קניתי שולחן עבודה ב5/8/20, עברו 3 ימי עשקים ללא שיחה מהחברה, התקשרתי, ללא מנע. למחורת הצלחתי לדבר, התברר שלא היה להם במלאי. שוב התקשרתי ביום האחרון שהייתי צריך לקבל את המשלוח. עוד לא שלחו אותו. עברו 11 ימים, לא קיבלתי כלום, אפילו מייל התנצלות. לפחות היו מתקשרים למחורת הקנייה להודיע שאין במלאי. שוב דיברתי איתם, הקנייה דרך המחשב לא נקלטה, עשיתי אותה בטלפון, ביקשתי לחלק ל12תשלומים, והתברר לי אחר זה שעשו לי בתשלום אחד בטעות!!!! לא הצליחו לתקן.קיבלתי את החבילה אחר 15יום מהקניה. השירות מכירות באתר לא רציני. אני מאוד מאוכזב מהם. לא קונה שם יותר!!!!