
כמעט שאין מילים לתאר את ההרגשה הרעה בעקבות החוויה הלא נעימה הזו. שמחתי למצוא את המוצר בחנות שפירסמה אותו במחיר מאוד זול וביצעתי את ההזמנה והתשלום באשראי. למחרת התקשרה אלי נציגת החנות ואמרה שהמוצר אינו במלאי אבל שאלה אם ארצה שיזמינו אותו עבורי. כששאלתי מה הכוונה היא שוב חזרה על כך שהמוצר לא במלאי אבל "יכולים להזמין לי אותו". כל ההתנהלות הזו נשמעה לי מאוד אמינה ולא הגונה ולכן ביטלתי את ההזמנה ונאמר לי שיזכו אותי למרות שעד היום יותר משבוע מאז ההזמנה לא קיבלתי את הזיכוי וגם לא חשבונית שמאשרת את הקנייה. מה שהכי חמור בעיני הוא שמקריאת חוות הדעת האחרות בזאפ הבנתי שאני לא הראשונה שנפלה בפח הזה ויש כבר כמה לקוחות קודמים שהזמינו מוצר ואז גילו שהוא לא במלאי.
הלקוחה ביצעה הזמנה ביום שלישי 17/10/2017 בשעה 17:57 בערב . יצרנו קשר עם הלקוחה ביום רביעי בשעות הבוקר ומסרנו לה את מה שמופיע באתר שזמן האספקה למוצר עומד על 14 ימים וכך גם היה כתוב באתר אולם מסיבותיה בחרה לבטל את ההזמנה הודענו לה כבר באותה השיחה כי אנו נעביר זיכוי לחברת האשראי וכך הסתיימה השיחה. אולם שהתקבלה חוו"ד הלקוחה, לא הבנו כיצד משיחה נעימה וקצרה שבה הלקוחה אף בסופה הודתה לנו נרשמה לנו חוו"ד כל כך לא הוגנת , שמנותקת ממה שהתרחש במציאות יצרנו קשר עם כותבת התלונה על מנת לנסות להבין את מהות התלונה ונראה היה כי לכותבת חוו"ד היתה מטרה לבצע הזמנה ולכתוב חוו"ד שלילית מראש או מוזמנת מטעם מתחרה שככל הנראה "החדר של רום" הן במחירים ,הן בשירות מפריע לו. הלקוחה העלתה בחוו"ד 2 נקודות האחת זמן ההמתנה למוצר והשניה זמן הזיכוי הכספי. 1. זמן אספקה כפי שמופיעה באתר וכפי שעודכנה בה הלקוחה הינה 14 ימי עסקים. ללקוח תמיד ניתנת האפשרות לבצע איסוף עצמי בזמנו החופשי דרך החנות שלנו שנמצאת בסוקולוב 80 ברמת השרון . 2. זיכוי עסקה מתבצע מול חברת האשראי וזמן מקסימלי לוקח עד 10 ימי עסקים – לנו אין שליטה על כך אנו העברנו את הבקשה לזיכוי עוד באותו היום. צר לנו שהלקוחה בחרה בדרך מכפישה והשמצה ופוגעת כזו כשאין לתלונה שום בסיס. החדר של רום עושה ויעשה תמיד את המיטב עבור שביעות רצון לקוחותיו, ויתן את המחירים המצויינים בישראל. אולם אין ביכולתנו להתמודד עם תלונות מוטות ומטעות שאין להן כלל בסיס ואולי אף של מתחרה שבחר באמצעות הבמה הזאת להכפיש אותנו.



















