מחמם מים Lotus 203 5.5KW אטמור

מוצר זה אינו זמין כעת לרכישה

נמצאה חוות דעת אחת על מוצר מחמם מים Lotus 203 5.5KW אטמור

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
חוות דעת
אני הזמנתי בחנות ''חשמל ניסני'' אטמור דגם CLASSIC, במקום זה קיבלתי דגם LOTUS 203. טוב, סגרתי עיניים... אחרי 4 חודשים לחצן אחד הפסיק לעבוד, ובעוד חודשיים גם לחצן השני. עדיין יש תקופת אחריות, אבל... חברה עשתה דבר מעוד ''חכם'' כדי לבטח את עצמה - אחריות חלה רק אם אתה מתקין ע'י מתקין מורשה ע''י חברה עצמה, ז.א. תשלם עוד 450 ש''ח על ההתקנה... ואם אתה מתקין לבד (שזה פשוט מאוד למי שיש לו ידיים) - אז אין לך אחריות בכלל. על פרט הזה כמובן לא מספרים לך לפני שאתה קונה את המכשיר. בקיצור, אחרי חצי שנה אפשר לזרוק אטמור לפח.
זמן שימוש במוצר: כחצי שנה
יתרונות
מחמם טוב כשעובד
ניטראלי
חסרונות
מתקלקל מהר ואין שום אחריות.
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
 
 
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון