
ב 13.12 רכשתי מייבש כביסה מתצוגה (דגם wqb245b9il של בוש ) מחנות ברחוב המסגר 1 בלוד , חנות בשם מולטי סייב בע"מ / מחסני היבואנים שהציגה את עצמה כחנות עודפים של היבואן בוש . ( הופנתי אליהם ע"י טכנאי מהמוקד של בוש שציין שיש את הדגם הספציפי שאני רוצה בחנות העודפים "שלהם " , ולאחר הרכישה התברר שמדובר בחנות שסמוכה לאולם של בוש והם גוף נפרד ולא קשור ליבואן ) לפני רכישה , הטכנאי הטלפוני שלהם ציין בפני שזמן הפעלה בדגמים הללו מגיע ל 3-4 שעות ומדובר בדגם חסכוני בחשמל קיבלתי את המוצר ב 15.12.ומיד הפעלתי אותו ( מגרת האיסוף מים במייבש מלוכלכת מחומר ירוק ובתוך המייבש יש מוך ורוד שנראה שהמייבש היה בשימוש , לטענת החנות , כל מוצר שמגיע אליהם עובר בדיקת מים וחשמל לפני מכירה - אז מדוע אתם משתמשים גם בחומרים ?! ).. ניסיון ראשון ייבוש של מצעים , לאחר 4 שעות המייבש לא מפסיק - פתחתי וגיליתי שהכל לח לחלוטין , ניסיון שני בשעה 16:15 הכנסתי לתוכו מגבות והפעלתי על תוכנית מגבות , התוכנית התחילה עם זמן של שעתיים וחצי. בשעה 20:44 המייבש מראה זמן לא הגיוני שמשתנה כל פעם ... פעם מראה 34 דקות שנותרו ... אחרי חצי שעה מראה 38 דקות..., יש ריח של גומי שרוף !! בשעה 22:07 ולאחר שהמייבש עדיין על 38 דקות שנותרו , כבר התייאשתי וכיביתי אותו . המגבות יצאו עדיין לחות וחלקן רטובות!! למחרת -לאחר שיחה עם הטכנאי , התבקשתי להפעיל שוב ולשים את הצינור ניקוז שחובר לביוב בתוך דלי כדי לראות אם המייבש מוציא מים ,וכך עשיתי , הפעלתי שוב תוכנית של מגבות , ולאחר 4 שעות בדקתי , הכל שוב לח , התברר שהמים לא יוצאים מהמייבש וכנראה נלכדים באזור מסויים בתוכו... ביקשתי ביטול עסקה והחנות דורשת לקזז 400 ש"ח בגין הובלה ואיסוף ?! שיטת מצליח של מכירת מוצר פגום ועשיית רווח על הובלה ואיסוף ??? בכל מצב אני כבר פניתי בשלב הראשון למועצה לצרכנות , חבל שלא קראתי את התגובות פה כדי להבין שאני לא הראשונה שנופלת איתם ...חבל שיבואן בוש מפנה אליהם






















