דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

‏קורקינט חשמלי Inokim Quick 3 SUPER

השוואת מחירים מ- 2,490‏ ₪   עד- 4,990‏ ₪   מתוך 2 חנויות
מותג:
Inokim
סוג:
קורקינט חשמלי
ייעוד:
למבוגרים
גלגלים:
2 גלגלים
מתקפל:
כן
מהירות מרבית:
25 קמ"ש
תאורה:
mAh‏ קדמית
בלמים:
בלימה מכנית
מגמות מחיר פופולאריות
הוספה להשוואת דגמים

נמצאה חוות דעת אחת על מוצר ‏קורקינט חשמלי Inokim Quick 3 SUPER

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
חוות דעת
מפתיע שאין פה ביקורות על הדגמים של Inokim, בייחוד לאור הפופולריות והמחיר, אז כבעלים בן חודש ו-250 ק״מ אחרי, זו חוות דעתי הסובייקטיבית.קודם כל, תיאום ציפיות:* אם אתם רגילים לנוע ברגל ובתחבורה ציבורית: מוצר מדהים, לא תבינו איך הסתדרתם בלעדיו עד עכשיו.* אם יש לכם כבר קורקינט או אופניים חשמליים בקטגוריית ה-1.5-3 אש״ח: כלי יותר עמיד, עוצמה יותר גבוהה, מהירות גבוהה ועקבית יותר.* אם אתם רגילים לנסוע על אופני הרים (לא ממונעות) במחיר הזה וקונים את את הקורקינט בשביל נסיעות ״מנוחה״: תאוצה ומהירות מפתיעים, התפשרות בחוויית הנסיעה ואכזבה מאיכות החלקים.המקרה שלי הוא השלישי, לכן התחושות שלי לגביי הכלי פחות-או-יותר מעורבות.אתחיל מהתפעול וחוויית הנסיעה:הגלגלים נחשבים לגדולים גם מבחינת גודל וגם מבחינת רוחב, ובכל הקשור לאחיזה בכביש, יש תחושה של ביטחון. הכלי לא מחליק בהאצה ועצירה (מושכלת) בפניות, לא בעצירות חזקות ולא בהאצה מאפס. האחיזה על כביש רטוב גם הייתה מפתיעה לטובה, אפילו יותר ממה שאני רגיל אליו באופניים (בעיקר תודות לסוג הגלגל).נוחות הנסיעה סבירה. ניתן דגש שיווקי על זה שהצמיג פנאומטי (חלול), אבל הדרישה של לנפח אותו ב-50PSI גורמת לנסיעה על מדרכות מבלטות וכבישים רעועים (ובארץ יש מלא) להיות מורגשת היטב בעמוד השדרה. בנוסף, מוט ההיגוי עוצב לנוע מעט קדימה ואחורה כחלק ממנגנון הקיפול, ובזמן שעדיין אפשר לקרוא לנסיעה ״בטיחותית״ עקב הגודל של הגלגל, הקוקרינט רועד וקופץ בנסיעות כאלו.את מערכת הבלמים גם-כן הייתי מגדיר סבירה. זה נחמד שיש בלם דיסק מאחורה, אבל מקדימה יש בלם V דיי מסכן, והמערכת עצמה (ידית הבלם, הכבלים והרפידות) היא ברמה של מה שיש באופניים במחיר תלת-ספרתי. אולי מוגזם לצפות לבלמים הידרואליים כמו שיש באופניים במחיר הזה, אבל לא ברור מה הבעיה לשים דיסק גם מקדימה ולהחליף את הכבל לאיכות גבוהה יותר (הבדל של עשרות שקלים) בשביל בלימה יותר רספונסיבית. כתוצאה מכך, אין בכלי בלימת חירום ריאלית, לכן חשוב לתכנן את קו הנסיעה המיידי מראש מנק׳ הנחה שיהיה צורך להתחיל לעצור לפני, וזה מוריד הרבה מבטחון ובטיחות הנסיעה.האבזור ומערכת הנסיעה של הכלי פרקטיים. ישנו גלאי אור שמדליק אוטומטית את הצג והפנסים בחושך, ויש הבהוב אוטומטי כשעוצרים עם הבלם האחורי. האינדיקציה על אחוז הסוללה לא מדוייקת בעליל, אבל ניתן לאפס את הקילומטראז׳ ידנית אחרי כל טעינה שמתקן את הבעיה הזו. בנוסף, אפשר לקבוע מצב נסיעה אוטומטי, שיניעה את הכלי לבד אחרי 10 שניות של לחיצה על האצה, פיצ׳ר שימושי מאד בכבישים ארוכים.הפנס הקדמי חביב, לפי דעתי באזור ה-200lm, שכמובן לא מספיק לנסיעה בכבישים ואזורים פחות מוארים.השימוש הכללי והתנועה בקורקינט דורשת כמה ימי הסתגלות. למרות שקיפול הכידון לוקח פחות מ-10 שניות, המידה עדיין לא מה שאפשר להגדיר קומפקטי, ו-16 קילו על יד אחת זה לא משהו שפשוט להסתובב איתו. ברגע שמסתובבים עם הכלי באופן קבוע, מתחילים למצוא את הפינות האופטימליות ברכבת, במעליות, במשרד וכו׳, אבל לקחת בחשבון את העצבים שזה עלול לקצר בימים הראשונים.בנושא האמינות, לא נסעתי ביותר מדי מותגים אחרים, אבל בחנות נאמר לי שנפוץ להשאיר את הקורקינט ״לטיפול פעם בחודשיים״. מצד אחד, המותג מספק ״טיפולים חינם לכל החיים״, מצד שני, התקופה הסופר קצרה מאד לא מנחמת. לי אישית הבלם האחורי הפסיק לבלום אחרי שלושה שבועות ובזמן שהתיקון היה חינמי, מה עוד עלול להידפק כשאני נוסע בכביש עם 30 ס״מ מהמכוניות לידי?נקודה אחרונה, היא נושא הבירוקרטיה בארץ לכלים ממונעים חשמליים. על פי החוק, בנסיעה על כלי מסוג זה חלות החובות: לחבוש קסדה, להגביל את המהירות ל-25 קמ״ש ולנסוע בשבילי אופניים או כבישים בלבד. אני לא רואה סיבה למחוקק לדחוף את האף הארוך שלו להחלטתם של מבוגרים אחראיים, ובכל זאת צריך לקחת בחשבון את האבסורד שנוצר, לפני שמוציאים כאלו סכומים על כלי תחבורה ש:א. יגיע ל-25 קמ״ש לעיתים מאד רחוקות על שבילי אופניים.ב. יפריע לנהגים כשיסע על המהירות הזו בכבישים.ג. יעבור על החוק במידה ויסע מהר יותר ללא קשר למסלול.
יתרונות
האצה, קיבולת סוללה, פרקטיות.
ניטראלי
חסרונות
מערכת בלימה בינונית, טיפולים תכופים יחסית (מחלה נפוצה של הרבה מותגים), שנות אור מאחור מאופניים במחירים דומים.
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה