
תוך פחות מ24 שעות מרגע ההזמנה קבלתי את המוצר וללא תשלום על משלוח. מפתיע ביותר ובמחיר הוגן. מאוד מרוצה מהמוצר והשירות מקווה שגם מהאיכות מומלץ ביותר.

תוך פחות מ24 שעות מרגע ההזמנה קבלתי את המוצר וללא תשלום על משלוח. מפתיע ביותר ובמחיר הוגן. מאוד מרוצה מהמוצר והשירות מקווה שגם מהאיכות מומלץ ביותר.

אני פשוט בהלם, הזמנתי מקרם חום בעשרה לתשע בערב, קיבלתי את המשלוח עד הבית בעשרים לתשע בבוקר!

ממליצה מאד. הגיע תוך יום, באמצע חול המועד. ביו אדיבים, אחראיים ושירותיים. היינו מרוצים מאד.

ממש מרוצה יחס מדהים מוצר איכותי ומשלוח מהיר ממליץ בחום זאת לא הזמנה ראשונה שלי

ממש ממש מרוצה. לפני הרכישה התקשרתי (יום רביעי) לברר מתי המשלוח צפוי להגיע אם אני מזמינה עכשיו. כי רציתי שהילדים יספיקו להנות מהבריכה עוד בחופש. ענו לי מהר (!) ובאדיבות שאתמול היה משלוח לאזור שלי וביום ראשון המשלוח הבא לאזור. להפתעתי הגדולה קיבלתי למחרת (יום חמישי) טלפון שעוד חצי שעה הבריכה אצלי!!! לא הייתי בבית, הניחו לי את הבריכה מאחורי הדלת (קומה חמישית) מזמן לא נתקלתי בכזה שירות אדיב, ממליצה מאד. (במקביל התקשרתי לחנות נוספת שמתחייבת על אותם מספר ימי עסקים, אחרי חצי יום של ניסיון להשיג את החנות הם ענו לי שיש להם חברת משלוחים חיצונית והם לא יודעים מתי יגיע אלי בתוך חמש ימי העסקים.)

היי! רציתי לפרגן טילים לחנות טויז אנד מור. ערב אחד נכנסתי לזאפ לברר על בריכה מתנפחת לילדים של אינטקס, טויז אנד מור הציעו את המחיר הכי זול אז אמרתי יאללה נלך על זה... תקשיבו טוב בשעה 10 בערב עשיתי את ההזמנה, בשעה 2 בצהריים למחרת!!!!!!!!!!!!!! הבריכה היתה אצלי בבית... (למרות שהם התחייבו לאספקה תוך 4 ימים) מגיע להם מכל הלב שאפו על השירות!!!

מגוון ענק, שרות מעולה, מחירים הכי זולים שמצאתי. יניב בעל המקום ועוזרו מוחמד, מקצועיים ברמה מאד גבוהה, נותנים שרות אישי . רכשתי אצלם מס פעמים מגוון מוצרים כגון בריכה, טרמפולינה, רובוט ,צעצועי בריכה , אביזרים שונים ותמיד יניב ידע לנווט אותי למוצר שמתאים לי אפילו שלעיתים היה זול מזה שהתכוונתי לרכוש. בשני מקרים אף החזרתי מוצרים שלא השתמשתי וזוכיתי מידית במלוא ערכם. בחור הגון וישר. ממליץ בחום!!!

הזמנתי אתמול בשעה 16:30 בערך, שילמתי דרך פייפל. ההזמנה הייתה אצלי בבית במלואה כבר היום ב 12:00 פלוס מינוס 20 שעות, לא מכיר הרבה מקומות שנותנים שירות כזה... ואני עוד גר בצפון הרחוק. אחלה שירות ! בהחלט אקנה מהם שוב!!

תודה לטויס אנד מור על שירות מהיר במיוחד, שירות מקצועי אדיב אמין וזמין.הופתעתי מהאנרגיות המדהימות מכל איש צוות שאיתו דיברתי . כייף גדול לתקשר עם אנשים כמוכם. תודה ענקית לשלי שדאגה שהתחפושת תגיע בזמן בתיאום עם אנשי הצוות האחרים. התחפושת הייתה שלמות . כמו בתמונה- מאובזרת ובמחיר ממש מציאותי. שניפגש בשמה הבאה בע"ה

שירות מקצועי ואדיב ומשלוח מהיר. המוצר איכותי והגיע ארוז ומעולה. לא פעם ראשונה שאני מזמינה ובטח לא אחרונה. תודה טויס אנד מור

28.11.21 היום בבוקר התקשרתי לטוייס אנד מור.התעניינתי במיטה מתקפלת .קיבלתי שירות יוצא מהכלל מיניב .השירות שלו היה אדיב מאוד. הזמנתי בשעה 12 ובשעה 16 וחצי באותו היום ,הגיעה ההזמנה עם השליח באדיר,שליח חביב מאוד . בקיצור היתה לי חווית קנייה נעימה מאוד .ללא ספק אחזור לקנות בטוייס אנד מור.

נכנסתי לאתר החנות בגלל שהם היו המחיר הכי זול ואפילו לא גבו דמי משלוח (חנויות אחרות ביקשו דמי משלוח נפרדים על משלוח של שני מוצרים באותה הזמנה). אחרי ההזמנה שמתי לב שיש ביקורות שליליות פה בזאפ פחדתי קצת, שקלתי אפילו לבטל אבל תוך שעתיים כבר הגיע המשלוח! בחשש מה בדקתי ווידאתי שזה אכן אותו מוצר, כבר חשבתי שאצטרך לפתוח דיספיוט בפייפאל (עצם האפשרות לשלם בפייפאל מגן על הלקוח, זו הסיבה שבחרתי באפשרות הזו) ועוד כל מיני מחשבות. המוצרים הנכונים הגיעו, הרכבתי וחיברתי לחשמל ו"להפתעתי" הם גם עבדו. בקיצור לא זוכר חויה יותר טובה כלקוח! אני כותב את הביקורת הזו כי הם הרויחו אותה ביושר.

לא להתקרב!!!! הזמנתי מהם שולחן פינג פונג, היו חסרים חלקים להרכבת השולחן ולא הגיעו ברגים כלל! כשהתקשרתי להתלונן (עשרות פעמים), אמרו שיחזרו אלי ולא עשו זאת! שירות לקוחות הכי נוראי שנתקלתי בו!
הלקוחה קיבלה את השולחן 24 שעות אחרי שהזמינה וגילתה שחסר ברגים מיד יניב שלח לה מונית תוך 3 שעות

על הפנים. סיפקו לנו אופניים לא בצבע שהזמנו, הילד לא היה מוכן לעלות עליהם, והם לא מוכנים לקבל חזרה בטענה שהאופניים הורכבו, למרות שלא נעשה בהם כל שימוש. את המסקנות תסיקו בעצמכם

עובדים בשיטת "מצליח"! זו הפעם השניה שאני נתקל בחוסר תום לב בחנות זו. בפעם הראשונה נסיתי לקנות כסא להוברבורד, ובהערות כתבתי שההזמנה בתוקף רק אם המוצר זהה למה שמוצג בתמונה באתר, שהוא מתוצרת HOVERBOARD. לאחר שהמוצר לא הגיע התקשרתי לחנות ונאמר לי שההזמנה בוטלה כי לא שילמתי, וכמובן שגם זה שקר, כי אי אפשר לבצע הזמנה באינטרנט ללא תשלום. ירדתי מזה. היום החלטתי לתת להם צ'אנס ונסעתי לחנות בכפר קאסם. רציתי לקנות קורקינט של שיאומי דגם Mijia M365 כפי שמופיע באתר שלהם וגם באתר של זאפ. שיאומי Mijia M365 מופיע בשני האתרים במחיר -.1,289 ₪ אבל בפועל הם מוכרים את הדגם הפשוט יותר,Essential , שלא מופיע באתר שלהם בכלל. יניב מהחנות ניסה לשכנע אותי שזה אותו הדבר ורק שינו את השם על הקרטון, אבל זו הולכת שולל, שלא לומר שקר גס, כי הבטריה בדגם אסנשיאל קטנה יותר מזו של דגם 365 והמהירות המירבית שלו היא 20 קמ"ש, של הדגם השני המהירות המירבית היא 25 קמ"ש. בנוסף, המוכר יניב שיכנע אותי שעדיף לי להוסיף 100 ש"ח ולקבל אחריות של היבואן הרשמי, וכך עלה המחיר ל-1380 ש"ח. התרשמותי היא שגם זה בלוף, עוד דרך להוציא יותר כסף על אותו מוצר מעבר למה שרשום באתר. אגב, בכלל לא קיבלתי חשבונית, אלא רק את העתק השובר של כרטיס האשראי שלי. את זה גיליתי רק בבית, כי כשהוא החזיר לי את כרטיס האשראי הוא אמר הנה הכרטיס והחשבונית שלך. אבל זה כבר לטיפול שלטונות המס, לא שלי. שומר נפשו (וכספו, ועצביו - ירחק ממנו!)
הלקוח הגיע למחסן הראשי והוסבר לו שיש 2 דגמים של קורקינט שיאומי 20 קמש ו25 קמש ביקש הנחה גדולה למרות שהמוצר במבצע כאשר לא קיבל התחיל להגיד שירשום חוות דעת שלילית בפייסבוק ובזאפ

הזמנתי רולרבלייד קיבלתי אותו תוך 24 שעות. השירות והאמינות היו מצויינים! גם בטלפון ובוואטספ שוחחתי עם נציגים נחמדים

ביצענו הזמנה של זוג אופניים והגיע המוצר על ידי עיסא השליח, מאוד מקצועי ושירותי! היה אדיב ביותר ואנחנו מאוד מרוצים. מאוד מומלץ!

הזמנתי היום באתר תחפושת אסטרונאוט לילד. מרגע ההזמנה עברה שעה וחצי והשליחה הגיעה עד אלינו הביתה. שרות מדהים. מלי היתה נהדרת. עדכנה מהדרך והגיעה עם חיוך ענק.

הזמנתי בית פלסטיק בתאריך 24/01. בהזמנה נכתב שהמוצר יסופק עד 7 ימי עסקים ולכן הזמנתי דרך החנות הזו. בתאריך 25/01 ביררתי ונאמר לי שהחבילה אכן נשלחה. מכיוון שמדובר על 7 ימי עסקים אז הבית היה אמור להגיע עד יום רביעי 3/02. ביום רביעי התקשרתי לברר מה קורה עם החבילה ושם נאמר לי שיבדקו. אחרי כמה זמן כמובן שלא בדקו ולא חזרו אלי, התקשרתי שוב ואז נאמר לי המשפט הבא: "מהרגע שהחבילה נשלחה האחריות היא של חברת המשלוחים". זה נראה לי משפט ממש תמוה, אני שילמתי לך מה הקשר חברת המשלוחים?? בכל מקרה, ביקשו שנתחשב כי אנחנו גרים במקום קצת מרוחק וביום חמישי זה יגיע. אז חיכינו ביום חמישי וגם אז אחרי הרבה טלפונים הבנו שזה לא יגיע. ביום ראשון, רק לאחר איומים שאם זה לא יגיע נבטל את העסקה הבטיחו לנו שיטפלו ובסוף התקשרו ואמרו לנו שזה יגיע בערב. ואז בערב התקשרו ואמרו לנו שזה יגיע למחרת בצהריים. בסופו של דבר החבילה הגיעה ביום שני ב18:00 בערב, וגם זה שוב לאחר שיחות רבות לחברת המשלוחים. בשום רגע לא היה ניסיון מהחנות לעזור לנו וזה מה שהכי מאכזב. יכול להיות שבאמת האשמה היא של חברת השליחויות, אבל אני שילמתי לכם ואתם צריכים לטפל בי ולדאוג שהחבילה תגיע בזמן. בנוסף הפסיקו להתייחס לפניות שלי בפייסבוק. ממש מאכזב. לא ממליץ לאף אחד להתקרב לחנות הזו.

לאחיינית שלי יש יומולדת מחר, הזמנתי היום וקיבלתי היום!! שירות מדהים מקצועי אדיב ומהיר במיוחד והמחירים גם מעולים מהיום המתנות לקטנטנים רק ממכם תודה רבה!!!

קיבלתי מחיר טוב מאד לטרמפולינה וקיבלתי המוצר למחרת בצפון הארץ! אבל האתר צריך שיפור. קנייה חכמה

שירות מהיר, אדיב ומעולה. הזמנו בחמישי שני זוגות אופני ילדים האופניים הגיעו יום ראשון על הבוקר. לאחר שגילינו שפשוף באופניים מיד טיפלו בענין ולמחרת בבוקר הגיע השליח עם שני זוגות חדשים ותקינים. ממליצה מאוד!

הגיע ללא חשבונית ואחריות . הפין נעלם - כנראה היה זקוק לו. טלפונים חוזרים, כאב ראש , כדאי להיזהר !!!!!!!!! חשבונית ע"ש מקור העט בע"מ - רשת שלא ערכתי אתה שום עסקה. נזהר מעקבות ....
הלקוחה הזמינה מולטי טריינר תוך 24 שעות קיבלה אותו -הלקוחה הזמינה מתקין חיצוני שלא קשור אלינו -פעם הבאה עדיף לקחת מתקין מקצועי שלנו ואנחנו עזרנו לה בהתקנת המכשיר לבסוף וגם סיפקנו לה מתנה פין נוסף - מקור העט זה הבעלים של טויס אנד מור והיא הוציאה חשבונית ואחריות ללקוחה

ברצוני להביע את תודתי והערכתי לשרות לו זכיתי לקבל משלי מאתר טויס אנד מור....אתמול בערב ביצעתי הזמנה בהמשך לשיחה שהייתה לי עם הנציגה שלי וכפי שהבטיחה היום בשעות הבוקר הגיע המוצר לפתח ביתנו (מתנה ליום הולדת שאנו חוגגים בערב לנכד שלנו)....ובקיצור יצאנו מרוצים... מהמחיר הסביר השירות המעולה והמשלוח המהיר תודה.....דוד יחיאב

משלוח מהיר ושירות מצויין אין דברים כאלה קיבלנו את המשלוח יום אחרי ההזמנה הגיע משהו אחר בטעות ובאו להחליף יום למחרת