דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

מקרר ‏מקפיא תחתון Samsung RF80K9070SR ‏758 ‏ליטר סמסונג

מאפייני מפתח
מספר דלתות:
 
4 דלתות
מיקום המקפיא:
 
מקפיא תחתון, דלת ליד דלת
דירוג אנרגטי קודם:
 
A
נפח כללי:
 
758 ליטר
ביטחון בשירות ביטחון בשירות
עד 12 תשלומים עד 12 תשלומים
קנייה בטוחה קנייה בטוחה
עד 7 ימי עסקים עד 7 ימי עסקים

13,500

משלוח חינם
קנו עכשיו

נמצאו 20 חוות דעת על מוצר מקרר ‏מקפיא תחתון Samsung RF80K9070SR ‏758 ‏ליטר סמסונג

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
Zvi photo
Zvi
04.09.2018
חוות דעת
רכשנו את המקרר לפני כשמונה חודשים. אנחנו מאוד מרוצים ממנו. בסך הכל הוא מאוד נח והמכירות מחליקות בקלות. יש הרבה מקום במקפיא וניתן להפוך צד אחד במקפיא למקרר. עוד לא ניסינו
יתרונות
גדול, שקט, חסכוני. יש לו פיקוד שבת שזה מאוד עוזר לנו הקוסק מואר בחושך. הכי אנחנו מרוצים מהקיוסק. הילדים מוציאים קוביות קרח כל הזמן ומאז שיש לנו אותו אנחנו מכינים המון ברד בבלנדר עם הקוביות קרח. יש לנו גם תמי 4 אבל נח שיש עוד עמדת מים ובעיקר הקוביות.
ניטראלי
חסרונות
אין מגירה למוצרי חלב
מגירות פירות וירקות קצת פחות גדולים ממה שהורגלנו
כל מכה קטנה בדלתות נירוסטה יוצרות שקע לא אסטטי
תמונת המוצר
image from Zvi
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
לא לגעת. מקררים לא מוצלחים. לא תיצאו מתקלות. שירות תיקונים לא מקצועי לא מכירים מוצר. פעמים החלפתי מקרר. אותו בעיות
יתרונות
מחיר
ניטראלי
חסרונות
תקלות ממשיחות ולא מפסיקות
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
קנינו את המקרר לפני כשבועיים ביבוא של סמליין. היבואן מחייב חיבור למים ע"י טכנאי שלהם ללא עלות, מה שנראה טוב. בפועל מגיע טכנאי שכל מה שמעניין אותו זה למכור הרחבת אחריות ופילטרים במחירים מופקעים. לדוגמא, פילטר שצריך להחליף כל שישה חודשים עולה 600ש"ח וב"מבצע" 440ש"ח, כאשר ניתן לקנות את אותו פילטר, מקורי של סמסונג, במקומות אחרים ב220 ש"ח. בצעו חיפוש בגוגל יש הרבה יבואני פילטרים. כשהטכנאי הבין שאני לא מתכוון לקנות ממנו כלום הוא ממש כעס ונהיה לא נחמד.המקרר עצמו מרווח, שקט, נוח, בקיצור רק דברים טוביםמכונת הקרח עדיין לא התחילה לעבוד, אני מקווה שלא תהיינה בעיות...
יתרונות
מקרר מעולה
ניטראלי
חסרונות
סצינת ביקור הטכנאי מאוד לא נעימה
פילטר מים מאוד מאוד יקר, ביחוד אם קונים מהיבואן הרשמי
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
אשר photo
אשר
25.09.2017
חוות דעת
התקבל ב-26.07.17 טכנאי הגיע בשבוע הראשון של אוגוסט לחבר אותו למים, מתקן קוביות הקרח לא עבד, קריאת שירות ב- 14.08.17 טכנאי הגיע ב-22.08.17, קריאת שירות ב-24.08.17 טכנאי הגיע ב-28.07.17, ב-30.08.17 קריאת שירות נוספת טכנאי נקבע ל -12.09.17 הטכנאי לא הצליח לתקן נקבע טכנאי ל- 14.9.17 הגיע אותו טכנאי החליף חלקים המתקן עבד תשעה ימים, היום 25.09.17 קריאת שירות נוספת עוד לא נקבע מועד לטכנאי. כל קריאת שירות אורכת זמן רב, אם נשברים משאירים מספר טלפון והם חוזרים לקראת 18:00. כל הקריאות היו ועודן בנושא מתקן קוביות הקרח.
יתרונות
גדול שקט
ניטראלי
חסרונות
שירות יבואן רשמי כנראה לא יתרון,
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
 
ראשון