מפרסם ב-zap מאז 2005

‎מבט אלקטריק‎ ‏(MabatElectric)

מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (9 סניפים)

3.24 / 5 ממוצע מבוסס על 84 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: א.א.א המרכז לעודפי חשמל בע"מ
נמצאו 731 חוות דעת גולשים על מבט אלקטריק
זיוה
זיוה
11.06.2026
מוצר שנרכש: שייקר נינג'ה

אין שום אפשרת לתקשר עם החנות. ההזמנה מתעכבת הרבה זמן קניתי דרך האינטרנט אבל אין לי דרך להבין מה קורה עם המוצר

תגובת החנות

שלום, קראנו את חוות הדעת שלך אך לצערנו לא ברור לנו מה הבעיה שעליה את מדווחת. המוצר סופק והתקבל, ואנו זמינים לכל לקוחותינו למתן שירות וסיוע בטלפון, במייל ובוואטסאפ. במידה וקיימת תקלה, שאלה או נושא כלשהו שדורש טיפול, נשמח מאוד לקבל פרטים כדי שנוכל לבדוק ולעזור. שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח לסייע בכל פנייה.

חוות הדעת עזרה לכם?
חזי
חזי
11.06.2026
מוצר שנרכש: מקרר LG GMG960

בתאריך 4/6/26 רכשתי מקרר LG דגם GR-730BINS, לאחר הרכישה הודיעו לי שאין להם את הדגם כפי שפרסמו והם מציעים לי דגם אחר שהוא GMG960 שהוא לדבריהם יקר יותר אבל לי הם מציעים אותו באותו המחיר, לאחר בירור קצר הבנתי שהמקרר המוצע הוא מיבוא מקביל ולא מהיבואן הרשמי כפי שהזמנתי והוא חסר אפליקציה לשבת (אצלי בעיקר ליום כיפור), לאור זאת הם הציעו להפחית מהמחיר 600 ש"ח בהבטחה שמישהו מהחברה יתקשר אליי ויתקין את האפליקציה ואני אשלם לו 600 ש"ח, המקרר סופק ב 9/6/26 (מהר לפני שאתחרט) אבל אף אחד לא יצר עימי קשר, התקשרתי עשרות פעמים והם מסננים אותי ולא עונים, שלחתי הודעת ווטסאפ ללא מענה , השארתי הודעה במענה הקולי ושוב ללא תגובה, בקיצור אני מאוד מאוכזב מהרכישה באתר זה !!!!

תגובת החנות

שלום, אנו מצטערים לקרוא את תחושתך, אך חשוב לנו לדייק בעובדות. עוד טרם הרכישה פנית אלינו בנושא מצב שבת, ובשיחה הוסבר כי מדובר במקרר של היבואן י' שלום וכי ניתן להתקין בו התקן שבת בתשלום. המידע נמסר מראש ובטרם בוצעה ההזמנה. לאחר הרכישה המשכנו לעמוד לרשותך, לסייע ולתת מענה לכל שאלה ובקשה. לצערנו, חוות הדעת אינה משקפת את השתלשלות האירועים בפועל ואת המידע שנמסר מראש. אנו תמיד פועלים בשקיפות מלאה ומקפידים למסור ללקוחותינו את כל המידע הרלוונטי לפני הרכישה.

חוות הדעת עזרה לכם?
חלי
חלי
02.06.2026
מוצר שנרכש: כיריים גז Lofra HRBl9-5205

רכשתי כיריים גז והיה עיכוב בזמני אספקה. התקשרתי לברר ונאמר לי שיש בעיה בצבע. מסתבר שקיים ספק אחר למוצר וביקשתי שידברו איתי כדי להבין אילו צבעים יש. אף אחד לא יצר איתי קשר. יום יום התקשרתי וכל יום נאמר לי שיש בעיה בצבע וצריכים ליצור איתי קשר, הבחור מהצד השני של הקו לא ידע איך לעזור. לאחר כשבועיים עיכוב הגיע מוצר לא בצבע שקניתי בלי שאף אחד תיאם איתי. כיום אני מנסה כבר כמה ימים לתפוס את מבט אלקטריק ללא הצלחה.

תגובת החנות

שלום, אנו מכבדים כל חוות דעת, אך במקרה זה המוצר שסופק הוא בדיוק הדגם והצבע שהוזמנו על ידך, ואף סופק במועד. לאחר קבלת המוצר עלה כי מראה הכפתורים אינו לטעמך האישי, אולם מדובר בעיצוב המקורי של הדגם שנבחר ולא בפגם או באי־התאמה להזמנה. אנו שמחים שסופק המוצר שהוזמן ומצרים על כך שהעדפה עיצובית אישית הובילה לחוויית רכישה שאינה לשביעות רצונך.

חוות הדעת עזרה לכם?
chana
chana
13.05.2026
מוצר שנרכש: כיריים אינדוקציה

הזמנתי כיריים לפסח, המשלוח לא הגיע בזמן, אז התקשרתי לבטל את ההזמנה. אישרו לי ביטול, אבל לא החזירו לי את הכסף!! ואחר כך גם לא ענו בטלפון, כמה שניסיתי בשעות שונות

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
16.04.2026
מוצר שנרכש: סמסונג QE75Q7F

הזמנתי טלויזיה, ההזמנה לא קיימת באזור האישי של האתר, אין לי חשבונית אפילו להוכיח על הקניה, לא עונים לא לוואטסאפ, לא לדוא״ל, ולא וטלפון. אין כתובת של סניף באתר. 6 ימים וההזמנה לא סופקה. פותח ערעור מול החברת אשראי. חייבים להעיף את החנות הזאת בזאפ, זאת בושה שהם פה.

תגובת החנות

שלום רב, אנו מצטערים לשמוע על תחושתך, אך חשוב לדייק בעובדות. המוצר סופק לכתובת שנמסרה על ידך, ולאחר האספקה לא התקבלה כל פנייה מצדך בנושא. באתר שלנו מופיעים בצורה ברורה ובולטת כל אמצעי ההתקשרות – טלפון, מייל ווואטסאפ – ואנו זמינים ללקוחותינו באופן שוטף ומעניקים שירות מדי יום. במידה והיית פונה אלינו בזמן אמת, היינו שמחים לסייע ולבדוק את הנושא באופן מיידי. נשמח לעמוד לשירותך גם כעת ולסייע ככל שניתן.

חוות הדעת עזרה לכם?
ברוך
ברוך
15.04.2026
מוצר שנרכש: מטחנת בשר סאוטר 610

אחרי 3 ימים מביצוע ההזמנה קיבלתי מייל לא מפורט שאומר רק שהזמנתי בוטלה, לא ברור מדוע והכסף טרם הוחזר. המחיר היה הכי זול בזאפ, כנראה מלחתחילה לא היה במלאי בחנות ולכן המחיר הזול...

תגובת החנות

שלום רב, לאחר בדיקה נמצא כי ההזמנה לא הושלמה עד סופה ולא בוצע תשלום בפועל, ולכן המערכת ביטלה אותה באופן אוטומטי ונשלח אליך מייל עדכון בנושא. חבל שלא פנית אלינו בזמן אמת – נשמח תמיד לעזור ולהסביר 😊 המטחנת בשר עדיין זמינה במלאי, ואתה מוזמן לבצע הזמנה מחדש באותו המחיר. נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אולג
אולג
12.04.2026
מוצר שנרכש: Dreame L40S Pro Ultra

בתאריך 28/03/2026 הזמנתי דרך האתר שואב מקרצף רובוטי מדגם DREAME L40S PRO ULTRA, ובוצע חיוב בכרטיס האשראי. עד למועד זה המוצר לא סופק, ולא ניתן ליצור קשר עם החברה – אין מענה טלפוני, אין תגובה בוואטסאפ, והודעות דוא"ל חוזרות עם שגיאה. התנהלות זו מעוררת סימני שאלה מהותיים בנוגע לאמינות השירות, ומצדיקה בדיקה מצד אתר ZAP. אבקש את התייחסותכם הדחופה לנושא.

תגובת החנות

שלום אולג, חוות הדעת שלך נקראה ונבדקה לעומק, ואנו מצטערים על תחושתך – אך חשוב לנו לדייק את העובדות. המוצר סופק בתוך 7 ימי עסקים, בהתאם להתחייבות המלאה שלנו. בנוסף, התקיים עמך קשר ישיר ושוטף, כולל מענה לפניות ותיעוד מלא של השיחות בינינו. לאור זאת, איננו מבינים את הפער בין התיאור שנכתב כאן לבין ההתנהלות בפועל, אשר הייתה תקינה, שקופה ומלווה בשירות מלא. אנו תמיד זמינים לכל פנייה נוספת ומעדיפים לפתור כל עניין ישירות ובצורה עניינית. בברכה, מבט אלקטריק

חוות הדעת עזרה לכם?
רועי
רועי
29.03.2026
מוצר שנרכש: כיריים אינדוקציה 44744 Morphy Richards

שירות ברמה נמוכה מאוד. קניתי מוצר, עברו 10 ימים, לא הגיע ולא ענו לי. רק אחרי שפתחתי בירור דרך חברת האשראי ושלחתי להם מייל בנוסף לטלפונים והווטסאפים ששלחתי הם הואילו בטובם להתקשר אליי ולנזוף בי שלא הגדלתי ראש ולא שלחתי מייל מההתחלה. לא התנצלות על חוסר המענה בשאר דרכי ההתקשרות ולא התנצלות על כך שההזמנה לא הגיעה. ביקשתי שיבטלו את ההזמנה ויחזירו את כספי.

תגובת החנות

שלום רב, חוות הדעת נקראה ונבדקה, ונרצה לדייק את השתלשלות האירועים: המוצר יצא מהספק והיה בתהליך אספקה בתוך כ־6 ימי עסקים, כאשר יש לציין כי התקופה כללה ימי חג אשר משפיעים על זמני השילוח. כאשר חברת השילוח יצרה קשר לצורך תיאום מסירה, המוצר כבר היה זמין למסירה – אולם בשלב זה בחרת שלא לקבל את המשלוח. לאור זאת, הטענה כי המוצר "לא הגיע" אינה משקפת את המציאות בפועל. אנו מקפידים על שירות תקין, שקיפות מלאה וזמני אספקה בהתאם להתחייבויות, ונשמח לעמוד לרשותך בכל פנייה עניינית. בברכה, מבט אלקטריק

חוות הדעת עזרה לכם?
אורה
אורה
24.03.2026
מוצר שנרכש: סמסונג 5300 hd

הזמנתי טלויזיה מסוג סמסונג דגם 5300 וקבלתי טלויזיה מדגם 5000 שלחתי מיילים ובקשתי להחליף את הטלויזיה לדגם שהזמנתי ושילמתי עבורו אך לא נעניתי... התקשרתי ולא היה מענה נסעתי עם הטלויזיה שקבלתי לרחוב השילוח בפתח תקוה אך לא מצאתי את החנות לא מובן לי בכלל יש לי הזמנה כתובה על הדגם ששילמתי עליו וקבלתי מוצר אחר ואין עם מי לדבר

תגובת החנות

שלום רב, ראשית, המוצר שסופק הינו בהתאם להזמנה שבוצעה. במידה ועלתה אי התאמה או אי שביעות רצון, מצופה היה לפנות אלינו ישירות — אנו זמינים ללקוחותינו בכל ערוצי השירות ופועלים לתת מענה מהיר והוגן לכל פנייה. לצערנו, לא התקבלה כל פנייה בנושא טרם פרסום חוות הדעת. לא ברור מדוע נבחרה הדרך של פרסום הדברים באופן זה, במקום לאפשר לנו לטפל במקרה בצורה מסודרת, כפי שאנו עושים דרך קבע. נבהיר כי בכל מקרה של טעות או אי התאמה, אנו מטפלים בכך באופן מיידי, כולל החלפה או פתרון הוגן ללקוח. נשמח עדיין לסייע ולבחון את המקרה לגופו, ככל שתהיה פנייה מסודרת מצדך. בברכה, מבט אלקטריק

חוות הדעת עזרה לכם?
ofer mar
ofer mar
22.03.2026
מוצר שנרכש: מייבש כביסה אלקטרולוקס EDV754H3WBM

הזמנתי מייבש כביסה אלקטרולוקס EDV754H3WBM בעלות 1280 ש"ח. חזרו אלי עם תשובה שאין אותו במלאי והציעו לי במקום דגם בעלות של 1990 ש"ח. זה יכול לקרות אבל מעיון בחוות הדעת על החנות הזו התרשמתי שזה שיטתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
משי
משי
22.03.2026
מוצר שנרכש: מכונת כביסה קריסטל דגם WT7700E ודגם WT8800

רכשתי ממבט אלקטריק מכונת כביסה שהוצעה במחיר הזול ביותר מבין החנויות- 1,125 ש"ח. לאחר מס' ימים, קיבלתי הודעה ממבט אלקטריק שלצערה הדגם ישן, והיא תשמח להעניק לי דגם חדש בתוספת זניחה של 300 ש"ח. הודעתי שאני לא מעוניין בדגם בתוספת 300 ש"ח ומבקש לספק את הדגם שהזמנתי במחיר שהוצע ופורסם. בתגובה קיבלתי הודעה על ביטול הרכישה. כל זאת בו בזמן שמבט אלקטריק המשיכה לפרסם את הדגם שהזמנתי הפעם ב- 1,375 ש"ח, וגם הפעם במחיר הזול ביותר מבין החנויות באתר... (החנות הבאה בתור הציעה במחיר 1,380 ) כששאלתי את הנציגה הכיצד הם ממשיכים לפרסם את הדגם שלטענתה חסר במלאי, נעניתי שהורדת הפרסום של הדגם החסר לוקחת זמן... אבל עדכון המחיר שלו פשוט יותר. (למרות שהוא חסר...) פשוט לא יאומן !! בדקתי שוב בזאפ ומצאתי מכונת כביסה דגם אחר שהוצע ע"י מבט אלקטריק במחיר 1,195 ש"ח.- גם הפעם המחיר הזול ביותר מבין החנויות... רכשתי את המוצר. קיבלתי הודעה שהרכישה בוצעה בהצלחה. וכמה מפתיע... גם הפעם בוטלה הרכישה ע"י מבט אלקטריק.... כל כך שקוף... שזה לא יאומן !!! ברשותי כל ההתכתבויות במייל עם מבט אלקטריק, וכן צילומי המסך של פרסומי המוצרים על ידה באתר.

תגובת החנות

שלום רב, ראשית, חשוב להבהיר כי הלקוח לא חויב כלל בגין ההזמנה. מדובר במקרה של מלאי דינאמי המשתנה בזמן אמת, במיוחד בתקופה רגישה זו בה קיימים חוסרים ועיכובים מצד ספקים. למרות זאת, פעלנו באחריות מלאה ומתוך רצון לספק פתרון הוגן — ואף ספגנו עלויות והצענו ללקוח מוצר חלופי ללא כל רווח מצידנו, רק כדי לתת מענה ולסיים את המקרה בצורה הוגנת ומהירה. אנו מקפידים על שירות הוגן, זמינים ללקוחותינו בכל ערוצי התקשורת, ופועלים תמיד בתום לב. לאור כל זאת, הצגת הדברים בצורה זו אינה משקפת את המציאות בפועל, וחבל שכך. נשמח להמשיך ולסייע בכל דרך עניינית והוגנת. בברכה, מבט אלקטריק

חוות הדעת עזרה לכם?
rgalamidi
rgalamidi
28.01.2026
מוצר שנרכש: מכונת כביסה קריסטל

חווית שירות נוראה! בעיה קטנה והם מתנערים לגמרי. בנוסף, המלאי לא מעודכן, קניתי את המוצר ושלחו מייל שבעצם חסר במלאי...והמליצו לקנות דגם ׳חדש׳, יקר יותר

תגובת החנות

צר לנו לקרוא שזו הייתה תחושתך, וממש לא זו החוויה שאנו שואפים להעניק ללקוחותינו. בבדיקה שערכנו במערכת, ההזמנה לא חויבה בפועל מאחר והמוצר אזל מהמלאי בזמן אמת. ברגע שהתברר לנו הנושא, יצרנו קשר והצענו דגם מקביל ועדכני יותר, בתוספת סמלית בלבד – תוספת שאף אינה משקפת את פער המחיר האמיתי – מתוך רצון כן למצוא פתרון הוגן ולשמור על שביעות רצון הלקוחה. אנו מקפידים על שקיפות מלאה וזמינות שירות גבוהה, ונשמח תמיד לתת מענה אישי לכל פנייה. אם תרצי, נשמח שתפני אלינו ישירות כדי שנוכל לסייע ולבדוק כיצד ניתן לשפר את החוויה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ron.raveh.rr
ron.raveh.rr
08.01.2026
מוצר שנרכש: מקפיא

קניתי מקפיא באתר. כשהגיע המוביל הוא דרש תשלום על פינוי מוצר ישן, בטענה שיש לי 6 מדרגות בתוך הבית. התעקשו לא לפנות בלי תשלום. ביטלתי את העיסקה מיד, והם עיכבו החזר תשלום של 2219 שח במשך 4 חודשים, והחזירו את התשלום רק אחרי שהגשתי תביעה. בימש פסק לי פיצוי של 1200 שח.

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה למקפיא וקיבל אישור הזמנה ברור, שבו צוין במפורש כי ההובלה כוללת אספקה עד פתח הבית בלבד, וכי העלאה בתוך הבית או לקומה נוספת כרוכה בתוספת תשלום. ביום האספקה ביקש הלקוח מהמוביל להעלות את המקפיא קומה נוספת בתוך הבית. לאחר שנמסר לו כי מדובר בתוספת תשלום שאינה כלולה במחיר, בחר לבטל את העסקה ושלח את המוביל חזרה, דבר שגרם לנו להוצאות הובלה בפועל. בהמשך בחר הלקוח להגיש תביעה על סך 12,000 ₪. בית המשפט לא קיבל את עיקר טענות התביעה, ציין כי לא הובהר הבסיס לסכום שנתבע, ופסק ללקוח סכום מוגבל בלבד של 1,200 ₪ כהחזר הוצאות, ללא פיצוי נוסף. חוות הדעת פורסמה לאחר סיום ההליך המשפטי ומשקפת את אכזבת הלקוח מתוצאותיו, ולא את מהלך העסקה בפועל, שהתנהל בשקיפות ובהתאם לתנאי ההזמנה שאושרו מראש. אנו מקפידים להציג תנאי הובלה ברורים ולפעול בהגינות מול כל לקוחותינו. בברכה, צוות מבט אלקטריק.

חוות הדעת עזרה לכם?
Zion
Zion
16.12.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה LG

רכשתי טלוויזיה בתאריך 3/12/25. בתאריך 9/12/25-עדכנתי שטרם יצרו איתי קשר לתיאום ההספקה,התשובה שקיבלתי "נבדוק מול היבואן" משלא קיבלתי תגובה נוספת שלחתי ב 14/12/25 תזכורת שגם היא לא נענתה,ב15/12/25 שוחחתי עם דורין שהבטיחה לבדוק וחזהר אלי רק היום עם התשובה המקוממת שהמוצר לא במלאי. ביטלתי את ההזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
yossishemtov7
yossishemtov7
13.12.2025
מוצר שנרכש: wga14400gc bosch

קניתי דרכם טלפונית בבלאק פריידי האחרון מכונת כביסה wga14400gc bosch, ביקשתי במפורש דגם שמיוצר בגרמנייה ונאמר לי במפורש שהדגם הזה מיוצר בגרמנייה. לאחר שהמכונה הגיעה התברר לי שהוא מיוצר בטורקייה, ניסיתי יומיים לתפוס אותם בווצאפ וטלפון ללא הצלחה עד שחזרו אלי ואמרו שזה טעות ויבדקו עם היבואן. ביקשתי מהם החלפה לדגם שעונה על הדרישות שלי ובאמת מיוצר בגרמנייה אבל לא היה להם וביטול עסקה הפך ללא כדאי עקב כך שמבצעי הבלאק פריידי נגמרו בכל הרשתות. קיבלתי מהם כפיצוי בוסטר התנעה לרכב אבל אין ספק שאני מאוכזב והעקב הטעייה שלהם רכשתי מכונה שלא רציתי.

תגובת החנות

שלום, חשוב לנו לדייק את הדברים. בשום שלב במהלך השיחה לא נאמר כי המכונה מיוצרת בגרמניה, ואף לא התנהלה שיחה בנושא ארץ הייצור. לאחר פנייתך בדיעבד, בדקנו את הנושא והבהרנו זאת. למרות זאת, ומתוך רצון לבוא לקראתך, הצענו אפשרות מלאה להחזרת המוצר בהתאם לחוק. אתה בחרת שלא לממש את ההחזרה, לאחר שראית כי מדובר במכונה מתקדמת ואיכותית יותר מזו שבה התעניינת מלכתחילה, ובמחיר משתלם משמעותית ביחס לשוק. אנו מצרים על תחושת חוסר שביעות הרצון, אך עומדים מאחורי תהליך המכירה והפתרון שהוצע. מאחלים לך שימוש מהנה וארוך שנים במכונה.

חוות הדעת עזרה לכם?
orlovsasha77
orlovsasha77
06.12.2025
מוצר שנרכש: Midea 60GH503-B

אני לא ממליץ להזמין אונליין מהחנות הזו. רציתי לקנות כיריים גז באינטרנט, מילאתי ​​את כל פרטי כרטיס האשראי שלי ולחצתי על תשלום. לאחר מכן, אתר האינטרנט של החנות קפא, והועברתי חזרה לדף הראשי. לא היה מספר הזמנה או היסטוריית רכישות. עם זאת, החנות חייבה את כרטיס האשראי שלי, ומספר הטלפון שלהם לא עובד. היו לי קשיים ליצור איתם קשר באמצעות הדוא"ל. מסרתי להם צילומי מסך של חשבון הבנק שלי שמראים את המשיכות. אבל הם פשוט התעלמו ממני ולא ענו להודעות שלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
y.kirma
y.kirma
30.11.2025
מוצר שנרכש: מקרר FUJICOM 423

גרוע מאוד. נציג מכירות הציע לי דגם חלופי למקרר שבחרתי, אמר שהוא באותו גודל. אישרתי להחליף לדגם שהציע, בתנאי שיש אותו בלבן. הגיע מקרר שהוא הרבה יותר קטן ובצבע נירוסטה. שירות לקוחות נזכרו לחזור אליי אחרי שבוע, בצעקות שזה מה שהזמנתי. מאכזב מאוד, לא אקנה מהם שוב.

תגובת החנות

שלום, מצער לנו לראות שהחוויה שלך לא הייתה כפי שציפית. חשוב לנו לציין כי הזמנתך סופקה בדיוק לדגם שביקשת ובצבע כפי שסוכם, והיא נמסרה תוך יומיים בלבד, מהר מהזמן הסטנדרטי שלנו. עם זאת, אם עדיין יש תחושה של אי־התאמה או חוסר שביעות רצון מהמוצר, אנחנו תמיד כאן כדי לבדוק ולסייע, ורוצים שכל לקוח ירגיש שהוא קיבל בדיוק את מה שמתאים לו. נשמח שתפני אלינו לבדוק פתרון שמתאים לך.

חוות הדעת עזרה לכם?
Uri BY
Uri BY
28.10.2025
מוצר שנרכש: מכונת כביסה סמסונג WW7ST4542TE

ראיתי באתר שלהם מכונת כביסה 7 ק"ג WW7ST4542TE של סמסונג, במחיר הזול ביותר בזאפ. כיוון שראיתי מספר תלונות על כך שלאחר קניה הם מודיעים שאין את המוצר במלאי ומנסים למכור מוצר חליפי יקר יותר, התקשרתי כדי לודא שיש במלאי, ונאמר לי שיש 2 במלאי. הכנסתי הזמנה באתר. לאחר ההזמנה נשלח מייל עם מספר ההזמנה בלבד ללא פרטים על הקניה, וקישור לאתר לכאורה להזמנה. הקישור לאתר מחייב רישום ללקוחות חדשים או כניסה ללקוחות רשומים, ואם לא נרשמתם מראש, אין אפשרות לראות חשבונית או מצב הזמנה. למרות שוידאתי מראש המוצר במלאי, לאחר כשעה וחצי הגיע מייל שהמכונה לא במלאי וישמחו למכור לי את גרסת ה-8 ק"ג במחיר עלות. הקישור למכונה חלופית במייל שנשלח אלי ממבט אלקטריק מוביל בכלל לאתר החשמל לצרכן שלהבנתי לא קשור למבט אלקטריק (ממנו קניתי לבסוף את המכונה). הבנתי שזו פרקטיקה מקובלת אצלם להציע בזול משהו שאין להם באמת במטרה למכור משהו יקר יותר, וביטלתי את ההזמנה. בדיעבד, לאחר הביטול, שמתי לב בלחיצה על רשימת הסניפים באתר לא מופיע שום סניף ואין שום רשת. בדף יצירת קשר רשום שהמשרדים שלהם בקדימה צורן אך בלשונית אודותינו המשרדים באבן יהודה. בקיצור, תחושה לא משהו. לא ממליץ.

תגובת החנות

שלום רב, חשוב לנו לדייק את הדברים ולהעמידם על העובדות. הלקוח פנה טלפונית טרם ההזמנה ונמסר לו כי קיימות יחידות זמינות באותו הרגע. זמן קצר לאחר ביצוע ההזמנה התקבל עדכון מהספק על סיום המלאי – מצב שיכול לקרות בענף עם מלאי דינמי, במיוחד בדגמים מבוקשים. הלקוח עודכן על כך כשעה וחצי בלבד לאחר ההזמנה, ולא בדיעבד, ולאחר מכן הוצעה לו חלופה משודרגת במחיר עלות – כהצעת שירות בלבד, ללא כל חובה או לחץ. עם סירובו, ההזמנה בוטלה לבקשתו ללא כל חיוב. לעניין טענות ה"שיטה": אין ולא הייתה כוונה להטעות. הצעת חלופה במקרה של חוסר מלאי היא פרקטיקה מקובלת ולגיטימית בענף, והלקוח בחר שלא לקבלה – זכותו המלאה, שכובדה באופן מיידי. לגבי האתר ופרטי העסק: החברה פועלת באופן מסודר, עם פרטי התקשרות גלויים וברורים. אין מדובר ברשת סניפים פיזיים, ולכן אין רשימת סניפים – דבר שאינו מוסתר ואינו חריג למסחר מקוון. אנו מצרים על תחושת הלקוח, אך דוחים את הניסיון להציג התנהלות תקינה, שקופה וקצרה בזמן כ”תחבולה”. לקוחותינו הרבים נהנים משירות הוגן, מחירים תחרותיים ומענה מהיר – ונשמח להמשיך כך גם בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
הגר
הגר
25.10.2025
מוצר שנרכש: תנור SAUTER SAF850

הזמנתי תנור משולב כיריים SAUTER SAF850. במשך יומיים לא קיבלתי שום עדכון או קבלה/אישור על התשלום (לטענתם בשל עבודה חלקית בחול המועד). רק לאחר שפניתי אליהם נשלחה קבלה. הרכישה גם לא הופיעה באזור האישי באתר. לאחר 8 ימי עסקים פניתי שוב לברר מדוע התנור עוד לא הגיע. חזרו אלי ואמרו שלספק אין את הצבע שביקשתי (יופי שנזכרו אחרי תום מועד האספקה!), ואם אני מעוניינת לשנות צבע. במקביל, בדקתי בבנק והסתבר שלמרות איטיות בתקשורת, בחיובים הם דווקא זריזים. תשלום ראשון כבר ירד מחשבוני יום וחצי אחרי ההזמנה. לא רציתי לשנות צבע, ולכן ביקשתי לבטל את העסקה. נאמר לי שעלי להמתין 14 ימי עסקים לביטול העסקה בכרטיס האשראי.עכשיו אני בלי תנור ובלי אפשרות לרכוש חדש, עד שתבוטל העסקה וכספי יוחזר. בקיצור, חיסכו מעצמכם עוגמת נפש ואל תקנו במבט אלקטריק.

תגובת החנות

שלום רב, ראשית נציין כי צר לנו על תחושתך, ההזמנה בוצעה בתאריך 7.10, במהלך חג הסוכות, תקופה שבה כלל הספקים, לרבות חברת אלקטרה היבואן הרשמי של המוצר פועלים במתכונת חלקית. מיד עם חידוש הפעילות לאחר החג, בתאריך 15.10, התקבלה תשובת הספק לפיה הצבע שביקשת אינו זמין במלאי. נציגתנו יצרה איתך קשר מיידית והציעה לך לבחור בין צבע שחור או לבן – אך בחרת לבטל את העסקה. כפי שנמסר לך, ביטול עסקה בכרטיס אשראי מטופל בהתאם לנהלים ויכול להימשך עד 14 ימי עסקים, אך בפועל הזיכוי בוצע עוד באותו היום שבו ביקשת לבטל. הטענה כי עברו ימי אספקה או כי לא ניתן מענה אינה משקפת את המציאות, ואנו מצרים על כך שהדברים מוצגים באופן המטיל דופי שלא בצדק. בחברת מבט אלקטריק אנו שמים את השירות והשקיפות מול הלקוח מעל הכול, ופועלים תמיד כדי להבטיח חוויית קנייה הוגנת ונעימה לכל לקוחותינו. בברכה, מבט אלקטריק – שירות הלקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
roee451
roee451
24.10.2025
מוצר שנרכש: מקרר האייר hrf840ww

חוויה נורא גרועה לחשוב פעמיים האם כדאי לרכוש מהם הזמנתי מהם מקרר ב24.8.25 עם התחייבות ל7 ימי עסקים קיבלתי אותו בפועל רק ב7.9.25 הרבה לאחר המועד שהתחייבו במקביל הסברתי להם שאני תקוע בלי מקרר עשיתי מיליון טלפונים והם מנגד כל הזמן אמרו לי מחר מחר מחר ומשכו את זה לאחר מכן דרשתי מהם פיצוי הם אישרו את זה הבטיחו הבטחות ותאריכים ופשוט נעלמו לא עונים חזרה להודעות תודעת שירות הכי מזלזלת שיש

תגובת החנות

שלום, תודה שכתבת ושיתפת בחוויה. ראשית אנחנו מתנצלים על התחושה שנוצרה – זו ממש לא רמת השירות שאנחנו שואפים לתת. לגבי זמני האספקה: ההזמנה בוצעה בתאריך 24.8, והאספקה בוצעה בפועל בתאריך 7.9, כלומר בתוך טווח 7 ימי העסקים כפי שמופיע בתנאי ההזמנה. במהלך הימים הראשונים לאחר ביצוע ההזמנה נעשו מספר ניסיונות ליצור איתך קשר לתיאום אספקה, אך המספר שסופק היה לא תקין. לאחר שנמסר מספר חלופי תואם מועד והמשלוח סופק כרגיל. אנחנו בהחלט מצטערים אם נוצרה תחושה של חוסר זמינות או הבנה – זה לא תואם את ערכי השירות שלנו, ולפיכך נדאג לבדיקה פנימית כדי לשפר ולהימנע ממצבים דומים בעתיד. נשמח תמיד לסייע בכל דבר נוסף. יום נעים 🌿

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
26.09.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
22.09.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Elad
Elad
22.09.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה ''55 QD-Mini LED 4K שיאומי דגם Xiaomi TV S Mini 55'' (2025)

ראשית גם אני נפלתי שלא קראתי תגובות לפני. מדובר בשיטתיות של החברה לקבל הזמנה ואז להציע חלופה יקרה יותר בטענה שיקרית כלשהי.הזמנתי טלוויזיה ואמרו לי שהדגם שהזמנתי ישן ו(דגם 2025) הציעו דגם 2026 שאפילו לא קיים במלאי היבואן. רציתי לדעת באיזה דגם מדובר ואז דממת אלחוט. אין מענה בטלפון, אין מענה בוואצפ, אין פשוט שירות לקוחות. מדובר בחברה שלא אחזור לרכוש ממנה. פשוט זלזול באנטלגנציה של אנשים.

תגובת החנות

שלום וברכה, הלקוח הזמין באתר דגם ישן של מוצר אשר לצערנו לא היה זמין עוד במלאי. מיד עם קבלת ההזמנה פנינו אליו והצענו את הדגם החדש יותר – במחיר עלות וללא תוספת רווח מצידנו, מתוך רצון כן להיטיב עמו ולאפשר לו לקבל מוצר עדכני. לצערנו, במקום לנהל שיח ענייני ומכבד, בחר הלקוח להשיב בשפה פוגענית, קללות ואיומים חוזרים בווטסאפ. אנו מצרים על כך מאוד – אין זו דרכנו ואין זו התרבות הארגונית שלנו. צוות השירות שלנו מקפיד על יחס מקצועי ואדיב לכל לקוח, ודווקא משום כך חבל לנו שהדיאלוג גלש למקומות כאלו. אנו נמשיך לפעול בשקיפות מלאה, באחריות ובמטרה לשרת את לקוחותינו נאמנה, כפי שאנו עושים מדי יום. בברכה, צוות מבט אלקטריק.

חוות הדעת עזרה לכם?
Udi
Udi
18.09.2025
מוצר שנרכש: מייבש כביסה Midea

חווייה לא טובה. קשיי תיאום עם המשלוח שנדחה ונדחה למרות התחייבות ל-7 ימי עסקים. ביקשנו לעדכן ולא עדכנו. ביקשנו לבטל ולא ביטלו.

תגובת החנות

שלום וברכה, הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 7.9. כבר ביום 8.9 נציג חברת ההובלות יצר עמו קשר לתיאום אספקה, אולם הלקוח עצמו ביקש לדחות את המשלוח כיוון שלא יכול היה לקבלו במועד. לאורך כל הדרך היינו זמינים לשיחות עמו, פעלנו בהתאם לבקשותיו, ואף תיאמנו מחדש את מועד האספקה לפי זמינותו. לכן איננו מבינים מדוע נכתבה חוות דעת שלילית, שכן בפועל הלקוח קיבל יחס אישי ושירות מהיר ומותאם לצרכיו. אנו רואים חשיבות רבה בשקיפות ובשירות הוגן לכלל לקוחותינו, וממשיכים לפעול כך מדי יום. בברכה, צוות מבט אלקטריק

חוות הדעת עזרה לכם?
צרכן
צרכן
09.09.2025
מוצר שנרכש: normande 500

החוויה שלי מול החנות הזו הייתה מתסכלת ומכעיסה ביותר. אחרי הזמנה שביצעתי באתר – שכללה מסירת פרטים אישיים ופרטי אשראי – הסתבר שהמוצר כלל לא זמין במלאי, למרות שהוצג באתר כאילו כן. במקום לקחת אחריות ולספק את המוצר במחיר שפורסם, בחרו לגלגל עליי את האחריות ולהציע לי דגם אחר, יקר בהרבה, תוך הצגה של ה"עסקה" כטובה עבורי. מעבר לכך, סגנון התשובות שקיבלתי היה מחפיר: במקום שירות לקוחות ענייני ואדיב, קיבלתי תגובות מתנשאות, מזלזלות ואף מאיימות. התחושה ברורה – לא מדובר בטעות תמימה אלא קרוב לודאי בהתנהלות שיטתית שנועדה למשוך לקוחות עם הצעות זולות למכשירים מבוקשים שאינם במלאי ואז לנסות להסיט אותם למוצרים יקרים יותר. התוצאה מבחינתי: ביזבוז זמן, עוגמת נפש, ואובדן מוחלט של אמון בחברה הזו. מי שמחפש יחס מכבד, שקיפות ואמינות – רצוי מאוד שיחשוב פעמיים לפני שהוא מתקרב לאתר הזה.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים במבט אלקטריק

מוצרים נוספים הנמכרים במבט אלקטריק

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון