חוויית קניה נוראית.
קניתי רמקולים שרציתי לחבר אותם לפטיפון. שאלתי ספציפית האם ניתן לחבר אותם לפטיפון בלי מגבר ונעניתי שכן.
הפטיפון לא מתחבר ישירות לרמקולים.
החנות מתחמקת מההטעיה ומתנערת לחלוטין מאחריות ומסרבת לקבל את המוצר חזרה או לזכות אותי עליו.
תגובת החנות
לצערנו, הלקוח לא מדייק בדבריו..
טרם הרכישה נשלחה עלידי הלקוח פניה בכתב, בה שאל שתי שאלות: 1.האם יש צורך לחבר את הרמקולים למגבר 2.האם ניתן לחבר אותם לפטפון.
על כך נענה:1.אין צורך לחבר את הרמקולים למגבר ו2.מכיוון שאין אנו יכולים לדעת וליעץ על חיבור של המוצר לדגם כזה או אחר של פטפון, הלקוח הופנה לדף של מידע טכני, אשר מציג את המידע של היצרן. כמו כן, בדף המוצר מוצגים פרטים של היבואן הרשמי, שדרכו ניתן לקבל מידע טכני נוסף על המוצר.
לאחר שרכש את את הרמקולים, יצר קשר טלפוני וסיפר, כי הרמקולים אכן לא מצריכים חיבור למגבר ושהם כן עובדים בחיבור למכשיר כזה או אחר, אך הוא לא מצליח לחבר אותם לפטפון. הלקוח הופנה למעבדת היבואן הרשמי.
לאחר שהתקשר שוב וטען להטעיה, הוצגו בפניו העובדות, תוכן הפניה והמענה. למרות שאת המוצרים אשר נפתחו ונעשה בהם שימוש, אנו לא יכולים לקבל חזרה, הצענו לבדוק האם ניתן לקבל את המוצר חזרה, כדי שישמש כמוצר תצוגה באחד הסניפים של היבואן. מאז השיחה האחרונה עברו פחות מ24 שעות ונכון לשעה זו, טרם התקבלה תשובה סופית מהיבואן.
למרות הכל, ניסינו לעזור, אך הלקוח אפילו לא חיכה לקבל תשובה סופית.