
כל תהליך הקניה היה נוח יעיל ומהיר אבל כשבאתי עם תלונה התנערו ממני לחלוטין. נתלו בטענה שאם המוצר נפתח אין מה לעשות ושלחו אותי להתמודד עם טורנדו. וגם שם לא ממש נתנו תשובות סבירות
אייל היקר רכשת מזגן דרך האתר באתר מופיע כל הנתונים של המזגן זה שלא מתאים לך אחרי כמה פעמים שהשתמשת בו זה לא בעיה שלי ולא של טורנדו אנחנו החנות עמדנו בכל התנאים לרכישת המוצר ועד האספקה יש תקנון מסודר באתר שפותחים מוצר ומשתמשים בו אי אפשר להחזיר אותו מצטערים שהתאכזבת מהמוצר שקנית פעם הבאה תעשה בדיקה יותר לעומק לפני שאתה קונה מחיר ושירות רק בשוק החשמל!!!















