמנה (4 ימי עסקים) המוכר התקשר אליי והודיע כי אין לו את הצבע והגודל הנדרש. חוצפה וזלזול בלקוח מאוד ממליץ לא להזמין מחנות זאת.
לא ידוע לנו על לקוח שלא קיבל בזמן

היה חסר לי חלק ענו מיד ושלחו תוך יומ יים. שירות אדיב ומ צויין למרות שקניתי לפני שנה לא נתבקשתי להציג פרטים. האמון בי חשוב לי מאוד.

הזמנתי קורקינט ביום חמישי, ביום ראשון כבר קיבלתי את המוצר ובצבע ורוד כמו שביקשתי, למרות שבדרך כלל מספקים את הקורקינטים בירוק או שחור. ברקס ידני לא היה תקין, התקשרתי לחברה, יום למחרת כבר החליפו לי. חנות טובה ואמינה, מטפלים בהזמנות מידי, פותרים בעיות, נותנים שירות ברמה. תודה רבה,רבה לנציג החברה אלי על טיפול מהיר ומקצועי

לפני כחודש הזמנתי בחנות אופנים ורודות, אופני איזון ושתי שרשראות, למחרת התקשרו אלי לקחת פרטי כרטיס אשראי. הסכום שנקבו נראה לי גבוה ולאחר בירור גיליתי שחייבו אותי ארבע פעמים בדמי משלוח, למרות שבאתר כתוב שמעל שלושה מוצרים מחייבים רק פעם אחת. לאחר ניסיון התחמקות הוא הבטיח שיחייב רק פעם אחת. לצערי לא יכלתי לבדוק זאת מאחר ולא קיבלתי שום אישור על הקניה למייל, והקבלה שנשלחה היתה קרועה וללא הסכומים שניגבו. לאחר מספר ימים הגיע המשלוח עם אופניים כחולים (במקום ורודים שהילדה חלמה עליהם) וללא השרשראות. אחרי כמה טלפונים ופניות לשרות לקוחות אמרו לי שאני יכולה לשלוח בחזרה את האופניים ולקבל ורודות, ושהם ישלחו לי את השרשראות. למזלי ויתרתי על החזרת האופניים (אינני יודעת מתי, אם בכלל, הייתי זוכה לורודות) ולמרות ההבטחות והתזכורות שלי עד היום המנעולים לא הגיעו. בקיצור- הילדים מאוד מאוכזבים, ואני לא יודעת אם לא חייבו אותי מעבר למה שצריך, ועדיין לא קיבלתי מוצרים ששילמתי עליהם. גם איכות האופניים על הפנים...

לא להתקרב!!! שירות לקוחות גרוע מאד וחובבני. הבית לחצר הגיע ללא ברגים ולא היה ניתן להרכיבו. טלפונים לחנות נותקו ע"י נציג החנות. בקשות חוזרות ונישנות לדבר עם בעל החנות נענו בסירוב. לא מוכנים לבטל את העיסקה עד שהם יואילו בטובם לקחת את המוצר בחזרה. הבטיחו שיבואו לקחת את הבית ולא קיימו.חלקי הבית הלא מורכב תופס לי מקום בגינה במקום המתנה שרציתי שתהיה לביתי לחג הפסח. יחס מזלזל ופוגע. בלקוחות. הישמרו מקניה בחנות זו. ראו הוזהרתם!!!

הזמנה פשוטה ומהירה, אמרו שייצרו קשר, אחרי יומיים מתקשר הנהג שרוצה הנחיות הגעה...בקיצור- שירות יעיל,מהיר ומקצועי. ממש מזמין לרכוש מהם שוב.

השולחן ממש לא מקצואי בכלל! זה בא אם שני חלקים שלא מחוברים לגמרי ואז כך השולחן לא מפולסת. הרשת שהם שלחו לא מתאים לשולחן כמטר קצר. ביזבוז כסף!!! I bought this table and it arrived and is very disappointing! The table comes as two half tables that you put next to eachother and they are not connected. As such it is nearly impossible to level. The net that came with the table is about a meter smaller than you need, so you cannot actually use the table at all!!!! it is ridiculous that they can sell such a table!

שירות לקוחות מעולה, מהירות משלוח מטורפת, פחות מ-12 שעות מרגע ההזמנה והמוצר היה אצלי בבית, מפרט המוצר תואם למה שקבלתי, התרשמתי מאוד מהשירות המהיר והמסור, והלוואי וכולם היו נותנים לנו להרגיש ככה.

בתאריך 4/7/13 רכשתי בחנות קורקינט ממונע + כיסא, מסרתי את מספר הדגם המבוקש, נשלחתי לשלם עבורו, כשחזרתי קיבלתי קופסא ובה קורקינט, אך לצערי גיליתי רק בבית שזה אינו הדגם שביקשתי, אלא דגם ישן יותר שנקרא "טורנדו". פניתי טלפונית לחנות וביקשתי שיחליפו את הקורקינט עוד היום, בדגם שביקשתי לרכוש, מאחר שהקורקינט הוא מתנה לנכדי ליום הולדתו שחל בשבת ה-6/7/13, מבחינתם הדבר לא יתאפשר ולכן נאלצתי להגיע שוב לחנות על מנת לקבל את הדגם שביקשתי ולהחזיר את הדגם "שדחפו" לי. עלי לציין שעל 2 האריזות לא צויין הדגם.

הגעתי לחנות/מחסן לאחר לבררתי בטלפון יום קודם שיש במלאי.,מסתבר שהמוצר נמכר בינתיים .הצוות בחנות ממש התאמץ לפתור לי את הבעיה היות והייתי צריך את המערבל ליום הולדת ממש באותו יום...הבטיחו לי שהוא יגיע לביתי ואכן שליח הביא לי אותו עד פתח הבית באותו יום ואפילו לא חייבו אותי..ועל שרות כזה באמת מגיע "כל הכבוד"

התקשרתי בשעה 15:00 לברר אם המוצר במלאי, ענה לי בחור מאד נחמד שמייד בדק ואמר שהמוצר במלאי ושניתן להזמין דרך האתר, הזמנתי את המוצר ותוך שעה (!!!) התקשרו להגיד לי שהשליח יגיע אלי עוד באותו היום! המוצר הגיע תוך שעתיים מביצוע ההזמנה! שירות מהיר ואדיב!!! יש להם מגוון עצום של מוצרים מדהימים לילדים באתר. מומלץ!

החלטנו לרכוש לבננו בןן השנה אופניים מדגם SMART TRIKE ZOO חשוב לציין כי חודש ימים לפני כן רכשו את אותו המוצר בחנות אחרת וקיבלנו מוצר תקול, יחס מזלזל ושירות רע. התלבטנו האם לרכוש בכלל מוצר זה. כאשר הגעתי לחנות של טויס פור אס וסיפרתי למוכר את חששותי הבטיח לי כי אם המוצר יהיה תקול יחזיר לי את כספי. בנוסף הציע כי אם אסתבך עם הרכבת המוצר ישלח אותי למישהו מטעמו על מנת שיעזור לי בהרכבה. המוצר היה במלאי. יחס אדיב וסופר שירותי!!!!!!! כאשר הגענו הביתה והרכבנו את המוצר בקלות כפי שהמוכר ציין בפנינו , לסיכום חווית קניה טובה מאוד ונשמח לרכוש מוצרים נוספים בעתיד

רכשתי אתמול בלילה את המוצר באתר , קיבלתי את המוצר אלי הביתה היום ב10:00 בבוקר, אני גרה בישוב מרוחק , ערב חג פסח, ומה יותר מזה כדי להפוך את חווית הקניה למצויין! יעיל!! אדיב! ומהיר...כל הכבוד מלאת הערכה! גם על האמון, חוייבתי רק לאחר שקיבלתי את המוצר הביתה! שמחתי להכיר!

רציתי לשבח את החנות טויס 4 אס וזאת בגלל השירות המהיר והאדיב של הנהג אלי. שהביא לי את המוצר עד הבית והרכיב לי אותו מכל הלב נתן שירות אדיב והיה ממש נחמד ומהיר. תודה רבה לאלי מקווה שמעריכים אותך כך בחנות מגיע לך על טוב הלב שלך.תודה רוית

כגודל הציפיות כך גודל האכזבה. הגענו אליו בעקבות ההמלצות כאן. האספקה היתה מהירה מאוד, אבל זה אולי הדבר החיובי היחיד שאפשר להגיד על החברה הזאת. לא היתה לו את הבריכה שרצינו, אז הוא הציע לנו בריכה גדולה יותר במחיר טוב. הדבר היחיד שהוא "שכח" לספר לנו זה שהמשאבה שמסופקת עם הבריכה, אינה מספיק חזקה. כך שנהנינו מהבריכה לא יותר משבועיים, עד שהיא התמלאה בירוקת ולא התאפשר להשתמש בה יותר. הוא טען שאמר בשיחת הרכישה שהמשאבה אינה מתאימה לבריכה הזו, דבר שהוא פשוט אינו נכון. נאלצנו לקנות משאבה חזקה יותר במקום אחר (כי לא היתה לו כזו). אך זה כבר היה מאוחר מדי, לא ניתן היה לשקם עוד את הבריכה ונאלצנו לרוקן את כל המים. לזכותו ייאמר שהוא נתן לנו זיכוי חלקי על המשאבה הלא-מתאימה. אכזבה עצומה.
במועד הרכישה הצענו לגברת לרכוש משאבה יותר גדולה אך הלקוחה סירבה לשדרג למרות שנאמר לה שעדיף לשדרג-כמובן שזיכינו אותה במשאבה הישנה והלקוחה יצאה מרוצה מהמחסן.

לערכה לבדיקה רמת ה PH במי ברכה תאריך תפוגה שמעבר לו תוצאות הבדיקה אינן אמינות. לכן בטרם הרכישה צילצלתי לחנות לוודא כי המוצר במלאי ובתוקף. מהחנות אישרו לי כי המוצרים בתוקף ובמלאי אולם סירבו לקבל הזמנה בטלפון ודרשו שתבוצע באתר (עקב מחסור בכ"א באותה עת). ההזמנה שבוצעה ב 10 בבוקר הגיע להפתעתי בשעות הצהרים של אותו יום אולם לאחר פתיחת המוצר נוכחתי כי מועד התפוגה (חיי המדף) של המוצר הסתיימו לפני 5 חודשים. חבל - זרקתי 45 שקלים עקב חוסר אמינות הספק.

קיבלתי החלטה במוצ"ש לרכוש בריכה ביתית. ביצעתי את הרכישה בשעה 22:00 בקלות וללא כל בעיות. באתר הוסבר כי המוצר יגיע עד 7 ימי עסקים. ביום א' בשעה 08:30 התקשר בחור נחמד מהחנות ושאל אם יש אפשרות לספק את המוצר באותו היום בין 12:00 ל- 16:00 וכמו כן עם ברצוני להוסיף אביזרים משלימים למוצר תוך יעוץ מקצועי מצידו. בשעה 12:30 הגיע המוצר לביתי לא לפני שהשליח התקשר לפני כן לוודא שאכן יש מישהו בבית.