פעם בשנה, כשהיומולדת של הבן שלי מתקרב, אני עושה הזמנה של לגו אצל בני מ"טויס טו גו". תמיד המחירים ללא תחרות והיחס נעים ויעיל, אבל השנה חשוב לי במיוחד לציין את השירות שקיבלתי. ערכתי הזמנה ל-5 אריזות שונות לגו - בני בדק ווידא שיש במלאי את הדגמים המבוקשים, שילמתי וסיימנו את ההזמנה. למחרת התחרטתי... התקשרתי וביקשתי להחליף לפחות 3 מהדגמים... בני, בסבלנות אין קץ, בירר שוב מה נמצא, חזר ועידכן, עשה מאמצים להשיג דגם שלא היה קיים אצלו במלאי, היה איתי בקשר רציף עד שהוחלט סופית על הדגמים. כאשר החלטנו, מיהר לשלוח ביעילות על מנת שהמתנות יגיעו בזמן ליום ההולדת...
כל הקשר עם בני התנהל בצורה נוחה בטלפון. תודה רבה על הסבלנות האינסופית, המאמצים למצוא את הדגמים המבוקשים, על ההגינות ועל חווית הקנייה שמחזירה אותי לקנות אצלך שוב ושוב.