דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

מקרר ‏מקפיא תחתון Samsung RF80K9070SR ‏758 ‏ליטר סמסונג

(2 מתוך 5)
15,040 - 11,000
חדש מתוך 43 חנויות
9,590 - 9,300
מתצוגה מתוך 2 חנויות
מותג:
Samsung,
מספר דלתות:
4 דלתות,
מיקום המקפיא:
מקפיא תחתון...
דירוג אנרגטי:
A,
נפח כללי:
758 ליטר,
הוספה למועדפים
הוספה להשוואת דגמים
מגמות מחיר ופופולאריות
נמצאו 14 חוות דעת גולשים למוצר מקרר ‏מקפיא תחתון סמסונג RF80K9070SR ‏758 ‏ליטר
הוספת חוות דעת על המוצר
שם:
תאריך:
14/03/2021
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
תיזהרו מקניה של מקרר סמסונג, במיוחד מקרר עם בר, יש להם בעיה ידועה שגורמת לקורוזיה, אני תבעתי אותם על הבעיה (מסתבר שיש תביעה ייצוגית נגדם). חוץ מזה מקרר חצי כוח, מומלץ להתרחק
זמן שימוש במוצר: מעל שנה
גדול
בעיה עם הבר
מקפיא את האוכל
שם:
תאריך:
29/10/2020
דירוג:
(3 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
מקרר יפה. הפטנט של אזור אחד שניתן להגדיר כמקפיא או מקרר מצויין ונח. הבעיות- אומנם מקרר גדול ,אבל הניצול הפנימי שלו רחוק מאידיאלי. הבעיה העיקרית היא הכנת הקרח. פשוט קופא ולא ניתן לשלוף את המגירה של הקרח מהמקום. דורש הפשרה ארוכה , מעל 12 שעות גם לא מספיק,וגם אז הבעיה חוזרת. המקרר אצלי 3 שנים ורוב הזמן אין אפשרות להפיק קרח.
יופי. תא שניתן להשתמש בו כמקפיא או מקרר לפי בחירה.
מיכל הקרח קופא כל הזמן.
שם:
תאריך:
09/10/2020
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
יש לנו מקרר סמסונג 4 דלתות , יש תקלות בקיוסק , כבר יותר מחמישה חודשים שאנחנו לא מקבלים שרות מסמסונג . השרות של LG לעומת זאת - הוא מצויין.
אין שום יתרון מול מקררים אחרים שאני מכיר
תקלות
אין שרות
שם:
תאריך:
30/08/2020
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
לא מומלץ. רק תקלות! המים מהקיוסק יוצרים רטיבות על הדלת וצריך להחליף את כל הדלת ב1200 שקל וזה קורה שוב..
המים מהקיוסק איטיים מאוד.
.
לא מומלץ
שם:
תאריך:
17/07/2020
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
אל תתקרבו למקרר הזה! מצטברים מים מתחת למגירות, האייסמייקר קופא עד למצב שלא ניתן להוציא אותו מהמקום וכמובן שגם לא ניתן להוציא קוביות קרח. לא מומלץ בכלל!!!!!
פשוט מאכזב שחברה כמו סמסונג ממשיכה למכור מקררים כאלה!
אין
אל תתקרבו למקרר הזה! מצטברים מים מתחת למגירות, האייסמייקר קופא עד למצב שלא ניתן להוציא אותו מהמקום וכמובן שגם לא ניתן להוציא קוביות קרח. לא מומלץ בכלל!!!!!
פשוט מאכזב שחברה כמו סמסונג ממשיכה למכור מקררים כאלה!
שם:
תאריך:
28/03/2020
דירוג:
(5 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
מקרר יפה מאד מראה מאד יוקרתי, 4 דלתות כאשר ניתן להפוך צד אחד מתוך שנים של המקפיא להיות גם חלק מהמקרר (למי שיש כבר מקפיא נפרד ולא צריך הרבה חלל להקפאה), למשפחה עם 3 ילדים ומעלה צריך לטעמי להשתמש בשלוש דלתות כמקרר ודלת אחת מקפיא.
קיבלתי שירות מצוין מהיבואן הרשמי (יבואן רשמי עושה התאמה לאקלים בישראל ומאפשר הרחבת ביטוח על המקרר ל 5 שנים-חשוב מאד החלפים יקרים).
בגלל הקיוסק הילדים שותים יותר ונהנים מהקרח הזמין...ואפשר להוציא קרח גרוס לא רק קוביות...
מקרר מאד שקט.לבדוק טוב לפני שמזמינים שהמידות מתאימות לקחת בחשבון קירות וארונות שעלולים להפריע לפתיחת דלתות המקרר.
קניתי מסננים ב 280 שח לאחד מקווה שזה מחיר סביר למקורי.לא רוצה להתעסק עם חליפיים.
יפה מאד, גדול, שקט הקיוסק זה כיף גדול ומאד ונוח תצרוכת חשמל מאד נמוכה.
אחד מתאי ההקפאה ניתנים להפיכה למקרר או משהו ביניים בין מקרר למקפיא ולהניח שם שתיה שגם תיהיה מאד מקורר וגם לא תיקפא.
מוזר שאין אזור יעודי לביצים...
לא קריטי אבל היה נחמד אם היתה אינדיקציה על מצב הקרח(מוכן לא מוכן, כמות שנותרה וכו).
תמונת המוצר
reviewImage
שם:
תאריך:
13/11/2019
דירוג:
(2 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
יש לי אותו שנה, פעם רביעית בשנה שאני נאלצת להפשיר את מתקן הקרח, אין אטימה פנימית שלו ובגלל שהוא ממוקם בתוך המקרר הוא פשוט מתמלא בקרח כל חודשיים ומפסיק לייצר קרח. משנות ה-80 לא נאלצתי להפשיר מקררים, לפעמים גם נתקעת קוביית קרח במעבר ואז המקרר עצמו נרטב ומתמלא עובש.

מגירות הפירות / ירקות קטנות מאד. המקרר עצמו רחב ועמוק, אישית נאלצת לטפס על כסא כדי להגיע לעומק המדף העליון וכדי להפשיר אותו.

בקיצור מאכזב מאד בשביל מקרר שעלה לא מעט כסף ו-90% מההחלטה לרכוש אותו היתה בר המים והקרח.
גדול ומרווח, שקט.
לא להתקרב בגלל בר המים ומתקן הקרח הבעייתי.
שם:
תאריך:
09/11/2019
דירוג:
(2 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
רכשנו את המקרר לפני כחצי שנה 03/19 לאחר שבועיים שמנו לב שיש על המקרר
דפיקות ( שקיעות ) התקשרנו לשרות והטכנאי שהגיע אמר שאין מה לעשות !
והנירוסטה של המקרר עדינה וכינה אותה ״נייר״
חבל שרכשנו לא התרעו על כך .
לפני המקרר הזה היה לנו מקרר אמנה נירוסטה 17 שנים ולא היו לו דפיקות ושקעים
על הדלתות .
שקט
דלתות נירוסטה עדינות
תמונת המוצר
reviewImage
שם:
תאריך:
21/05/2019
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
מקרר לא תקין מהיום הראשון כל המדפים מים הירקות רטובים
החזית טיטניום עם טביעות אצבע
בקיצור לא מקרר לא לקנות
יפה קיוסק
מחיר יקר ללא תמורה
תמונת המוצר
reviewImage
שם:
תאריך:
08/10/2018
דירוג:
(2 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
המוצר עצמו עובד מצוין נוח תאורת לד עם פיקוד שבת עובד בצורה שקטה מאוד מייצר קרח בכמות מספקת.
הציון הנמוך הוא בגלל נותן השירות ולא בגלל המקרר עצמו.
עובד ללא רעש כלל.
פיקוד שבת.
1.דלתות מנירוסטה נשרטות בקלות.
2.חסר מפריד בקבוקים במקרר בעת פתיחה וסגירה של הדלתות הבקבוקים נופלים בדלתות.(ניתן לרכוש בנפרד חוצפנים)
3.חסר פס קישוט בקיוסק (ניתן לרכוש בנפרד)
4.מגירת ירקות ופירות לא גדולה מספיק אבל סביר.
5.אין מגירה לדברי חלב.
לא לקנות דרך היבואן הרשמי סם ליין נותן השירות שלו הם אלקטרוניקס פרו חברה גרועה שלא יודעת לתת שירות .
השירות של היבואן הרשמי הוא לא יתרון כלל אלה חיסרון הם לא חוזרים ללקוח מזלזלים ומתאמים לך טכנאי למועד מאוחר ורק בשעות הבוקר.
לא נעימים ומה שמעניין אותם זה למכור לך רק ביטוח מנהלי השירות לא מקצועיים אם ההיתי יודע שזה השירות שלהם ההיתי קונה מיבואן אחר ולא מהם וחוסך 1500שקל הפרש במחיר.
תמונת המוצר
reviewImage
שם:
תאריך:
04/09/2018
דירוג:
(4 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
רכשנו את המקרר לפני כשמונה חודשים. אנחנו מאוד מרוצים ממנו. בסך הכל הוא מאוד נח והמכירות מחליקות בקלות. יש הרבה מקום במקפיא וניתן להפוך צד אחד במקפיא למקרר. עוד לא ניסינו
גדול, שקט, חסכוני. יש לו פיקוד שבת שזה מאוד עוזר לנו הקוסק מואר בחושך. הכי אנחנו מרוצים מהקיוסק. הילדים מוציאים קוביות קרח כל הזמן ומאז שיש לנו אותו אנחנו מכינים המון ברד בבלנדר עם הקוביות קרח. יש לנו גם תמי 4 אבל נח שיש עוד עמדת מים ובעיקר הקוביות.
אין מגירה למוצרי חלב
מגירות פירות וירקות קצת פחות גדולים ממה שהורגלנו
כל מכה קטנה בדלתות נירוסטה יוצרות שקע לא אסטטי
תמונת המוצר
reviewImage
שם:
תאריך:
15/08/2018
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
לא לגעת. מקררים לא מוצלחים. לא תיצאו מתקלות. שירות תיקונים לא מקצועי לא מכירים מוצר. פעמים החלפתי מקרר. אותו בעיות
מחיר
תקלות ממשיחות ולא מפסיקות
שם:
תאריך:
23/07/2018
דירוג:
(5 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
קנינו את המקרר לפני כשבועיים ביבוא של סמליין. היבואן מחייב חיבור למים ע"י טכנאי שלהם ללא עלות, מה שנראה טוב. בפועל מגיע טכנאי שכל מה שמעניין אותו זה למכור הרחבת אחריות ופילטרים במחירים מופקעים. לדוגמא, פילטר שצריך להחליף כל שישה חודשים עולה 600ש"ח וב"מבצע" 440ש"ח, כאשר ניתן לקנות את אותו פילטר, מקורי של סמסונג, במקומות אחרים ב220 ש"ח. בצעו חיפוש בגוגל יש הרבה יבואני פילטרים. כשהטכנאי הבין שאני לא מתכוון לקנות ממנו כלום הוא ממש כעס ונהיה לא נחמד.

המקרר עצמו מרווח, שקט, נוח, בקיצור רק דברים טובים

מכונת הקרח עדיין לא התחילה לעבוד, אני מקווה שלא תהיינה בעיות...
מקרר מעולה
סצינת ביקור הטכנאי מאוד לא נעימה
פילטר מים מאוד מאוד יקר, ביחוד אם קונים מהיבואן הרשמי
שם:
תאריך:
25/09/2017
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
התקבל ב-26.07.17 טכנאי הגיע בשבוע הראשון של אוגוסט לחבר אותו למים, מתקן קוביות הקרח לא עבד, קריאת שירות ב- 14.08.17 טכנאי הגיע ב-22.08.17, קריאת שירות ב-24.08.17 טכנאי הגיע ב-28.07.17, ב-30.08.17 קריאת שירות נוספת טכנאי נקבע ל -12.09.17 הטכנאי לא הצליח לתקן נקבע טכנאי ל- 14.9.17 הגיע אותו טכנאי החליף חלקים המתקן עבד תשעה ימים, היום 25.09.17 קריאת שירות נוספת עוד לא נקבע מועד לטכנאי. כל קריאת שירות אורכת זמן רב, אם נשברים משאירים מספר טלפון והם חוזרים לקראת 18:00. כל הקריאות היו ועודן בנושא מתקן קוביות הקרח.
גדול שקט
שירות יבואן רשמי כנראה לא יתרון,
blue v חוות הדעת נשלחה בהצלחה! תודה לך על שהשקעת מזמנך וכתבת את חוות הדעת.
אם רכשת את המוצר דרך חנות ב-zap, אולי תהיה/י מעוניינ/ת לכתוב חוות דעת גם על החנות?
ניתן לאתר העסק כאן בקלות ולסייע לגולשים לקבל החלטה טובה יותר בזכות הניסיון שלך.
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
כתיבת חוות דעת על מוצר זה