
ביצעתי הזמנה באתר שלהם, המוצר כאילו לא קיים במלאי, בקיצור bait and switch התרוץ שלהם "אין הזמנה כי לא מסרתי פרטי תשלום" מהצד השני קיבלתי אישור על ההזמנה לדואר, מספר הזמנה והיא במערכת שלהם. בנוסף, היה כתוב התקנה חינם, גם לזה הם התכחשו.
שלום, בפנייתך ביקשת שניצור איתך קשר טלפונית, ללא אמצעי תשלום, הזמנה אינה מושלמת לפני קבלת אמצעי תשלום. אישור ההזמנה שמקבלים במייל הוא אך ורק שהמערכת קיבלה את פנייתך, גם לאנשים שמכניסים אמצעי תשלום וגם אם לא. כאשר פנינו אליך ציינו שהמוצר נגמר אצל הספק (דבר שאינו בשליטתנו) והמוצר ירד באותו רגע מהאתר. כאשר רצינו להציע לך מוצר דומה ואפילו באותו מחיר, כולל ההתקנה חינם לא הייתם מוכנים להקשיב ואפילו איימתם עלינו בכתיבת חוות דעת זו. רשת 360 חרטה על דגלה את מתן שירות הלקוחות. בברכה, צוות 360






















