מפרסם ב-zap מאז 2004

‎טויס אנד מור‎ ‏(ToysAndMore)

צעצועים ומוצרים לילדים ועוד (ראש העין)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 9 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מקור העט בע"מ
נמצאו 113 חוות דעת גולשים על טויס אנד מור
linoy235
linoy235
06.11.2025
מוצר שנרכש: שולחן טניס

המוצר עצמו תקין, אבל חוויית השירות אכזבה אותי. שילמתי 179₪ עבור התקנה והרכבה, שכוללת בפועל רק פתיחת רגליים של השולחן. לפני הרכישה שאלתי במפורש אם ההובלה עד פתח הדלת כלולה בתוספת התשלום, ונאמר לי שכן. בפועל, כשהשליח הגיע (לא ביום שנקבע מראש), הוא דרש תשלום נוסף של 150₪ עבור העלאת השולחן לקומה שלישית – דבר שלא הוסבר או צוין מראש. כאשר פניתי לשירות הלקוחות, לא קיבלתי מענה מספק, וחבל. בסך הכול – המוצר טוב, אך השירות והתקשורת מול החברה היו מאכזבים מבחינתי.

תגובת החנות

טויס & מור חברה הקיימת מעל 30 שנים, נתנה ונותנת שירות לאלפי לקוחות שונים. צר לנו לשמוע על המקרה לצערנו הלקוחה לא ציינה שדירתה נמצאת בקומה השלישית ללא מעלית. "בבתי קומות או בניינים, הלקוח יחויב בתוספת תשלום פר קומה. השליח אינו מבצע עבודות סבלות - מוצרים מעל 20 ק״ג יסופקו עד לפתח הבית/בניין. כמו כן, מוצרים גדולים יסופקו עד למקום הגעת עגלת המשטחים." זה ציטוט ממעמד ההזמנה שמופיע בהזמנת כל מוצר באתר שלנו Toys&More

חוות הדעת עזרה לכם?
erezlevanon60
erezlevanon60
08.01.2025
מוצר שנרכש: פטריית חימום PHH-3000BS אביגיל

קניתי פטריית חימום אביגייל על עמוד, המשלוח הגיעה מהר. קיבלתי מוצר לא חדש שהיה בשימוש. הבסיס של הפטריה היה מלא בפירורים דבוקים, חלודה בברגים, הגומיות של ההגבה משופשפות והבסיס משומש לא מעת זמן, הברגים שמחברים את הפטריה היו מוברגים לבסיס והיו צריכים להגיע בשקית, הפטריה נראתה בסדר ולא יודע אם היא היתה בשימוש או לא. די מאוכזב.

חוות הדעת עזרה לכם?
shir
shir
16.07.2024
מוצר שנרכש: בריכה מתנפחת 57161 Intex אינטקס

רכשתי בריכה באתר, לאחר הניפוח גיליתי שיש חור בחיבור של הפקק שאמור לשמור על המים בבריכה וכל המים בורחים החוצה. כאשר פניתי לחנות הם מיד התנערו מאחריות ואמרו שאם הייתי מתקשרת ביום שההזמנה הגיעה יש אחריות, אך מכיוון שאני פונה חודשיים אחרי אין אחריות מבחינתם. כאשר פניתי לאינטקס, נאמר לי שהחנות מוכרת בריכה לא של היבואן הרשמי ולכן אין אחריות . הבריכה היא עבור הילדים, ויצא שפתחנו אותה רק בסוף שבוע האחרון ולא ביום שהגיעה. בסופו של דבר יש לי בריכה לא תקינה שעלתה לא מעט כסף ואני לא יכולה להשתמש בה, כולם מתנערים מאחריות. פעם אחרונה שאני קונה בחנות הזאת, חבל שלא נותנים אחריות על מוצר שהגיע תקול!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
02.12.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
oranel13
oranel13
26.10.2021
מוצר שנרכש: שולחן פינג פונג vo2 110in

לא להתקרב!!!! הזמנתי מהם שולחן פינג פונג, היו חסרים חלקים להרכבת השולחן ולא הגיעו ברגים כלל! כשהתקשרתי להתלונן (עשרות פעמים), אמרו שיחזרו אלי ולא עשו זאת! שירות לקוחות הכי נוראי שנתקלתי בו!

תגובת החנות

הלקוחה קיבלה את השולחן 24 שעות אחרי שהזמינה וגילתה שחסר ברגים מיד יניב שלח לה מונית תוך 3 שעות

חוות הדעת עזרה לכם?
מור
מור
18.10.2021
מוצר שנרכש: אופניים BMX 24 צבע אפור כתום

על הפנים. סיפקו לנו אופניים לא בצבע שהזמנו, הילד לא היה מוכן לעלות עליהם, והם לא מוכנים לקבל חזרה בטענה שהאופניים הורכבו, למרות שלא נעשה בהם כל שימוש. את המסקנות תסיקו בעצמכם

חוות הדעת עזרה לכם?
שלומי
שלומי
29.03.2021
מוצר שנרכש: קורקינט חשמלי Mijia M365

עובדים בשיטת "מצליח"! זו הפעם השניה שאני נתקל בחוסר תום לב בחנות זו. בפעם הראשונה נסיתי לקנות כסא להוברבורד, ובהערות כתבתי שההזמנה בתוקף רק אם המוצר זהה למה שמוצג בתמונה באתר, שהוא מתוצרת HOVERBOARD. לאחר שהמוצר לא הגיע התקשרתי לחנות ונאמר לי שההזמנה בוטלה כי לא שילמתי, וכמובן שגם זה שקר, כי אי אפשר לבצע הזמנה באינטרנט ללא תשלום. ירדתי מזה. היום החלטתי לתת להם צ'אנס ונסעתי לחנות בכפר קאסם. רציתי לקנות קורקינט של שיאומי דגם Mijia M365 כפי שמופיע באתר שלהם וגם באתר של זאפ. שיאומי Mijia M365 מופיע בשני האתרים במחיר -.1,289 ₪ אבל בפועל הם מוכרים את הדגם הפשוט יותר,Essential , שלא מופיע באתר שלהם בכלל. יניב מהחנות ניסה לשכנע אותי שזה אותו הדבר ורק שינו את השם על הקרטון, אבל זו הולכת שולל, שלא לומר שקר גס, כי הבטריה בדגם אסנשיאל קטנה יותר מזו של דגם 365 והמהירות המירבית שלו היא 20 קמ"ש, של הדגם השני המהירות המירבית היא 25 קמ"ש. בנוסף, המוכר יניב שיכנע אותי שעדיף לי להוסיף 100 ש"ח ולקבל אחריות של היבואן הרשמי, וכך עלה המחיר ל-1380 ש"ח. התרשמותי היא שגם זה בלוף, עוד דרך להוציא יותר כסף על אותו מוצר מעבר למה שרשום באתר. אגב, בכלל לא קיבלתי חשבונית, אלא רק את העתק השובר של כרטיס האשראי שלי. את זה גיליתי רק בבית, כי כשהוא החזיר לי את כרטיס האשראי הוא אמר הנה הכרטיס והחשבונית שלך. אבל זה כבר לטיפול שלטונות המס, לא שלי. שומר נפשו (וכספו, ועצביו - ירחק ממנו!)

תגובת החנות

הלקוח הגיע למחסן הראשי והוסבר לו שיש 2 דגמים של קורקינט שיאומי 20 קמש ו25 קמש ביקש הנחה גדולה למרות שהמוצר במבצע כאשר לא קיבל התחיל להגיד שירשום חוות דעת שלילית בפייסבוק ובזאפ

חוות הדעת עזרה לכם?
ניצן
ניצן
09.02.2021
מוצר שנרכש: בית פלסטיק כתר

הזמנתי בית פלסטיק בתאריך 24/01. בהזמנה נכתב שהמוצר יסופק עד 7 ימי עסקים ולכן הזמנתי דרך החנות הזו. בתאריך 25/01 ביררתי ונאמר לי שהחבילה אכן נשלחה. מכיוון שמדובר על 7 ימי עסקים אז הבית היה אמור להגיע עד יום רביעי 3/02. ביום רביעי התקשרתי לברר מה קורה עם החבילה ושם נאמר לי שיבדקו. אחרי כמה זמן כמובן שלא בדקו ולא חזרו אלי, התקשרתי שוב ואז נאמר לי המשפט הבא: "מהרגע שהחבילה נשלחה האחריות היא של חברת המשלוחים". זה נראה לי משפט ממש תמוה, אני שילמתי לך מה הקשר חברת המשלוחים?? בכל מקרה, ביקשו שנתחשב כי אנחנו גרים במקום קצת מרוחק וביום חמישי זה יגיע. אז חיכינו ביום חמישי וגם אז אחרי הרבה טלפונים הבנו שזה לא יגיע. ביום ראשון, רק לאחר איומים שאם זה לא יגיע נבטל את העסקה הבטיחו לנו שיטפלו ובסוף התקשרו ואמרו לנו שזה יגיע בערב. ואז בערב התקשרו ואמרו לנו שזה יגיע למחרת בצהריים. בסופו של דבר החבילה הגיעה ביום שני ב18:00 בערב, וגם זה שוב לאחר שיחות רבות לחברת המשלוחים. בשום רגע לא היה ניסיון מהחנות לעזור לנו וזה מה שהכי מאכזב. יכול להיות שבאמת האשמה היא של חברת השליחויות, אבל אני שילמתי לכם ואתם צריכים לטפל בי ולדאוג שהחבילה תגיע בזמן. בנוסף הפסיקו להתייחס לפניות שלי בפייסבוק. ממש מאכזב. לא ממליץ לאף אחד להתקרב לחנות הזו.

חוות הדעת עזרה לכם?
רונית פרצלן
רונית פרצלן
14.12.2020
מוצר שנרכש: מולטיטריינר VO2

הגיע ללא חשבונית ואחריות . הפין נעלם - כנראה היה זקוק לו. טלפונים חוזרים, כאב ראש , כדאי להיזהר !!!!!!!!! חשבונית ע"ש מקור העט בע"מ - רשת שלא ערכתי אתה שום עסקה. נזהר מעקבות ....

תגובת החנות

הלקוחה הזמינה מולטי טריינר תוך 24 שעות קיבלה אותו -הלקוחה הזמינה מתקין חיצוני שלא קשור אלינו -פעם הבאה עדיף לקחת מתקין מקצועי שלנו ואנחנו עזרנו לה בהתקנת המכשיר לבסוף וגם סיפקנו לה מתנה פין נוסף - מקור העט זה הבעלים של טויס אנד מור והיא הוציאה חשבונית ואחריות ללקוחה

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
06.08.2020
מוצר שנרכש: בריכה לילדים

הזמנו בריכה וקיבלנו אישור הזמנה. אחרי מספר שבועות ראינו שהבריכה לא מגיעה ולכן התקשרתי לחנות. נאמר לי על ידי החנות שהבריכה לא במלאי ולכן לא חייבו אותי. הם טענו שהם שלחו לי מייל אבל הם לא שלחו ולא ידעו להגיד מתי המייל נשלח.

תגובת החנות

מר יוסי היקר אם היית מכניס פרטי אשראי להזמנה היית מקבל את הבריכה תוך יומיים-בגלל שלא הכנסת פרטים ההזמנה בוטלה

חוות הדעת עזרה לכם?
Elad
Elad
21.05.2020
מוצר שנרכש: אופנוע BMV

הזמנתי מוצר בשווי 1000 שח הגיע עם חלק חסר וחלק שבור בהתחלה אמרו בבדיקה עכשיו בכלל לא עונים פשוט בושה

חוות הדעת עזרה לכם?
חיים
חיים
26.04.2020
מוצר שנרכש: חישוק מקצועי כפול רשת לבנה

קניתי את המוצר חשבתי שישלחו לי בדיוק כזה אותו דבר מסתבר שהמשלוח הגיע זה בכלל חישוק סל שלא הזמנתי הרבה יותר פשוט שעולה יותר זול ב100 שח בחנויות אחרות . זהירות שימו לב! גם הרשת הגיע הדגם הצבעוני הפשוט ולא כמו בתמונה בצבע לבן

חוות הדעת עזרה לכם?
yehudal
yehudal
13.10.2019
מוצר שנרכש: מתקן סל לחצר דגם Z990

ב- 24/9 לצערי הגדול רכשתי מתקן סל לחצר מהחנות האינטרנטית הנ"ל. לדאבוני נתקלתי בשירות לקוי וחובבני אך בשירות גרוע כן כל לא היה לי ה"עונג" להיתקל. כאמור לפני כשלושה שבועות רכשתי את מתקן הסל לחצר ,לאחר כיומיים קיבלתי את המוצר לאחר ההרכבה גיליתי שהמוצר שקיבלתי אינו המוצר שהזמנתי אלא מוצר זול יותר,ובכלל מוצר אחר. מאז אנוכי מנהל מסכת שיחות טלפונית עם שירות הלקוחות של החנות הנ"ל. בכל יום אני זוכה להבטחות שונות ומשונות. המוצר טרם הגיע,חברת השליחויות עמוסה. הקונטיינר בנמל, ועוד כהנה תירוצים יצירתיים יותר ויצירתיים פחות. עד היום ה13/10 טרם קיבלתי את המוצר כפי שהובטח לי פעמים אין ספור בעבר. לסיכום: שומר כספו ירחק מחנות שכזו ת"ק פרסות.

תגובת החנות

הלקוח קיבל מוצר דומה ויותר זול בטעות אך החליט להשאיר אותו ולקבל זיכוי הפרש-לאחר שבוע החליט לבטל את הקניה ואנחנו לקחנו וזיכינו אותו במלוא התשלום לפני החגים טיפלנו במאות הזמנות ואחד ההזמנות טעינו מצטערים נבדוק את עצמנו שוב בחגים בשעת לחץ

חוות הדעת עזרה לכם?
mwmw
mwmw
20.05.2019
מוצר שנרכש: אופניי BMX 16 אינצ כולל גלגלי עזר

הזמנתי אופנים לאיסוף עצמי. הגעתי לחנות ונתנו לי את האופנים בקופסה סדורה רצו 30 שקל על הרכבה. לא היה כתוב באתר שצריך לשלם הרכבה ההרכבה לבד ביתה קשה מאד. הצבע שהגיע לא היה הצבע שהזמנו. המוצר לא נראה כמו בתמונה. זה נראה חיקוי של התמונה. ממליצה לקנות ממקום אמין יותר

תגובת החנות

לקוח נכבד רשום באתר שהרכבה עולה 30 שח אם תבואי למחסן נרכיב לך בחינם אחרי הרכבה המוצר יראה בדיוק כמו בתמונה יניב

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
21.01.2019
מוצר שנרכש: תלת אופן ראשון שלי מבית סמרט סטרייק

לא להתקרב!!! קיבלתי מוצר שונה לחלוטין ממה שהזמנתי, נחות בהרבה. המוצר שקיבלתי לא מופיע ברשימת המוצרים של החנות מכאן שלא נעשתה טעות, אלא שלחו את המוצר הזול והנחות בכוונת תחילה. התקשרתי לחנות 4 פעמים וכל פעם מתרצים שהם בודקים, בפעם החמישית שהתקשרתי פשוט ניתקו לי. שלחתי 2 מיילים ולא קיבלתי שום מענה.

תגובת החנות

שלום חברתנו מטפלת בכ100 הזמנות כל יום דרך האינטרנט מצטערים שאתה חושב ככה אנחנו לא מנסים לעגל פינות או לתת מוצא אחר אנחנו שלחנו את המוצר שהזמנת כאשר לא רצית אותו שלחנו מיד שליח לאסוף אותו ומיד קיבלת זיכוי מלא אנו עונים למאות שיחות ביום ולא קרה שלא עונים או עוזרים ללקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיר
מאיר
04.10.2018
מוצר שנרכש: נדנדה

יחס מזעזע. קניתי מוצר בסכום. הופיע בפירוש שהמשלוח חינם. בפועל ראיתי שהחיוב באשראי היה גבוה ב40 שח! באלפון הסבירו לי שמשלוח לקו הירוק בתוספת. למרות שהדבר לא צוין לכל אורך הקניה. כל נסיון שלי להסביר את הטעות ושיזכו אותי על כך לא הועילו. היחס של המוכר היה מזוויע. לא מומלץ לקנות מהם. בלי קשר, החבילה הגיעה קרועה ובלויה...

תגובת החנות

מר מאיר היקר אנחנו מטפלים כל יום ב100 הזמנות טלפוניות וצויין באתר כי משלוחים מעבר לקו הירוק אילת וגולן הם בתשלום סימלי של 29 שח-משלוחים של הנדנדה בכל שאר רחבי הארץ בחינם

חוות הדעת עזרה לכם?
רותמיקו
רותמיקו
15.07.2018
מוצר שנרכש: ערכת לגו

הזמנתי באתר לגו שמתברר שאינו במלאי. שילמתי מראש בפייפאל ובטלפון אמרו שזיכו אותי. נכנסת לפייפאל אין זיכוי ולמייל לא עונים. פתחתי מחלוקת בפייפאל שעדיין פתוחה שכמובן לא ענו לה. המחלוקת הוסלמה וכמובן שגם לפייפאל הם לא עונים. על הפנים.

תגובת החנות

בוקר טוב מדיניות הזמנת מוצרי לגו כפוף למלאי -ויש להתקשר לפני ההזמנה לבדוק זמינות מוצר הלקוח לא צלצל לבדוק מלאי ועשה הזמנה אנחנו במקביל זיכינו את הלקוח בפייפאל

חוות הדעת עזרה לכם?
Наталья
Наталья
19.09.2017
מוצר שנרכש: Bruder

I ordered a toy (a track and a jeep) two weeks ago and I am still waiting for it. I've called three times and each time I was said that I would get it in a day. The service is awful! Don't recommend this shop!

תגובת החנות

הלקוח עשה הזמנה למוצר שאין במלאי-בלי לבדוק זמינות מוצר אנו עושים מאמץ לתת שרות ארצי כל השנה ונמשיך גם בשנה הבאה

חוות הדעת עזרה לכם?
דוד
דוד
22.05.2016
מוצר שנרכש: אוניים 20 אינץ

אופניים באיכות ירודה ביותר עם פגם חמור בייצור - חלק שלא מתחבר בגודל לא סטנדרטי. האופניים הגיעו ללא הוראות הרכבה ולכן אחרי ביזבוז של שעה בנסיון להרכיב אותם פנינו למתקן אופניים. על הבדיקה והחלפת החלק לקח המתקן סכום צנוע של 130 שח בלבד. למרות שהאופניים הגיעו עם חלק לא מתאים הספק מסרב לקחת אחריות וגם מנסה להתחמק מביטול העיסקה. מדובר בספק גס רוח באופן קיצוני, עצבני ולא נעים. כינה אותי בשיחה "פרייר". "פרייר" אני לא - בכוונתי לא להסתפק בתגובה זו אלא לתבוע אותו על הנזק, למרות שמדובר בסכום נמוך. אל תתקרבו לחנות ואל תתקרבו למוצר. אם יש עוד אנשים עם חוויה דומה אתה מוזמנים לפנות אלי בטלפון 050-5999016 כדי לפעול ביחד נגד הספק.

תגובת החנות

האופניים מגיעות אם הוראות התקנה-אם הלקוח היה פונה למחלקת שרות לקוחות היו מחליפים את האופניים ללא עלות הלקוח בחר להגיע שחנות אופניים והוא גזל את הלקוח ב130 שח

חוות הדעת עזרה לכם?
Mkathy
Mkathy
21.04.2016
מוצר שנרכש: קרטינג FDH160B

הזמנתי כמתנה מוצר מדגם וצבע אחד אך קיבלתי מוצר מדגם וצבע אחר. תגובת בית העסק "אני לא יודע על מה את מדברת" לטענתם אין אפשרות להחזיר את המוצר עד אחרי חול המועד וזיכוי יקח כחודש. רק אציין שלא היתה להם בעיה לשלוח נהג יום אחרי הרכישה כדי להביא את המוצר רק כשצריך לאסוף אותו פתאום "אין נהגים". את המוצר שהם מפרסמים הם לא מחזיקים ובעצם הם מטעים את הלקוחות בתקווה שלא ישימו לב או לחילופין יתייאשו מהשרות ויעדיפו לא להחזיר. בעברית זה נקרא "שיטת מצליח". דבר נוסף שחשוב להדגיש זה את הצעקות שהעובד צעק עליי בטלפון עד שהודעתי לו שהשיחות שלי מוקלטות. החג שלי נהרס בגללם ואין לי כוונה לשתוק על זה. אנחנו עוד נתראה בבית משפט השלום ברחובות.

תגובת החנות

ללקוחה נאמר צבע של הקרטינג-וגם יש צבע על הקרטון וכמו כן ניסגר עם הלקוחה שיגיעו מיד אחרי הקניה לזכות אותו ולקחת אותו- אך היא לא עונה לטלפונים

חוות הדעת עזרה לכם?
סרגיי חליף
סרגיי חליף
10.04.2016
מוצר שנרכש: בריכה שחיה מלבנית S6D12

אנא מכם אל תטעו את הלקוחות כי הבריכה שאתם מוכרים היא לא אולטרה!!! הבריכה שלכם היא לא אולטרה וזה מטעה מאוד.

תגובת החנות

הלקוח לא קנה בריכה אולטרה -אם היה מבקש היו מוכרים לו בריכת אולטרה

חוות הדעת עזרה לכם?
Avi
Avi
14.03.2016
מוצר שנרכש: שער כדורגל לא ידוע

היי קניתי לכבוד יום הולדת הבן שער כדורגל נייד, בחרתי בחנות זו היות והמחיר היה הוגן והיות ורשמו 4 ימי עסקים התאריך היה 21/2 היום אנחנו ב15/3 עדיין לא התקבל בשיחה שנעשתה היום הסבירו לי שיגיע תוך חודש מסין, הילד פיספס תמתנה כשרצעתי לבטל אמרו שעוד לא ביצעו חיוב אבל אני בסימן שאלה שהרי פרטי האשראע נלקחו ממני, בקיצור להיות בלי ולהרגיש עם. אין מילים לתאר את האכזבה שום שיחת טלפטן מצידם וגם כשאני מתקשר לא מתנצלים ולא חושבים שמשהור לא בסדר פשוט עיכוב עוד חודש יגיע,

תגובת החנות

הלקוח לא עשה הזמנה -אם היה עושה הזמנה היה מקבל תוך 4 ימי עסקים -השרות שלנו מהיר כל יום יוצאים עשרות הזמנות לרחבי הארץ וכולם מגיעים בזמן

חוות הדעת עזרה לכם?
חן
חן
25.06.2015
מוצר שנרכש: אופניים לילדים BMX

הזמנתי מתנה ליומהולדת שבוע מראש ולמרות שחלפו ימי העסקים להזמנה (4 ימי עסקים) המוכר התקשר אליי והודיע כי אין לו את הצבע והגודל הנדרש. חוצפה וזלזול בלקוח מאוד ממליץ לא להזמין מחנות זאת.

תגובת החנות

לא ידוע לנו על לקוח שלא קיבל בזמן

חוות הדעת עזרה לכם?
עינת
עינת
09.07.2014
מוצר שנרכש: אופנים, אופני איזון ומנעולים לאופניים מור

לפני כחודש הזמנתי בחנות אופנים ורודות, אופני איזון ושתי שרשראות, למחרת התקשרו אלי לקחת פרטי כרטיס אשראי. הסכום שנקבו נראה לי גבוה ולאחר בירור גיליתי שחייבו אותי ארבע פעמים בדמי משלוח, למרות שבאתר כתוב שמעל שלושה מוצרים מחייבים רק פעם אחת. לאחר ניסיון התחמקות הוא הבטיח שיחייב רק פעם אחת. לצערי לא יכלתי לבדוק זאת מאחר ולא קיבלתי שום אישור על הקניה למייל, והקבלה שנשלחה היתה קרועה וללא הסכומים שניגבו. לאחר מספר ימים הגיע המשלוח עם אופניים כחולים (במקום ורודים שהילדה חלמה עליהם) וללא השרשראות. אחרי כמה טלפונים ופניות לשרות לקוחות אמרו לי שאני יכולה לשלוח בחזרה את האופניים ולקבל ורודות, ושהם ישלחו לי את השרשראות. למזלי ויתרתי על החזרת האופניים (אינני יודעת מתי, אם בכלל, הייתי זוכה לורודות) ולמרות ההבטחות והתזכורות שלי עד היום המנעולים לא הגיעו. בקיצור- הילדים מאוד מאוכזבים, ואני לא יודעת אם לא חייבו אותי מעבר למה שצריך, ועדיין לא קיבלתי מוצרים ששילמתי עליהם. גם איכות האופניים על הפנים...

חוות הדעת עזרה לכם?
מתלוננת
מתלוננת
18.04.2014
מוצר שנרכש: בית לחצר 680

לא להתקרב!!! שירות לקוחות גרוע מאד וחובבני. הבית לחצר הגיע ללא ברגים ולא היה ניתן להרכיבו. טלפונים לחנות נותקו ע"י נציג החנות. בקשות חוזרות ונישנות לדבר עם בעל החנות נענו בסירוב. לא מוכנים לבטל את העיסקה עד שהם יואילו בטובם לקחת את המוצר בחזרה. הבטיחו שיבואו לקחת את הבית ולא קיימו.חלקי הבית הלא מורכב תופס לי מקום בגינה במקום המתנה שרציתי שתהיה לביתי לחג הפסח. יחס מזלזל ופוגע. בלקוחות. הישמרו מקניה בחנות זו. ראו הוזהרתם!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5

חוות דעת של מוצרים פופולריים בטויס אנד מור

מוצרים נוספים הנמכרים בטויס אנד מור

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון